Fórum - Téma


W211 - Spotřeba


Fórum E-Class W211 W211 - Spotřeba

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 6

2011-04-10 22:38:19

ahoj nemate nekdo zkušenost s čipovánim e220 w211, 110kw manual?

Chtel bych to hlavne kvuli snizeni spotreby, prosim poradte jestli to nejak nenici motor a jestli to sunda spotrebu.diky

2011-04-11 19:03:47

Když ti to udělá někdo, kdo tomu fakt rozumí, tak to bude v pohodě a nic se nezničí a spotřeba klesnout může

Důležitý je, aby ti před i po úpravě na brzdě změřili výkon..

Třeba tyhle sou dobří:

http://www.mereni-vykonu.cz/index.html

http://race.dieselpower.cz/

Já si nechal takhle řídící jednotku ladit přímo na míru a nemůžu si stežovat, mám s tou úpravou najeto cca 80 000 km a pohoda

2013-05-11 11:27:32

W211 - Spotřeba .. Jaká je spotřeba u w211 280cdi..3,2 litru a 130kw..krouťák něco přes 400nm?

2013-05-14 19:49:49

heňa: Bylo dobré aspoň udat správná data

To,co tady uvádíš je blbost,protože 320cítka má něco přes 150kW a krouťák 500 Nm,promiň,že tě "obtěžuji"

2013-05-14 19:51:53

nn tak to je jak to mam ja fakt..je to 280cdi obsah 3,2 a vykon 130kw je to motor z roku 2005!! a je to psane v TP

Tady ten motor už někdo popisoval na foru ...je to jak to pšu 6 valec 3,2 ale označeni 280cdi taky sem čuměl jak puk na to

Cituji:

Napsáno 2010-07-19 08:57:51 (2 let, 10 měsíců)

Drobné upřesnění. R6 280CDI a R6 320CDI mají stejný obsah (3222 ccm) i "střeva", rozdíl je jen v naladění. V6 280CDI a V6 320CDI mají o5 stejný obsah (2987 ccm) i "střeva", rozdíl o5 pouze v naladění.

2013-05-14 20:13:03

heňa: W 211 roč.2005 diesel 140 kW 400Nm obsah 2 987ccmPředpokládám,že automat bude mít ten krouťák 425 Nm.Takže máš tam zmatek v obsahu,protože uvádíš ,viz.tvůj příspěvek,3,2LDo roku 2005 to bylo 130 kW 425Nm.

Jestliže,ale máš 280 CDI tak by to mělo být,tak jak uvádím.

To je ale jedno,protože spotřeba je přibližně stejná , jako u 270 CDI 2002-2005,pětivál,který byl v roce 2005 nahrazen šestiválcem,který máš tedy ty,výkon zústal stejný,ale přibyl jeden váleček

Pozn.stačí si otevřít "recenzi W 211" a tam máš všechny varianty od r.2002

Motorizace:

Benzín:

(zážehové řadové čtyřválce)

E200 Kompressor, 120 kW, 240 Nm

E200 Kompressor, 135 kW, 250 Nm (od 2006)

(zážehové vidlicové šestiválce)

E230, 150 kW, 245 Nm (od 2007)

E240, 130 kW, 240 Nm

E280, 170 kW, 300 Nm (od 2005)

E320, 165 kW, 315 Nm

E350, 200 kW, 350 Nm (od 2005)

E350 CGI, 215 kW, 365 Nm (od 2007)

(zážehové vidlicové osmiválce)

E500, 225 kW, 460 Nm

E500, 285 kW, 530 Nm

E55 AMG, 350 kW, 700 Nm

E63 AMG, 378 kW, 630 Nm

Diesel:

(vznětové řadové čtyřválce):

E200 CDI, 90 kW, 270 Nm

E200 CDI, 100 kW, 340 Nm (od 2006)

E220 CDI, 110 kW, 340 Nm

E220 CDI, 125 kW, 400 Nm (od 2006)

(vznětový pětiválec):

