Fórum - Téma


W211 - Rady ke koupi


Fórum E-Class W211 W211 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 16

Doli  
Libor
2015-01-20 20:48:49

amosek76: Tohle jedině přímo v MB

2015-01-27 19:04:21

Ahoj vsichni.Take mi sviti kontrolka zhaveni,na diagnostice v M.B.vylezlo,ze jedna ze svicek je defekt,ale nejde vyndat.Servis to delat nechtel,ale poradili mi,ze specialista na vyndavani nevyndatelnych zhavicich svicek je nejaky pan Svoboda z Chodova u K.V.Jeste jsem tam nebyl,takze nemuzu posoudit.Kdyz mne tam ale poslali od M.B.,tak na tom asi neco bude......... Doufam,ze jsem dal dobrej tip.Jinak moje E 320 ma za sebou 450 000km ke vsi spokojenosti.

Doli  
Libor
2015-01-27 19:18:01

e320cdi: Taky jsme vybaveni na vyndávání zalomených žhavičů, zatím jsme vždy vše dokázali vytáhnout - i pro jiné servisy.

2015-01-27 22:16:03

To je dobré vědět. Zítra ho vezeme na prohlídku. Kam se může vytažení svíčky vyšplhat finančně, ať vím, jakou mám případně chtít slevu?

2015-02-14 23:11:08

Ahoj, dostal jsem nabídku koupě MB E 220CDI r.v. 2004 v automatu za 130 000,- najeto cca 200 000 km servis origo MB

Jsem odkojený na BMW a prosím o radu na tento model.

1/ jak je na tom automat co se týče výdrže a případně repasu?

2/ jak moc, nebo málo je poruchový motor 220CDI?

3/ Dále by mě zajímalo SBC, pokud se dá repasovat za rozumnou cenu a pokud lze cca odhadnout jak jeho kondice, tak přibližné km, kolik vydrží?

Jinak uvítám rady jak pro, tak proti koupi tohoto modelu a budu za ně rád.

Předem Děkuju a omlouvám se pokud to tady přesně takhle zaznělo...

Skyair  
Pavel
2015-02-15 09:43:48

luklubar: Tvůj příspěvek byl dle pravidel připojen k existujícímu vláknu, ve kterém najdeš odpovědi na dotazy.

2015-02-15 18:42:15

Ahoj, procital jsem tuhle debatu, ale odpovedi na moje dotazy jsem nenasel. na pr. ohledne automatu. Odpoved, ze to je individualni podle vymeny oleje mi toho moc nerekne... Jak jsem psal, tak se trochu pohybuju v bmw a kdyz se nekdo zepta na automat u modelu e39 530d, tak vim, ze vetsinou vydrzi kolem 300000km a ze pri 200000 bych se ho nebal o coz se mi jedna. podobne priklady bych uvedl i u ostatnich otazek ktere jsem polozil.

Predem dekuji za rady a odpovedi.

2015-02-15 21:15:37

luklubar: Skyair tě mohl odkázat do tématu AT převodovka tam je blábolů dost. Ale tedy jenom velmi krátce, je to skutečně individuální.Někomu vydrží půl milionu a někomu stopade a jde do háje,jako se vším,jaký pán takový pes.Motor milion a ATP půlmilionu s lidským přístupem a samozřejmě s údržbou,kterou si zaslouží.Ona totiž i ATP chce svůj přístup a ne šlápnout na plyn a jet jak hovado

2015-02-15 22:04:13

luklubar: Opravdu automat, zaleží od předchozího majitele, mam "C" z motorem 220CDI, "E" z 320CDI, v "C" sem vyměnil převodkou ve 340 tis.km, (mam najeto 366 tis.km)- trochu cukala studena, a hlavně já sám ji doničil, teď už to vím.

A "E"- 320CDI- má najeto 211 tis.km, a v zimě, studena, tak už také trochu cuká, olej vyměňuji pravidelně v MB servisu na Chodove.

Až se sednu do studeného auta, tak ti poradím víc, ohledně automatu.

2015-02-15 22:08:52

722.6 napriklad muze vydrzet 200 000km a muze vydrzet 500 000km i víc, co vic chces slyset?

Motor poruchový není, podle mě je slabý.

A opravit SBC není až takový problém, mám dojem, že repas stojí 25 000 ? Opravdový repas.

2015-02-16 11:29:44

luklubar: Ahoj, je to všechno jen a pouze o tom jak kdo jezdí a jak uvažuje behem jízdy. Převodovky 722.6 jsou kvalitní výrobky a při rozumném zpúsobu jízdy vydrží velmi mnoho. A co se týká BMW a modelu E-39, jedno takové vozidlo mám doma na dvorku a mohu říct že za tech 6.let jen a pouze spokojenost. Mám sice jen základní 2.litr benzín 6.válec a proto mám manuální převodovku ale vím od kolegu z bmw clubu že ani automaty ZF u verzí 528 nebo 530 nejsou špatné. Ovšem je pravda že kvalit automatú Mercedes nedosahují. Kamarád má X5 ve verzi 4.litru benzín a jeho automat ZF je na samé hranici dimenze pro tak silný motor a při jeho stylu jízdy je občasným hostem v servisu práve kvuli malé rezerve převodovky vúči možnostem motoru. Když jsem mel v minulosti C-320i z automatem tak jsem vedel že musím jezdit z citem a šetrne abych převodovku moc nenamáhal protože malé a vcelku lehké Céčko se z tímto motorem rozjíždelo velmi rychle. Dnes mám v Éčku slabší motor 2,6i 125kw a spokojenost, sice to není 165kw jak bylo v Céčku ale zcela na moje ježdení stačí. Ale je to jen múj názor a mnoho lidí nemusí souhlasit.

