Fórum - Téma


W211 - Hlavní baterie


Fórum E-Class W211 W211 - Hlavní baterie

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3

2013-06-10 13:36:24

Umřela mi baterie a chtěl bych se zeptat, zda mohu do svého diesselového éčka 220 CDI rok 2004 koupit např. VARTU blue dynamic 95 Ah,. 800 A?? Údajně je tam nutno dát baterii se systémem AGM, která je jednou tak dražší. Nemáte někdo prosím zkušenosti, co tam tedy koupit.? Případně nabídněte cenu. Předem děkuji za Vaše postřehy a přeji hezký den.

miky777  
MIKY
2013-06-10 13:47:51

Ahoj ,můj postřeh když mi odešla původní hlavní baterie na MB 220 CDI T , r.v. 2005 . Stav byl zjištěn při náhodné servisní prohlídce ve značkovém servisu MB na diagnostice jako " slabší hlavní baterie " . Doporučena výměna za novou 60 Ah, a když jsem se dožadoval silnější s poukazem , že se jedná o naftový motor = bylo mi řečeno : dle WIN vozidla tam taková patří . Nakonec instalována MB baterie z řady B / 63 Ah za 1600,- Kč po slevě v AKCI podzimních prohlídek MB . Konstatuji slouží k plné spokojenosti = hlavní není nutná gelová Jaky TIP dávám : Battery import , Jaromírova 59 , Praha - Nusle

2013-06-10 18:41:34

miky777: ...máš recht,své k svému.Někdo si totiž myslí,že když napumpuje do auta baterii např. o dvacet procent silnější,než předepisuje výrobce,jakou má "rezervu" např. na zimu,ale není tomu tak.

Buďto se dá vše dohledat v manuálu k vozidlu,nebo jak Ty správně uvádíš se to zjistí podle VIN.

2013-06-10 18:47:32

miky777: neni nutna do te miry, ze se rapidne snizuje jeji zivotnost. Neni stavena na zvysene cyklicke namahani, ktere u 211 je enormni. Tedy i beznou baterii tam lze namontovat, ale tak ca 2 roky zivota bude mit dle zkusenosti.

Takze se Te ptam, co si predstavujes pod slovem nutna?

2013-06-10 18:51:59

Souhlasím s mottem své ke svému, ovšem právě bohužel na dodavatelských stránkách výrobce autobaterií, jakožto i dodavatelů náhradních dílů je deklarovaná baterie právě se systémem AGM (stop start, což paradoxně můj vůz nemá). Za tuto baterii chtějí od 7.000,-Kč, což je knedlík. Obchoďák z Varty sdělil, že éčka vrací elektrickou energii při brždění zpět do baterie a ta musí být stavěná na tyto rázy, proto je nutno systém AGM. Asi by se tu mohl vyjádřit nějaký profík, kdybych mohl poprosit. Standardní baterie prý do roka s tímto systémem umře, tak nevím. Jen případně uvádím své VIN: WDB2110061A419504. Děkuji a přeji hezký večer. Martin

2013-06-10 18:58:38

Přesně takové info jsem dostal... Varta blue dynamic přijde cca na 2800 Kč, s životností dva roky.... Při ceně AGM 7500 s životností na 5-6 let se to pořád rentuje....

2013-06-10 18:59:23

marvin68710: Samozřejmě je důležité od jakého výrobce baterie je a od toho se odvíjí cena.To je věc každého co zvolí,ale parametry by měly být přibližně adekvátní tomu,které předepisuje výrobce.