E270 CDI 130, 400 Nm

(řadové vznětové šestiválce):

E280 CDI, 130 kW, 425 Nm

E320 CDI, 150 kW, 500 Nm

(vidlicové vznětové šestiválce):

E280 CDI, 140 kW, 400 Nm (od 2005)

E300 Bluetec, 155 kW, 540 Nm (od 2008)

E320 CDI, 165 kW, 540 Nm (od 2005)

(vidlicové vznětové osmiválce):

E400 CDI, 161 kW, 560 Nm

E420 CDI, 231 kW, 730 Nm (od 2005)

Stručná historie:

2002: zahájení výroby modelu

2003: příchod osmiválce 400 CDI, pohonu všech kol a varianty kombi

2004: začíná se prodávat verze spalující zemní plyn (200 NGT)

2005: nové zážehové (280 a 350) a vznětové šestiválce (280 CDI a 320 CDI)

2006: celková modernizace, dieselový osmiválec s vyšším výkonem (420 CDI)

2007: nový 2,5 litrový šestiválec 230

2008: třílitrový šestiválcový diesel 300 Bluetec

heňa: Teď mně ještě napadlo,že asi máš sice roč.2005,ale se "starým" motorem,kde je 130kW a 400Nm.Protože facelift ,mod 2006 se začal dělat v průběhu roku 2005 , myslím léto?

Napiš mi ještě měsíc výroby a potom budem doma a pravda bude někde uprostřed

Samozřejmě je rozhodující,to, co máš v TP,ale ten obsah je pro mě novinka,kolik tam máš přesně napsáno?

2013-05-14 20:31:56

Šolim: ja mam fakt v TP 3,2 lt

6 měs 2005,nema tp u sebe doma budu zitra ale mělo by to byt 3,2lt

2013-05-14 20:54:56

heňa: Nerad bych ti blbnul hlavu,ale musíš se mýlit,protože všude se uvádí 280 CDI 2005-2009 ,2 987 ccm.3,2 a pod zkratkynepoužívá .Označení např.200,220 atp.je mj. označení modelu s jeho obsahem motoru.(v různých recenzích se používá např. E 280 CDI-T 3,2,ale to,myslím není oficielní označení)

Obsah vyjádřený např 1,9 atp. používá třeba Alfa Romeo aj.

2013-05-14 22:13:55

Šolim: Hena ma proste W211.023...tj s motorem radovym sestivalcem OM648.961 - vykonove ponizena 320CDI. Jiz dlouhou dobu nelze oznaceni vozidla napr. 200CDI brat jako oznaceni obsahu motoru. Jde pouze o obchodni oznaceni napovidajici vykon motoru.

Co se spotreby paliva tyce, tak v W/S211 280/320CDI OM648 ma ca o 2ltr nizsi spotrebu oproti novejsimu 280/320CDI OM642.

2013-05-14 22:28:16

heňa: Tak jsem to asi rozlousknul.V profilu máš totiž mylně uvedený typ motoru a proto ty nesmyslné parametry.

Takže by to mělo být takto: Typ motoru OM.648.961 6V diesel ,130 kW/177HP,400 Nm, obsah 3 222 ccm,výroba 05/2004-12/2008.

Byl jsem přesvědčen,nebo žil jsem v domnění,že tento motor se dělal pouze s obsahem 2 987 ccm a třistadvacítky,označené jako 320 CDI měly obsah 3 222 ccm se 150kW...

Kdyby jsi v profilu neměl,to,co máš, vůbec bych tohle nevěděl a nepídil se po tom.

Pro tebe by bylo asi dobré to opravit ,aby jsi věděl,co máš pod kapotouJá už to vím...

miky: JJ, už jsem se k tomu taky dopídil

2013-05-15 06:14:58

ok borci diky a omluva ale ja když hledal tip toho motoru tak sem ho tam nemohl najit...

už by to mělo byt ok.furt se učím a to mam MB skoro 20let

2013-05-15 11:31:30

heňa: Díky tobě a dostupným tech. informacím jsem taky "chytřejší"

2013-05-21 11:43:42

Šolim: je ale reálné této spotřeby dosáhnout. Jezdím denně 70km z toho 40 po dálnici zbytek silnice II.třídy, a reálná spotřeba je 8,3l/100Kkm, při snaze o ekonomickou jízdu.

