Fórum - Téma


W211 - Rady ke koupi


Fórum E-Class W211 W211 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 16

2016-02-27 23:38:28

rado: k Tvojim otozkam ohladom motora, vsetko je ok, toci a radi ako treba. vie to jazdit na 1200ot 50kmh na 4, alebo aj 60kmh na 5. vie to radit pri 2000ot aj pri 6000ot, zalezi od Tvojej nohy. spotrebou po okreskach v klude pojde aj za 8l, no nie je to ziadny z tych modernych benzinov, ked 500koni chodi za 10l :). normalne je, ked idem na dlhu cestu po dialnici 130-150kmh, ze to berie 9-10l. samozrejme, olej a vsetko co si ziada mu treba dat. k tomu oleju, u mna je normalne, ze za rok mu dolejem 1-1.5l, co je tiez podla manualu aj servisu v poriadku. krutak 250nm, to nie je ziaden trhac asfaltu na tu vahu, ale urcite nebudes ziaden supak. uz len tym, ze ta AT taha nonstop, ziskas oproti manualom, ktori budu v istom case nuteni preradovat navrch ked vidis ako im na chvilu klesne zopak a zrazu su za Tebou, no zalezi od "supera" :). neviem co viac napisat, s motorom som nemal ani najmensi problem, startuje, chodi v zime v lete, kuri, chaldi, toci, radi. daj si pozor na AT, musi ist hladko, olej treba menit po 60kkm.

Ty pises o rocniku 03-04, co je motor mozno trocha iny, 125kW. neviem presne, aky je v nich rozdiel, su tu na to ini odbornici. kazdopadne, po mojom studovani problematiky rady 211 mi vyslo, ze je lepsie ist do pofaceliftu rocnik 2006 a vyssie, mozno z inych dovodov ako motor (SBC?, ...). maly vyskyt tohto motora u nas urcite nie je z dovodu pruserovosti, ale skor trhu. ten motor sa montoval do mnohych inych modelov a je povazovany za spolahlivy. ak ale hovorime o dieseli, mozno pri rocnikoch 03-04 ako pises odpadaju problemy DPF, EGR (neviem ci sa to tam v tom case montovalo). neviem. hovoris ale o aute, co bude mat 12 rokov, tak to zvaz. chapem, aj u mna to bola volba dana rozpoctom, no pri takomto veku sa rapidne znizuje sanca kupit "vonavku" ako to volate...

2016-02-28 12:21:46

Než jsem se dal přesvědčit,že diesel je na provoz,zdůrazňuji na provoz, lepší jak benzínový,byl jsem "benzínový".Od té doby , co mám mazlíka 270CDI,neměnil bych.Nevymýšlím různá "zlepšení",jezdím jako člověk,doby závodníka mám dávno za sebou.

Benzín je asi na údržbu jednodušší,ale opomenu-li kultivovanost motoru,tím mám na mysli chod motoru,tak z toho stále vychází jednoznačně "nafta".

Až budu v situaci,že mi nebude záležet na spotřebě,tak bych se vrátil k benzínu,tím mám na mysli onu kultivovanost běhu motoru.Jsem nohama na zemi a byť je pořizovací cena diezelového motoru vyšší,tak u ojetiny u mě zvítězí nafta

Benzín asi lepší a "hezčí",ale praktičnost = nafta.Při rychlosti 92 km/hod si jenom šumí a spotřeba v létě 5,2 l/100 km.

Každému ,co si přeje

2016-02-28 13:18:39

Asi koupím 2,2 cdi s automatem 110kw, je jich v Německu více na výběr, troufám si říct, že v naftě si auto bude držet i větší hodnotu na trhu, dá se vůbec sehnat bez DPF?? Jinak díky moc za příspěvky Není to lehké rozhodování.

2016-02-28 13:27:54

rado: Ahoj, Dobrá volba a da se sehnat, sám mám bez filtru

2016-02-28 14:29:34

rado: Dobrá,skvělá volba,nejpopulárnější motorizace v dějinách ,skvělý výkon,bezva spotřeba,akorát s tím filtrem pal.částic bude trochu problém,protože pro DE ,tuším od roku 2004 se jiná nedělala,jestli se mýlím v datumu,tak se omlouvám.I tak se dělá z DPF zbytečně stašák.Pokud nejezdíš stále z kopce zadarmo ,tak to funguje.

Nedávno měl kolega hlášku ohledně DPF,projel to cca 50 km na trojáka a nyní O.K.

2016-02-28 14:36:09

Šolim: To je pravda, lidé mají zbytečně moc veliký strach kvůli DPF.

Ale zase někoho alespoň hřeje u srdce, že má o starost méně

2016-02-28 18:11:34

Na kolik tak přijde nový dpf?? Kdyby odešel, tak v dnešní eko době nevím jestli se vyplatí po vymontování tam nedat nový..

2016-02-28 18:48:58

rado: To je různé,záleží ,kde a kdo Ti to udělá.Někdo za deset a jinde taky za padesát tis. kč.To je něco jako s SBC,taky šílené cenové propasti.

