Fórum - Téma


W211 - Koupě


Fórum E-Class W211 W211 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10

2016-02-08 20:33:00

seftik: Nebál bych se 100kw , je to dostačující, mam 110 kW a stejne to nevyužiji. Tak podle mého NO STRES

2016-02-08 21:16:57

seftik: Přečti si reference na netu,protože tady se mi zdá,že je to dost zkreslené,neboť každý básní o tom svém zázraku...

Za mě úplně stačí...

2016-09-01 13:10:53

Ahoj. Nemate nekdo info o tyhle E55 AMG?

https://www.sauto.cz/osob...dy-e/16950238?goFrom=list

2016-09-19 19:23:03

Dobrý den pánové,

Chtěl bych poprosit o názor lidi, kteří vědí a mají osobní zkušenost.

Chtěl bych E320 benzín nejlépe 4matic a instalovat plyn a mercedes je mimo jiné jediná značka u které si troufám na automat.

S některými věcmi jsem se srovnal, jako SBC...

Měl jsem za to, že už se dá tlumič(měch) vyměnit kolem cca 8-10tisíc,ale někdo tu psal číslo dílu a dle toho jsem si našel cenu kolem 18tisíc.

Je to opravdu tak? Chápu, že se neodporoučí všechny najednou, ale i tak...

A pokud bych mohl poprosit i o orientační náklady na opravu rozvodovky?

Vzal jsem si do hlavy, že takove auto jako je W211 nebo W220 bez 4hrabu je nesmysl a nemůžu to dostat z hlavy.

Děkuji a přeji hezký den(případně večer)

2016-09-19 19:42:57

podle mě je to nesmysl právě naopak Nevím teda co si od tý 4 kolky slibuješ Pokud nebydlíš někde, kde jí opravdu využiješ, tak je to věc naprosto zbytečná. Když to vezmu třeba z pohledu využití/ náklady na servis

2016-09-19 21:31:02

kolemjdouci: Pokud bydlíš v oblasti, kde je stále sníh, tak si kup auto k tomu určené, W 211 to určitě není.

Sdílím stejný názor jako Slonice s tím dodatkem, že např facelift nemá 7g převodovku, ale pouze 5g,vyšši spotřeba...

Z mého pohledu, do našich podmínek nepotřebné auto

2016-09-23 18:59:57

Díky za názory.

myslim, že Já půjdu právě do 5g automatu na facelift nemám,respektive tolik peněz do auta dát ani nechci. (chci si nechat rezervu na servis)

Na horách sice nebydlím, ale jezdívám například přes Šturec a ikdyž bývá dobře uklizen tak občas klouže, tak jsem si myslel, že s takto silným motorem(320i) bude lepsi mit 4matic ikdyž už na něm netrvám

Můžete mi(pokud víte) napsat jak jsou na tom orientačně měchy cenově?

Díky hezký večer

 Mess
Michal
2016-09-23 19:12:08

kolemjdouci: Pokud budes mit dobre pneu (to znamena nesjete zimni na zimu) nepotrebujes 4matic, jedine ze by jsi opravdu bydlel v horach. Za 8 let jsem 4matic nepotreboval. Budes s sebou porad vozit vahu k nicemu a pripade ze se to pokazi to zaplatíš... Je to otázka priorit každého, dle mého nazoru ten prinos není dostatecny v horach na kazdodenni cesty tedy jo, ale jinak bych řekl ze ne.

2016-09-23 19:38:29

kolemjdouci: Nejde vůbec o to,jaký máš obsah motoru,ale jak se auto chová.Jsem přesvědčen o tom,že Trabant si určitě poradí s náledím,nebo sněhem lépe ,než náš "náklaďák",tím mám na mysli W 211.

Auto jsem si koupil,proto,protože je přesně dle mých představ,ale kdybych měl jezdit někam do hor,tak si pořídím ještě jedno auto,abych se tam vydrápal.

Měchy jsou určitě perfektní věc,auto krásně plave,ale chce to mít vůči nim patřičnou pozornost,jednou za čas je pořádně vyčistit a ošetřit silikonem,největším zlem jsou kamínky od asfaltu,nalepí se na měch a po čase ho proskřípou.

Osobně nejsem příznivcem tohoto stylu pérování,právě z hlediska ošetřování a servisu.Cena se odvíjí od toho,kde a od koho měchy kupuješ.V každém případě to není levná záležitost,pohodlí za celkem dost velkou cenu.

Co se týče toho Tvého cestování,tak tam určitě se zadokolkou projedeš,protože když je opravdová zima na silnicích,tak Ti ani offroad nepomůže

Z toho vyplývá,že zima je úplně na ho..o a už teď začínám být nas...ý,protože ty bílé sračky úplně nenávidím

2016-09-30 15:42:22

Zdravím.Uvazujem nad kupou w 211 ., 200 kompresor rv. 2004 manuál.Ma nabehane 270000 km prvý majiteľ.Prosim o rady čo sa týka toho moturu či je spoľahlivý atď..Dakujem

2016-09-30 16:41:46

markos: Do doby,než jsem si pořídil diesel,jsem byl zapřísáhlým příznivcem benzínových motorů,vzhledem k jejich kultivovanému chodu.Dnes je to však úplně o něčem jiném a zejména kroutící moment je úplně někde jinde,než tomu bývalo dříve (mám na mysli běžné kubatury , 2 - 3 litry),samozřejmě taková pětistovka ,nebo 6,3 v benzínu je zase něco jiného.