2013-05-22 19:15:47

dnes jizda od Doliho z Tišnova do Šumperka cca 120km..spotřeba 7,0lt přes města atd svižna jízda...pohodaaaaaaaa

2013-05-22 21:57:14

jirkae: takže jak vidíš ,každý má představu o ekonomické jízdě jinou ,ty takovou a my makovou.Mám dlouhodobou,ujeto cca 1400 km 6,7L a to na trase z Vysočiny do Pardubic,takže dolů z kopce a zpátky naopak 35 km,takže taky nic moc.Minulý týden jsem jel za dcerou do Ml. Bol. 112 km za 5,9L.

Abych byl spravedlivý,přiznávám,že jezdím pianko,pomalá akcelerace a max těch 110 km/h.A to já mám 270 cdi,kde by spotřeba měla být o nějaký ten decák vyšší,než u třistadvacítek (mimo měst provoz,tam je to obráceně).Občas tomu však taky šlápnu na kejhák ,abych tomu vyplách střeva,což je nutnost.Co mám kámoše třeba z Prahy,tak dlouhodoubou u 320cítky má 8,6l,ale to většinu najezdí po městě!Budeš muset tu svou eko jízdu přehodnotit,protože co vím,tak kluci s tím jezdí okolo 7,5l,což je na tak velký obsah úžasný.

V podstatě je to hrozně subjektivní,protože někdo dokáže jet s čímkoli za 5L a druhý za deset...

Doli  
Libor
2013-05-22 22:08:41

Miloši, ale Heňa píše o 280CDI a tam si myslím, že spotřeba 7l a méně je dost slušná...

2013-05-23 06:33:13

šolim: jako pod 7 lt po kopcich viz.svitavy směr tišnov atd.. myslim slušny...mam najeto přes 2.mil.km...něco o ježděni vim...malinko...ale uritě nejsem brzda provozu ,když je potřeba tak mu dam,ale dediny atd prostě 50km/h nemam body na rozdavani..dalnice myslim bych dokazal k 6lt..uvidim jak budu mit město..ted po vyměně všech filtru atd.

2013-05-23 16:08:33

doli: No to si pišJá jsem víceméně odpovídal jirkemu.Když sděloval svou spotřebu s jeho "ekonomickou" jízdou a spotřebou 8,3l na sto.I to je si myslím na ten obsah spotřeba krásná , ale co vím od kluků,kteří mají třistadvacítku,tzn i Heňa,tak se s tím dá jezdit klidně i o ten 1,5 l méně,což nám i Heňa svým příspěvkem potvrzuje.Naopak na dlouhé trasy je 320 ještě úspornější,než ta moje leštěnka.Ve městě je to naopak,ale to je zanedbatalné.Ono to i odpovídá techn. datům obou vozů.

Já,co by "požitkář" z jízdy jezdím velmi lehce,protože denně natočím tak dvěstě kiláků ve služ. Fábii a tam se "nazávodím" do sytosti

heňa: Souhlasím s Tebou,dá se.

2013-05-23 16:39:06

Šolim: to si píííííš

2013-05-28 14:17:17

Šolim:tak ted jsem počítal spotřebu, podle učtu od pumpy a denního počítadla a vyšlo to na 9,1l/100km. Spotřeba se ještě zvýšila, je možné že je to tím, že jsem přezul z pneu 225/50r17( se kterými jsem to koupil) na 245/45r17, které jsou pro vozidlo předepsány výrobcem?

Taky mám dojem jakoby padala nafta, po dvou dnech to dýl točí než chytne. Můžu něco zkontrolovat sám doma?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6