Fórum - Téma


W211 - SBC


Fórum E-Class W211 W211 - SBC

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2012-12-16 16:22:14

Nokiky,to je jasné,že servis u MB je "šílený" (peníze).Ale vesměs kluci,kteří se zabývají opravou našich vozidel,jsou schopní opravovat o dvě třetiny méně , než u značkového servisu MB.Kdo má nového Meďáka,tak samozřejmě toto neřeší,protože je za vodou a jelikož autorizované servisy si jsou toho dobře vědomí,tak to jsou takové "rány", o kterých se tu píše.Např. klasika je turbo,kde si MB servis vyinkasuje 30-35 tis. kč,tak jsou kluci,kteří to umí zrepasovat a opravit.Stačí se podívat,za kolik se třeba repasovaná turba prodávají a slouží zrovna jako nové.

Pak je věc další, a sice to, že ti co to opravují,jsou považováni určitou skupinou svých konkurentů v jiných servisech za pitomce,neboť "kazí trh",ale k těm já nejezdím a mám to štěstí,že mám kamaráda,který doopravdy umí.

Takže nestrašme se zbytečně,a podle toho,kdo na co má si vždycky vyberem

2012-12-16 16:28:36

Vicemene je to dohad o slovickareni

Mercedes uznal ze jde o vyrobni vadu a modul meni nejedna se o zaruku

Vicemene to udelali takhle protoze to vyjde podstatne levneji nez svolavacka

Podminky jsou popsány výše

2012-12-16 16:41:03

JJ souhlasím a to koresponduje s tou mou první pozn. o ročníku 02-03,kde SBC zejména zlobilo a nejenom to.Údajně u těchto ročníků toho bylo víc,ale to asi enougher ví z nás nejlépe.Face 04 je prý O.K.

2012-12-16 18:19:04

Nejde ani tak o poruchy jako o proběh intervalu - dělal jsem SBC i na 2005 mělo najeto cca 270000km

2012-12-22 18:14:47

zdravím všechny mercedesáky jak jsem jž dříve psal o jednotce SBC že se dá zreklamovat v autorizovném servise tak jsem to udělal je na to opravdu záruka 10 let 19.12.2012 mi jí vyměnili na záruku tak se nedejte odbýt a trvejte na svém

viki  
viktor
2012-12-22 18:46:55

to je určitě dobrá správa díky za info

2012-12-22 20:57:35

a keď by som ju menil druhý krát za tých 10 rokov? aj to by uznali???

2012-12-22 21:55:38

tak to nevím na to jsem se neptal ale můžu se na to informovat

2012-12-23 11:29:46

tak daj vedieť keď to zistíš.... díky

2013-01-01 20:21:36

Ahoj všem znalcům. Prosím o radu. Na displeji nemám žádnou hlášku SBC jako druhill. Nicméně mám MB CLS 2004, tedy s brzdami systému SBC. Když ráno startuji vůz a řadím zpátečku, nebo dlouho stojím a šlápnu na brzdu až na doraz, nebo je-li chladno (nedá se zatím vypozorovat pravidelnost)... tak se mi občas stává, že cítím v pedálu brzdy vibrace doprovázené i vrčivým zvukem. Máte někdo zkušenost s podobnou vadou? Připomínám, že na brzdění to nemá žádný vliv - jde jen o vibraci a akustiku. Díky za pomoc. Martin

2013-01-01 23:21:27

Ahoj. Je to vsetko v pohode. Cerpadlo prave tlakuje nadrzku v jednotke sbc brzdovou kvapalinou. Robi to aj pocas jazdy len si to neuvedomujes.Problem by bol keby to nerobilo. Ziadne starosti...

2013-01-02 00:54:59

Dělalo mi to občas taky,mám w 211 270 CDI teprve dva měsíce a docela mě to "vyhoukalo".Bylo mně řečeno v podstatě to samé , co tady krátce popisuje joky.Chce to zapnout klíček do pozice dvě,počkat na zhasnutí žhavení a až potom sešlápnout brzd. pedál a startovat.To cukání v brzd. pedálu právě způsobuje to tlakování,protože ,když auto stojí,zejména delší dobu ,tak v podstatě pedál sešlápneš až téměř na podlahu a je jasné,že právě při tom tlakování se pedál vrací do správné provozní polohy a když ho máš sešlápnutý hned jak vlezeš do auta,tak máč pocit,že Ti to "kope" do chodidla.

Faktem je,že startuji tím způsobem,který tady popisuji, a od té doby se mi to ani jednou nestalo

2013-01-02 08:17:46

Ahoj kluci, to dává smysl, děkuji za uklidnění. Zní to jako nějaký strojek nebo čerpadlo. Díky Martin

2013-01-02 09:03:36

Na 211 nemas klasicke propojeni brzdoveho pedalu... Je to vlastne jen pedal, pak snimac drahy...a abys mel ten "spravny" pocit, je tam simulator tlaku, ktery tlaci proti brzdovemu pedalu. Tlak brzdove kapaliny vyviji hydraulicka jednotka jak pisou kluci...a taky brzdi kola, mimo jine na zaklade hodnot ze snimace drahy brzdoveho pedalu...

Edit: pro tydyta co tady pise a hned maze sve prispevky v agresivnim duchu ( trino - speedchip) prikladam obrazek, kde je videt onen popirany simulator tlaku ( poz. 2 ) a snimac drahy brzdoveho pedalu ( B37/1 )

2013-01-02 11:34:45

Simulator tam je ale ukaz mi ten clen co meru drahu pedalu. Nekde ti najdu lepsi rozkresleni pedalu primo jeho prurez. Ve Wisu urcite bude

2013-01-02 11:40:00

B37/1 - Pedalweggeber SBC

2013-01-02 12:41:06

Cením si obecného vysvětlení a potom i odborného od Mikyho.Taky děkuji

2013-01-02 22:04:18

Já bych si dovolil doplnit. SBC jednotka jako impuls k vytvoření brzdného tlaku dostává povel ze dvou respektive tří nezávislých zdrojů.(momentálně pomíjím řízení systému ESP) jedná se jen o brzdový impulz.

Brzdový spínač na pedálu je v tomto případě jen pomíjivou informací.

Důležité jsou dva nezávislé zdroje z kterých je proveden výpočet a následná akce. Jsou to:

Tandemový brzdový válec - prvotně jde tlak, až na přední brzdiče přes snímač tlaku b1 čímž je vyhodnocen skutečný tlak na pedál

Snímač dráhy pedálu B37/1 vyhodnocena rychlost pohybu na dráze pedálu.

2013-01-23 07:32:24

SBC sága pokračuje dál. Po servisu mi přestala fungovat funkce SBC Hold. Po sešlápnutí brzdného pedálu na podlahu se objeví hláška "SBC Hold available, see owner's manual". Je to hláška bez zabarvení do červena. Při jízdě brzdy funguji normálně. V manuálu ale hláška popsaná není... Víte, prosím, někdo o co jde? Díky, Martin

2013-01-23 17:24:01

Předpokládám, že je vše v pořádku - nemám momentálně čas to zde popisovat ale tuším že je vše popsané v manuálu- možná někdy o víkendu vysvětlím.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8