Fórum - Téma


W211 - Přestavba E350 na LPG


Fórum E-Class W211 W211 - Přestavba E350 na LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz W211



2014-03-13 21:19:52

Zdravím

Plánuji koupi E350 a přemýšlím o přestavbě na LPG. Jakou má tato motorizace cca spotřebu a máte někdo zkušenosti s přestavbou? S LPG jsem najezdil asi 50t km a vím, že některé motory přestavbu nesnáší moc dobře.

Díky

2014-03-13 21:29:56

Spotreba LPG bude kolem 12l, ale spise trosku mene plus nejaky benzin potrebny na start. Spotreba benzinu kolem 10-11l, dalky samozrejme min. Pokud chces motor setrit nechej dat elektronicke davkovani aditiva pres vstrikovace, setri to vstrikovace a hlavne ventily, mel by fungovat i bez toho. Pokud chces doporucit znacku LPG systemu tak prins, je to spicka kvalita je samozrejme vyvazena cenou, jako vsechno dnes, ale je to jakasi zaruka, pokud je to spravne namontovane, ze to najede 200 000, nez budes muset udelat repas systemu vstrikovani plynu.

2014-03-13 23:04:50

Díky za info. Máš nějakou zkušenost s konkrétními servisy, které to montují?

A těch 12l (10-11 na benzin) je v jakém režimu jízdy? ?

2014-03-14 00:00:37

Já mám s tímhle motorem dle počítače dlouhodobý průměr 10,1 l benzinu. Jezdím cca 20% město a venku se nijak zvlášť necourám. Pokud to jde, tak okresky 100-110 a dálnice 150-160.

O LPG jsem taky uvažoval a dle všech dostupných info ho tyhle motory chroupají bez problémů a ani to přimazávání není potřebné... Spotřeba by měla být cca o 15-20% vyšší, takže průměr 12 l/100 je asi reálný.

Wlady

2014-03-19 18:30:01

kelib: Ja mám E500 4 matic s LPG a systém BRC asi najlepší z pomedzi talianov ale PRINS je podľa mňa lepší, len som nemal možnosť ho dať namontovať na slovensku. Mal som ho v Range Roveri a maximálna spokojnosť. Doporučujem PRINS alebo VIALLE to je tiež holandský systém ale ešte drahší ako PRINS a Mercedesácke motory nepotrebuju Flashlube (primazávanie ventilov) ale niekto to tam dáva pre dobrý spánok ale skôr je to aby si minul o 100 eur viac :)

2014-03-19 20:14:02

Pánové, díky moc, v pátek se jedu na jednu E350 podívat, doufám že to vyjde :) Těch benziňáků je na prodej sakra málo.

rescueman: Jakou máš spotřebu v té E500? Našel jsem jeden kousek v DE za slušný prachy už s namontovaným LPG, ale bojím se tak o 4 litry vyšší spotřeby než u E350.

Jinak mám vyhlídnutou firmu GreenFuel, montuje Prins a BRC a zatím jsem slyšel jen dobré ohlasy. Rozhodně nechci opakovat chybu kdy jsem si do BMW 5 nechal namontovat to nejlevnější LPG co jsem našel a půlku cest jsem musel jet na benzín, protože něco nefungovalo.

2014-06-21 11:58:25

kelib: ja robím diaľky tak za 12 L na 10 km (plynu) ale ja mám 4 matic. Viem ísť aj za 11 LPG ale to už skoro nebrzdím :)

2014-06-21 23:39:01

Vialle je principielne lepsi system, nez prins a vsechny okolo, vstrikuje primo kapalne lpg, ktere se na plynnou fazi meni az po vstriknuti vstrikovacem. Nevyhoda je ve vyssi cene a rika se, ze system je citlivy na kvalitu lpg. Mam dojem, ze tento system pouziva jen subaru u tovarnich prestaveb, ktere poskytuje.

Greenfuel bude asi dobra volba na tu prestavbu, par aut jsem od nich videl a bylo to pekne udelane. Myslim ze prestavuji auta vetsinou prinsem, ale pouzivaji i jine znacky.

2014-06-22 08:59:46

mess: Aj PRINS už asi rok robí priame vstrekovanie kvapalnej fázy plynu....

2014-06-22 10:52:12

rescueman: Delaji jen VSI a Dieselblend, to si muzes prect i na jejich strankach a ani jedno neni to o cem se bavim.

2014-06-23 12:45:40

mess: http://www.lpgfrystak.cz/direct-liquimax

2014-06-23 22:59:06

Ale to neni ono, tohle je prestavba primovstrikovych motoru. Tam se musi vstrikovat to lpg takto jinak by se vstrikovace znicily, resp, pokudy by se nepouzivaly znicily by se. Vialle Vstrikuje kapalne lpg do sani, kde se "zmeni" na plynne skupenstvi, a jedna se o motory ne-primovstrikove.

A kazdy primovstrikovy motor postrebuje "svou" sadu. Jak tam i pisou, ale to je uplne jina kapitola. Mozna jsem to v tom prvnim prispevku nesrozumitelne napsal, ale tak to proste je.

Tady je to napsane a to jsem to ani nikdy necetl .

"Sekvenční vstřikování kapalné fáze LPG - LPi - výrobce Holandská Firma Vialle

Zatím poslední systém vstřikování kapalné fáze LPG, který využívá vlastních vstřikovačů, které vstřikují kapalné LPG palivo do sacího potrubí motoru. Funguje stejně jako sekvenční vstřikování plynu, jen se nepoužívá předehřevu LPG, ale palivo je dopravováno do motoru pomocí čerpadla umístněného v plynové nádrži. Velkou nevýhodou je cena, která se pohybuje v rozmezí od 60000 do 70000,- Kč. Systém je také více než jiné citlivý na kvalitu paliva LPG. V současné době se montuje hlavně do vozidel Subaru, kde je při koupi nového vozidla díky dotaci výrobce vozidla za přijatelnou cenu."

2014-06-24 07:55:14

mess: ja som urobil chybu.... máš pravdu PRINS robí priamy vstrek len na motory s priamym vstrekom.


Odpovědět