Fórum - Téma


W211 - Vstřikovače


Fórum E-Class W211 W211 - Vstřikovače

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 6

2010-12-13 19:54:23

Dobrý večer - byly vyměněny všechny vstřiky, jen dotaz zda-li se musí vstřiky u tohoto motoru nakódovat. Motor víceméně běží otřesným způsobem.

Vzhledem k chybné komunikaci s přístrojovou deskou kdy mi přestala úplně fungovat přístrojová deska se nějak nemohu pohnout dále.

Poradí někdo jak na to co s tím....

2010-12-13 21:07:54

clovece a odkud jsi?

vstrikovace musis zadat kalibr do rj CDI

2010-12-13 21:15:22

Ptám se proto, že mi je to nechce vzít a předpokládám v tuto chvíli, že to má nějakou souvislost s tou řídící jednotkou palubní desky.

2010-12-13 21:19:05

a cim to tam ladujes?

KI s CDI nema souvislost...tim si muzes byt jist

2010-12-13 21:43:25

Tak to jsem rad - ládoval jsem to tam přes Bosch KTS 540, ale prostě mi to nějak nechce vzít. Zítra snad budu mít k dispozici Stár 4. Už jsem teď doma, takže si nepamatuji přesně kódy závad které tam jsou. Ale ten Bosch píše přímo v jednotce motoru závadu na CAN číslo ....... nemohu si vzpomenout a za tím nápis časový interval vypršel. prostě dle mého názoru nějaká Bosch hovadina, ale zítra na to ještě kouknu.

2010-12-13 21:44:44

No prave Bosch hovadina...s tim se do MB ne

2010-12-13 21:50:55

Ty vstřiky dam snad dohromady, ale mam trochu rozpaky s přístrojovkou - na té je tma jak v tunelu a zatím absolutně netuším kam sáhnout a kde co změřit.

2010-12-16 22:49:19

Tak po dvou dnech staní na mrazu - přístrojovka začala svítit - tomu sám nerozumím a po několika-ti denním trápení s tím jak nekódovat vstřiky jsem zjistil, že i repasovaný vstřik může být vadný. Díky tomu jak motor šel špatné jsem stále pátral jak vstřiky nakódovat a vzhledem k tomu , že byly repasované jsem nějak podvědomě vyloučil vadu vstřiku.Typ vstřiků, které jsou v tomto motoru se totiž nekóduje. Není to ovšem pravidlem pro všechny typy vstřiků které se do těchto motorů dodávají.

2010-12-17 20:49:54

To bych se prosim odvazil i hadat, ze se nezadava kalibr vstriku...to je mylka kolego

A co to bylo za "repas"???

2010-12-18 01:57:48

Vážený kolego – hádat se snad nebude třeba – jelikož jsem se k relevantní informaci nedopracoval zde, našel jsem si ji jinde. Čerpal jsem přímo ze zdrojů servisních informací Mercedes Benz.. Pokud jsou ovšem mé informace mylné budu velice vděčen následné diskuzi.

Je třeba si pozorně přečíst co jsem napsal :

„Není to ovšem pravidlem pro všechny typy vstřiků, které se do těchto motorů dodávají.“

Motor zmiňovaného Mercedesu 648 typ 211 má namontované vstřikovače A 6480700187 – další řada vstřikovačů které se montovali do těchto motoru A6110701187****_ a_ A6480700087

Motory, které mají namontované výše uvedené vstřikovače nemají žádné kódování IMA (číselná informace o vlastnostech vstřikovače pro řídící jednotku motoru).

Naopak kódované vstřikovače IMA jsou rozpoznatelné podle čísla dílů A 6480700287. Motory 642 v typech 203, 211, 219 jsou od počátku výroby vybaveny kódovanými vstřikovači IMA

Co to je za repasy – to jsou originální držáky vstřiku s původními cívkami kde byla provedena výměna a nastavení vstřikovací trysky. tzn .repasovaný vstřik

Nové načtení kódu IMA nebylo v mém případě nutné viz výše.

Nejsem odborník na zn. Mercedes proto jsem hledal a bohužel nenašel odpověď ani zde – po té jsem se zde někde dočetl, že odpověď si musíš zasloužit, ale nikde jsem se nedočetl jak si ji mohu zasloužit. Já se jen slušně zeptal a odpovědí mi bylo :……. clovece a odkud jsi?

vstrikovace musis zadat kalibr do rj CDI……

Vzhledem k tomu, že se mi z šesti repasovaných vstřiků vrátil jeden vadný a k tomu všemu přestala svítit i přístrojová deska hledal jsem závadu prostě někde jinde a to že může být vadný vstřik jsem úplně vyloučil.

