Fórum - Téma


W211 - Rady ke koupi


Fórum E-Class W211 W211 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 16

2009-07-17 23:05:56

Ahoj, uvažuji o koupi Éčka v kombíku:

zvažuji 4MATIC

určitě diesel, ale nevím jistě jestli 280CDI nebo 320CDI

rok výroby: 2004 - 2007 / vyplatí se facelift v roce 2006?

slyšel jsem, že novým Ečkem ( model 09 ) si chtějí napravit pověst z předchozí generace, tak jestli je E řada vůbec dobrou volbou jako ojetina do 120.000 Km.

Taky jsem si všiml, že se u nás skoro vůbec na bazarech taková kombinace neprodává.

Všem moc děkuji za názory.

2009-07-17 23:36:35

kup si facelift.... uz jen proto ze nema SBC ......

Byl to pokus na pred faceliftech a navysel.... nastesti pro dalsi Medvedy na nestesti pro W211

FýRmatic by taky nemel mit AIrmatic takze dalsi ostarost min jen nevim jak je to se zadkem mrknu se do EPC

Cdi je lepsi z Nemecka .... kvuli servisu

zadni naprava je na mechach tudiz dobre zkontroluj kompresor.... stoji cca 15K....

Jinak si myslim DOBRA VOLBA

2009-07-17 23:46:55

Díky moc,

ještě prosímtě co je to SBC?

vyplatí se 4MATIC?

Jaký motor je vzhledem ke spotřebě a spolehlivosti lepší? 280 CDI nebo 320 CDI?

Kompresor zadních měchů zkontroluju jak?

Má to uživatelský nastavení výšky podvozků, nebo je to prostě vzduchový pružení?

2009-07-17 23:59:56

vetsinou staci neco nalozit do kufru idealni je 230kg tchyne a zadek se ma udrzet v rovine -NESLYSNE-

SBC je system vysokeho tlaku v brzdach . proste na brzdy je napojena pumpa co tlaci do hadic 140 Baru...

Pochybuji ze FýrMatik bude mit nastaveni podvozku(paklize nema AIrmatic)

coz jsem si prave potvrdil

kdyz ma AIrmatic tak ho nastavis z paluby.... ja osobne bych se ale AIrmatickym verzim vyhnul...

znam pripady kdy tlumic vydrzel 80 000km a je to 27000 plus prace.... teda v MErcedesu

2009-07-18 11:48:01

Jak je to prosímtě s těmi motory:

280 CDI vs. 320 CDI

A systém 4Matic pracuje jak?

třeba v porovnání s quattro od Audi?

Ceny dílů je důležité info...

2009-07-18 11:55:12

Enougher má pravdu jsou s tím věčné problémi taky bych šel do faceliftu po roce 06 a asi 320CDI(z německa,ale na druhou stranu prasata jsou všude musí prostě trefit dobré auto)Můj kámoš koupil v DE facelift 01 W210 220CDI ze serviskou a od začátku se to sere jako Eger ventil těsnění pod hlavou,tempomat centrál orig.alarm.olej v expanzi v zimě blbě řadí a tak to jde 2roky pořád dokola.V MB servisu mu řekli když má olej v expanzi že to bude že to bude výmněník pod olej filtrem vymněněno děláto pořád.

2009-07-18 15:55:09

ted nevim jestli uz maji Haldex nebo staly pohon..... myslim ze ve 4-kolce je Audi hodne vepredu

280 cdi je upravena 270 cdi je to 5-valec puvodne 250TurboD ze 124

270 se vubec nepovedl je to kram nejvetsi- po nedeli jedu pro motor do Polska, mam tdy jednoho pacienta co mu vyskocila klika blokem.

320 cdi je prapuvodna 300 TurboD 24V ze 124 . Uz se svymi 170HP byl na tehdejsi dobu velice silny a spoehlivy tak byl poouzit ve 140 a 210. Dkaze rozhybat Auto z na 240Km/H . MErcedes lehce zvsil objem a pridal Common rail a prime vstriky a je to dnesni 320 CDI potazmo 350cdi

mile mne prekvapilo je ses novym Eclasse Mercedes vratil k motoru 250 ale jiz s CDI

Lucky kamarad ma asi praskly blok

2009-07-18 16:09:46

udajně těsnění pod hlavu propouští

2009-07-18 16:23:14

uz jste ho menili ne???

Jestli pousti uz druhe tak to neni tesnenim

2009-07-18 16:23:19

tady píšou, že 280 CDI je 6vál. ale přiškrcenej na 140kW.

http://magazin.auto.cz/te...atic-ctyrnohy-zaklad.html

Zatím moc díky za info.

Kdyby tě něco ještě napadlo, co bych měl vědět než koupim medvěd, tak budu rád, když se ozveš.

