Fórum - Téma


W211 - Nouzový režim


Fórum E-Class W211 W211 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4

2015-11-22 16:55:46

doli: ahoj. nejsem zadny odbornik ale opravdu je to tak. mam odpojenou svorkovnici u egr ventilu .takze je tedy mimo provoz.a fakt to jede uplne normalne uz prez trictvrte roku a zadny problem .

2015-11-22 17:35:31

tak se nemusím bát například vstřiku nebo neceho podobného ? :) jste presvedceni že je to tím že nemám pod autem filtr ? a že vyřazením egr ventilu to bude dobrý ? mě to padne do nouzáku a pri veklé záteži třeba na 60km jednou

2015-11-22 17:38:02

Vstriku bych se nebal.. nebo cerpadla...tohle je mercedes... alespon ja mam 320cdi radovej šestiválec 240ps po chipovani a vsechno na 200% v poradku. Najede milion km ;)

2015-11-22 17:54:19

ares666cz: to jsem moc rád , v to já doufám :)

Doli  
Libor
2015-11-22 17:54:53

pastrana15: TVL to jsou zase teorie . Vstřikovače odcházejí běžně - i bez čipování. Nouzák - pokud chceš řešit, nech nejprve načíst auto diagnostikou, kecy jako - tohle já měl taky a stačilo přifouknout kolo - u MB v 99% nikam nevedou.

2015-11-22 17:59:24

Pokud mas prehranej software tak nevis jak je zmenen. Proto mi ani v nercedesu nerekli co s tim mam. Vstriky odchazi? Mel jsi nekdy Forda? Tam vstriky odchazi. Na mercedesu opravdu vydrzi strasne. Proto bych nerekl že to bude vstrikama.

2015-11-22 18:22:55

Jafr62: pokud není softwarově egr odstaven a jede to normálně tak máš poruchu někde jinde a nevíš jak má jet auto normálně.

Po netu nedokáži říci kde - bohužel nejsem vědma jak všichni ostatní co zde diskutují - mrzí mne to.

pastrana15 : nemáš zde vin tak ani nevím zdali tvé vozidlo má mít DPF nebo co jste vlastně odstranili.

ares666cz : já se neptal na EGR ale na DPF - pokud ti to již jezdí je zbytečné kolem toho diskutovat.

Doli  
Libor
2015-11-22 18:54:12

ares666cz: Nepsal jsem, že je něco vstřikama. Napsal jsem, že vstřikovače běžně odcházejí, což je pravda a za tím si stojím. Forda jsem neměl a je mě to celkem fuk, že na nich odcházejí vstřikovače vím, občas opravujeme bohužel i fordy.

2015-11-22 19:50:01

Ahoj kluci,potřebuji poradit,mám medvěda 320 cdi rok 2002,koupil jsem ho asi před rokem vše bylo v pohodě ale poslední tak dva měsíce dozadu je něco špatně,studený nebo teplý motor nechce vůbec startovat ,musím na éter nebo benzín,když auto chytne tak když dám plnej kotel tak auto spadne do nouzového režimu,zastavím motor znovu nastartuji jede normálně ale když ho osolím tak zase nouzový režim,chci se zeptat co by to mohlo dělat a ještě proč to nestartuje ani teplý,jinak motor má asi 250 tisíc,olej to nebere,voda se neztrácí jinak všechno v pohodě,záložní baterie je nová,děkuji za radu Štěpán

Doli  
Libor
2015-11-22 20:07:25

brasovsky: Bez možnosti auto připojit k diagnostice je opravdu těžko radit

2015-11-22 20:14:38

brasovsky: Dle toho co píšete tak vnitřně netěsný (é) vstřikovač(e) -provedl bych kapilární zkoušku jako první věc.

Doli  
Libor
2015-11-22 20:44:27

blueabyss: To by ale dělalo za tepla více.... Spíš bych to viděl na regulační tlakový ventil paliva. Kapilárová zkouška by ale samozřejmě ty vstřikovače potvrdila - nebo vyloučila.

2015-11-22 21:27:26

doli: Pokud ty vstřiky netěsní tak to nestartuje a za tepla při prudké akceleraci to jednotka vypne jelikož nemá předepsaný tlak na railu. Navíc jen jsem řekl čím bych začal - bez jakéhokoliv měření a diagnostiky jsou to zde stejně, zcela zbytečné diskuze.

Regulační tlakové ventily na těchto motorech při projevu této závady jsou spíše vyjímkou CR3. Předpokládám, že se jedná o řadový 6 válec - Vin jako obvykle není.

2015-11-22 21:37:28

blueabyss: ano je to 6 válec a vinko je WDB2110261A179097

2015-11-22 21:47:16

brasovsky: Ano 0M648961 regulační tlakový ventil nebývá příčinou (nepíši že nemůže být) spíše pokud se zaměřím na oblast railu, to že ho někdo jen tak na zkoušku zkusil demontovat - protlačena zářezná hrana do railu - způsobuje stejné problémy hlavně při vysoké teplotě paliva. I to se dá doměřit.

2015-11-22 21:56:44

blueabyss: dobře díky a co mám teda dělat,na co bych měl kouknout co rozebrat,mám velmi dobré technické zázemí a dílnu,opravuji stroje,traktory atd,abych něco nepo....,,děkuji

2015-11-22 22:01:13

Napsal jsem to hned v první odpovědi Před tím bych ještě provedl diagnostiku a zkontroloval paměť závad - pokud to auto padá do nouzáku nebo zhasíná , zcela jistě by se něco mělo objevit v paměti závad. To by mohlo mnohé napovědět.

2015-11-22 22:06:14

blueabyss: díky,ještě jsem zapomněl napsat že mě svítí v tachometru červeně baterie a hlásilo to nějakou poruchu,když je hlavní baterka špatná může to být ono,už odešla ůplně tak jsem ji vyndal a musím koupit novou,jinak jsem s autem spokojen ale poslední dobou se to začíná sypat,nic nevydrží věčně že jo

2015-11-22 22:13:14

brasovsky: Baterie máš u auta dvě jednu vpravo v předu druhou vzadu - je třeba, aby byly v pořádku - májí obě podstatný vliv na fungování vozidla.

2015-11-22 22:19:34

blueabyss: ve předu je nová a velká vzadu odešla,koupím novou a skusím to,díky dobrou


Odpovědět

1  2  3  4