Ale jak jsem se tady okrajově zmínil,jeho pročištění se provádí tzv. regenerací ,tj ustálenou rychlostí cca 40 - 50 km na nižší rychl. stupeň.

Nevím,jak je to v manuálech,mám auto bez DPF pro ČR 2004,ale u motorů PSA je to v návodu(mám jedno takové auto s HDI motorem doma),jak se starat o DPF.

2016-02-28 19:43:31

Šolim: Strašák nestrašák, i tak si myslím, že by bylo lepší sehnat auto bez DPF, jak říkáš o starost míň. S tím SBC je to taky sázka do loterie při koupi. Nevím jestli jde na diagnostice zjistit kolik sešlápnutí mu ještě zbývá do výměny. Možná pak ještě v servisce, podle toho kdy bylo měněno a podle toho se domnívat kolik toho ještě snese.. Když nad tím tak přemýšlím, co se stane, když počet sešlápnutí brzdového pedálu dovrší maxima?? Potom už nezabrzdím ani nikam nouzově nedojedu?? P.S. např. na půl cesty na dovolenou k moři by to bylo dost nepříjemné...

2016-02-28 19:45:22

tak třeba na diag. jde zjistit jak na to DPF je ne

2016-02-28 19:54:05

rado: Víš co je nejhorší?,bejt posranej už do předuTak jak se tady začínáš rozepisovat,tak bych Ti doporučil nekupovat žádné auto,nejezdit na dovolenou ani za babičkou a za dědou,atd.Ber to s humorem.

W-S 211 je jako máku a určitě seženeš i bez DPF,akorát bych se vyhýbal ročníku 2002 - 03,hlavně neduď zbrklý a vybírej

2016-02-28 20:04:52

Šolim: Nejsem posraný Jen mě zajímá jak je to s tím SBC......

2016-02-28 20:11:13

rado: JJ,roč 2006 - 09 SBC nemají,jinak více o SBC se dočteš v "našem" vlákně,viz. SBC

http://www.mercedesclub.c...forum-tema/w211-sbc-15582

2016-02-28 21:19:34

zdravim vsechny fandy v kodech sve W211 mam napsano 804 year of modification nevite nekdo co to znamena? nejaka inovace predchoziho modeloveho roku ? dekuji

2016-02-28 21:30:13

duke1: ...srpen (8) 2004 rok změny( year of modification)

2016-02-28 21:59:47

rado: Nesmíš se tolik bát, jinak nekoupis nic.

Na diagnostice zjistíš snad úplně (skoro) vše.

Já sám ani nevím, jak na tom s SBC jsem, budu to řešit, az mi něco ukáže počítač, jinak tady chlapi se s tim poperou celkem za slušný peníz, než pojedeš k moři, tak si to zjistíš, jak na tom je. Ale na to je jine vlákno, jak Te správně nasměroval Šolim.

Nebál bych se.

2016-02-29 11:32:39

Šolim: jako nový modelový rok tzn. výroba 2003 ale model 2004 ...? díky za info

2016-02-29 12:50:27

duke1:Změna od srpna 2004,stále platná,popř. platná do další možné změny.Modelový rok je něco jiného.Nevím,jak je to u ,ale většinou to bývá na podzim roku,např. u Škoda auto je to většinou po celozávodní dovolené.Příklad,cca v srpnu 2003 se najíždí tzv. model pro rok 2004 a končí červenec 2004

Pozor,něco jiného je facelift,kde jsou větší změny interieru,karoserie,nebo i jiný motor,je to různé (facelift = něco jako nová tvář,omlazení...).Modelový rok se týká pouze drobných změn pro následující rok.Jednotlivé díly jsou značeny datem výroby,není to stejné,může tam být i den,týden,měsíc a rok,např. plastové díly apod.Rovněž záleží na subdodavateli,kde je to dost přísné,kde může být i označení jaká směna díl vyrobila.Na většině dílů je však označen měsíc a rok.Značení dílů je zase něco jiného,tj. to A 211.....

Pozn. napiš přesně o co,nebo jaký díl jde.

Edit:Teď jsem zhlédl Tvůj profil a měl by jsi mít modelový rok 2004

2016-02-29 13:26:23

u VW vím, dělám pro koncern od roku 99 tam je to myslím pevně přesně po půlroce tedy 7 měsíc výroby máš již nový modelový rok navíc je jasně daný osmým číslem od konce nebo písmenem, to se mění po dekádách A,B,C... 1,2,3, ... , ale tady info mně nebyla jasná, děkuji za rozsáhlou analýzu

2016-02-29 13:36:17

duke1: JJ,ono s těmi změnami je to trošku složitější,protože se může stát a stává se to,že musí dojít k tzv. PZ příkaz změny.To jsou změny vynucené,např. kolize dílu s jiným,nebo hlukaři příjdou na rezonanci dílu apod.

Takže i během modelové řady se dělají změny.

P.S. už jsem se rozpomněl ,Automotive...vím,vím a znám.Už nějaký pátek jsem mimo dění koncernu VW a co hlavně,zapomínám


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 16