Fórum - Téma


W211 - Nouzový režim


Fórum E-Class W211 W211 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4

hef
Pavel
2015-11-22 22:33:58

Čau, když jsem si přečetl, že by to mohla být netěsnost nebo tlakovej ventil, tak mě hned napadlo, zda něco z toho nestojí i za mým problémem. U V8 mi nejde úpně klidně volnoběh - tak 1-2x za sekundu sebou motor lehce poškubne. Není to zas tak znát, ale rozhodně to není plynulý, jak by V8 měl být. Jízda na benzín super (až na tenhle volnoběh). Svíčky, kabely nový, zkoušel jsem i váhu vzduchu.

Z diagnostiky jako zdánlivě nejbližší příčinu jsme si říkali, že muže být tohle (každá strana válců jede jinak) (obrázek 1 a 2)

Na LPG to jede taky dobře, ale musí být něco nastavený proti "přirozenosti" (jinak motor děsně poskakuje). Jsou to to hodnoty na 3.obrázku z PC od LPG kluka - přiznám se, že nevím co znamenaj...ale říkal, že normálně by je srovnal jinak...tak si říkám, zda to zase nesouvisí s tim "rozvážením"

Díky za radu.

2015-11-23 00:45:01

hef: Pokud je blbě nastavený (udělaný) plyn (jako že je, jedna řada má nesmyslný korekce), pak po přepnutí na benzín to rozhodí řídící jednotku. Plyn totiž jen emuluje benzínové vstřiky, takže pokud je divoce nastaven plyn, postupně to zblbne jednotku tak, že nejde pořádně ani na benzín. Řešení - adaptace jednotky přes diagnostiku do základních hodnot, nechat naučit na benzín. No a pak udělat plyn jak se má. Tady bude asi dost věcí špatně, ale to by bylo na dlouhé povídání. A bez fyzického shlédnutí konkrétní instalce naprosto o ničem.

hef
Pavel
2015-11-23 09:52:30

radimvs: Promiň, já to to ne úplně dobře popsal. Ty první dva obrázky jsou z diagnostiky, když auto jede na benzín (ovšem už tam byl pár měsíců i LPG) a jen ten 3.obrázek je zprogramu LPG. Ten volnoběh takhle zlobí už od doby, co jsem to koupil. LPG bylo dodělaný později.

Každopádně, že je LPG ne úplně dobře udělaný je celkem pravděpodobný (dnes bych ho nechal montovat jinde). Máš pravdu, že si to lehounce žije svým životem a semtam je třeba něco u LPG, softwarově poštelovat. Takže adaptace jednotky zní docela jako rozumný krok.

Uměl by to někdo? :)

2015-11-23 15:27:12

hef: Já jsem to z těch obrázků pochopil, tohle je typický pro špatně udělaný plyn. Mám e500 v plynu, mladej cls500 taky v plynu, teď řeším kolegovi e55. U CLS byl plyn jednou předělaný, takže celkem 4 instalace a všechny úplně nebo částečně blbě.Velké i malé firmy. Takže vím, o čem mluvím. Pro adaptaci je nejlépe použít origo diagnostiku, s ní je to brnkačka, měl by to umět každý servisák . Jinak drobné houpání 8V u volno dělají, pokud nezaberou nové svíčky (ideálně pro LPG), sedí doby vstřiků (po adaptaci), jsou čisté vzduchové filtry a nikde žádná chyba, pak už jen fyzická kontrola zapalování pomocí vicekanálového osciloskopu. Ale to by nejspiš zlobilo i ve vyšších otáčkách.Perfekcionisté by zkontrolovali kompresi jednotlivých válců, i tím by to mohlo být.

hef
Pavel
2015-11-24 11:15:19

radimvs: Paráda, zkušených lidí není nikdy dost...zvlášť s LPG :) Udělám tedy adaptaci a pak se uvidí co dál. Pokud se volnoběh nesrovná, tak to nebudu řešit, protože to není tak strašná věc :)

Jestli jsi z Mělníka, tak to mám po cestě na chatu a pokud bys nebyl proti, rád bych se na chvíli stavil a můžeme "porovnat" jak běží E500 Tobě a mě atd...třeba na něco přijdem :)

2015-12-12 19:24:55

Ahoj kluci,měl jsem problém,koupil jsem si medvěda 320 a pořád mě padalo do nouzového režimu,pak jsem se tady dočetl že by mohli být netěsnost vstřiků,tak jsem odpojil vstřiky, přepady,trubky vstřiky vyndal a do půlky byly ůplně pochcaný,dal jsem pod vstřiky nové podložky všechno dal dohromady a auto zatím šlape na brnknutí,kdybych to dal do servisu tak mě tam napočítaj všechno možný asi víte jak to tam chodí nechci se nikoho dotknout ale kdo tomu moc nerozumí tak by ho natáhli a tisíce by lítali,koupil jsem akorát 6 měděných podložek za 7 korun jednu plus práce ale myslím že to zvládne většina z vás,ale hlavně díky za radu na tomto foru,přeji pěkné vánoce a at nám mercedesy jezdí ahoj všem Štěpán

2015-12-12 19:41:49

jj, podložkama si to určitě opravil Myslim že tady pleteš hrušky s jabkama a ještě si přimíchal švestky, třešně a rajčata Tu vnitřní netěsnost vstřiku sis asi vyložil trochu jinak

Doli  
Libor
2015-12-12 20:20:44

Naprosto souhlasím se Slonicí hlavně jestli jsi tam dal nějaké podložky za 7,-Kč, tak ti to dlouho vydrží . Co třeba speciální montážní pasta, která na vstřikovače dle technologického postupu patří? Nové šrouby, dotažené na přepsaný moment....atd atd... v neposlední řadě třeba taky bezvadně vyčištěný závit šroubu držáku vstřikovače - pak je bezva vyšroubovat(pokud jde a nezalomí se, protože je natažený od opakovaného použití) a stříká na tebe voda z hlavy ven

Navíc - tato netěsnost samozřejmě s vnitřní netěsností vstřikovačů nemá nic společného...

