Fórum - Téma


W211 - Vstřikovače


Fórum E-Class W211 W211 - Vstřikovače

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 6

2010-12-13 19:54:23

Dobrý večer - byly vyměněny všechny vstřiky, jen dotaz zda-li se musí vstřiky u tohoto motoru nakódovat. Motor víceméně běží otřesným způsobem.

Vzhledem k chybné komunikaci s přístrojovou deskou kdy mi přestala úplně fungovat přístrojová deska se nějak nemohu pohnout dále.

Poradí někdo jak na to co s tím....

2010-12-13 21:07:54

clovece a odkud jsi?

vstrikovace musis zadat kalibr do rj CDI

2010-12-13 21:15:22

Ptám se proto, že mi je to nechce vzít a předpokládám v tuto chvíli, že to má nějakou souvislost s tou řídící jednotkou palubní desky.

2010-12-13 21:19:05

a cim to tam ladujes?

KI s CDI nema souvislost...tim si muzes byt jist

2010-12-13 21:43:25

Tak to jsem rad - ládoval jsem to tam přes Bosch KTS 540, ale prostě mi to nějak nechce vzít. Zítra snad budu mít k dispozici Stár 4. Už jsem teď doma, takže si nepamatuji přesně kódy závad které tam jsou. Ale ten Bosch píše přímo v jednotce motoru závadu na CAN číslo ....... nemohu si vzpomenout a za tím nápis časový interval vypršel. prostě dle mého názoru nějaká Bosch hovadina, ale zítra na to ještě kouknu.

2010-12-13 21:44:44

No prave Bosch hovadina...s tim se do MB ne

2010-12-13 21:50:55

Ty vstřiky dam snad dohromady, ale mam trochu rozpaky s přístrojovkou - na té je tma jak v tunelu a zatím absolutně netuším kam sáhnout a kde co změřit.

Tak po dvou dnech staní na mrazu - přístrojovka začala svítit - tomu sám nerozumím a po několika-ti denním trápení s tím jak nekódovat vstřiky jsem zjistil, že i repasovaný vstřik může být vadný. Díky tomu jak motor šel špatné jsem stále pátral jak vstřiky nakódovat a vzhledem k tomu , že byly repasované jsem nějak podvědomě vyloučil vadu vstřiku.Typ vstřiků, které jsou v tomto motoru se totiž nekóduje. Není to ovšem pravidlem pro všechny typy vstřiků které se do těchto motorů dodávají.

2010-12-17 20:49:54

To bych se prosim odvazil i hadat, ze se nezadava kalibr vstriku...to je mylka kolego

A co to bylo za "repas"???

2010-12-18 01:57:48

Vážený kolego – hádat se snad nebude třeba – jelikož jsem se k relevantní informaci nedopracoval zde, našel jsem si ji jinde. Čerpal jsem přímo ze zdrojů servisních informací Mercedes Benz.. Pokud jsou ovšem mé informace mylné budu velice vděčen následné diskuzi.

Je třeba si pozorně přečíst co jsem napsal :

„Není to ovšem pravidlem pro všechny typy vstřiků, které se do těchto motorů dodávají.“

Motor zmiňovaného Mercedesu 648 typ 211 má namontované vstřikovače A 6480700187 – další řada vstřikovačů které se montovali do těchto motoru A6110701187****_ a_ A6480700087

Motory, které mají namontované výše uvedené vstřikovače nemají žádné kódování IMA (číselná informace o vlastnostech vstřikovače pro řídící jednotku motoru).

Naopak kódované vstřikovače IMA jsou rozpoznatelné podle čísla dílů A 6480700287. Motory 642 v typech 203, 211, 219 jsou od počátku výroby vybaveny kódovanými vstřikovači IMA

Co to je za repasy – to jsou originální držáky vstřiku s původními cívkami kde byla provedena výměna a nastavení vstřikovací trysky. tzn .repasovaný vstřik

Nové načtení kódu IMA nebylo v mém případě nutné viz výše.

Nejsem odborník na zn. Mercedes proto jsem hledal a bohužel nenašel odpověď ani zde – po té jsem se zde někde dočetl, že odpověď si musíš zasloužit, ale nikde jsem se nedočetl jak si ji mohu zasloužit. Já se jen slušně zeptal a odpovědí mi bylo :……. clovece a odkud jsi?

vstrikovace musis zadat kalibr do rj CDI……

Vzhledem k tomu, že se mi z šesti repasovaných vstřiků vrátil jeden vadný a k tomu všemu přestala svítit i přístrojová deska hledal jsem závadu prostě někde jinde a to že může být vadný vstřik jsem úplně vyloučil.

Ona relevantní informace - snad od odborníka mohla vést tímto způsobem:

  • Řídící jednotka
  • Pohon
  • CDI 3
  • Přizpůsobení řídící jednotky
  • Vyrovnání vstřikovacího množství

Pokud ovšem nechám diagnostiku načíst vozidlo podle dat z řídící jednotky tak v menu u tohoto vozidla „Vyrovnání vstřikovacího množství“ nenajdete.

Jinak motor má již velice klidný a kultivovaný chod.

****(OPRAVA -611... tyto se nemontovali viz níže příspěvek Miky)

Auto je funkční a to je pro mě důležité. Již několik hodin to zde procházím a ona to zas taková tragedie není. Naopak mohu říci, že jsem se něco dozvěděl - takže díky za toto fórum.

