Fórum - Téma


W211 - Dym s pod turba


Fórum E-Class W211 W211 - Dym s pod turba

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2

2013-09-30 09:14:57

Dobrý deň, potrebujem radu pretože mi dymí okolo turba.Určiťe je to presakujúci spálený olej. Pretrváva to už 4 roky od kedy som kúpil Mercedes Benz E280 CDI 140 Kw 4-matic. Pred pár dňami som už chcel tento problém odstrániť tak mi v Mercedes servise pretesnili turbo komplet (380.-€), a nič smrad v kabíne stále pretrváva, chcem upozorniť na to že sa to nestáva stále.Ak teda viete poradiť budem vďačný. S pozdravom Ľudovít Poprad

Doli  
Libor
2013-09-30 09:30:00

ludovit: Tvůj problém pravděpodobně způsobuje netěsnící vstřikovač. Pokud s tím jezdíš 4 roky, tak bude docela zábava jej vyndat. Pokud by jsi měl zájem o opravu, není u nás problém:

http://autoservis-doli.cz/uvod.html

http://www.mercedesclub.c...itych-dilu-diagnostika-67

2013-09-30 10:30:40

doli: Ďakujem za promtnu reakciu, ale dym skutočne vychádza z okolia turba pod ktorým je výfukové potrubie a odtiaľ vychádza ten spomínaný dym.Vstrek je asi od potrubia vzdialený a bolo by cítiť naftu, či ??? S pozdravom Ľudovít Poprad

2013-09-30 10:47:40

Spis to vypada na praskly svod

je to celkem casta zavada a pekna uchylarna na praci

Doli  
Libor
2013-09-30 11:07:01

enougher: To mě sice taky napadlo, ale zaráží mě, že by si toho při přetěsňování turba nevšimli

2013-09-30 11:08:08

doli: Ono to praskne u tech dvou vlnovcu

ted tady mame Rko a tomu odskocil jeden vstrik a profouknul vlnovec...

vysledek pukly pist

Doli  
Libor
2013-09-30 11:51:52

enougher: Jak souvisí puklý píst s těma dvěma závadama?

2013-09-30 12:02:00

doli: byl podfoukly vstrik a foukalo to vlnovcem

Nevim jestli to bylo pistem ale je praskly

2013-09-30 14:36:34

Dobrý Deň všetkým, a to by som s takouto závadou mohol ešte najazdiť 60 000 Km ? Lebo ako som vyššie písal robí mi to od kúpi pred 4 rokmi.

Doli  
Libor
2013-09-30 14:39:12

ludovit: Ano mohl

2013-09-30 22:41:00

Tady je to zase výživný

Ludovit - k tvému problému pár dotazu.

Kdy za jakých podmínek to kouří (dýmí) - po delší cestě , ohřátý motor - např kopcovitý terén?

Kdy jsi naposledy kontroloval hladinu oleje v převodovce - kontroloval ji někdo za těch ujetých 60 000km

2013-09-30 23:29:47

blueabyss: Dobrý večer, robí to za každých podmienok , či pri krátkej mestskej alebo aj pri dlhej trati.Zacítim to až pri zastavení vozidla napr. na semaforoch alebo pri ukončení jazdy.

Olej v automatike bol menení pri 198000 km. Auto pri kupr malo 150000 a teraz má 210000 km.

2013-09-30 23:44:49

Aha tak to nevím - musíš to řádně prohlédnout - na ten olej jsem se ptal proto, že v převodovce je nahoře odvzdušnění - pokud ji někdo přeleje tak olej jde tím odvzdušněním ven a většinou se objeví na výfukovém potubí. Když se dívám na ten motor

  • tak netěsné vstřiky vylučuji
  • ty ostatní kokotiny co jsou zde napsané také.

Napadla mne ta převodovka odvzdušňovák je přímo na středu

nejspíše bych prověřil těsnění vík ventilu - nebo možná i systém odvzdušnění klikové skříně - defektní systém klapek - olej přes sání

2013-09-30 23:59:47

Z pohledu na monitor vpravo to černé je systém odvzdušnění motoru - zkontroluj tu část zdali v ní není problém.

2013-10-01 07:43:31

blueabyss: Ďakujem , idem na STK a EK a potom to dám ešte skontolovať S pozdravom Ľudovít

Doli  
Libor
2013-10-01 07:46:59

blueabyss: Víš, že se s Tebou normálně nepřu, ale těm vstřikům dávám minimálně 90%, pak možná ten prolínající olej z vík nebo ze samotného turba a podobně. Naopak bych si dovolil u tohoto motoru vyloučit převodovku.

2013-10-01 08:07:04

doli: Já se také nehádám, ale jak vidno pán ten problém řešil i v pokud přetěsňovali turbo tak toho měli dost dole vstřiku by si určitě - zcela jistě všimli - navíc je to dosti slyšet.

Zápach je od přepáleného oleje - dým vychází pod turbem koukni se na ten obrázek a zcela jistě to pochopíš. Kde jsou vstřikovače snad víš - prasklý vlnovec k EGR nebo prasklé potrubí - vydává vcelku zřetelné zvuky - navíc smrad kouře se spalin se dosti významně liší od smradu s přepáleného oleje, který stéká na výfukové potrubí.

Tu převodovku jsem se ptal jen z duvodu postupu opravy - vždy začínám od toho nejjednoduššího: strčím měrku vidím - vím 3 minuty - mohu pokračovat

Doli  
Libor
2013-10-01 08:37:18

blueabyss: Jasný, jasný, ale taky víš, že smrad a kouř si najde cestičky a to nevyzpytatelné.... A co se týká toho servisu, nebudu psát město, ale nedávno ML CDI W164 po celkovém servisu po týdnu u nás ohledně jiné závady kterou neodstranili a po prvním nastartování v dílně říkám - podfouklý vstřikovač - to se nestalo během toho týdne a taky si toho BOHUŽEL nevšimli o totálně zabetonovaných vzduchových filtrech ani nemluvím...

2013-10-01 08:56:15

Servisy - vše bych na ně neházel. Také sem přijedou lidi v jedné ruce kanďák s olejem v druhé filtr, že ho chtějí vyměnit., se ptám a to má být servisní prohlídka - ne jen vyměnit olej Tak tomu nejspíše bude. Proč by zrovna MB servis se měl připravovat svévolně o práci a prodej materiálu.

Vidíš sám co jsi napsal - nastartovali a řekl jsi fouká vstřikovač - nechce se mi věřit tomu, že pokud to pán chce odstranit a jezdí s tím po servisech, že by po 60000km na to nikdo nepřišel.

A proč by kouř doprovázený smradem spáleného oleje vystupoval z oblasti spodní části turba - jsou tam výfukové svody na které něco teče tzn. je to za motorem.

2013-10-01 08:56:58

Olej na potrubi kape rad z defetkniho odlucovace

jen kdyby nahodou


Odpovědět

1  2