Fórum - Téma


W211 - Vstřikovače


Fórum E-Class W211 W211 - Vstřikovače

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 6

Doli  
Libor
2013-12-14 17:40:38

medvedar210: Cena za vstřikovače je dobrá, ale zase na druhou stranu pokud jsou ty co tam jsou v pořádku, je zbytečné je měnit. Jo a přetěsnit všechny.

2013-12-14 17:53:24

doli: OK, díky za radu.

2013-12-18 12:15:33

Vstřikovače jdou rozumně opravit střed je 1800,- s protokolem ze zkušebny a vím na čem jsem.V takovém případě kupovat použité mi přijde mimo ....

2013-12-18 13:50:03

svanco: Jak jsem psal, ty vstřiky co můžu mít jsou repasované, odzkoušené vč. dalšího materiálu a s roční zárukou, hlavně si je v případě zájmu můžu objednat a pak hned všechny nechat vyměnit, nebo přímo u prodejce něco připlatit za výměnu. Mám to z krku během odpoledne a bez lítání, za to si raději těch pár stovek připlatím. Jinak jetý bez záruky nebo přeskoušení mi taky přijde jako vyhozený peníze z okna.

2014-04-15 12:50:45

monika: Repas vstřikovače se pohybuje + - kolem 3000kč může se však stát, že zrepasoat nepůjde - po té počítej s cenou jednoho kusu kolem 8tis. korun. Já nevím co ti auto dělá nebo nedělá - jelikož to, že ti teď jezdí jako předtím je pro mne neznámou. Tzn. už víme co máš za auto víme i jaký je motor jen nevíme jaký máš problém.

2014-04-15 12:53:12

miky: Fajn, takže zase se hodím blbou otázku. Špatné vstřiky se nedají poznat na diagnostice? Podle mých informací prý ne. takže prý je vyndali /nevím, jestli jich bylo 6,5,4/ a odzkoušeli na té stolici /říká se tomu tak?/ Přitom zjistili, že 4 jsou hodně špatné /jestli se to dá tak říct/. Všechny vyčistili a já jsem cca 14 dní jezdila normálně. Jo, ještě mi říkali, že mi nikdo nezaručí, jak to dlouho vydrží. No, nevydrželo. Takže teď řeším "náhradní" vstřiky. A další blbá otázka. Ono je víc možností, jak můžou být vstřiky špatné??? Panebože, já se z toho už zblázním.

blueabyss: Problém je v tom, že auto chvíli jede úplně normálně a pak najednou přestane jet /asi to popisuji jako blondýna/, prostě přestane táhnout a můžu šlapat na plyn, jak chci a nic. Když zastavím a pak znovu nastartuji, tak je to v pohodě. No a právě když mi to údajně vyčistili, tak jsem jezdila cca 14 dní v pohodě a teď to dělá znovu. Žádnou poruchu mi to nepíše /na přístrojovce/. Tak co by to mohlo být jinýho podle Tebe?

2014-04-15 13:05:27

monika: prijde na to, co na nich konkretne je spatne. Dle Tveho popisu zavadu by to i vstrikovace byt mohly...vezmu-li v uvahu ze po "cisteni" to bylo chvili OK, tak pro ted muzeme vyloucit jine priciny. Ty v prvni rade musis najit dilnu, kde jim budes duverovat a oni budou delat dobrou praci... Pouzite vstriky muzes koupit treba tady si myslim: www.fr-210.de...maji tam spoustu dilu a dobry ceny

2014-04-15 13:56:13

Osobně mi popis závady a následne čištění a období kdy to jezdilo nemůže dělat vstřik.

Pokud to bylo někde na stolici musí ti dát minimálně 3 stránky protokolu a popsat , který a v čm je vadný jinak to dělat nejde.(protokoly můžeš poslat podívám se) kolik se platilo za test od toho se odvine zda to vůbec někdo testoval.

Vstříky neni problém opravit za rozumné peníze a zárukou Bosche hlavně

2014-04-15 14:15:58

Platila jsem 2500,- Kč a žádný protokol se ke mně nedostal. Jak už jsem psala, ve čtvrtek jedu přímo do servisu, kde to údajně mělo být na té stolici a jsem strašně zvědavá, co se dozvím.

Doli  
Libor
2014-04-15 14:29:08

monika: Za dva a půl tisíce byl možná na stolici některý z mechaniků. O ten jeden vstřik navíc který by jsi jim zaplatila se mohli v pátek večer někde pěkně zřídit

2014-04-15 14:34:07

2500,- je cena testu 5ks vstřikovačů , ale pokud něco dělám vezmu si za to peníze musím to něčím doložit

2014-04-15 14:48:48

Napis nam sem chybove kody, jinak nema cenu se dal o te zavade bavit...v tom pripade tam muzes mit vice projevu/zavad a treba jen jeden chybovy kod v pameti...