2013-06-10 19:32:45

Ja som do svojho 220CDI kupoval asi pred 9 mesiacmi BOSCH silver S5 100Ah a zatial uplne bez problemov. Tiez mi odporucali gelove prevedenie, ale ta cena ma odradila. Ved v 2003, kedy bolo moje auto vyrobene gelove akumulatory asi ani neexistovali a auta jazdili aj bez AGM. Zeby écka pri brzdeni vracali energiu spät do akumulatora je podla mna totalna hlupost. A uz vobec nie auta s SBC, ktore el. energiu na brzdenie prave potrebuje. Zakladom je asi spravne dobijanie.

info: http://www.eoleje.cz/aku-...-plus-12v-100ah-830a.html

2013-06-10 20:00:17

Pro Šolím:

je mi to jasné, ale nikdo není schopen řict: potřebuješ typ XY nebo XX , s cenou X.XXX - XX.XXX. Pořád se tu bavíme v teoretické rovině, že tam patří to, co tam má být. Ale já nevím, co tam má být. Ve voze nemám původní baterii, má dokonce označení BMW, jsou jasné jen 950Ah a 720 A, rok výroby 6/2007. Souhlasím s přispívatelem níže, protože v roce 2004 jistě gelovky zřejmě neexistovaly. Také musím naprosto na rovinu říci, že do autorizovaného servisu MB nepůjdu, protože proměření, výměna a doporučení vyjde víc, než kdybych hned koupil nejdražší baterii na trhu . Proto děkuji za pochopení a za radu.

2013-06-10 20:28:23

marvin68710: Jasan,chápu.Osobně volím zlatou střední cestu.Volba mezi gelovou a obyč baterií je taky subjektivní,protože "někdo holky a někdo vdolky".Přeji dobrý výběr a s těmi Ah to fakt nemusíš přehánět,protože každý model,dle motoru a výbavy má tu svou

2013-06-10 20:32:48

Nechci zde působit jako obchoďák VARTY, ale když AGM, vyhovolala by například tato?

Varta Professional AGM 12V 105Ah 950A

Díky

2013-06-10 21:18:25

marvin68710: Za sebe,jak jsem psal a k tomu ještě dodávám,máš-li na motoru vše O.K. a auto chytá na "drc",tak si myslím,že těch 105 Ah je zbytečně moc.S Ahodinami Ti samo narůstá cena baterie a je to fakt zbytečné

2013-06-10 21:26:57

Souhlas s Tebou Šolím. Původní baterie má 90 Ah 720A, bohužel výrobce neznámý, jinak bych objednal tu samou. Našel jsem ještě tohle:

Varta Professional AGM 12V 95Ah 850A, 840 095 085, cena 4500, což je ještě cenově přijatelné.

Takže ji objednám a uvidíme za pár let. Pokud k tomuto typu nemáte výhradních připomínek, děkuji Vám všem za zapojení do diskuze. Martin

2013-06-10 21:33:29

Já jsem kupoval beterii nedávno a cena AGM baterii mě taky trochu odrazovala ,takže jsem koupil tuto http://www.nakupka.cz/vyr...mic-12v-100ah-p-s-p-830a/

Měl jsem baterii silver line od Varty 77 Ah už v Audi A6 a v Octávii II a byl jsem naprosto spokojen .

Mám E320 CDI ,kde doporučená baterie podle VIN je prý 70 Ah . Je pravda ,že nápor na baterii je v těchto vozech enormní a i servisák mi říkal ,že do těchto vozů dávají standartně baterie 95 - 100 Ah a není s tím problém. Ale je to vždy na uvážení majitele ...

2013-06-10 21:50:43

marvin68710: ...myslím dobrá volba,těch 5Ah na víc ničemu neublíží.Já bych volil něco podobného,ale asi jiného levnějšího výrobce.

V mnoha případech není však na vině barterie,ale páníček,který se o ni neumí jednou za rok postrat a to nemyslím pouze baterii,ale zařízení s tím související,kabely,svorky,apod.

Určitě i Ty znáš případy,kdy koupil novou baterii a za týden měl stejný problémTam nepomůže ani 120Ah baterie.

Předpokládám,že to Tvůj případ není a skutečně ta Tvá šla do věčných lovišť.