Ona relevantní informace - snad od odborníka mohla vést tímto způsobem:

  • Řídící jednotka
  • Pohon
  • CDI 3
  • Přizpůsobení řídící jednotky
  • Vyrovnání vstřikovacího množství

Pokud ovšem nechám diagnostiku načíst vozidlo podle dat z řídící jednotky tak v menu u tohoto vozidla „Vyrovnání vstřikovacího množství“ nenajdete.

Jinak motor má již velice klidný a kultivovaný chod.

****(OPRAVA -611... tyto se nemontovali viz níže příspěvek Miky)

2010-12-18 05:01:02

jsem moc zvědavý na odpověď. jsem absolutní technický laik a ne moc zručný, no zase mě zajímá elektrïka a řízení já měl vždycky za to, že vychytávka nových motorů je právě v tom, že je vstřikování řízeno až nesmyslně přesně počítačem... a že tedy když dám nové vstřiky je třeba je nakodovat podle nějakého kriteria, aby ta absolutní přesnost byla zachována

viki  
viktor
2010-12-18 10:05:27

clovece a odkud jsi?

možná kdyby jsi za touto otázkou nehledal to co jsi našel máš už dnes po problému ,možná bydlíš poblíž člověka který dělá konkrétně tyto věci,,,

2010-12-18 10:34:19

Ahá tak to mne vůbec netrklo- když já se domníval , že forá tohoto typu mají jiné poslání, než to že si zde několik samozvaných honí pacienty do svých dílen. Myslel jsem, že k tomu slouží inzerce.

Jinak jsem z Pelhřimova a musím uznat, že auto již bylo téměř na káře k odvozu do Brna.

viki  
viktor
2010-12-18 12:41:30

Ano fora mají široké zaměření k pokecu k radám,informacím, novinkám,atd.a (spousta lidí ocení radu na koho se obrátit v případě nesnází), pokud narážíš na mě nemam ani dilnu ani lekarnu a s klidem mohu odpovědět i za Mikyho že jeho potřeba honit pacienty je nulová .Zdroj od mercedesu máš bosche máš a číslo na odthovku taky takže to zmákneš i ( jak ty nám řikáš bez ) honičů

2010-12-18 15:05:55

Nenarážím zde konkrétně na nikoho jen forma odpovědí na mnohé dotazy se mi prostě nelíbí. Pokud Miky dal odpověď "clovece a odkud jsi?" Opravdu jsem ji bral spíše jako něco: spadl jsi z marsu? Vážně jsem netušil, že je to vlastně podání pomocné ruky a nabídka jeho služeb - a na 100% ani nebyla. O ty jsem ho i žádal po té SZ, ale bohužel bez odezvy - dle toho soudím, že má asi práce dost.

Vážně se zde nehodlám do nikoho navážet - jen jsem měl prostě dojem, že ta komunikace zde není na nejlepší úrovni a bohužel Vaše odpověď viz výše tomu jen nasvědčuje. Ano mám zdroj informaci, bosche, odtahovku vlastní, Star 4 a navíc i docela dobře vybavenou dílnu - jen to prostě někdy nezmáknu, tak se slušně zeptám.

2010-12-18 15:08:32

asi jsi měl nějaké očekávání co se týče odpovědi a prostě odpověď byla jiná.

2010-12-18 16:10:42

já už měl v životě tolik očekávání ........ ne opravdu o nic nejde - auto je funkční a to je pro mě důležité. Již několik hodin to zde procházím a ona to zas taková tragedie není. Naopak mohu říci, že jsem se něco dozvěděl - takže díky za toto fórum.

viki  
viktor
2010-12-18 17:22:22

Jsem rád že podrobně pročitáš ,tvůj problém mě zajimá může to časem postihnout každého z nás a tvé poznatky mužou do budoucna prospět spoustě lidí a věřím že jsi schopen poradit i v jiných případech. Aspon víme komu volat na odtah až budem v h,jzlu

2010-12-18 21:24:08

Ja samozrejme vim, ze narazka byla na me...

