Fórum - Téma


W211 - Vibrace kol


Fórum E-Class W211 W211 - Vibrace kol

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2

2013-01-14 10:57:50

Pro názornou ukázku přikládám foto, jak vypadá podložka na kolo Carlsson.

2013-01-14 17:12:21

Děkuji za informace. Asi se mi zatím nejvíce zamlouvá vyzkoušet vymezovací kroužky. Pokud ten náboj kola je 66,6mm tak ještě musím zjistit průměr mého kola. Snad to pomůže. Pak bych zkusil ty podložky, ale kola mi sedí dobře, není ani venku ani zasazené.

2013-01-17 14:57:25

Co by podle vás bylo lepší použít, distanční kroužky nebo rovnou podložky?

miky777  
MIKY
2013-01-17 16:36:05

Original kola ....... nebo si nech kola a kup jim auto

2013-01-18 11:08:14

Distanční kroužky bych asi nepoužíval. Podložky použíjte pouze v případě, že je nějaký problém na kole. Pokud by bylo nebezpečí kolize kola s podběhem, nebo jako mám já na předních zimních, že středové víčko disku nejde nasadit, protože krytka matky na náboji je moc vysoká.Pak jsem použil podložku 6mm a byl pokoj. Nebo v případě že potřebujete dohnat rozměr ET.

Ale při pouhém použití podložky jde kolo ven z podběhu a toto má za následek pískování karoserie. To znamená, že písek a drobný bordel poškozuje lak karoserie. Takže podložky pouze v případě, že to má něco vyřešit. Z pouhé frajeřiny bych to fakt nedělal.

2013-01-18 12:12:29

Nerozumím v celku té debatě,ale jisté je , že vím ,co to jsou distanční podložky,nebo kroužky.Rozchod nápravy se ale redukuje podložkami a to nejlépe s tzv. límcem,aby bylo kolo vycentrované,límec pro limuzíny je u 66,6 mm.Límec proto,aby kolo sedělo na náboji kola ,a ne na šroubech,potom právě dochází ke kmitání kol.Při použití podložek musíš použít také delší šrouby ,dlouhé adekvátně k síle podložky,tzn. např podložka silná 10 mm = +10 mm na délce šroubu

Podložky bez límce vůbec nedoporučuji!

V podstatě jsou ale podložky zakázané a je dobré si před koupí nových alu disků prověřit ET a šířku disků!

Ještě pozn. k tomu pískování a frajeřině.U sportovních vozů se na tzv. abrazi(pískování) vůbec nehledí a používají se na ochranu vnějších podběhů různé ochranné folie,právě na ochranu laku.

V našem případě jde ale o bezpečnost a vůbec celkovou konstrukci platformy vozu , včetně náprav

miky777  
MIKY
2013-01-18 14:54:58

Má pravdu ten chlapec.....

2013-01-18 15:42:21

O frajeřinu mi tomto případe nejde, jen bych rad zcela eliminoval kmitání volantu u neoriginalnich kol. V lete zkusím nejake varianty a snad se to zlepší.

2013-01-18 16:01:38

Pises, ze mas origo AMG19"...tam zadne podlozky a krouzky nejsou

2013-01-18 16:11:44

Jo to jsem si myslel, kdyz mi je borec dával k autu navíc, tak jsem to neřešil, kdyz se jich chtěl zbavit. Ale origose to nejsou.

viki  
viktor
2013-01-18 16:37:30

Šolim když už si ještě na něco vzpomeneš že jsi zapomněl něco dopsat není třeba kvůli tomu začínat další příspěvek stačí roz kliknout původní a dopsat myšlenku , je to přehlednější a není celá stránka popsána jedním příspěvkem díky za pochopení

k tvé narážce ohledně zmizíku , děláme co můžeme aby jsme vlákna udrželi pokud možno nezdvojené snažíme se jim dát název na místo výkřiku, pomoc následně zařadíme do správné diskuze,opakující se informace mažeme(kvuli přehlednosti) při 38000 tisících příspěvcích v pár lidech po své vlastní práci se nedá vše zvládat odměnou je nám za to že jsme klubem který funguje na rozdíl od jiných

2013-01-18 16:50:38

No jasně Miky má pravdu.AMG jsou origo se středovým otvorem 66,6mm,ale pozor na trhu jsou napodobeniny k nerozeznání,viz bazoš.cz prodává jeden borec z Boleslavi.To by nevadilo,protože ty nové jsou určitě rovné.U těch napodobenin je problém v materiálu,protože jak se říká ,končíš na prvním dolíku .Osobně bych si nejprve zkontroloval rovnost disků,nejsou-li nabořené,né-li,tak vyvážit kola.Na tom moc záleží.Asi pět let jezdím k jednomu klukovi na přezouvání a ten skutečně umí.Dříve jsem jezdil jinam a volant mi lítal v ruce.Je to v lidech,kdo jak si dá záležet a notabene u alu disků s lepeným závažím se to opravdu musí dělat poctivě.

Nechce z toho dělat vědu,protože podložkami by se to ještě zhoršilo,ale chce to mrknout na výše uváděné příčiny.Je-li však vše O.K.,tak to může být příčina jinde,řízení,čepy aj.,ale rozhodně ne podložky,to je špatná diagnóza

2013-01-18 16:55:18

JJ Viky, máš rozhodně pravdu,to bylo pouze pro odlehčení a z radosti,že je už pátek...,ale s tím gumováním je to asi tak,že pravda je vždy uprostřed a to si piš a víš to sám nejlépe ,že velký kus pravdy na tom je

2013-01-18 17:29:00

Pravé ze uz jsem zkusíl všechno mozné. Jednou kontrola a prevazeni v Mercedesu, pak Best drive a Škoda. Nechce se mi za to uz dávat dalsi prachy kdyz to nic neřeší, všude tvrdí ze je vse v pořádku. I kdyz po vyvážení v Best drivu byly vibrace nejmenší. Co se tyče techniky tak nemůžu vedet přesně po roce co auto mám, ale byl jsem na velké prohlídce v origo servise a jen měnily přední cep. Asi si na to budu muset zvyknout, ale štve me ma bývala 10 let stará skodarna jezdila krasne.

2013-01-18 17:51:42

To by chtělo,jestli tu možnost máš,zajet na STK ,nebo v nějakém servise,kde Ti auto "rozkejvají" a ví se hned v jakém stavu máš nápravy.

Kolama to tedy asi nebude,protože máš-li v pořádku věci,o kterých jsme výše psali,tak je to vyloučené.Já bych "šel" po stavu př. nápravy a řízeníDržím palce,protože vím ,že takovéhle "hlouposti "otravují.


Odpovědět

1  2