Nevím teď z hlavy kolik aut jsem měl,ale mě klekla jenom jedna baterie,a to u Š Favorit,kde se mi prorazil článek.Přijel jsem před garáž,vypnul motor a po opětovném zapnutí klíčku došlo ke slyšitelnému prsknutí a byl konec.

miky777  
MIKY
2013-06-10 22:37:45

miky: Ahoj kámo , pod slovem nutná si představuji tvrzení seriózního přejímacího technika z oficiálního zastoupení MB Karlovy Vary , že by tam měla být gelovka ale NENÍ nutná a provozu bude dostačovat baterie MB klasická . A protože s ním mám velmi dobré osobní zkušenosti ( servisoval mi už 5 vozidel k naprosté spokojenosti ) . Tak jsem to vyřešil takto a dal jsem vyměnit obě . Životnost neřeším - koupil jsem loni na podzim jednu novou ( do jiného auta ) a počátkem března bylo po ní jak po žábě......

viki  
viktor
2013-06-11 00:00:49

pro mě je nutná gelovka do čtyřkolky a to s toho důvodu když hodím záda aby se mě například nevylila kyselina za krk nebo s důvodu neničení přírody,gelovky jsou citlivější choulostivější a potřebují nabíječky které se samy odpojují nejsem odborník osobně na gelovce nic lepšího nevidím ale třeba má nějaké vlastnosti které cdi k životu potřebuje

2013-06-11 00:26:07

Tak na mé R230 původní majitel za poslední 3 roky i přes mé upozornění si poprvé přál Vartu - je pěkně barevná a má hezké nápisy ne AGM - za 1,5 roku bylo joho přání Bosch ne AGM a nemohl jsem mu to rozmluvit a kvuli baterce se po letošní zimě - auto rozhodl prodat, tak jsem si ho koupil a pořídil si AGM VRLA

Vy co jste tak říkajíc ušetřili napište nám sem svoje zkušenosti po dvou letech- začne to tím, že baterku nenabijete více jak na 12 voltu ale to je OK protože to ještě startuje

Skyair  
Pavel
2013-06-11 06:35:46

blueabyss: Baterie je jako ženská ... když se o ni nestaráte brzo odejde

S baterkama mám díky stálým dvěma autům a dvěma motorkám dostatek zkušeností. A především s nestále využívanými stroji, což baterkám nesvědčí. Moje řešení je používání několika pulzních nabíječek CTEK. Co zrovna nejede, je připíchnuté na nabíječku.

  • V R170 je klasická MB baterie 74Ah od roku 2008 dodnes a zatím nevykazuje žádné poklesy - po týdnu bez provozu ukazuje 12,6V
  • Ve Twingu, s klasickou baterií vydržela první i druhá cca 6 let - na podzim dostalo to "auto s pičou" novou.
  • AGM baterii jsem měl v Suzuki GSR od roku 2008 a kamarádovi slouží dodnes. Takže AGM
  • V čopru, co mám 15 let jsem měnil baterii 3x - tedy zhruba po pěti letech.
  • Ve dvouválci BMW mi a stejně tak mnoha dalším uživatelům tohoto stroje vydržela klasika jen něco přes 4 roky a klekla mi naráz. Prostě 19Ah na spouštění 1150 ccm je na hranici kompromisu velikosti a výkonu baterie a 4 roky i přes věnovanou péči a víc nevydrží. Někdy i jen 2 roky.

Obecně, po téměř padesáti letech zkušeností s běžnými baterkami, tak 4 - 5 let je maximum, co průměrně vydrží. Pohádky o osmi - desetiletých neudržovaných baterkách, co občas slýchávám, patří většinou k motoristické "latině" u keců při

2013-06-11 08:30:08

skyair: Tak i klasicka baterie vydrzi 8,10let...tedy u uz jsem to mnohokrat zazil. Ale jde o to, v jakem aute je a take o rezim v jakem je to auto provozovane.

Zbytek diskuze radeji nekometuju, nebudu si kazit den. Sve uz jsem k tomu napsal


Odpovědět

1  2  3