Fórum - Téma


W211 - SBC


Fórum E-Class W211 W211 - SBC

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 16

2010-12-27 22:06:00

Právě že vůbec ne - chci se jen něco dozvědět zajímá mne to, proto se občas zapojím do diskuze, aby ti lepší věci znalejší, napsali svůj názor své zkušenosti. Skutečnost, že je SBC u W211 naprogramována z MB na 300 000 sešlápnutí nebude asi jen tak pro nic za nic - hlavně pokud v zahraničí uznávají v rámci jakési prodloužené záruky.

2010-12-27 23:03:12

Jen ještě malé doplnění...sbs bylo odpojeno skrze diagnostiku nebo jak to nazvat kvuli vyměnění brzd.Dá se tedy nějak poznat že jde o tkvz přešlápnutí limitu sbs?P.s Jak tedy funguje zaruční výměna SBS?Na zahr.forech píšou,že je to má 10 let garantovanou zaruku od MB.P.p.s Omlouvám se,že se ptám jak blb,ale opravdu tomu vubec nerozumím....

2010-12-27 23:26:04

diagnostikou star se da zjistit poset seslapnuti pedalu. pri praci na brzdovem systemu se deaktivuje elektronika brzd a po dokonceni se ma opet aktivovat.

2010-12-27 23:30:05

ano byla deaktivována/nasledně aktivována elektronoka brzd....Díky za nápovědu......mužu tedy poprosit někoho s diagnostikou zda by bylo možné mi pomoci?a cena?

2010-12-27 23:33:05

Tak pokud tomu správně rozumím dělali jste něco na brzdách a pomocí diagnostiky jste provedli úkony související s výměnou nebo údržbou brzdového systému nebo jeho částí.

Pravděpodobně bude třeba znovu načíst a zjistit chybu která se na brzdách nachází.

Konec limitu je chyba C249F jinak vice např. zde: http://tmw.netlook.pl/download/W211%20ENG.pdf

Well the thing is that the procedure is a perfectly usable tool, but you HAVE TO USE IT CAREFULLY.

I have reprogrammed more than 300 or 400 SBC units using my own procedure that i have developed back in 2008.

The key to safe operation is thorough check of the current condition of the unit (that includes the brake counter, rotor counter, current and stored error codes including shadow memory, brake fluid condition and such).

Since as i said i have reprogrammed hudnerds of the units i have fairly good view on what the units can really take. In general, mechanical failures are bound to happen at about 160-175% of the factory predicted operating time. Period.

The problem with people using the procedure without knowing exactly what they are doing, is that they effectively cut off any early warnings that might urge the car user to check the brake system. then it's only the dreaded red message and beeping and hopefully, no other car or tree in the way.

And oh, one more thing. Resetting the counters to zero is a no-no thing. It's always wise to take a minute or two with calculator, and basing on the current counters and mileage, calculate the approximate number of braking cycles left and then set the counters so they will again throw the SERVICE BRAKES message a little earlier.

Zkusil bych obvolat servisy MB a zeptat se jak je to s tou zárukou - snad nejlepší informace by měl mít importér. A nebo to zkusit v zahraničí - tam to dle sdělení mnoha uživatelů w211 asi opravdu mění v rámci záruky.

2010-12-27 23:43:19

a na zavěr jen malý dotaz...sice jsme rozvinuli debatu o SBC systému(za čož jsem moc rád-spousta nových info).......ale stále mě zajímá zda ta hláška co se mi objevila po výměně brzd a kotočů(opakuji skutečně odborné!!)

muže znamenat pouze a jen konec limitu SBC?Nemá to souvislost s nějakými čidly?nebo opotřebením brzd?Chápu,že spousta odpovědí bude znít...zajed na diagnostiku atd......Mě jen zajíma zda již tento problém někdo řešil atd,vaše poznatky...(na diagnostiku samozřejmě pojedu!

2010-12-27 23:44:57

Nacist a smazat chybove hlaseni bych ti mohl udelat.cena 350kc. Problem je ze si menil bateriji a nepripojil zalozni zdroj aby auto nebylo bez proudu. Po prekroceni limitu seslapnuti pedalu by se spravne melo SBC menit. jeste ze to prestaly davat do tech aut. to je system akorat pro zlost.

2010-12-27 23:46:48

Protože dle zkušeností známeho.....SBC konec....červená hláška,okamžité zastavení.....zkrátka žádné varovaní......

Mimochodem jsem právě při aktivaci/deaktivaci zavoreň dle mého přání provedena diagnostika(myslím pokud by byl konec limitu tak by mě technik informoval)....bez chyb!!

baterii měnili v rychloservisu a takhle to dopadá...... .Je to hruza,ale co se dá dělat!Přece kvuli tomu na MB nezanevřu!

2010-12-27 23:56:04

Takze snad uz ti je to jasne a neni co resit diagnostika to jisti. u tehle aut se ma pripojovat zalozni zdroj.

2010-12-27 23:56:57

jasné,jasné....děkuji moc za rady!!

2010-12-28 00:31:57

Konec limitu SBC se hlásí červeně - trošku jsem se nechal unést diskuzí a neřešil problém, který ve skutečnosti asi je. Jak jsem psal výše toto hlášení může mít více funkcí - já bych zkontroloval (po tom co jsi psal že jste na autě dělali) funkčnost čidel brzdových destiček. Teď nevím přesně jestli se nedělá reset při výměně.

  • ještě vadný spínač brzdového pedálu???

2011-08-05 08:42:24

Zdravím všechny!