2014-04-15 14:56:50

miky: kde najdu chybové kódy????

2014-04-15 14:58:56

monika: v paměti závad dané řídící jednotky

2014-04-18 08:41:33

monika: Ahoj všichni, takže mám za sebou 2 dny volna, kdy jsem objížděla servisy. Výsledek:1/ vstřiky nebyly na stolici ani náhodou, 2/ na diagnostice se ukázalo, že jde o egr ventil. Takže prosím o pomoc. Potřebuji sehnat egr ventil, číslo A6461400860. Jinak už mám i VIN WDB2110161A004880. Všem předem děkuji za pomoc.

2014-04-18 08:52:12

No vidíš a když si vezmeš ještě jeden den volna a zajedeš do Pelhřimova, tak ti ten egr za 2000+ dph odstavím a už o něm nikdy nic nebudeš slyšet.

Ale nejsem si jist že ti dokáži vysvětlit zbytečnost EGR ventilu nebo naopak jeho důležitost u tvého motoru. Zkusím to, ale nejsem si jist, že z toho budeš dostatečně moudrá.

Pokud EGR dobře funguje - nemám důvod jeho činnosti jakkoliv bránit - u těch starších pelechů se však přidírá, netěsní atd. Nebo nechodí vůbec což jednotka ECU vyhodnotí jako chybu a vozidlo jezdí v nouzovém režimu.

ad.1 je funkční jen při teplém motoru při režimu částečného zatížení

ad.2 zabraňuje tvorbě NOx které se tvoří v důsledku hoření chudé směsi s přebytkem kyslíku což zvyšuje rychlost hoření vysokou teplotu a z toho vyplývající tvorbu nežádoucích NOx. Vpuštění výfukových plynu ( v kterých je kyslíku méně) je vytlačen (omezen přívod kyslíku) a tím je hoření zpomaleno omezeno.

ad.3 V režimech zátěže, při bohatší směsi nesmí být EGR inicializován (netěsný přidřený) jelikož by nedostatek kyslíku s přebytkem paliva vedl ke zvýšené kouřivosti a slabšímu výkonu motoru (s tímto se nejspíše potýkáš)

ad.0 úmyslně píši nula(po odtavení) - je navýšení výkonu - jde jen o rychlejší nástup turba ve střední zátěži vlivem tlaku výfukových plynu které nejdou zpět do sání.

Jednou větou EGR je v tom motoru jen kvůli nežádoucí tvorbě NOx - při běžném měření emisí se tento údaj nehodnotí - po našem zásahu nikdy nikdo nepozná že je EGR nefunkční - ani diagnostika.

Jeho velkou nectností je - že zapřičiňuje znečištění sacího potrubí.

2014-04-18 11:06:22

blueabyss: No, máš pravdu, zrovna srozumitelný to pro mě není. Ale mně ten špatný egr ventil PRÝ způsobuje, že mi auto jede v pohodě a pak najednou z ničeho nic přestane mít výkon. Prý to souvisí s tlakem do turba. Proto mi není jasný, že když nebude egr fungovat vůbec, tak jak to bude potom.

2014-04-18 11:12:01

monika: Pokud bych to měl napsat stroze "neznám tvora co po sobě žere vlastní hovna - no a tak nějak je to i s tím motorem - sorry, ale takto je to možná vystižnější.

No to je právě ten problém, že tví automekanici tě v první řadě podvádí a v druhé ti nejspíše nejsou schopni říci co vlastně s autem máš. Pokud je kolizní EGR ventil tak je to většinou dosti přesně diagnostikovatelné a moji odpověď jsi dostala. Pokud je to něco jiného - tak já opravdu nemám tu schopnost to po netu zjistit.

Ještě doplním:

Pokud bude EGR zavřený tak tlak do turba nebude unikat. Ale nestačí ho jen mechanicky uzavřít jelikož řídící jednotka motoru to pozná a přivede vozidlo do nouzového režimu. U nás te jednotce řekneme že ten Egr je zavřený když má být a že je otevřený když má být a ona potom nepřepíná do nouzáku a tváří se spokojeně.

2014-04-18 11:33:28

blueabyss: Na diagnostice se jim ukázaly závady. Některé šly vymazat a už se tam znovu neobjevily, ten egr ventil tam zůstal dál. Takže předpokládají, že moje problémy souvisí s tím ventilem. Řekli mi, že se to opravit nedá, proto jsem se opět obrátila sem, abych získala další informace. Jo a byla jsem v jiném servisu než tam, kde mě podvedli s těmi vstřiky /bohužel mám dojem, že tady by mi pomohli s tím egrem podobně jako vy, ale už mám strach tam jet/.

2014-04-18 11:43:31

Tak asi nezbývá, než navštívit servis kde strach mít nebudeš.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6