Fórum - Téma


W211 - Motor 500 vs 350


Fórum S-Class W221 W211 - Motor 500 vs 350

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W221



ygy
2016-05-14 11:24:08

Som v štádiu rozhodovania a chcel by som si zaobstarať W221 ročník okolo 2011-2012 do 80 000 km.

jediné čo mi trochu vŕta hlavou je rozhodovanie akú najvhodnejšiu motorizáciu zvoliť. Mozog vraví 350 - nižšie vstupné náklady, nižšie prevádzkové náklady a lacnejší servis.

Srdce ale vraví že by som mal ísť do 500 pretože sa to na s-class patrí. nehovoriac o tom zvuku a náraste výkonu

Čo na to hovoríte vy ? Obsahovali jednotlivé motory nejaké vážnejšie závady/poruchy čomu sa treba vyvarovať ?

z dlhodobého hladiska pri ktorom motore by sa očakávalo že by mal mať dlhšiu životnosť ?

2016-05-14 11:29:04

ygy: za mne urcite s500 ten novejsi typ motoru s obsahem 4600ccm a biturbem, delší zivotnost a rozdil v spotrebe extra velky nebude a samozrejme V8 zvuk a vse okolo :)

2016-05-14 14:14:05

Ahoj, mám už druhou w221- S350. Spotřeba všechno je užasné, bohužel ten zvuk tam chybí a upřímně máš pravdu. S class už něco váží a aby to trochu jelo doporučil bych S 500, navíc při každem sešlápnutí plynového pedálu budeš mít radost :) Za mě rozhodně 500 :)

Iron  
Tomáš
2016-05-14 19:37:29

350 jsem měl v ML a nic moc. Motor M273 bude větší drzak nez M278 s biturbem. Stara 5,5 dokaze jet okolo 10 litru ale zvuk je az pri vyssich otackach. Je to S, ne fabia s tuning vyfukem. Pokud zvuk, tak 63 AMG

ygy
2016-05-14 20:55:55

tak ja už mám jedno zábavné/víkendové auto - E92 M3 s akrapovic systémom. Na dlhé cesty som mal 730d F01 ale boli sňu samé problémy -od vakov, nasávania a trysiek to vyvrcholilo tak že mi tam odišla koplet prevodovka a za výmenu si chceli zaúčtovať 7k tak som sa tohovergľu radšek zbavil.

keby som žil v ideálnom svete tak idem hneď do W222 ale žial cenovo sú zatiaľ úplne niekde inde tak hádam uvidím aká bude situácia za rok keď bude nový facelift.

Bol som sa dnes povoziť na jednej 500 W221 a bol som úprimne trochu sklamaný. čakal som od toho 5,5l čosi viac.

Ale asi nakoniec pôjdem predsa len do tej 500vky a budem sa len modliť nech to nebude rovnaký kazový kus ako bývalá 7ma

2016-05-14 21:08:05

iron: a nebo vybrat katy a hrnce :)

Iron  
Tomáš
2016-05-14 21:09:25

ygy: kdyz se chces sportovne povozit, musi byt prevodovka ve sportu. Uplne jiny auto

ygy
2016-05-14 21:55:45

Na športové jazdenie mám víkendové auto .

Potrebujem však dialničné auto kde možem otočiť v prípade potreby 1000km denne bez potreby aby som musel rýchlo hladať fizioterapeuta aby ma dal dokopy :D

63 je rozhodne overkill na moje potreby a predstava že musím stáť každých 600km pól hodinu na pumpe je dosť nepríjemná :D

Iron  
Tomáš
2016-05-15 12:25:21

ygy: jinak S500 ma menší spotřebu než ML 350. Tu V8 nemusíš tolik točit. Normální jízdou se vejdes mimo město po dálnicích i okreslach do 10l.

2016-05-15 23:20:47

Přidavám dálniční spotřebu z S350 :) Do 8,5 se jezdí i po Praze.

Iron  
Tomáš
2016-05-15 23:27:34

marek.snoza: vždycky je to o tom článku mezi volantem a sedačkou.

2016-05-15 23:34:53

iron:Ano, velice podstatná věc u spotřeby :)

Iron  
Tomáš
2016-05-15 23:41:06

marek.snoza: , s benzinem se da taky kouzlit. I s V8 se daj dělat divy.

Iron  
Tomáš
2016-05-15 23:44:12

marek.snoza: s dieselem 350 to jde taky

2016-05-15 23:45:54

To je zajímave :) já měl za to, že pod 10l to vůbec nejde. Kamarád měl GL 500 4 matic grand edition a tam mizelo 17,5l . Čekal jsem že s class bude uspornější, ale že o tolik, to by mě nenapadlo :) klobouk dolů teda. Až budu brát příští s-class tak to bude určitě 500.

Iron  
Tomáš
2016-05-15 23:49:04

marek.snoza: M273 je super motor, nějak mě utvrdil v tom, že pokud to moc za rok nenajezdi, tak nafta patří do kamen.

2016-05-15 23:50:12

iron: Jojo dostával jsem se na 5,8 třeba. Na obrázku je počítám e-class, tak ta brala ještě o pár deci méně. Bohužel jak zajedu vždy do Prahy a stojím na nuseláku, tak tam toho moc ze spotřebou nevykouzlím.

Souhlasím, ja naftu nikdy nechtěl, ale vždy jsem dostal ty auta za cenu, za kterou je nebylo možné odmítnout. :) Jezdit to jezdí :) A naštěstí moderní nafty jsou už hodně kultivované.

Iron  
Tomáš
2016-05-15 23:59:38

marek.snoza: mně 642 motor vyhovuje jako služebn vůz. Na to je bez kompromisů best. Na vozeni M273 předčil očekávání a naprosto spokojen.

Iron  
Tomáš
2016-08-21 09:50:11

Chlapi M273 mi přijde, že hrozně topí. I po krátkých cestách. Teplota na budíku je v normálu, ale okolo auta je horko jak v sauně. Je to normální?


Odpovědět