Fórum - Téma


W211 - Problémy s topením


Fórum E-Class W211 W211 - Problémy s topením

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 3  4  5  6  7

2015-01-10 19:51:07

Šolim: do prace asi 5 km ale to stale starujem motor asi 10-15minut a tak idem. idem dnes na dialnicu tak uvidime ale som stastny :)

2015-01-10 19:54:15

miroslav6874: ...no tak to je spotřeba ještě krásná

2015-01-24 13:27:09

Kluci, mě se podle mě voda normálně ohřeje. Termostat podle mýho nezlobí. A tak jsem začal sundavat kryt stěračů...sundám stěrače, vycvaknu čtyři plastové šroubky a zjistil jsem, že ten plast pod stěrači, který se táhne podél celého okna, je s oknem spojen jakýmsi molitanem nebo pěnou. To to mám utrhnout? Ta pěna ale zalézá až pod okno. Moc se mi to nezdá. Poradí někdo? Díky!

2015-01-24 16:18:04

eoš: Koukám, že nám tady přibyl srandista. Myslíš, že to je jako technologická pomůcka pro montáž okna a že to tam nějaký mukl na lince zapomněl nebo si z nás tady fakt děláš prču.

A ta "normálně ohřátá voda" se pozná podle tebe jak?

Začíná z toho tady být celkem dobrý Dikobraz. Starší vědí a pro mladé je to bývalý a dost dobrý humoristický časopis

2015-01-24 18:57:47

miroslav6874: Dnes jsem vyjel,protože bylo sucho a měl jsem sebou foťák,tak jsem Ti vyfotil,že si spotřebu svého vozu z prstu nevycucávám

2015-01-24 22:02:43

Šolim: teploměr ukazuje k těm devadesáti. Ve vláknu se píše, že pod krytem stěračů je ventil, který otvírá vodu k radiátoru topení, kterej často zlobí a je třeba jej vyměnit. Snažil jsem se snad dostat někam jinam? Prču si nedělám. Žádám o radu.

Teď jsem našel na webu obrázkový návod, jak se dostat na ventil. Zdá se, že u mě je pravděpodobně pěna pod oknem přilepená ke krytu pod stěrači, což mě překvapilo. Takže je po problému a celý si to zopakuju.

2015-01-24 22:30:18

eoš: O.K. , to je něco jiného,ale napsal jsi to způsobem kde o ventilu nepadlo ani slovo.Ano pod deklem v prostoru pod př.skelm je ventil,který může být stářím zarezlý,nebo zanešený a způsobuje,že Ti to netopí.Ventil se nalézá v prostoru před přední příčnou stěnou.Příčná stěna je část karoserie mezi motorovým prostorem a palubní deskou,jednoduše v prostoru o kterém se bavíme,tam je onen ventil.Ty " molitany",o kterých Ty píšeš jsou tzv.ucpávky k odhlučnění mezi kabinou a mot. prostorem,jestli Ti dobře rozumím.

Jinak Tvůj problém bude asi pravděpodobně v tom ventilu.

Omlouvám se za mou reakci ,ale zapůsobilo,tak jak jsem uvedl

2015-01-24 22:41:09

Šolim: no to ja mam taku spotrebu na dialnici pri 130km/h ink po meste mam priemer 7.5/8 L ale aj tak dobre po vymene termostatu island dole. Ty mas velmi dobru spotrebu na taky velky motor

2015-01-24 22:57:48

miroslav6874: JJ a stojí za to si všimnout,že ta spotřeba je po cca 8 500 km po resetaci s průměrnou rychlosí 60km/hod,což když se vezme,že převážně jezdím cca 40% obec a 60% mimo obec,tak je to fakt hodně dobré.

Musím však přiznat,že motor nijak nehoním a převodovce se snažím vyhovět.Rovněž tak cca jednou po 1 500 km dávám do nádrže tzv. čistič vtřiků pro motory CDI od fy. Sonax.Co jsem se na toto téma bavil s kluky,kteří tyto motory opravují,tak to jenom doporučují a asi to má něco do sebe,nevím ale asi ano...

