Fórum - Téma


W211 - Rady ke koupi


Fórum E-Class W211 W211 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 16

2010-02-27 14:06:30

Koupím Éčko po roce 2006 (které už nemá SBC). Jen poprosím, zda je možné upřesnit od kterého měsíce (nebo roku) přestali do éček dávat SBC, ať nejsem u koupi za osla. Co ce týká automatických převodovek, příliš mě Vaše zpráva ohledně trvanlivosti nepotěšila. Měl jste tím na mysli, že po 200.000km je ta automatická spojka na celkovou repasi? Nebo se jen vymění lamela, nějaké ložisko a jede se dál? Omlouvám se za přihlouplé otázky a předem děkuji velmi za odpověď.

S přáním hezkého dne Martin

2010-02-27 14:39:32

staci kdyz nechas otevrit kapotu a mam pocit ze na leve strane je hydroagregat a na nem je napsano SBC,jinak mam w203 270cdi automat najeto 220tis km a radi nadherne ale byl pravidelne servisovany u mb

2010-03-10 22:41:31

no poznas to nejlepe tak, jak bylo psano, v pravem prednim nadkoli za svetlem je hydraulicka jednotka vc. řídící jednotky...pokud tam nenajddes SBC a zasobnik tlaku mas vyhrano...taky treba kdyz to auto nebude mit meneny svetlomety vpredu, Mp ma neco jako vodorovne zabry v oblasti blikacu...jinak prevodovka v teto motorizaci vydrzi dostatecne dlouho...ale vyplati se vazne kazdych 60-80t km menit olejovou napln...zavad je vic a nebudu Te strasit...chovej se k ni slusne a ona Ti to vrati

2010-03-10 22:56:03

Stribrna kostka v prave casti za svetlem pred spolujezdcem...

To je ten svaty gral

Chovat se k tomu muzes jak chces.... stejne zivotnost pumpy je elektronicky nastaveny pocet slapnuti

2010-06-20 08:56:10

Rady k E 280 CDI .. Jak se technicky liší 280 CDI R6 od 320 R6? Je rozumná koupě 280CDI R6 2005? Trošku mi sejří, že se tahle verze dělala jen rok. Nerad bych si pořídil speciální verzi na kterou se nedá nic sehnat

2010-06-20 09:54:11

Hlava stejna blok stejny klika jina

Rekl bych ze je to stejny jen jina klika pisty ojnice kvuli snizeni obsahu a zmenseni vykonu

a jsem si jist ze na Mercedes dodam uz opravdu cokoli takze s tim nebude problem

2010-06-20 12:25:58

o žádným zvyšování výkonu neuvažuju, šlo mi především o to, aby to nemělo extra typ turba co je bylo vymyšleno jen pro tuto verzi a v podstatě se nedá sehnat, to samý vstřiky a tak....

Tajně jsem doufal, že je to verze vytvořená jen SW v ŘJ

A co doporučení ke koupi? Ano / Ne, Proč

nechají se nějak do W211 domontovat ISOFIX držáky? Jde nějak deaktivat airbag spolujezdce bez servisu, když můj model nemá automatickou deaktivaci podle autosedačky.

Že to nemá Isofix mi docela zarazilo u auta z roku 2005, dneska to má kdejaká korejská jebka, ale už mám v ruce několikátýho mergla, který na děti sere

2010-07-18 22:25:42

ahoj...ISOFIX jde dodelat,,,je to celkem v poho...

Airbag neobejdes

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------

pozn pod carou: 280 a 320 je motor spravne 6valcu ale do V ( neni Radovy jak pises )

2010-07-18 22:58:43

Díky za info: už jsem to našel tady: http://www.kotikone.fi/ee.../diy/211isofix/index.html

na podčarou: mám 280 CDI opravdu R6, je to model po ukončení výroby 270 CDI, ještě před 280/320 CDI V6, které jsou ve výrobě od 1/2 roku 2005. Já mám 04/2005

Svatik  
Svaťa
2010-07-19 08:57:51

Drobné upřesnění. R6 280CDI a R6 320CDI mají stejný obsah (3222 ccm) i "střeva", rozdíl je jen v naladění. V6 280CDI a V6 320CDI mají o5 stejný obsah (2987 ccm) i "střeva", rozdíl o5 pouze v naladění.

viki  
viktor
2010-07-19 10:09:15

ŘJ, vstřiky ventily klika písty hlava,, nebo jinak blok je stejnej tod vše

2010-07-19 21:54:47

Re(9): E 280 CDI rady do života .. asi jen slabší klika, ale to je fuk já to chipovat nebudu a rozebírat už vůbec ne. Chip je nejrychlejší cesta ke zkurvení automatu, pokud se to hodně neumí. Mně těch 130 kW stačí