2015-02-16 12:20:30

lucius1964: No jasně.Nejsme všichni stejní a proto auta vypadají tak,jak vypadají a technický stav vozu je vyloženě o páničkovi.

Myslím ,že psát o motoru pod tři litry,že je slabý atp. není zrovna na místě(není míněné na Tvou osobu),protože podle statistiky se na světě prodává nejvíce dvoulitrů a trend půjde stále dolů a jsme tomu svědky už teď.Všechno je ovlivněné ekonomikou,tzn. menší motory a celkově snižovat váhu vozu.

Co se týče repase SBC,tak dnes se již dá pořídit okolo sedmi tisíc,s "prošlapem 600 tisíckrát,samozřejmě u znač servisu je to mnohem dražší.

Obsah motoru si myslím každý vybírá sám,protože ne všichni očekáváme od vozu , aby jezdilo třista z místa a dvěstě v městě,ale zejména jde-li o rodinný vůz je těch faktorů mnohem víc.

Jsou i tací,že jim stačí,aby auto nebylo černé a ostatní je jim jedno

2015-02-16 21:27:28

Šolim: "podle statistiky se na světě prodává nejvíce dvoulitrů a trend půjde stále dolů"

To je podobné, jako když jsem ti onehdá vysvětloval, jak je to s naftou v Le Mans.

2015-02-17 12:55:34

mess: O trendu , o kterém píšu se nedá pochybovat a ani ho nijak zpochybňovat,jsou to pouze holá fakta.Menší váha s použitím nových materiálů,menší obsahy motorů s výkonem přibližně stejným jako u našich"staříčků" pomocí elektroniky aj. aj.prvky...

Kdyby tomu tak nebylo,tak dnes jezdíme s petrolejovými lampami a auta baští dvacet litrů na sto.

Je to přirozený vývoj trend,nejenom v automobilovém průmyslu.Dnes vozy vyrobené cca před deseti lety (před pěti)jsou jednoznačně koncepčně zastaralé.Já takový vůz mám,jsem si toho vědom a každý jiný objektivní majitel si toto musí uvědomovat.

S vozem jsem maximálně spokojen,ale dnes jsme úplně jinde.

Nepatřím mezi ty,kteří preferují to své,protože vím,jak jsem již psal,že k nákupu vozu je zapotřebí mít představu co od něj očekávám...Takže pro někoho zdánlivě "blbé",je pro někoho zcela na prvním místě

2015-02-17 18:48:01

Šolim: Jako, ten trend je, to je pravda. Zbytek je nesmysl.

2015-02-17 19:00:26

mess: Určitě máš bohaté zkušenosti,tak to bude asi pravda...

2015-02-18 10:24:14

Šolim: k tomu modernimu downsizingu, neni to ani tolik o pokroku jako o svetove ekonomice a spotrebnosti zbozi. Ja se pokroku nebranim, ale jsou veci, ktere se za to jen schovavaji.

Mimo jine jezdim vianem 3.0CDI a pokud budu jezdit stejnou dynamikou jako 2.2CDI, tak jezdime +- stejnou spotrebou paliva. jezdim bezne prumerem10l.

Na staricke 203 220CDI jezdim 5.5-6.5 ltr, coz je dle meho dobra spotreba.

Jezdim 90% dalnice zbytek mesto.

Auta se vyrybeji na spotrebu a o tom to je, proc by montovali motor co neco vydrzi, kdyz chtej za chvili prodat opet nove auto. Takze bod cislo jedna: spotrebni zbozi, bid cislo dve: vyrobni naklady rostou s poctem valcu..

Primym modernim dukazem budiz mazda, ktera nesazi na preplnovani ale efektivitu souborem opatreni skyaktiv a svete ono to funguje i bez hybridu a preplnovani a a a...

2015-02-18 12:08:20

miky: Ano , souhlasím, vše o ekonomice,výše o tom píšu zrovna tak.

Dnes výrobce ,ať je to v jakémkoli ovětví průmyslu,nemá zájem , aby výrobek vydržel co nejdéle,ale aby co možná po záruční době šel do věčných lovišť a zákazník byl nucen si koupit novou věc,to je jednoznačné.Včera o tom byl na čtyřiadvacítce dokonce pořad.

Mě akorát přijde pošetilé srovnávat auta stará deset let s dnešními vozy.Díky armádnímu vývoji jsou výrobky přecpané elektronikou a výrobci se předhánějí s její aplikací do svých výrobků.

Já jsem taky moc spokojený s tím , co mám,protože kdyby normální člověk chtěl jít z dobou,tak by na to neměl a v podstatě je to nemožné!

2015-02-18 12:28:17

Šolim: no asi tak...kamarad ma viano s OM651 a pokud nastartuju motor ja a on, rozdil je hned...novejsi vzdy neznamena lepsi...a to dnes do V-classe montuji jen ctyrvalce. Dnesni auta nejsou pro lidi, kteri maji k autu vztah...bohuzel. Pokrok s tim nema nic spolecneho

2015-02-18 13:29:56

Tak, ted je to napsane cele spravne. Nevypisoval jsem se s tim, odeme to totiz nevezmes .


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 16