Fórum - Téma


W211 - Koroze


Fórum E-Class W211 W211 - Koroze

Informace o modelu: Mercedes Benz W211



2012-11-02 19:48:17

Ahoj

Chci se zeptat, jak na tom jsou éčka r.v. 2003-2004, co se týká koroze. Vím, že snad každou masařku co jsem viděl, byla rezatá jak liška, tak jestli se něco změnilo??

Díky za případný názor.

2012-11-03 09:28:48

No, čekal jsem, že se alespoň jeden, co bude schopen odpovědi najde. .......

2012-11-03 10:13:55

co se rzi tyce, tak je na tom vytecne...pokud nebylo bourane apod....a jezdilo normalni provoz. Mluvim o 211...s 210 nesrovnatelne v tomto smeru.

miky777  
MIKY
2012-11-03 14:44:45

Myslíš chlape , že výtečně ......??? Tak to jsi mne potěšil , zrovna jsem jednu 211 E 220 CDI T koupil . Je to rok výroby 2005 a vypadá , že koroze není problém - uvidíme až se pečlivě prohlédne . Mne spíše trápí perspektiva života SBC a zadních tlumičů ??? Ale i tak ti děkuji za názor . Ahoj MIKY777

2012-11-03 15:14:02

Ber to s rezervou...preci jen je to jen kus plechu...ale je na tom dobre, vazne...

miky777, 2012-11-03 14:44:45 napsal:

Myslíš chlape , že výtečně ......??? Tak to jsi mne potěšil , zrovna jsem jednu 211 E 220 CDI T koupil . Je to rok výroby 2005 a vypadá , že koroze není problém - uvidíme až se pečlivě prohlédne . Mne spíše trápí perspektiva života SBC a zadních tlumičů ??? Ale i tak ti děkuji za názor . Ahoj MIKY777 .. .. .. ..

2012-11-03 17:29:25

Co to je perspektíva u luxusního automobilu - to jsou- jen zcela běžné opravy které se provádějí i na jiných vozidlech.

To, že přijdou jednou za životnost automobilu, není ještě tak zlé a spoustě opravdu spoustě věcí se dá předejít pravidelným servisem.

Jezdí ke mě jedna 211 320cdi 2003 úplně příšerná past na pohled- moc se o to pán nestará na autě se opravuje a servisuje jen to co se zrovna pokazí a už s tím nelze dále jet - na budíku má více jak 700 000km. Korozi na tom autě nenajdeš.

V loni investoval do oprav 100 000 kč

Přední airmatic

Všechny vstřiky

Řemenice - tlumič torzních kmitů

SBC

Celý rok jsem ho neviděl minulý týden přijel nahrbený - urazil někde na polňačce snímač výšky vozidla.

Tak na to koukám a měl přejetý servis o 35 000km.

Chodíme kolem toho auta říkáme si kdy už to úplně klekne.

miky777  
MIKY
2012-11-03 20:35:24

Ahoj Petře , víš přeci dobře ,že u mne je perspektiva auta v tom - uvést do téměř perfektního stavu a poté s velkým prodělkem prodat a koupit další..... . Problém spočívá v tom , že vozidlo de fakto nepotřebuji ( mám k dispozici služební ) ale změna je život a Mercedes je láska " na furt " . No prostě tak tu žijem . Všem hezký večer MIKY777

2012-11-03 20:45:42

No jasně že vím, ale jsou i lidé co si to koupili na ježdění

miky777  
MIKY
2012-11-03 20:47:31

To jsem teda netušil .... fakt ???

2012-11-03 21:12:30

No, to mě moc nepřesvědčilo.

Chystám se teď koupit auto a uvažoval jsem o tom éčku. Já mám auto jako dopravní prostředek z místa a do místa b. Před dvaceti lety jsem to měl jako módní doplněk, dnes už mě to nebere.

Měl jsem už asi 20 aut různých značek. Teď mám asi 5 let volvo V70 tdi. R.v. 1998. Tedy 14 let staré. Nicméně na autě není náznak koroze, podvozek, nápravy, šrouby, matky, vše jak u měsíc starého auta. I výfuk je původní. Na autě jsem vyměnil tlumiče, př. ramena, tyčky stabilizátoru a př. ložiska. Jinak běžné věci- destičky atd. Jezdím s tím tak 40 tisíc ročně. Pohodlí super, bezpečnost, no u volva netřeba o tom mluvit. Takže asi koupím zase Volvo , S80 a holt Mercedes klub nerozšířím. I když musím říct, že ten pocit z jízdy u Mercedesa je nenahraditelný. Jak říkal jeden můj známý závodník- všechny auta musíš řídit, Mercedes Tě vozí. A to je pravda.

2012-11-03 22:37:32

No, ale Blueabbys pise, ze to auto ma najeto pres 700 000.

A vsechno co tu psal, jsou proste veci co najezdem km odejdou. U kazdeho auta na svete.

Já mám zatím zkušenosti, že díly mercedesu jsou sice nepatrně dražší, než u ostatních aut, ale zase to tam vydží 2x tolik, ne-li víc... Tak ten servis vyjde nastejno. Možná u s-class nebo CL bude cena někde jinde, ale to je jiá liga, než 211...

