Fórum - Téma


W211 - Rady ke koupi


Fórum E-Class W211 W211 - Rady ke koupi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 28

2015-02-16 11:29:44

luklubar: Ahoj, je to všechno jen a pouze o tom jak kdo jezdí a jak uvažuje behem jízdy. Převodovky 722.6 jsou kvalitní výrobky a při rozumném zpúsobu jízdy vydrží velmi mnoho. A co se týká BMW a modelu E-39, jedno takové vozidlo mám doma na dvorku a mohu říct že za tech 6.let jen a pouze spokojenost. Mám sice jen základní 2.litr benzín 6.válec a proto mám manuální převodovku ale vím od kolegu z bmw clubu že ani automaty ZF u verzí 528 nebo 530 nejsou špatné. Ovšem je pravda že kvalit automatú Mercedes nedosahují. Kamarád má X5 ve verzi 4.litru benzín a jeho automat ZF je na samé hranici dimenze pro tak silný motor a při jeho stylu jízdy je občasným hostem v servisu práve kvuli malé rezerve převodovky vúči možnostem motoru. Když jsem mel v minulosti C-320i z automatem tak jsem vedel že musím jezdit z citem a šetrne abych převodovku moc nenamáhal protože malé a vcelku lehké Céčko se z tímto motorem rozjíždelo velmi rychle. Dnes mám v Éčku slabší motor 2,6i 125kw a spokojenost, sice to není 165kw jak bylo v Céčku ale zcela na moje ježdení stačí. Ale je to jen múj názor a mnoho lidí nemusí souhlasit.

2015-02-16 12:20:30

lucius1964: No jasně.Nejsme všichni stejní a proto auta vypadají tak,jak vypadají a technický stav vozu je vyloženě o páničkovi.

Myslím ,že psát o motoru pod tři litry,že je slabý atp. není zrovna na místě(není míněné na Tvou osobu),protože podle statistiky se na světě prodává nejvíce dvoulitrů a trend půjde stále dolů a jsme tomu svědky už teď.Všechno je ovlivněné ekonomikou,tzn. menší motory a celkově snižovat váhu vozu.

Co se týče repase SBC,tak dnes se již dá pořídit okolo sedmi tisíc,s "prošlapem 600 tisíckrát,samozřejmě u znač servisu je to mnohem dražší.

Obsah motoru si myslím každý vybírá sám,protože ne všichni očekáváme od vozu , aby jezdilo třista z místa a dvěstě v městě,ale zejména jde-li o rodinný vůz je těch faktorů mnohem víc.

Jsou i tací,že jim stačí,aby auto nebylo černé a ostatní je jim jedno

2015-02-16 21:27:28

Šolim: "podle statistiky se na světě prodává nejvíce dvoulitrů a trend půjde stále dolů"

To je podobné, jako když jsem ti onehdá vysvětloval, jak je to s naftou v Le Mans.

2015-02-17 12:55:34

mess: O trendu , o kterém píšu se nedá pochybovat a ani ho nijak zpochybňovat,jsou to pouze holá fakta.Menší váha s použitím nových materiálů,menší obsahy motorů s výkonem přibližně stejným jako u našich"staříčků" pomocí elektroniky aj. aj.prvky...

Kdyby tomu tak nebylo,tak dnes jezdíme s petrolejovými lampami a auta baští dvacet litrů na sto.

Je to přirozený vývoj trend,nejenom v automobilovém průmyslu.Dnes vozy vyrobené cca před deseti lety (před pěti)jsou jednoznačně koncepčně zastaralé.Já takový vůz mám,jsem si toho vědom a každý jiný objektivní majitel si toto musí uvědomovat.

S vozem jsem maximálně spokojen,ale dnes jsme úplně jinde.

Nepatřím mezi ty,kteří preferují to své,protože vím,jak jsem již psal,že k nákupu vozu je zapotřebí mít představu co od něj očekávám...Takže pro někoho zdánlivě "blbé",je pro někoho zcela na prvním místě

2015-02-17 18:48:01

Šolim: Jako, ten trend je, to je pravda. Zbytek je nesmysl.

2015-02-17 19:00:26

mess: Určitě máš bohaté zkušenosti,tak to bude asi pravda...

2015-02-18 10:24:14

Šolim: k tomu modernimu downsizingu, neni to ani tolik o pokroku jako o svetove ekonomice a spotrebnosti zbozi. Ja se pokroku nebranim, ale jsou veci, ktere se za to jen schovavaji.

