Fórum - Téma


W211 - Hydroměnič


Fórum E-Class W211 W211 - Hydroměnič

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 6

2014-02-20 18:35:32

eiben: a prevodovku riešili? mne to robí od doby čo mi repasovali prevodovku

2014-02-20 18:36:01

Zkusit odpojit překlenovací spojku

2014-02-20 18:37:27

blueabyss: Teba blueabyss som sa chcel opýtať čo stojí oprava tej preklenovacej spojky? ak by to bola ona...

2014-02-20 18:48:01

Jak jsem psal je to diagnostikovatelné

  • - překlenovací spojka je v měniči - výměna nebo repase měniče
  • ovládá ji selenoid na rozdělovači (desce) - proměření odzkoušení výměna
  • selenoid ovládá řídící jednotka - je vše ok komunikace s převodovkou - defektní zásuvka - adaptace atd.

Tak než vlastně určím cenu, tak musím vědět kde je problém - a to z vašeho vyprávění opravdu nelze zjistit.

2014-02-20 18:51:15

blueabyss: ja to skúsim ešte poriešiť s tým čo mi to repasoval, vraj tam šla nová doska. Tak držte palce. Ak neuspejem si na rade ty bleabyss...

2014-02-20 19:00:19

S prevodovkou se zatim nic nedelalo. Jen jsem menil minuly tyden preventivne olej s pranim, ze se to mozna po vymene oleje treba sklidni

2014-02-20 19:14:39

mohl bys prosimte trochu vysvetlit co je to ta preklenovaci spojka?

2014-02-20 19:29:35

Spojuje mechanicky čepadlo(pevně spojené s motorem vozidla ) s turbínou - ovládaná je tlakem oleje. Tato zamezí prokluzům - její činnost je u moderních převodovek řízena ŘJ převodovky - dle typu vozidel a motorizací.

Na obrázku jsou lamely překlenovací (přemosťovací) spojky . Měnič převodovky 722.9

2014-02-20 19:32:39

diky

2014-03-13 13:26:00

Takže prebehla reklamácia a vymenili menič a má to rovnaké symptómy, takže meničom to nebolo. Vraj všeobecne sú benzínové motory citlivejšie takže si mám dať pozrieť motor odborníkovi nakoľko diagnostika neukazuje žiadne závady. Je pravda, že sem tam zakolíšu otáčky na voľnobehu a pri zrýchľovaní cca pred 2000 ot/min. to tak mikrotrhne, takže je možné žeby to mohlo byť aj motorom. A to hučanie pri tých cca 1000 -1100 otáčkach môže byť rozvybrovaním sa celého motora aj s prevodovkou....Keďže sme vylúčili prevodovku a menič má niekto nejaké tipy čo by to mohlo byť a ako na to?

2014-03-13 14:39:55

Mne vymenili v Mercedes servisu silentbloky pod motorem i prevodovkou za 500 Euro a hukot neboli zavybrovani pri 1000-1100 ot/min (asi tak 1 sekundu) neodstranen . Dokonce mne kontrolovali v druhem servisu jestli ty silentbloky nezamenili levy za pravy, ale vse v poradku. Tak mne bylo doporuceno v mercedes servisu jezdit dal dokud se neprojevi nejaka druha pricina aby mohli diagnostikovat co s tim presne je a zbytecne nemenit hydromenic protoze mne nedaji zaruku, ze problem po vymene bude vyresen. (Vymena hydromenice v autorizovanem servisu MB v Estonsku 2 200 Euro )

2014-03-30 07:44:14

blueabyss: Dobrý deň, som nový člen a chcem reagovať na túto odpoveď. Ja mám podobný problém, E class 280 CDI 7Gtronic, 2007. Najazdené cirka 162 000. Pri studenej prevodovke mi to pri podraďovaní do dvojky (v C, S i ručnom radení) šklbne, akonáhle sa zahreje tak nič alebo len nebadane. Naopak pri teplej prevodovke zas šklbne pri radení z 3 do 4rky. Mal som to v oprave, vymenený menič, olejová pumpa repas, pretesnené, repas mechatroniky, nový olej, soft a adaptácia, robí to stále. Takže chcem radu-podľa vášho príspevku tipujem že z novým meničom sa vylučuje problém preklenovacej spojky. Takže ostáva doska selenoidov a riadiaca jednotka. Ako sa kontroluje čo, dá sa jednotka diagnostikovať bez rozoberania? Predpokladám že na selenoidy sa musí prevodovka otvoriť takže opäť olej a adaptácia? Budem vďačný za radu. Dík.

Doli  
Libor
2014-03-30 07:58:20

ivanh: Problém může být přímo v převodovce - mechanický. Pokud byl olej nedávno měněný, nemusí se po výměně desky v převodovce nutně dávat nový.

2014-03-30 08:22:47

doli: Maník čo to robil tvrdí že po mechanickej stránke odstránili všetko a tiež navrhuje selenoidy a RJ, potrebujem sa poradiť aj s inými, samo že je to u neho v záruke ale ako vravím, vraj mechanicky je ok.

Doli  
Libor
2014-03-30 08:27:27

ivanh: V předchozím příspěvku jsi o opravě konkrétně převodovky nic nepsal

2014-03-30 08:39:05

doli: citace: Mal som to v oprave, vymenený menič, olejová pumpa repas, pretesnené, repas mechatroniky, nový olej, soft a adaptácia, robí to stále.

Chytám sa už slamky, nie že by mi to rozoberalo auto za jazdy, ale mal som pred tým Toyotu Camry zo štátov, Hondu accord, Volvo S80, všetko automaty a som na to citlivý, vadí mi to.

2014-03-30 13:33:55

Já bych se spis ptal jak se dělá repas mechatroniky. Jak opravit hydraulickou jednotku to bych věděl kdo dělá. Ale repas plata se snímačem?

Chtělo by to výpis z diagnostiky Star. A kdo takhle náročnou opravu na 722.9 dělal?

Dale bych se ptal kdo dělal repasi měniče a jestli ma vyvazovacku. U nás v Česku je jen jediná firma,která ji ma. A jsem vyléčený z polských metod

Také je dobře se ptát jestli byly v oleji spony atd?

Také by mne zajímalo jak dělali adaptaci,když výrobce ma několik opravnych sw balíčku.

Také by mne zajímalo jestli ti dotyčný dělal test na přítomnost vody v oleji

Ještě nechapu jak se dělá repas olejového čerpadla....

Nerozumim tomu postupu nejsem opravář . možná by pomohlo vědět kolik jsi platil za tohle vsechno

2014-03-30 16:14:20

Opisujem z faktury: renovácia meniča, renovácia olejovej pumpy, tesnenie vane, filter, rozobratie prevodovky, prečistenie, kontrola košov a lamiel, prečistenie mechatroniky, tlakový test, nahratie nového SW (to bolo u MB),adaptácia. Stálo to 1500eur ale nechcem hovoriť u koho, raz už tu tá firma bola spomenutá.

2014-03-30 16:15:40

A diagnostika bola OK, až sa divili nad samými fajfkami. Zajtra idem do MB servisu vylúčiť možné závady na motore a nechám ju zbehnúť ešte raz.

2014-03-30 16:17:13

Špony neboli, voda tiež nie, s tým mám skúsenosť z volva, musel som meniť chladič oleja prevodovky.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6