P.S. a zase dvouhmotovy setrvacnik a smesny interval vymeny rozvodoveho remene u mercedesu resit nemusis, jako na priklad u vw koncernu. Koupit si samozrejme muzes co chces, to je tvoje volba :)

2012-11-04 05:18:37

Dle mého názoru se jedná u všech podotýkám u všech automobilek o řízenou sabotáž. s destrukcí dílů automobilů při náběhu kolem 150000km. Z vlastní praxe pokud beru v úvahu jen 3 měsíce zpět - všechny vozidla s nájezdem cca 150000km rok výroby 2006 -.2007

Ford Galaxi

dvouhmota , egr, čerpadlo serva, zadní ložiska - cena dílů cca 60 000kč

Volvo XC 90

výměník, váha vzduchu, haldex spojka, klapky sání - cena dílů cca 40 000kč

Mercedes R 350

Kompletní motor - přetržená ojnice

Škoda Octavia 1.9

Rozvody , dvouhmota , převodovka obal, cena dílů cca 40000kč

VW Passat 2.0

Těsnění pod hlavou vačková hřídel komplet zdvihátka ventil egr blok vyvažovacích hřídelů cca 50000kč

VW Multivan T5

Dvouhmota, pravá poloosa, servo řízení ,kompresor klimatizace, převodovka cena dílů cca 70 000kč

Mercedes ML 320 CDI

převodovka, přední airmatic, 80000kč

Tyto závady nejsou náhodné, ale vyskytují se jako nepsané pravidlo téměř na všech vozidlech v uvedených produkcích

Co přinesou nové koncepce zážehových maloobjemových motoru s přímým vstřikem nechci ani domyslet - opravy se budou budou pohybovat v řádech 50000kč a více.

Téměř na žádném vozidle nevydrží kondenzátor klimatizace více jak 5 let - to dělají snad ze staniolu, díly náprav a naše silnice také nejdou tak nějak dohromady.

Vybrat si dnes značku ojetého vozidla je opravdu složité.Pokud zakoupíte vozidlo s nájezdem 150000km je třeba téměř u všech počítat s investicí nejméně 50000kč

2012-11-04 13:07:43

Ten nazor mas v podstate spravny.

Kdyz vyrobce vozidla vypisuje vyberove rizeni na dodavku nahradniho dilu, zada podminky...napr cena, objem produkce, kvalita...kde je presne stanoveno, co ma ten ND vydrzet. Z vyberoveho rizeni vypadnou pak Ti dodavatele, kteri vyrobi soucastku krom jineho treba mene kvalitni, ale take Ti kteri za stejnou cenu vyrobi ND s delsi zivotnosti

Proste je dano, ten ND vydrzi 100tkm+- 10tkm a beda jak nam nekdo doda dil s zivotnosti 200tkm!

Je to jen priklad, ale skutecnost takova je...

No a pak jsou zavady, ktere se take periodicky opakuji, jsou konstrukcne spatne reseny napr., a vyrobci nekdy dlouho trva, nez na to prijde a opravi/pozmeni. Take zalezi na situaci, nekdy to vyrobce proste neresi, finisuje novy model a tohle ho uz nezajima...je to vsechno jen business

Ono s tou korozi u to byl vlastne vsechno take jen kalkul zodpovednych manageru. Snizili se naklady na vyrobu, zvysili zisky..tim padem se osalili akcionari a premie jen litaly...tajne ve sve naivite doufali, ze garancni pozadavky nebudou tak vysoke...fabriku to ve vesledku stalo nekolikanasobne vic...uz jen tim, ze reprezentativni S-trida po 3letech byla na vymenu dveri atd...ztrata image

Co se tyka kondenzatoru klimatizace, poucil jsem se ze starych modelu a pokud si davam novy, lehce ho nalakuju matnou barvou, aby sul nemela tolik sanci proniknout na hllinik...no a ta sul co je nyni na silnicich, je asi taky agresivnejsi nez byvala...ale to je jen domnenka.

2012-11-04 13:53:18

Akorát když lidem ty závady sdělíš vč. cen tak si o tobě myslí, že jsi se zbláznil.

K těm kondenzátorům - dokáži zavařit plechovku od CocaColy, ale kondenzátor z Viána ne - to snad museli vyvinout nějakou zvláštní technologii, aby to dokázali udělat z takové šlupky.

2012-11-04 14:29:01

Co se tyce airmaticu tak zivotnost tlumice u napr Ml nebo R se da prodlouzit

ale l v Mercedesu tvrdi ze je to udelany na 150 000km

je to ale tak u vsech automobilek

treba jak se rika ... Kdo nemenil Mechatroniku a dvouhmotu jako by nemel DSG

2012-11-04 15:31:41

Nevadí mi běžná investice do auta. Jen nechci kupovat něco, co pod rukama rezne. Což je dnes většina aut.

Kamarádka si koupila nový citroen a když přijela, jestli bych jí nepřehodil kola za zimní, tak jsem jen koukal, jak je celý spodek rezatý. U rok starého auta. Přikládám pro ilustraci, jak vypadá podvozek na mém Volvu V70. 14 let staré auto, ničím neošetřované, jen s tím jezdím, čas od času to proženu myčkou, parkováno venku celoročně. Výfuk je tam původní, 14 let, bez náznaku koroze.Když zapátrám v hlavě, tak jsem asi ještě neviděl nikdy rezaté volvo. Snad jen vyvařené po bouračce. Tohle asi imí opravdu jen švédi. I když asi dnes už to bude také nic moc. Švagr má autosalon a servis Mazda a to jak vypadají ty auta po třech letech, to je hrůza. Obzvláště pak šestky. To hnije jak plechovka od paštiky.

2012-11-04 21:47:12

Tak nam zatim dsg jezdi, setrvanik meneny ve 230 000km, ale mlatil uz dobrych 40 000 predtim.


Odpovědět