Objevila se mi na displeji výše zmíněná hláška - service brake, visit workshop. Vím, že se to tady už řešilo, ale došlo se k nějakému závěru? V manuálu se píše, že SBC nemá dispozici plný výkon posilovače brzd. Tedy, když se objeví tato hláška. Díky za každou radu.

2011-08-05 09:04:03

Tahle hlaska vetsinou souvisi s opotrebenim el.hydraulicke jednotky SBC. Rozsviti se v predstihu ( bile, modre jak chces...ale ne cervene ) tak, aby jsi mel moznost vse opravit dokud je cas. Cervene sviti varovani az kdyz je SBC mimo provoz, to je problem...

Musis tedy zajet na diagnostiku zjistit chybu.

MB opravdu uznaval a mozna nekde uznava jakousi kulanci kdy bezplatne ci zvyhodnene provedl vymenu i u starsich vozidel. Jinak jde ale o soucastku jako kazdou jinou, ktera kdyz se opotrebuje, musi se vymenit...jako pneumatiky, brzdy atd...

Ono to MB dela proto ale, ze okolo roku 2004 se v nemecku stalo nekolik vaznych nehod i smrtelnych, protoze prah opotrebeni byl nastaven vysoko a SBC prestalo fungovat ( bez rozsviceni chybove hlasky - bile/modre ). Pote se vsechny vozidla preprogramovaly na nizssi prah. SBC puvodne stalo okolo 100.000Kc Takze odtud prameni vstricnost pro vymenu. Ale zadny narok na to nema nikdo, kdo ma vuz po zaruce.

Takze asi tak...a proto vsem radoby opravarum, kteri SBC opravi pouze SW preji, aby se dostali k soudu za trestny cin...

Ona to neni prdel, mnohdy to konci takhle

(viz přiložené video)

Mercedes E 55 AMG crash  |  Více info

Crash with E 55 AMG

2011-08-05 18:19:00

Zdravím. Žádná radostná zpráva, ale budu se muset podle toho zařídit. Díky.

2011-08-05 19:02:02

Prověř pár servisů v Německu nebo Rakousku co jsem četl v diskuzích tak opravdu to dělají jako reklamaci. Limitem je snad 250 000 km a 10 let.

Na jednom foru jsem dokonce četl i adresu nějakého chorvatského servisu - psal tam přímo majitel.

U nás údajně za razítka v servisce - myslím že dosti záleží na tom kterém člověku, který to vyřizuje.

Softwarově to umí kde kdo, já také, ale bez kompletní repase a kontroly systému to vážně nemá cenu - potom si člověk říká " kdyby "

2011-08-06 11:18:57

Děkuji všem příznivcům mědouru za příspěvky. V Ostravě v autorizovaném servise se mi v podstatě vysmáli, když jsem tam vyrukoval s nějakou zárukou a bezplatnou výměnou. Tady nejsme v Německu, proč si tedy nezajedete tam, kdo Vám dal tyhle zcela nepravdivé informace atd. No a jejich cena - 50.000+-, ale spíš plus. Někdo může sice namítat, proč si kupuješ takové auto a je teda fakt, že je na tom kus pravdy, ale když v tom člověk prostě jezdí , tak si to užívá, bohužel opravy tohoto druhu, to už je jiná stránka věci. No ale volal jsem si s majitelem firmy, o které jsem se prve zmiňoval a byl jsem příjemně překvapen, pokud je to tedy opravdu tak, jak mi řekl. Celkové náklady ny výměnu SBC by byly asi 15.000 kč, což se mi osobně zdá velice příznivé, takže myslím, že si těch 400 km z Ostravy do Písku odskočím a budu to raději řešit touto cestou. Konec konců , kdyby se mi na tom něco nezdálo, vždycky mohu odjet zpět . Takže zatím, jakmile to pořeším, dám vědět.

Byl jsem dnes u jednoho známého co dělá autoelektroniku a napíchl mi auto přes Xentry a ještě přes něco. NO a ono to o výše zmíněné hlášce vypsalo, že se jedná o mechanickou chybu - tloušťka brzdových kotoučů a zřejmě i desek - vyměnit. Co vy na to? Já už tomu přestávám rozumět. Svítí mi ale pořád ještě jedna chyba, která se objevila znovu i po vymazání chyb a sice, že jsou brzdové desky na hranici opotřebení, jenže ony nejsou a na všech kolech jsou vyměněná čidla právě na brzdové desky.*

2011-08-09 13:30:57

Konektorové spoje čidel občas to tam zlobí.

2012-01-30 19:00:48

takze se bez ni obejdu a dojedu kam potrebuju na tu ztraktorzvyndanou co mam vzadu, jop?

dnes zas jen hlaska, co sla preonpout a encpala se na hlavni displej porad...

2012-02-07 13:05:13

No - mne presne včera zasvietilo červená hláška ...brzdy pokazené, navštív servis...., a to mi to už niekoľko týždňov svietilo medzi chybami na bielo. Tákže si myslím, že SBC už bude po smrti, a budem musieť niečo vymyslieť. Ináč mám W211, sedan model 2003, 220 CDI a najazdených 220 000 km. Ja osobne som na aute najazdil 115 000 km.

Chcem sa opýtať - aký vplyv má záložná batéria (čo je vpredu pri motore) na SBC ? Lebo je asi už tiež po smrti. Či to môže mať vplyv aj na niečo iné - nejaké chyby ? A na čo včetko táto malá záložná batéria slúži?

2012-02-10 19:48:58

tak destilka dolita, nabito.. ale jedne clanek v haji..takze jezdim dal na baterku z ups-ky a zatim bez problemu


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16