Fórum - Téma


W211 - Motor 320 CDI


Fórum E-Class W211 W211 - Motor 320 CDI

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2014-09-21 20:59:29

Omlouvám se, špatně jsem formuloval slovo neprůkazná. Vstřikovače jsem podrobil testu s baňkou a u žádného nebyla zjištěna abnormalita.

Doli  
Libor
2014-09-21 21:09:59

abc.123: Testy s baňkou znám min. dva. Každým se zjišťuje něco jiného...

2014-09-22 05:46:29

abc.123: Ta dlouhá doba je při každém startu nebo se to stává sporadicky?

2014-09-22 20:04:52

blueabyss: Ta doba je při každém startu stejná a ani žhavící relé na diagnostice neukázalo žádnou chybu.

2014-09-23 22:56:15

abc.123: Tak to zní pozitivně - já právě řeším sporadické vadné starty u stejného motoru a už se z toho střílím do hlavy.

Diagnostika je na to krátká tak to řeším v křivkách.

1. snímač tlaku - zelený

2. vačka modrý

3. vstřikovač 1válce

4. regulační tlakový ventil

obrázek vlevo je bezchybný start do 0.7 s

obrázek vpravo je vadný start 4s

Vím proč to nestartuje, ale nevím co to způsobuje

2014-09-24 18:26:02

Tak mám konečně vyřešeno - vše samo sebou jak jinak než po zásahu kutila. Když se něco pokazí samo tak to není takový problém, jako když to dojebe rádoby mekanik. Vadně zamontovaný DRV ventil - tím pádem dojebaná levá trubka rail - nový díl 22 000kč. A je to - na foru jsem četl, že by to mohlo býttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

2014-09-25 19:26:22

blueabyss: děkuji mnohokrát za nápovědu, zaměřím se na toto a uvidíme co vykoumáme

2014-09-25 21:29:58

abc.123: No ten jeho pripad je az moc specificky. To bys musel mit velke stesti, aby to bylo take tim :). To spise ten osciloskop je napoveda, jenze ten asi zase nemas :).

Blueabyss: Co v dnesni dobe stoji takovy osciloskop? Predpokladam, ze je to nejaky co se pripojuje na pocitac a az tam zobrazuje?

P.S. no jo, i okno tam vidim

aso
2014-09-25 21:41:24

blueabyss, ako vzdy klobuk dole pred tvojimi znalostami a hlavne chutou vyriesit problem

co sa tyka toho analizeru, lacna zalezitost to nebude, samozrejme zalezi kolko kanalovy osciloskop to je , podla tych fotiek ktore sem dal z toho analizeru blueabyss by to mal byt 4 kanalovy:

http://www.diagnostic-sho...ani/?strSearch=texvik&o=p

ja som len zvedavy ako bude mne startovat v mrazoch kedze som mal podobny problem, ale zatial to mam ok :)

2014-09-25 22:02:36

Lacine nebo drahe :), zalezi jestli vychazis z toho kolik to stalo pred deseti lety a nebo z toho ze mas rozpocet na nakup 10 000, taky v dnesni dobe koupis spoustu veci, ktere ani nefunguji. Takze se ptam, protoze on ho ma a ocividne funguje.

2014-09-26 00:00:52

Mám Texvik DS pro - je to 8 kanálový recorder (osciloskop)-jeho cena je zanebtalná oproti příslušenství pro něj - celkem je to dost přes 100000kč už to ani nepočítám.(počet kanálu pro měření lze zvolit proto jsou na obrázku jen 4)

Konkrétně u tohoto případu by tato závada bez něj nešla nejspíše slušným způsobem vyřešit. Měnit pokus omyl je mi protivné a hlavně drahé - jsou od toho špinavé ruce.

Než jsem začal měřit, tak jsem se domníval (řídící jednotka nebo čerpadlo) koho by napadlo měnit trubku railu, a koho by napadlo, že nějaký nýmand tam namontoval regulátor tlaku na hulváta. Pro jeho montáž je přesně stanovený postup a MB jej ani nedodává jako ND - asi ví proč.