2011-03-09 00:29:26

Koupě 220, 270 nebo 320 cdi .. Zdravím všechny, jsem tady nový a hodily by se mi rady ohledně koupě nového vozu. Mám w 124 200D r.v 85, super auto, hlavně co se spolehlivosti týče... Ale chtěl bych už něco rychlejšího a modernějšího. Uvažuji o koupi limuzíny MB E-class w211 220, 270 nebo 320 cdi kolem roku 2003-2004. Zajímalo by mě, který motor z uvedených je v Éčku nejméně poruchový a prostě nejideálnější, Jel jsem ve 220 i 320cdi s automatem a můžu říct, že je to monumentální rozdíl v dynamice. 320 je proti 220 raketa. Těch 500Nm a 150Kw je prostě super... Abych pravdu řekl, tak když už teda Éčko s automatem, tak bych volil nejspíš 320 cdi, 220 mi přijde taková nějaká.... no prostě dynamikou se tomu vyrovná každé druhé oktávkovské Tédeíčko a od takového vozu bych chtěl trochu víc.... Nenajezdím sice moc km ročně a po dálnicích už vůbec ne, ale prostě je pro mě příjemné mít pod plynem takový zátah. Na druhou stranu jsem spíš zastáncem manuální převodovky, no a v tu ránu jsem s 320 skončil, nejsilnější nabízené je 270cdi s manuálem... Proto by mě taky zajímalo, jak funguje právě 270 v Éčku v kombinaci s manuálem, neměl jsem ji možnost ještě řídit... Ale pokud existuje jednoznačný názor, který motor je prostě do Éčka nejlepší, bez ohledu jestli manuál nebo automat, prosím byl bych rád, kdybyste mi poradili. . Předem díky.

viki  
viktor
2011-03-09 01:18:48

faceliftem (2004) 320 cdi potom220cdi k tomu poslednímu se vyjadřovat nebudu by by mě někdo vynadal

2011-03-09 09:57:48

takže říkáte, že 270 s manuálem není dobrá kombinace?

2011-03-09 11:41:09

stejne zjistis ze nejlepsi je 124 s 200D nejlepsi kombinace

2011-03-09 15:26:53

jo to věřím.... ale už je to skoro 30ti leté auto.... přemýšlím, co místo něj právě...

takže 320 cdi s automatem, mám do toho jít, přebíráte zodpovědnost?

2011-03-10 12:15:12

Mam jednu peknou W211 320CDI na prodej

2011-03-10 12:18:57

U W211 z toho roku bych se bál toho SBC, má to prý omezenou životnost snad něco kolem 30 tisíc sešlápnutí brzdy a pak se to musí vyměnit. Když je člověk šikovný, tak to prý v mercedesu vymění s nějakou slevou, ale i tak je to celkem dost peněz. Měli to 211ky do 6/06 tuším. Jinak pozor, v Pardubicích je teď na prodej jedna černá W211, má "prý" najeto něco přes 200 tis. a chce za ní taky něco přes 200, tak pozor, je to bouraný taxik z německa a má najeto k půl milionu. Jinak já osobně, jak jsem se dříve bál automatu, tak dnes bych se spíše bál více auta s manuálem a motorem cdi, protože občas lidi neumějí řadit a motor hodně z huntujou, kdežto automat se k motoru chová šetrně.

a co jsem měl možnost vyslechnout si o motorech, tak ta 270 je taková ani to ani to. Větší spotřebu o cca 2litry než 220 a o moc líp to nejede. A taky prý jak se řiká, že silnější motory jsou na tom lépe, že nejsou tolik unavený, tak tady to není o tolik, ten rozdíl a už i ta 220 má motor dost silnej na to, aby se moc nenamáhal. Takže dle mě, jestli chceš řešit spotřebu, vem 220ku, jestli rád cítíš sílu a výkon, vem 320ku....s tím výkonem vím, jak to myslíš, proto jsem šel do 320 benzínu

2011-03-10 19:06:04

děkuju za tipy koupi plánuju někdy v létě, takže spíš ted sháním info ovšem možném co se kolem toho točí..... chtěl bych se ještě zeptat ohledně té 320 cdi... Jedni soukromníci, ke kterým jezdím ze 124 (občas) na servis se specializují na Mercedesy a ti mají na 320 cdi názor takový. Pořád mi říkají, že 320 to neee... na to se vy_er...kup 220 a načipuj to kdyžtak! Na 320 je toho moc všeho.... 6 válců, hromada elektroniky, špatný přístup ke všemu - motor jak kráva, atd.... No jako, beru to trochu s rezervou... Ale chtěl bych se zepat jestli je na té 320 narozdíl od 220 dražší servis kromě toho, že to má o dva válce víc.... myslím, třeba jestli je tam navíc nějaká elektronika nebo mechanika, kterou 220 nemá atd.... Co se týče spotřeby, tak jako zase až tak strašně moc mi o to nejde... Nehledě na to, že si myslím, že ta 320 cdi při normálním ježdění s občasným sešlápnutím plynu nebude nějak strašně rozežraná...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16