Fórum - Téma


W211 - SBC


Fórum E-Class W211 W211 - SBC

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3

Zamčeno: 2015-08-12 14:09:15, Skyair
2010-03-10 21:37:55

Předpokládám, že se SBC u W211 montovalo do roku 2006, kdy proběhl facelift. Nově byl tento systém SBC nahrazen standardním hydraulickým brzdovým systémem. Chci se zeptat, zda je technicky možné a rentabilní při poruše SBC na starším modelu W211 toto nahradit KOMPLETNĚ strandardním hydraulickým brzdovým systémem z novějšího modelu W211. Předem díky za info.

Martin

2010-03-10 22:32:59

zapomen na to ...on to neni klasicky hydraulicky brzdovy system jak se domnivaas v modelpflege211...navic brzda v tomto aute neni jen pedal a brzdove desticky...jsou tam provazanosti s ridicimi jednotkami, s kterymi komunikuje atd....mnohem mnohem obsahlejsi tema....

2010-03-10 22:36:50

Muzu te ujistit ze ciste hypoteticky by to jit melo, ale prakticky to nejde jak pise Miky

SBC pumpa je nastavena na urcity pocet seslapnuti pedalu a pote umre...

Musim se zitra zeptat jestli jde na diagnostice precist kolik se slapnuti pedalu systemu zbyva...

ls1
2010-04-25 08:16:32

Kolik příjde ta výměna SBC,a jak se projevuje jeho porucha.Chci si pořídit E211 320cdi r.v.2004.A tahle vymoženos mě docela straší.

2010-04-25 19:53:10

cenu přesně nevím, ale pohybuje se ca 30.000,-...zpočátku to bývalo 110.000,- takže úspěch alespoň to...no projeví se to tak, že se Ti na displeji v kruhovém ukazateli rychlosti napíše: SBC, navštivte servis ( v jazykové mutaci kterou mas navolenou, cestina tam neni )...jsou borci co jezdi dal, ale pak se stane, ze bude auto brzdit poouze nouzove, a to je celkem prekerka...zkousel jsem s SL55AMG a mas co delat ubrzdit i na volnobezne otacky studenenho motoru( "sytic" ) nechtel bych to zazit na dalnici...jiste pak ten truck pred sebou trefis...strasit Te SBC ale nemusi, je to krom tehle zivotnostni minusky, velice sofistikovaný systém, který myslím nemá konkurenci

2010-04-25 21:06:28

System nema konkurenci a tak se jiz nepouziva

2010-04-25 21:46:09

nerad se pouštím do sporu, ale SBC se stále používá u vozidel SL, což je jakýsi supersport od MB...nyní u MB využívaný systém ABR je téměř totožný s SBC, pouze elektrické čerpadlo má jinou logigu spínání a tak má ca 10ti násobně vyšší životnost, spís více ješte...celý problém u SBC spočívá v opotřebení uhlíků elektromotůrku čerpadla.... , ŘJ SBC má naprogramovanou číselnou hodnotu počtu sepnutí motůrku, poté se rozsvítí chybové hlášení na KI. Tato hodnota musela být snížena, oproti původně naprogramované při počátku prodeje W/S211

2010-04-25 22:19:59

Vicemene jsi napsal co jsem myslel...

Ze se ale SBC pouziva u SL jsem nevedel...

ls1
2010-04-29 20:22:22

Dnes jsem se stavil v Olomouci u MB a tecnik mi zdelil že SBC i s montáží stoji 35000kč. Je to sice ranec ,ale komfort něco stojí.Teď jen sehnat ten správný kousek E 211 320 cdi kombi.Záruku drží jen u vozidel s plně vyplněnou serviskou

2010-07-08 19:25:41

Chlapi, jak jsem se dočetl, SBC je naprogramováno - konstruováno - ověřeno..... na 300 000 tisíc sešlápnutí a pak se ozve hláškou . Tušíte vůbec někdo, kolik najetých kilometrů musí být na tachometru, aby byla dosažena hranice 300 tisíc sešlápnutí? Já vím, každý má jiný styl jízdy a jiné podmínky jízdy, ale snad tam nějaký vztah bude. Takže?

