Fórum - Téma


W211 - Palivový systém 220CDi


Fórum E-Class W211 W211 - Palivový systém 220CDi

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3

JirkaH  
Jirka
2013-10-29 22:06:26

miky: Jste hodný kluci,,, VIN WDB2110081B020189 kod motoru je 646.821 VZDUCHOVÝ FILTR

2013-10-29 22:55:45

jirkah: Ráno ti sem hodím číslo v Kelly je mají oba Pokud se podíváš do filtru zevnitř tak buď tam jsou lopatky nebo nejsou.

JirkaH  
Jirka
2013-10-30 05:05:40

blueabyss: Hodnej díky s lopatkama nebo bez, kdyby byla jina značka u nás mají jen některé kusy. Já se podívám do vozu co mi tam dali. http://www.autokelly.cz/#...6ZbaLlOLHGSGA/N0olDFR0HJr

2013-10-30 10:32:34

jirkah: originální číslo :

A6460940304 pokud to překrosuji na Man tak mi vychází C 12178/1

JirkaH  
Jirka
2013-10-30 15:51:34

blueabyss: Děkuji za ochotu, číslo si uschovám . Uvidím jak se to bude chovat.

Tak ještě jedna zprávička mám tam filtr Man C12178/2 a má uprostřed přepážku s dírama. Objednal jsem u jedné firmy podle čísel a měli jen Bosch a Knecht vzal jsem Knecht a ty jsou bez přepážky, Tak se uvidí. Dám na vaše zkušeností a snad to dá pokoj.Mělo by tam jít víc vzduchu při větším tahu. Dobrá rada nad zlato, jste šikovní.Doufám že vám dám chvilku pokoj. Jirka H

2013-10-30 21:41:46

jirkah: prutok vzduchu bude si myslim stejny...jde o pulzace v sacim traktu

JirkaH  
Jirka
2013-10-31 19:07:45

miky: O.K. Díky za proškolení

blueabyss: Ahoj, tak jsem dlouho neotravoval, prosím tě čemu říkáte lopatky? Dnes mi přišel ten samý filtr co už mám s přepážkou. viz foto je to ten správný?Mě to připadá jako výstuha aby se nezbortil.Přinejhoším bude do rezervy a závada bude jinde

2013-10-31 19:11:34

Zítra vyfotím

JirkaH  
Jirka
2013-10-31 19:22:00

blueabyss: Dobře, dík. Řídící zařízení plnícího tlaku -přerušovaný. kod závady 22E3 Toto vyhodnotila diagnostika Delpfi za 40000.- filtr stál asi 900.- jestli tomu říkají lopatka , tak to vykuchám co myslíš.

Doli  
Libor
2013-10-31 19:26:02

jirkah: Delphi není pro zrovna to nejlepší, ale paměť závad snad vyčíst zvládne.

JirkaH  
Jirka
2013-10-31 20:07:57

doli: Řídící zařízení plnícího tlaku -přerušovaný. kod závady 22E3,nenapíše to konkrétní závadu, jestli váha vzduchu nebo nějaký čidlo,nejsem s toho moudrej zkoušeli jsme filtr, ale pořád nevím jestli tam má být s lopatkama nebo bez lopatek, nebo s přepážkou nebo bez přepážek. V obchodech na mě koukaj jak na blázna.

Doli  
Libor
2013-10-31 20:20:25

jirkah: No a ten kód, to je ten problém... není to MB kód, ale třeba to blueabyss dokáže přeložit do našeho jazyka. Pokud chceš mít jistotu, proč nevezmeš číslo od blueabyss nebo VIN auta a nejdeš koupit filtr do ? Měl bys to co tam 100% patří a na příště bys měl vzorek. Zas taková garda to není.

JirkaH  
Jirka
2013-10-31 20:34:45

doli: Jasný, Blueabyss mi číslo dal mám ho schovaný a zítra se i ozve, ale to už byl filtr na cestě a tak mám dva stejný to neni tragédie.V intercars dostali všechny udaje a je to. Můžu ho vrátit, ale uvidíme. Ondra Nenadál na Mělniku toho má moc a tak jsem zkusil to Delphi, budu rád kyž se pokusí blueabyss tu závadu delpfi dát do jazyka . Díky že mi pomáháte. Auto normálně jezdí, ale nevím kdy to padne do nouzáku. Posledně se mi to stalo v tahu v kopci. a po vypnutí klíčku to zas jelo a jezdí.

