Fórum - Téma


W211 - Problémy s topením


Fórum E-Class W211 W211 - Problémy s topením

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 7

2013-03-21 21:50:03

gass:

2013-03-22 20:30:22

Gass:Tak sakra kde se ta voda chladí? když je chladič studenej Pokud ti nefunguje termostat je motor stejně teplej nebo studenej jako chladič,když nemaká vodní pumpa ohřívá se víc motor. Motor studenej,chladič studenej,kde se ta teplota schovala??? ,,,,,,,, Máš to natočený,netahá tě někdo na laně nebo na podvalu

Já jsem dnes méďu sledoval (C200CDIT 2,2l) a začal topit když byl na 40 a to mi nechodí přihřívání venku -3.

2013-03-26 17:12:47

Šolim: Tak po výměně termostatu byla teplota motoru dobrá, ale topit to nechtělo. Tak jsem šel dál po tom ventilu co pouští vodu do topení. Ten samozřejmě KO. Před nákupem nového jsem si řekl že se mu kouknu do střev ( dá se otevřít, není to zalité) A asi se tam dostalo trochu vlhosti a zoxidovaly kontakty od motorku ke konektoru. Oprava provedene a zítra se to namontuje do auta a uvidíme. Doufám, že už pojede jak má

2013-03-26 18:02:14

gass: JJ,já však doufám,že to topení už záhy nebudeme potřebovat a že už konečně přijde tolik očekávané jaro.Ještě k těm kontaktům,to akorát potvrzuje,že ať máš jakékoli auto,není-li ručně dělané,tak to jsou vesměs všechno krámy.Jak to tady na fóru čtu,tak mi to akorát potvrzuje to,co si myslím.Zaplať skutečnost,že mám Mercedesy jako doplňku stravy a jako koníček,protože jejich kvalita jde hodně dolů.Dvacet let jezdím denně se Škodovkami a absolutně bez problémů.Kde jsou ty časy,kdy méďa , např 115 měla najeto jeden milión,rezatá,ale jezdila furt

gass, 2013-03-26 17:12:47 napsal:

Šolim: Tak po výměně termostatu byla teplota motoru dobrá, ale topit to nechtělo. Tak jsem šel dál po tom ventilu co pouští vodu do topení. Ten samozřejmě KO. Před nákupem nového jsem si řekl že se mu kouknu do střev ( dá se otevřít, není to zalité) A asi se tam dostalo trochu vlhosti a zoxidovaly kontakty od motorku ke konektoru. Oprava provedene a zítra se to namontuje do auta a uvidíme. Doufám, že už pojede jak má ..

2013-03-26 18:24:35

gass: to je zvláštní

když jsem ti to psal tak jsi mi připadnul uražený - přečti si předchozí stranu

gass: termostat je jedna věc, ale 211 topí i když je ohřátá jen na 60. tvůj problém je nejspíše ve ventilu topení - nebo v přicpaném radiátoru. Než vyměníš ten ventil propláchni řádně radiátor hadicí z jedné i z druhé strany.

2013-03-26 18:32:27

blueabyss: Ale to vůbec, tak to jsem byl špatně pochopen. Já se jenom divil nad tím spojením, že to šlo spolu jak teplota motoru dolu tak netopení, i když při 60C by topit stále měl. Tak se omlouvám, jestli jsem působil uraženě

2013-03-26 18:49:24

gass: Tak když ti něco píši, tak se příště nediv já se ti snažil poradit a jak vidím i poradil - jelikož ten ventil topení na tebe určitě nezatroubil je docela zašitý.

2013-03-26 19:18:34

blueabyss: No zašitej je hezky, celé stěrače ven i s motorkem. Pak jsme to zapojili hadicemi na přímo a topilo to, tak radiátor atd by mělo být v pořádku. Nakonec jeden uhnilý kontakt uvnitř. By mě zajímalo kolik za něj v mercedesu chtějí, s nějakou druhovýrobou se asi počítat nedá.