Ono vec se ma tak, ze rad poradim tem, pro ktere je MB srdecni zalezitost, jsou v uzkych a kdyz takova virtualni rada muze pomoci... Aby jste to vsichni ctenari pochopili spravne, ja nejsem vazan tim, ze musim odpovedet na 100% problemu zde psanych a to, ze neodpovim, neznamena ze treba nevim...Ale vybiram si, prominte mi to prosim. A take nejsem dokonaly a nevim vse, vim toho malo a ucim se. Take nekdy je problem popsany tak, ze to nema smysl odpovidat...

To proc jsem se ptal odkud jsi, bylo opravdu tak, ze problem, ktery jsi psal, ke vsemu dost zmatecne, by bylo dobre probrat u auta etc...

A je pravdou, ze jsem neodpovedel na zpravu, protoze profesionalni opravar, s " dobre vybavenou dilnou blablabla" si proste musi poradit. Takovy vi, kde a cim merit, ma potrebna data k dispozici a rozhodne nepotrebuje rady jedna pani povidala. Pokud nema data a naradi, je bridil. Pokud nema znalosti, ma se co ucit a kdyz si proste nevi rady, mel by mit v sobe alespon dostatek pokory a ucty k praci a znalostem druhych.

To jen pro vysvetlenou, jsi cizi clovek a takovym zustanes. Necitim tedy zadny emoce.

Proto Ti popreju pekne Vanoce, klid a vice stesti v dalsim roce a vsem kdo to ctou samozrejme take

No a ted k tem vstrikovacum, ty repase, neumi skoro nikdo tady udelat dobre. Cili je dobre vyuzit tausch dil z tovarny ( MB / Bosch )

Technicky jsi napsal kravinu, vstrikovac A611.....se nikdy do motoru OM648/647/646 nemontoval a nesmi se montovat. Ve vozech W/S211 s OM648 mohou byt namontovatny vstrikovace: A648 070 00 87....01 87....02 87 ....03 87 ( USA SA494 ) zalezi na seriovem cisle motoru ( index 80 za cislem dilu znaci tausch ET ). Vstrikovac A611....je do OM611, coz je model CDI predchozi generace, namontovany v ruznych modofikacich napr. v 638, 203, 210...

No a pokud by ses rad jeste do me navazel, bud si jist, ze kalibr se do Rj CDI zadava u W/S211, kterou jsi opravoval. To ze to neumis a nenasel jsi dle rad kohosi, neznamena ze to tak je. Zdarma Ti ho tam zadam

a k OM642 ( obchodni oznaceni 280/320/350 CDI ), jde zase zcela o jiny motor, zde uz usporadani do V. Generace CDI je zase novejsi a zcela odlisna. Pracovni tlak je jiny, konstrukce vstrikovacu a i vyrobce ( uz nee Bosch )... Neporovnavejme tedy jablka s hruskama

2010-12-19 00:46:48

Pokud se týká tvé reakce věř, že pokory k lidem, kteří něco umí mám dostatek. To že něco nevím za to se nestydím a snažím se tuto skutečnost napravit. Bohužel od nikoho jsem rady nedostal a ani se nespoléhám na rady typu jedna paní povídala. Myslím, že je již zbytečné zabývat se problémem, kdo komu co poradí a za jakých podmínek – je to opravdu jen tvá dobrá vůle a tvoje věc. Pokud jsi vše opravdu myslel tak jak píšeš –. upřímně se omlouvám.

V žádném případě se do tebe nechci navážet, ale to co jsem sem napsal ohledně vstřikovačů- není má úvaha ani výmysl, ale čerpal jsem: WIS

Servisní informace : Klasifikace vstřikovačů z 19.2.2009 č. dok. Si 07.16-p-0002a.

To, že vstřiky, které byly a jsou namontované v mnou opravovaném vozidle nemají žádné kódování IMA je v této informaci napsané.

Jinou informaci k typu vstřiku jsem bohužel nedohledal.

Popis je na všech magnetických cívkách stejný a v ničem se neliší – pokud jak tvrdíš je možné kódovaní těchto vstřiků tak muselo zůstat zapsané v jednotce jelikož nové kódy IMA dle sdělení technika Bosch se na těchto vstřicích negenerují.

Sám tedy momentálně nevím kde je pravda a jak to vlastně má být.

Můžeš mi sdělit servisní informaci z které jsi čerpal ty ?

U vstřikovače A611… máš pravdu zde jsem se upsal.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6