viki  
viktor
2010-07-08 19:59:22

takže praha brno jedno sešlapnutí 200km po praze kolik sešlapnutí?takhle se to fakt nedá

2010-07-08 20:18:18

Dobrý. Tak jinak. Třeba se to stalo někomu z fóra a nebo někomu známému, z doslechu a podobně. Tak mě prostě jen zajímá, komu se to stalo a při kolika km. Prostě takový průměr. Vlastně o něm taky píšeš. 200 km po dálnici a šlápneš 1x. Pak ujedeš 50 km po Praze a šlápneš 100X. Na a to je právě ten průměr, že šlápneš 101 x za 250 km. Takhle to fakt nejde počítat, lepší je aby to napsal někdo, kdo už se s tím osobně potkal.

2010-07-08 20:33:40

někomu ve150t jinemu ve250t km... někam tam se vejdeš...200 je prumer vyjma extremu mesto taxi apod

presnejsi odpovede dostat nemuzes pac to by byl nekdo vedma

2013-03-29 14:40:46

Tak se dnes kamosovy rozsvitila zavada ABS +ESP. SBC pise cody C1439 a C14BE a nemuzu se moc k nicemu dopatrat. Zadni kola vubec nebrzdi a predek malo. Je to cely divny, nevim na co se mam zamerit. Ze by cerpadlo ci kompresor SBC KO ?

Marvin68710, 2010-03-10 21:37:55 napsal:

Předpokládám, že se SBC u W211 montovalo do roku 2006, kdy proběhl facelift. Nově byl tento systém SBC nahrazen standardním hydraulickým brzdovým systémem. Chci se zeptat, zda je technicky možné a rentabilní při poruše SBC na starším modelu W211 toto nahradit KOMPLETNĚ strandardním hydraulickým brzdovým systémem z novějšího modelu W211. Předem díky za info.

Martin

2013-03-29 16:50:45

Romanky: To je ale vyčtená paměť ne z jednotky SBC ale z ESP

C1439 Snímač otáček kola vzadu vpravo

C14BE Zkontrolovat chybové kódy v jednotce SBC

V jednotce SBC žádný kompresor není. Jde o to jaké jsou chybové kódy v jednotce SBC.

Doli  
Libor
2013-03-29 19:31:27

Romanky: Nezlob se na mě, ale na profilu máš uvedeno, že repasuješ jednotky SBC, přitom to nemáš ani čím načíst, ani podle toho co píšeš tomu vůbec nerozumíš. Pokud se v tom opravdu hrabeš, nepříjde Ti, že si zahráváš s lidskými životy? To opravdu není jen o nějaké hlášce a zkoušce jestli a jak dlouho to bude fungovat. Nedivil bych se, kdyby někdo na Tebe poukázal v souvislosti s obecným ohrožením

2013-03-29 19:57:00

blueabyss: Mas pravdu diag. mercedes tu nemame, bylo to cteno Atalem asi je tam mala podpora pro Mercedes nebo dotycny nema zkusenost s Atalem. Zkusime to nacist jinou diag. Dekuji za info

Doli: Jo mel jsem diagnostiku Devcom , ta se rozbila pred 2. mesici, takze budu kupovat jinou, takze jsem zavolal kamose s Atalem. No nic nebudu to tady rozebirat, Devcom nacetl C249F takze proslapany interval, C2374 chyba ventilu hydrauliky LZ kola. ted uz to doresim sam, takze se omlouvam za tento prispevek, zmatly me ty kody s atalu.

2013-03-30 21:48:08

jj Romanky SBC je věda tu jen tak nepokoříš...

Doli  
Libor
2013-03-30 22:00:47

hollyday: Nejde přece o to, něco pokořit, ale spíš mít dost rozumu nesahat na něco, čemu dostatečně nerozumím, nemám na to vybavení a v případě chyby ohrozit něčí život/životy....

2013-03-30 22:26:35

Doli: Měl jsem W 211, kupoval jsem ji s hláškou C249F(prošlapanou SBC),taky jsem uvažoval o resetu,ale nakonec mi ji vyměnili v Brně ,kde bylo auto servisováno za polovinu ceny,protože chyběl jeden servis.To auto bylo pro mě neštěstí,za dva roky jsem do něj nacpal 140 000Kč.Zlatej Passat



1  2  3