2010-12-18 21:24:08

No a ted k tem vstrikovacum, ty repase, neumi skoro nikdo tady udelat dobre. Cili je dobre vyuzit tausch dil z tovarny ( MB / Bosch )

Technicky jsi napsal kravinu, vstrikovac A611.....se nikdy do motoru OM648/647/646 nemontoval a nesmi se montovat. Ve vozech W/S211 s OM648 mohou byt namontovatny vstrikovace: A648 070 00 87....01 87....02 87 ....03 87 ( USA SA494 ) zalezi na seriovem cisle motoru ( index 80 za cislem dilu znaci tausch ET ). Vstrikovac A611....je do OM611, coz je model CDI predchozi generace, namontovany v ruznych modofikacich napr. v 638, 203, 210...

kalibr se do Rj CDI zadava u W/S211, kterou jsi opravoval a k OM642 ( obchodni oznaceni 280/320/350 CDI ), jde zase zcela o jiny motor, zde uz usporadani do V. Generace CDI je zase novejsi a zcela odlisna. Pracovni tlak je jiny, konstrukce vstrikovacu a i vyrobce ( uz nee Bosch )... Neporovnavejme tedy jablka s hruskama

2010-12-19 00:46:48

V žádném případě se do tebe nechci navážet, ale to co jsem sem napsal ohledně vstřikovačů- není má úvaha ani výmysl, ale čerpal jsem: WIS

Servisní informace : Klasifikace vstřikovačů z 19.2.2009 č. dok. Si 07.16-p-0002a.

To, že vstřiky, které byly a jsou namontované v mnou opravovaném vozidle nemají žádné kódování IMA je v této informaci napsané.

Jinou informaci k typu vstřiku jsem bohužel nedohledal.

Popis je na všech magnetických cívkách stejný a v ničem se neliší – pokud jak tvrdíš je možné kódovaní těchto vstřiků tak muselo zůstat zapsané v jednotce jelikož nové kódy IMA dle sdělení technika Bosch se na těchto vstřicích negenerují.

Sám tedy momentálně nevím kde je pravda a jak to vlastně má být.

Můžeš mi sdělit servisní informaci z které jsi čerpal ty ?

U vstřikovače A611… máš pravdu zde jsem se upsal.

2010-12-20 09:05:00

na vstrikovaci najdes v krouzku cislo1,2,3

2010-12-20 16:42:47

Děkuji Mikymu za odpověď . Opravdu jsem pátral a zjišťoval z dostupných prostředků.O klasifikaci vím, dočetl jsem se. Jedná se o klasifikaci vstřikovače, která se zadává do ř.j. Na vstřikovačích ,které jsou ve zmiňovaném automobilu je v kroužku všech číslo 4 dle informaci by mělo být 1_2_3 toto je popsáno ve výše zmiňovaném dokumentu, avšak o čísle 4 tam není zmínka. Pokud bych se dostal do příslušného meny zapsal bych asi 4 ale diagnostika, kterou pár dnu vlastním(star4) s programem aktualizovaným 9/2010 mi však v menu řídící jednotka CD3, přizpůsobení, žádnou z těchto funkcí nenabízí.

Jediné čím si nejsem jistý - jelikož přesně nevím co to znamená DK/05 jelikož je psáno vstřikovače před DK/05 a po DK/05 - jedná se rok výroby? Zmiňovaný mercedes je r.v 2003.

Domnívám se, že i kdyby bylo nutné vstřiky znovu zapsat zůstali by tato čísla stejná - jelikož vstřiky i cívky jsem si ještě před odesláním na repas označil a zpět vložil ve stejném pořadí. Jak jsem již psal, motor chodí bez zjevných závad vykazuje dobrý výkon (zatím). Píši zde již hlavně proto, že bych se o této problematice něco rád dozvěděl. Automobil mám ještě k dispozici, takže pokud jsem něco pohnojil, rád bych to napravil.

2010-12-20 16:45:38

Nepohnojil jsi nic...a kdyz delaj repas. meli by dodrzet ci prepsat klas, cimz si nejsem jist...to mas jistotu pouze asi od MB a Bosche z tovarny...

Vecer sem dam jeden obrazek, at mas nad cim dumat

2010-12-20 17:24:51

Díky moc - jen doufám, že to nebude obrázek propáleného pístu

2010-12-20 18:37:02

To jsem celej ja

2010-12-20 19:34:20

Tak to koukám - zítra budu hledat. Jen se zeptám, abych úplně nemarnil čas. Proč je na mých vstřicích v kroužku "4" jinak jsem nikde na vstřiku samostatně číslo _1_2_3_nenašel. Tak-že i pokud toto meny viz tvůj obrázek najdu nemám co vložit, jelikož jak vidím z obrázku je možnost zadat jen KL1,KL2,KL3.

2010-12-20 20:04:24

Tak proc je tam 4 nevim...nikdy jsem se o to nezajimal, nemel jsem ji takm nikdy asi...a ani se asi zajimat asi nebudu...auta opravuju, nekonstruuju

Nehledej kolonku ztracis cas, pokud jde auto normalne...nehlasi chybu, dobre startuje...nezasina za jizdy pri akceleraci...nemas co resit...venuj cas jinam

2010-12-20 20:32:56

Jasně - děkuji za tuto diskuzi- ale stejně mi to nedá spát, tak se o tom ještě pokusím něco zjistit a budu informovat. Třeba ta diskuze někdy někomu usnadní život.

2013-03-01 18:35:27

Ahoj jsem tu novej, a potřeboval bych poradit, mam e220 cdi w211 a fukal mi tam vstrik tak sem ho vindal vše vyčistil vyměnil podložku a vstřik vrátil ale auto nejede motor točí a nenastartuje nevíte nekdo prosím čím to je?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6