Mimo jine jezdim vianem 3.0CDI a pokud budu jezdit stejnou dynamikou jako 2.2CDI, tak jezdime +- stejnou spotrebou paliva. jezdim bezne prumerem10l.

Na staricke 203 220CDI jezdim 5.5-6.5 ltr, coz je dle meho dobra spotreba.

Jezdim 90% dalnice zbytek mesto.

Auta se vyrybeji na spotrebu a o tom to je, proc by montovali motor co neco vydrzi, kdyz chtej za chvili prodat opet nove auto. Takze bod cislo jedna: spotrebni zbozi, bid cislo dve: vyrobni naklady rostou s poctem valcu..

Primym modernim dukazem budiz mazda, ktera nesazi na preplnovani ale efektivitu souborem opatreni skyaktiv a svete ono to funguje i bez hybridu a preplnovani a a a...

2015-02-18 12:08:20

miky: Ano , souhlasím, vše o ekonomice,výše o tom píšu zrovna tak.

Dnes výrobce ,ať je to v jakémkoli ovětví průmyslu,nemá zájem , aby výrobek vydržel co nejdéle,ale aby co možná po záruční době šel do věčných lovišť a zákazník byl nucen si koupit novou věc,to je jednoznačné.Včera o tom byl na čtyřiadvacítce dokonce pořad.

Mě akorát přijde pošetilé srovnávat auta stará deset let s dnešními vozy.Díky armádnímu vývoji jsou výrobky přecpané elektronikou a výrobci se předhánějí s její aplikací do svých výrobků.

Já jsem taky moc spokojený s tím , co mám,protože kdyby normální člověk chtěl jít z dobou,tak by na to neměl a v podstatě je to nemožné!

2015-02-18 12:28:17

Šolim: no asi tak...kamarad ma viano s OM651 a pokud nastartuju motor ja a on, rozdil je hned...novejsi vzdy neznamena lepsi...a to dnes do V-classe montuji jen ctyrvalce. Dnesni auta nejsou pro lidi, kteri maji k autu vztah...bohuzel. Pokrok s tim nema nic spolecneho

2015-02-18 13:29:56

Tak, ted je to napsane cele spravne. Nevypisoval jsem se s tim, odeme to totiz nevezmes .

2015-02-18 14:47:31

luklubar: Nazdar Luklubar,

Ja len tolko, ze mam ex Taxi po majitelovi co jazdil jak hovado, ani olej v AT nemenil. Auto ma 640 000 km a keby nevypovedala mechatronika v AT tak ani neviem ze existuje. Tu som menil za nejakych 350 EUR aj s olejom a uz 30 000 km radi ako nova. A ako viem, ze predosly majitel jazdil "na hovado" musel som menit diferak a dalsie detaily ani nebudem rozpisovat, proste chudak auto.

Mat MB s 200 000 km, ani nerozmyslam. To je akurat zabehnute

Martin

2015-04-01 12:36:45

Jaká motorizace? .. Ahoj, rád bych si koupil W211 280 nebo 320 cdi, ale nevím který motor je lepší(spolehlivější) jestli řadový či do v. Doufám že takto laicky položený dotaz postačí. Děkuji

2015-04-01 12:43:44

viktor60: Jednoznačně na spolehlivost řadový - jen sehnat takový který již neobjel zeměkouli.

2015-04-01 12:47:23

blueabyss: letos jsem jeden takovy privezl, kombik 280cdi 160tkm dolozenych servisni knihou a vse OK

2015-04-01 13:12:14

miky: Já tady teď mám jednoho a v assyst je takový galimatiáš, že tolik dnú ještě ani není vyroben a všude km do mínusu a hop máme zde utočených cca 80000km a auto se tváří jako velice zachovalé.

2015-04-01 14:20:28

blueabyss: no vidis tomu memu sedi assyst,km i cena

2015-04-01 16:43:49

Děkuji mockrát za rychlou odpověď

2015-04-01 19:40:11

Pokud 280CDI nebo 320CDI, tak opravdu jen radovy V6. Mam ho (280CDI 3222ccm) a jsem fakt max spokojen, to je lahoda s tim jezdit. Ale jak bylo psano vyse, sehnat nejaky rozumne zajety, ja mel kliku ze jsem poridil se 174tis. Km, ted uz mam o 10 tis vic a pohoda

Svatik  
Svaťa
2015-04-01 19:48:58

lukyisek: Trochu si to ujasni. Řadový je R6, do V je V6. Řadový V6 je totální nesmysl.

2015-04-01 21:58:05

svatik: To jsou 3 válce ve dvou řadách tak se spletl - no co, ale všichni víme o co jde


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 28