Pozn. do podzimu jsem měl trvalou spotřebu 5,9l .Někdo by mohl namítnout,že počítač kecá,ale mám to potvrzené tankováním

2015-01-25 17:55:53

Šolim: posles mi nejaky link na ten sonax ? diky

baby  
Josef
2015-01-26 19:22:13

Šolim: Miloši tady je ještě lepší spořílek než ty http://auto.bazos.cz/inze...AMGAvantgardeXenoKuze.php

2015-01-26 21:30:35

baby: Já nejsem spořílek,ale "řidič ekonom Rn.Dr"To je samozřejmě nesmysl těch 4,5L na dálnici.Jedině kdyby jel 50 km po kolech a zbylých 50km ho odtáhli,tak to možná

Ale takový prodejce je sám proti sobě,když tam uvádí takovéhle údaje,protože to by mu zbaštil leda blázen

baby  
Josef
2015-01-27 15:36:47

Šolim: Jsem rád že si na to reagoval protože co tam dokážou napsat to je síla.Když to bude žrát víc tak by si to mohl reklamovat né?Ale v jiným státě

2015-01-27 18:48:33

baby: Pepíno,abych tady nedělal inzerci,tak jsem si netroufl kopírovat inz. z bazoše,ale je tam nový rekordman, W 211 320 CDI 4,6-5,8 l/100km,dle stylu jízdy a pak tuším 5,8-6,5 dálnice:Jediné co by inzerenta mohlo omluvit,tak to,že je z města rekordů,Pejhřimov,takže skoro od Vás

baby  
Josef
2015-01-27 19:06:51

Šolim: jj Miloši jsou i tací mezi náma ale co s tím naděláme? Zasmějeme se a nahlas

2016-01-07 18:50:26

Zdravím všechny... Mám takový problém a když si tady čtu některé rady, tak jsou tady i lidi co tomu rozumí a mohli by mě s tím možná poradit... Mám e-class w211 r.v.04 320 cdi a když jedu delší trasu, jako třeba Brno-Praha, tak auto je normálně zahřáté na 90, topí a dojedu k Humpolci a z ničeho nic se začne v autě ochlazovat, z větráků začne po pár minutách foukat studený vzduch.. aniž bych s čímkoliv na ovládání topení pohnul....když zastavím, vypnu motor, vydělám klíč a chvíli počkám tak potom auto zase topí....třeba až k Praze :D :D to stejné cesta zpět.....auto sem měl u známého na počítači, udělal že prý nějaký test ohledně topení a vyskočila mu chyba jen na elektronický předehřev.. to s tím nemá údajně co společného.. když si tady čtu jak to některým topí že tam mají jak v sauně tak to je asi další problém, protože když je topení na plno, jakože stupně, tak v autě stejně musím jet v mikině...takže to i málo topí.. nevíte někdo co s tím???

2016-01-09 09:35:34

jerry89: rady uz tu v diskuzi najdes. jedna sa najpravdepodobnejsie o chybny ventil kurenia

http://mbworld.org/forums...heater-control-valve.html

2016-03-31 15:12:51

Mam w211 320 CDI r.v. 2007. Fouka me chladny vzduch z zprostrednich vyfuku mezi ridicem a spolujezdecem z ostatnich vyfuku je teply vzduch. Nekde na foru sem se docetl, ze je to schvalne, aby ridic neusnul. Je to Pravda? Nebo budou asi spatne servomotorky klapek?

2016-03-31 15:35:31

alfii: Aspoň vidíš,že i takovej flák,s tím usínáním řidiče má naději se chytit,máš pravdu ,někdo to tady někde psal.

Mám čtyřzónovou digi klimatizaci thermotronic a při programu "auto" to fouká rovnoměrně do všech zón vozu a záleží,jak si kdo klimu individuálně seřídí,vpředu i vzadu.Pravdou je,že při vypnutém programu "auto" fouká z výduchů ve předu uprostřed,mezi řidičem a spolujezdcem ,intenzivněji a možná,že se zdá ,že je chladněji.Vše se však dá nastavit prvky pro seřízení klimatizace,usměrnění vzduchu,intenzita,teplota , apod.

Faktem je,že nejčastější závadou je zarezlý ventil v prostoru příčné stěny motorové části,tak jak se tady často uvádí a řeší.

2016-03-31 15:52:56

Šolim: to neni flak ale funkcia. pri manualnom mode je na ovladanie studeneho vzduchu zo strednych vyduchov urcene stredne ovladacie koliesko s modrymi sipkami. pri zapnutom AUTO to koliesko funkciu neplni ziadnu.

takze ak je studeny vzduch pri mode auto tak je vadny ventil ak pri manuale tak to bude nastavenim.

a fakt je to koli vodicovi a tendencii zaspavat v teple. to neni ziadna sranda a ma to logiku

http://manualmachine.com/...7626-user-manual/page:18/

viac sa docitate v manuale


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7