2013-10-31 23:03:13

jirkah: Ahoj Jirko, mám (viz profil) a nechci tady dělat PRko některým členům, kteří toto fórum drží při životě a vědí o čem píší. Když dostaneš radu, že tam má přijít filtr s výřivýma lopatkama i s číslem originálního dílu, tak kupování dalších filtrů a neznačková diagnostika jsou vyhozené peníze, ztráta času a zbytečné nervy. Sám jsem zjistil, že je lepší si udělat výlet do Pelhřimova a svěřit panu "doktorovi", než vyhazovat prachy oknem a ještě si nechat na svém vysněném autě něco vykurv*t, s čímž mám také jako neznalý potřeb těchto vozů a diletantsví některých "odborníků servisáků" zkušenost. Náhradní díly Ti opatří Enoughter za velmi příznivé ceny, stačí se na něho obrátit a myslím, že již disponuje i Starkou na načtení, nemáš to do Prahy daleko. Pokud se jedná o řešení problému a kompletní údržbu, Pelhřimov není tak daleko a tímto se také omlouvám Dolimu, o jehož profesionalitě nepochybuji, ale z Prahy je to přeci o kousek dál.

JirkaH  
Jirka
2013-11-01 05:36:40

ixtlan: Ahoj, díky za reakci. Máš ve všem pravdu. To že tam má přijít filtr s výřivími lopatkami , tak to jsem se dozvěděl právě od tebe. Ten filtr bez výřivývh lopatek jen s přepážkou to mi tam namontovali právě v Mercedesu. A tak hledám pomoc u vás. A tak se na mě nezlobte že vás pořádf obtěžuju nesmyslnejma otázkama. Už dva specialisti dostali ode mne vin kod , kw, r.v a pořád nemám ten správný filtr. .Včera jsem koupil prvovýrobu o Knechta a nemá lopatky Tak snad se k nějakému výsledku dopátrám.

2013-11-01 11:20:11

Pokusím se shrnout a udělat trošičku pořádek v tom co zde vzniklo.

Jirka H - tazatel se domnívá že má ucpaný palivový filtr – provede jeho výměnu, ale vozidlo stále trpí stejným projevem závady.

Provede výměnu dalšího palivového filtru a pro jistotu přidává ještě jeden palivový filtr do systému.

Celkové náklady odhaduji střízlivě na 1000kč

Problém i nadále přetrvává.

Pisatel i nadále koketuje s myšlenkou vady na palivovém systému.

Další přispěvatel uvádí, že i nový palivový filtr může být vadný. Nakonec proč ne i obchodníci musí být z něčeho živi.

Znalci na paliva se pouští do diskuze o vhodnosti a nevhodnosti paliva prodávaného pod různými značkami.

Stále neznáme druh závady ani její příčinu – o problému stále diskutujeme a dle popisu nahodíme i možnost poruchy palivového čerpadla.

Dochází k menším potyčkám, co kdo hodnotil a co kdo napsal.

Konečně se dozvídáme že diskuze o palivech byla zcela zbytečná – že barva paliva zhlédnuta ve zbytečně přidaném dalším palivovém filtru není ta srágora od Shell ale palivo Verva od Benziny.

To nás uklidnilo

Dále se dozvídáme jaký je projev závady a jak se vlastně vozidlo při závadě chová.

Tazatel provede srovnání s koncepčně o něco starším vozidlem W123 – Piáno a závadu chce hledat v ucpaných sítech a visejících cuckách šlemů. Konstrukční rozdíl provedení vozidel je cca 30 let, systém si je podobný jen v tom, že obě zmíněné kategorie se honosí značkou MB a obě zmíněná vozidla, jako palivo používají motorovou naftu.

Navrhuji nechat vozidlo načíst diagnostikou a snažím se vyloučit závadu na palivovém systému.

Je přislíbena diagnostika systému .

Výsledkem je - hláška: Řídící zařízení plnícího tlaku -přerušovaný 22E3

Do diskuze vstupuje místní guru s věcným dotazem, zdali se závada objevuje, až po výměně vzduchového filtru.

Pisatel uvádí, že ano provedl výměnu filtru Man zakoupeného v Autokelly a již pronáší, že vyměnil zbytečně palivový filtr.