2013-03-26 19:29:43

gass: asi 1200 kč řekl bych, že to nemá cenu spravovat

2013-03-26 19:32:45

Šolim: Jo jo, akurát že po tom jaru zas jednou zima příjde . Holt to auto má deset let tak se problémy i čekat dají. Jinak nedivme se, co se dneska vyrábí aby vydrželo dvacet let, tak leda kovadlina. Holt jsou ta auta čím dál víc napěchovaná elektronikou a tím i větší šance že se něco pokazí. Dílem chceme aby auto skoro samo jelo, nahradilo domácí stereo, pouštělo filmy a ukazovalo nám kam máme jet. Dílem tlaky na nižší a nižší spotřebu emise bezpečnost a kdo ví co ještě. Ostatně emisní normy EU zabily dieslové držáky od MB a taky třeba legendární TDI od VW. A jen k té dnešní kvalitě- mě v jednom týdnu odešla lednice, začal zlobit kotel a auto a k tomu onemocněl pes. Pak stačí ještě kouknout na večerní zprávy z této kotliny a může se jít člověk rovnou oběsit

blueabyss: Aha, to bych čekal tak třikrát víc. Ale skutečně tam byl jen zoxidovaný kontakt k motorku, ten chodil a ani zuby nebyly na tom plastovém kolečku sjeté. Jen to celé v praxi můžu vyzkoušet až zítra.

2013-03-26 21:00:06

gass: Tak to si můžem podat ruce.Mám taky takový pocit,že jsem v nejnižším bodě sinusoidy.Ale jak se říká blbej začátek,dobrej konec.

K té kvalitě musím ,říci,že se s tebou plně ztotožňuji.Je to bohužel normální trend s jasným komerčním cílem v neprospěch zákazníka.Bohužel u našich miláčků je to hodně markantní a pryč jsou ty časy,když se řeklo Mercedes a bylo jasné ,že se hovoří o kvalitním vozu.Na druhou stranu se vyrovnala "kvalita" jiných značek a ten výběr je mnohem větší,než býval.Takže říci tohle auto je blbý,nebo tohle dobrý,je diskutabilní...To by,ale bylo na debatu u

Vše se v dobré obrátí

2013-03-26 21:07:12

Šolim: čistě můj pocit. Mercedes má pořád něco do sebe, i když co se týče problémů, už není bezproblémový. Ale když jedu na otočku do Plzně tak v tomhle autě se to dá zvládnout a v skoro každém jiném je to utrpení. (Jedu z Ostravy) Prostě musíme i uznat, že chceme auta za stenou cenu, jenom mnohem sofistikovanější. Takže někde se ušetřit musí. Pak se i anděl spřáhne s ďáblem. Mercedes s Renaultem. Máme ve firmě 4 Renaulty a všechny patří shodit ze skály. Bolí mě, že se Mercedes stal takovou obětí dnešní unifikace. Kup si dnes Mercedes s motorem Renault za německé ceny.

2013-03-26 21:38:44

gass: ...tak ňák...,ale když vezmu Superba,tak mi to silně připomíná W 211,palubovka,rozvod klimy v "b"sloupcích aj.Takže i tam to pohodlí je.Majitel Renaulta,který je s ním spokojený,na něj taky nedá dopustit.Já osobně mám averzi na Fordy a zase...Jak to říká moje paní, je to akorát jinak slisovaný plech

2013-03-26 21:45:31

Šolim: Vůůůůbec bych to nesrovnával, můj dobrý zákazníkním má Suberba a s tím W211 se to nedá srovnat. Tedy co jde o pohodlí, Škoda prostě skáče jak koza. Pořád se jedná o třídu jiné auto.

2013-03-26 21:53:04

gass: na to

2013-03-27 20:53:32

Šolim: Jinak proforma, po opravě ventilu a namontování vše funguje jak má. Snad mě může jen hřát, že jsem něco ušetřil za ten nový ventil

2013-03-27 21:25:50

gass: O.K. předpokládám,že to bylo asi zarostlý.Oxidace funguje ať máš ,nebo stodvacítku,myslím auto,ne babu,ani kilovou.Tak hlavně ,aby to chladilo,protože zima končí a hned přijde léto

2013-03-27 21:31:52

Šolim: Doufám, že bude chladit a až se teploty přehoupnou, bude fungovat i klima . Tak snad ještě Mercedes bude stále Mercedesem

2013-03-28 19:09:44

gass: Ahoj gassy,tak mám auto z nemocnice doma,venkovní teploměr šel do věčných lovišť, byl v záruce , takže O.K.,vrčení ABS-SBC,bylo zavzdušněné pr.zad. kolo a termostat se neměnil,pouze jakási úprava mého autolékaře (prý jeho tajný fígl,mně je to jedno,zajímá mě výsledek),nastaveno na 87 st.,funguje perfektně,topí jako v pekle,ujel jsem cca 110 km spotřeba 6,2l,takže cca o půl litru méně.Auto nehoním,jezdím lehkou nohou max těch 110 km/h,mírné zrychlování,celková diagnostika,celkem 2 600 kč,spíše se kochám=max. spokojen

2013-03-31 10:29:46

Koukám, že Tě 211 moc dlouho nebavila ale na druhou stranu je mi jasný, že jí prodat nechceš


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7