2015-12-12 20:31:57

Cena za podložky mě taky překvapila a je docela možný, že sis touhle operací jenom přidělal další práci Taky ta výměna podložky občas netrvá pět minut, tak je docela jistý, že to nikdo nebude dělat za 7 korun

Doli  
Libor
2015-12-12 20:43:41

slonice: Cena originálního CU kroužku od MB je 20,90 + DPH. Cena šroubu je 28,60 + DPH. Cena originál montážní silikonové pasty je cca 500,-Kč/ balení - nám vydrží na několik aut a používáme ji i na žhaviče. Podložka od BOSCH stojí stejně a od REINZ je o asi 4,-Kč levnější. Pokud jdou vstřikovače ven normálně, je to sranda.... pokud se musí nejprve najít pod vrstvou dehtu a půl dne čistit, následně tahat speciálními přípravky nebo hydraulickou hlavicí, tak je to veselejší.... o frézování dosedacích ploch a vytahování zalomených šroubů - někdy s následným vložkováním závitů ani nemluvím.

Tyhle chytrý kecy od lidí co o tom nic nevědí, ojebou něco o čem nic nevědí a ještě si u toho otírají hubu o servisy opravdu miluju

2015-12-12 20:58:57

No já vim kolik to stojí, proto píšu jak jsem překvapenej a na žhavící svíčky jí aplikuju taky

2015-12-12 21:00:28

doli: koukám že když jsem něco napíšu tak je každej chytrej jak frekvence 1,vstřiky šli vytáhnout uplně v pohodě,hlavně prej si střiky poznač,nevím proč když je každý vstřik stejnej,vyfoukal jsem to vzduchem je to pěkně čistý nemám auto olejničku,tak si utahuj momentákem a čisti závity ,

Doli  
Libor
2015-12-12 21:03:05

brasovsky: Je vidět, že víš co mluvíš. Chytrej jsi tady zatím ty - a to asi víc než rádio. Víc takových umělců... ať mají ty drahý servisy co podobný chytráky nesmyslně okrádají více práce

slonice: Já vím Adame, to taky nebylo myšleno tobě, ale to jsi asi pochopil

Tady v tom vlákně je taky jeden odborník - maxo999, ten si to pro jistotu nechal nejprve ještě dojebat od někoho kdo je ještě dál http://www.mercedesclub.c...-vstrikovace-15112?kols=4

2016-01-15 01:11:58

Prispisobeny tvorby zmesi - kontrolka motora .. 350 benzin 4matic 200kw, 320 000km

Zdravim chalani. V servise som bol uz viac krat a nedokazeme vyriesit problem - svieti kontrolka motora. DIAGNOSTIKA pise- kod 0746, Vlastni prizpusobeni tvorby směsi k ochuzeni ve volnoběhu pro pravou radu valcu je pod připustnou medzi. (P0172)

Pod kodom 0750 pise to iste aj pre lavu stranu valcou. Auto jazdi normalne. SKONTROLOVANE: Sanie, lambda sondy, hadice, tesnosti, klapka vycistena.... V blizkej dobe sa pretesnia vstreky. Vedeli by ste poradit? Ze co dalej? Auto nema palivovy filter. Moze byt upchate(palivove) sitko? Tiez ho v blizkej dobe skontrolujeme.

2016-01-19 15:57:38

k4c3r: vstreky precistene, gumicky pod vstrekmi vymenene a kontrolka sa zase rozsvietila. Vedel by niekto nieco poradit?

2016-01-20 10:12:09

k4c3r: Změřil bych délky vstřiků všech válců od volnoběhu po max. výkon. Z toho se dá dost poznat. A pak jaká je dlouhodobá a krátkodobá korekce (LTFT a STFT). Předpokládám, že po těch všech opravách byla udělána autoadaptace nového motoru.

2016-06-06 22:11:19

Zdravim všechny. Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co by stim mohlo být, mám E270 CDI, když pozvolna přidávam plyn tak je vše v pořádku, ale jakmile dám "kickdown" tak motor skočí do nouzového režimu a motor musim restartovat, ale není to pravidlem, někdy se to zachová normálně. Prosim o názory, přijímám všechny díííky

2016-06-07 13:17:20

royalmaf: zdravím. U jineho vozu (Opel) který měl vadne vstriky comonrail mi to delalo přesně toto. Nevim jakými vstřikováním je vybaven tvuj motor. Ani muj abych pravdu řekl. Ale stale se to zhorsovalo, az to padalo do nouzaku jen si se na plynový pedal podíval. Takže doporucuji diagnostiku a hodně štěstí na šikovného a poctivého mechanika. Me ta sranda tenkrat cca 10let vysla na 60.000 za 4 vstriky s prací. brrrr. Tenkrát jsem si rekl ze uz diesel nikdy a jsem v tom zase ;)

2016-06-08 06:08:08

tiaj: diagnotiku jsem udělal a hazí to chybu plnícího tlaku na palivové liště

pastrana15: zdravim, mám docela stejnej problem, občas spadne do nouzáku a občas ne, po restartu se motor obnoví. Diagnostika píše že plnící tlak na palivové liště, ale přesně nevim po čem jít

doli: Ahoj Ahoj, mám podobný problém, padá občasně do nouzového režimu a po restartu je vše v pořádku. Diagnostika mi píše že je chyba plnícího tlaku na palivové liště. Nevíš prosim tě po čem jako první jít ? děkuji


Odpovědět

1  2  3  4