Pokud bych já si měl tedy vybrat z benzínu,tak bych šel opět do kompresoru,jednoduché,minimálně poruchové,např ve srovnání s turbem a když "zabere",tak je to odšťuch.

Z osobních zkušeností doporučuji i s ohledem na spotřebu.Akorát bych měl obavy z těch nalítaných kilometrů.Jestli máš v pácu "výhodnou" koupi,tak počítej s investicemi,asi ne do motoru,ale podvozek,kotouče atd

 Mess
Michal
2016-09-30 19:19:16

Cena by musela byt dobra a na 1000 km cesty po autobahnu to auto není. Ve spolehlivosti problém není.

2016-09-30 22:16:06

markos: ahoj, mam podobne, ale novsie. precitaj si tu http://www.mercedesclub.c...ady-ke-koupi-5186?kols=13

keby nieco, napis :). ak mam odpovedat len na otazku, tak motor je spolahlivy, mam ho 4r, 60kkm bez jedineho problemu, ale ja mam 135kW.

2016-10-01 09:55:57

Porada při koupi, servisní náklady .. Ahoj Všem,

jsem tu poprvé a chci se Vás zeptat na radu. Rád bych si pořídil w211 220CDI kombi, manuál a chci se zeptat, jak je to se servisními náklady. V recenzi jsem četl, že volba na jistotu je po roce 2006, kdy se vychytaly různé mouchy. No jo, ale jak je to ale s DPF + vstřiky? Chtěl bych si pořídit auto bez DPF (počítám origo DPF bude cenově raketa), cenově přijatelné a spolehlivé. Pokud vstřiky se dají repasovat, tak je vyhráno pro mne. Poradíte mne, jaký ročník vybrat a na co si dát pozor? Co se týče podvozku, tak preferuji klasické odpružení Děkuji. Pepa

2016-10-01 10:03:07

pippo: vstřiky jsou asi ta poslední věc která by Tě měla děsit

2016-10-01 17:44:14

slonice: Kdy se zacal montvat DPF?

2016-10-02 14:01:59

pippo: S tím DPF to není zase taková tragedie,jak se mnohdy píše.Pravdou zústává,že např. ještě před pěti roky byla jeho ranovace poměrně nákladná záležitost.

V dnešní době se provádí renovace čištěním na speciálním zařízení,např Pardubice Svítkov,kde vyčištění a kompletní renovace stojí 7 890 kč,nebo chemické vyčištění a tam je cena různá,zéleží kdo to dělá.Mám svého dvorního mechanika a u něho bych se vešel do dvou tisíc.Chem. čištění trvá déle cca. dva dny.Jsou tací ,kteří to dělají na počkání a za rok můžeš jet znovu!

To samé platí o SBC,tzn. před rokem 2006,faceliftové provedení toto již nemá.

Co se týče montování DPF,tak to z počátku bylo různé,záleželo to na zemi vývozu.Dnes je to tuším pro všechny země EU stejné,tzn. vyhláškou.Já jsem měl ročník 2004 a ten byl bez DPF protože to bylo auto určené pro vývoz do ČR a v té době ještě toto nařízení u nás zřejmě nebylo.

Nyní mám facelift r.2007 a tam už je,ale vůbec si s tím hlavu nelámu,ba naopak jsem v klidu s ohledem na všemožné vyhlášky týkající se stavu ovzduší,stáří vozu atd.Auto jsem koupil v květnu tohoto roku a na celkové kontrole vozu je DPF v perfektním stavu.

Vozům s DPF se zásadně nedoporučuje tzv. jízda "zadarmo",nota bene auto s automt.př.Naopak to chce čas od času autu šlápnout na kejhák,aby vznikl tlak ve výfuk.potrubí

Obecně řečeno, dnes těch aut s DPF jezdí hodně a díky konkurenci je cena na jeho renovaci příznivá a určitě naši zákonodárci v nejbližší době něco vymyslí na ochranu živ. prostředí

2016-10-02 17:46:59

Ahoj, děkuji za odpověď. Pokud bych sehnal dobrou 220CDI tak hned preventivně by šel DPF na vyčištění.

2016-10-02 18:37:56

pippo: To není v žádném případě potřebaJá když koupím nějaké auto,tak mimo jiné jde i v rámci osobní jistoty na diagnostiku a ta ukáže v jakém stavu DPF je.

Jsem zastáncem určité prevence a starostlivosti,ale v tomto případě se to dělá tímto způsobem.To by jsi mohl taky preventivně vyměnit všechno:-

Mění se náplně,filtry,eventuelně nedostatky podvozkové části,ale v žádném případě ne zásadní věci jako je právě DPF,nebo vstřiky aj.

DPF se dá taky odpojit,ale to je na jinou debatu a vůbec bych to nedoporučoval,stejně je to na dobu od a do STK.Ber to pouze jako můj pohled na ojetinu s DPF,jiný se na to může dívat úplně jinak

2016-10-05 14:55:50

slonice: A co spotřeba? Mám W211 220 CDI přes 300.000 km a začalo to žrát po Praze mezi 9 - 10 l a někdy je to i přes 10! Musím říci, že mám lehkou nohu, i přes automat řadím i růčo a motor tak pracuje většinou v režimu ot. 1.500 - max 2000. Spíš do 1.500 ot. Mám dojem, že to mají na svědomí vstřiky a repase v deklarovaných cenách je dlouhodobě nad moje možnosti


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10