Klasický budík na hodnoty více jak 2500bar - což jsou dnešní systémy CR D je vcelku také drahá záležitost, ale v jeho rozlišení nejste schopni poznat malou ztrátu tlaku, a navíc jak jsem psal celý proces dobrého startu trvá připližně 0.7 sekundy - dlouhý start trval do 6 sekund - bez záznmu hodnot nic nevyhodnotíte.

Než vám stačí naběhnout čísilka na diagnostice tak je po všem - diagnostika je na tyto případy ničemná i ve skutečných hodnotách, navic co se týká paměti závad mlčela jak hrob.

Já jsem využil k měření snímač tlaku namontovaný na vozidle - k tomu jsem v tomto případě nepotřeboval znát hodnotu tlaku, (dala by se dopočítat) ale to jestli tlak někam nemizí a to jak jednotka ovládá regulační tlakový ventil.

Problém vznikal jen u teplého motoru - tzn porovnat tlak u teplého a studeného motoru- zkouška byla zcela prokazatelná (odpojené vstřikovače a náběh maximálního tlaku rail bez jakékoliv regulace.)

Jak je vidět z obrázku tlak vždy naběhne - čerpadlo to nebude - tak kudy to sakra při teplém motoru může téct. Ona malá chyba je vidět i u studeného motoru.

zelená - snímač tlaku

červená vačka - jen pro orientaci kdy se motor roztočí a kdy zastavi

Ps: a mimo jiné mi s měřením hodně poradil jeden diagnostik ze Slovenska

To co nás čeká u přímého vstřikování benzínu a nových koncepcích motoru se mi nechce ani pomyslet - já už to snad dělat nebudu.

2014-10-27 22:27:37

Závada motoru 3,2CDi .. Dobry vecer. Mam veliky problem s mym medvidkem. Pri jizde pred krizovatkou jsem sundal nohu z plynu a nechal áuto dojet ke krizovatce a nahle motor zhasnul. po dlouhem startovani motor naskocil ale musel jsem ho drzet stale v otackach. po ujeti asi 2 kilometru se z motoru ozval prerusovany hlasity zvuk a auto zacalo skubat. po dojeti k dalsi krizovatce motor opet zhasnul a uz nesel natocit. po odtazeni do servisu jsme napichli diagnostiku star ale ta neukazala zadny chybny kod. motor lze natocit pouze pri vstriku eteru do sani ale na naftu to nechytne. vymenili jsme i vysokotlake cerpadlo ale zavada je stale stejna . prosi o jakoukoli radu co muze zapricinit tuto zavadu. Moc dekuji

ludek18

Doli  
Libor
2014-10-27 22:31:18

ludek18: Příčin může být jako vždy několik. Bez přístupu k autu se tohle nedá určit. Je nutno provést diagnostiku a na problém se musí přijít.

2014-10-27 22:37:43

doli: Ahoj. diagnostiku jsme delali ale jako na potvoru to nic nehaze. uplne bez jakekoliv zavady

Doli  
Libor
2014-10-27 22:43:00

Dělali jste ji asi špatně, když jste na nic nepřišli a auto nejede. Diagnostika není jen napíchnout a načíst krátký test...

2014-10-27 22:49:39

doli: muzes mi prosim poradit na co bych se mel zameri. Jsem s autem v Anglii a v mb servisu mi rekli ze se mam obednat na diagnostiku a prvni termin za 3 tydny. mam svou vlastni mb star 3 ale moc mi to jeste nejde. dekuji. Ludek

Doli  
Libor
2014-10-27 22:57:40

ludek18: Já bych se soustředil na vstřikovače a tlak v railu

2014-10-27 23:08:59

doli: Moc dekuji. zitra se v tom opet postouram.

Ahojik Diagnostika mi ukazala nizky tlak paliva. diky LUDEK

Doli  
Libor
2014-10-28 09:09:13

ludek18: Můj názor - 90% vstřikovače, 10% regulační ventil tlaku paliva. Na regulační ventil je v diagnostice zvláštní test.

2014-10-29 13:27:36

doli: zdravim. tak jsem delal zkousku vstriku na kapilare a y prepadu pri startu nejde zadna nafta. No doufam ze to bude tim regulacnim ventilem. diky Ludek


Odpovědět

1  2  3  4