Svatik  
Svaťa
2009-07-18 17:54:05

280 CDI a 320 CDI, by měl být stejný motor, pouze naladěný na rozdílné výkony. 280 CDI, 3222 ccm, V6 24v, 130 kw ve 4200 ot/min, 425 Nm v 1800 ot/min. 320 CDI, 3222 ccm, V6 24v, 150 kw ve 4200 ot/min, 500 Nm v 1800 ot/min. http://mercedes.katalog-automobilu.cz/ Tady najdeš téměř všechno, nejen o mercedesech, ale i o ostatních autech.

280 CDI V6 2987 ccm, 140 kw

280 CDI R6 3222 ccm, 130 kw

320 CDI V6 2987 ccm, 165 kw

320 CDI R6 3222 ccm, 150 kw

Předtím jsem se přehlídl.

Stejně tak nechápu množství modelů u nejrůznějších značek. Vždyť ten vývoj musí stát majlant. Ale to bylo na diskusi v samostatným tématu.

2009-07-18 21:45:15

Myslim, že vydlice je lepší než řadovej, nebo se pletu? Zbytečně to ubírá na výkonu...

Projeví se to snad na životnosti ve prospěch řadovýho?

Svatik  
Svaťa
2009-07-19 07:27:47

Jediný, co mě napadá, je to, že čím delší hlava, tak je z principu náchylnější na kroucení. Né že by to měl být problém zrovna tohoto motoru, ale hlava pro šest válců je prostě náchylnější na zkrut, než hlava pro tři válce.

2009-07-20 11:16:45

To SBC mělo na svědomí ten Wangler, jak jsem se dočetl?

U těch faceliftů se to už nestává?

Poznal bych něco třeba na mastnotě chladící kapaliny nebo úbytku oleje v motoru, co mám hledat pod kapotou?

Kromě motoru teda

2009-07-20 13:01:49

SBC je system vysokeho tlaku v brzdach.... nema s Wandlerem noc spolecneho

Mastna chladici kapalina by eventuelne mohla byt znamkou wandleru ale to by jsi musel presne urcit ze se jedna o prevodovy olej

stava se ze je voda v olejove naplni prevodovky, to ale musis by cerstve po vymene oleje ve skrini, jinak z toho tece takova no sajrajt ze z toho poznas bobek

Facelifty uz by SBC mit nemely ale jedna se o nepotvrzenou inbformaci

2009-07-20 18:04:14

A kdo by nám ji mohl potvrdit?

jestli pak neni ( kromě designu ) rozdíl mezi rokem 04-06 a 06-09, tak raději ušetřim koruny a půjdu si koupit 04,05...

Jinak samozřejmě díky za konzultaci.

2010-02-16 16:29:40

Všechny Vás zdravím a obracím se na Vás o radu. Rozhodl jsem se koupit MB E W211 rok 2003-2005 a rozhoduji se mezi motory 200 CDI a 220 CDI. Silnější určitě nechci, jezdím jako farář. Jde mi o to, jestli mají oba motory turbo, případně jak je kazové (údajně vydrží 250 tis. km a je po něm). Přece jen je to těžký vůz, tak bych rád věděl váš názor, který motor by jste mi doporučili, zejména z hlediska kvality. Děkuji předem Vám všem a přeji hezký den. Martin

Bum
Roland
2010-02-16 19:16:48

Re: rada amatérovi .. Neviem či je ten motor rovnaky ako W203 r.v 2003 ,mam 200cdi 90 kw ma viac než 570 000km a motor ide ako novy a zatial bez poruchy

2010-02-16 20:31:48

trošku se bojím automatu, údajně má kratší životnost a jeho oprava není legrace. Dá se obecně říci, že manuál je jistější investice? Vůz který budu kupovat bude mít najeto cca 180 tis.km. Děku předem a přeji hezký večer. Martin

2010-02-16 20:55:18

Rikam ti to co kazdemu.Zivotnost Nahradnich dilu modernich vozu a to nejen MB je 200 000km nebo 5let...

Tak je to s tim tvym automatem.... Automaty nemaji rady vysoky tocivy moment v nizkych otackach...

Pak taky nemaji rady kdyz jim kazdych 60 000km nevymenis olej...

CO se tyce namualu tak tam mas zase dvouhmotov setrvak... spojku... ono si nevyberes....

JA osobne bych W211 az po 2006 ale ne 212 tu jedine s 200cdi....

Nove W212 220 a 250 CDI/ Mimochodem totozne motory s jinym vykonem/ maji vstrikovani Delphi a tovarna zmenila vyrobni postup pri vyrobe vstriku....V Mercedesu jsou na posrani

V porovnani s tim AJFI nas kamos ma 107 450 rv 1973 to auto je o 3 roky starsi nez ja a ma puvodni AT......


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16