Zmiňuji se po zkušenostech, že mohlo dojít k záměně filtrů, jelikož se vyskytovali u těchto vozidel filtry v různých provedeních čímž, vlastně vysvětluji dotaz uživatele Miky.

Stále ovšem nevíme, jaký filtr vlastně do vozidla patří a jaký tam je. Krabice od filtru byla vyhozena.

Dozvídáme se VIN vozidla a předkládáme OM číslo filtru A6460940304. Číslo odpovídá filtru Man C12178/1.

Nadále řešíme problém s filtrem.

Konečně se dozvídáme jaký je namontován filtr ve vozidle C12178/2, ale také to, že byl objednán filtr nový, ačkoliv nikdo nenapsal, že filtr který ve vozidle je, je filtrem vadným nebo nevyhovujícím.

Tazatel obdrží filtr stejného provedení jen od jiné značky a neshledavá na něm vysněné vrtulky. Jedná se o další náklad v hodnotě opět cca 1000kč

Tazatel uvádí že vozidlo nechal načíst diagnostikou za 40000kč Delphi a kod závady je 22E3 načež do hry vstupuje další z místních guru a uvádí :

Delphi není pro Mercedes zrovna to nejlepší, ale paměť závad snad vyčíst zvládne na to ještě podotkne , že:

No a ten kód, to je ten problém... není to MB kód.

Jsem požádán abych dal kód do jazyka značky Mercedes

Nic nemusím dekódovat , jelikož se jedná o kód Mercedes

22E3 – Systém plnícího vzduchu – Zkontrolovat regulaci plnícího tlaku.

Do hry vstupuje iXtlan a vcelku srozumitelným způsobem upozorňuje tazatele na zbytečně vyhozené peníze. Uvádí, že rada zněla namontovat filtr s vrtulkami.

Tazatel reaguje způsobem zcela vlastním, že se konečně dozvěděl, že do zmíněného vozu patří filtr s vrtulkami.

Nikdo zde do této doby nic takového nepronesl - jen jsme se ptali, kdy závada vznikla jak se projevuje a jaký je ve vozidle filtr s tím že je více možností.

Tazatel mění svoji tvrzení a uvádí že filtr byl namontován v MB tzn. že filtr si buď dodal a nebo značkový MB rozjel spolupráci s AutoKelly.

Ve finále jsem se opravdu problému po věnoval a do vozidla patří tento filtr:

https://www.mann-hummel.c...opa/Vzduch/C%2012%20178~2

tzn, že dle všeho je filtr ve vozidle správný., ale chyba je opět v něčem jiném.

Filtr s vysněnými vrtulkami lopatkami vrtulkami má číslo MAN C12178 viz obrázek

edith: tento filtr patří do výše uvedeného vozidla - díky za upozornění jsem se v tom nějak zamotal také - z důvodů nepřesností v katalogu MANN

2013-11-01 11:54:10

blueabyss: Tento vuz ma SA807 cili je tam filtr jak jsi psal A6460940304 - s lopatkama

Starsi vozy s SA802/803/804/805/806 maji filtr A6110940204 a ten je bez lopatek.

Takze namontovat spravny filtr a bude opraveno...tedy pokud lze verit fotkam tady, ktere majitel pistael problemu zverejnil

2013-11-01 12:05:21

miky: Já bych ho tam teda zkusil mám skladem oba, ale když origo číslo A6460940304 zadám do MAN on line tak mi to najde C 12 178/2 což je filtr bez lopatek - prase aby se v tom vyznalo.

Nejlepší je kupovat originál díly a je klid zvláště pokud se jedná o nějaký problém.

2013-11-01 12:08:39

blueabyss: vsak take originalni dily montuji...a vim proc.

Ted me napada, chces rict, ze jsem prase...kdyz jsem se v tom vyznalo?

2013-11-01 12:34:50

miky: Ne to ne - jen píší, že je v tom bordel jako myslím v těch označení filtrů - já prostě vím že

Man C 12178 je s vrtulkami nebo lopatkami

a

Man C 12178/2 je bez nich

dále vím, že vozidlo má code 807 tzn. že tam patří A6460940304 což je s vrtulkami Man C12178

A už na to seru a jdu něco dělat


Odpovědět

1  2  3