Fórum - Téma


W211 - DPF filtr a emise


Fórum E-Class W211 W211 - DPF filtr a emise

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2015-09-07 19:20:18

emise .. Ahoj chlapci a chlapi, popř ženy

Mám na vás otazecku.

mam e220 *2004, 110kw , typ motoru 646,961 popř vin: WDB2110061A677052

Mam otázku ohledně eura, dle velkého technicaku mam směrnice ES 2002/80a , co2: 231/130/167g/km, z toho plyne ze mam euro3, ale mužů se nějakým způsobem dostat na hodnoty pro euro4?

Nemám v autě filtr pevných částic, není výbavou, ale na ruznych forech jsem četl, že i bez filtru se dá dostat do norem pro euro4, máte nějake zkušenosti, bo víte co a jak? Mrzí me, že nemohu do větší zóny ve větším městě.

Děkuji za za radu

Tomáš

Skyair  
Pavel
2015-09-07 19:59:52

titus: Na hodnoty pro Euro 4 se můžeš dostat, ale problém je v zapsání do TP. O tuto normu žádá výrobce automobilu při jeho homologaci. Takže, pokud by si namontoval vše, co splňuje homologaci a nebude to jen DPF filtr - je otázkou, zda ti to schválí výrobce. Pokud ano, pak možná to budeš mít zapsáno i v TP - bez toho příslušnou plaketu nedostaneš.

Doli  
Libor
2015-09-07 20:02:26

skyair: To je asi jednodušší tohle auto prodat a koupit Euro 4.

Skyair  
Pavel
2015-09-07 20:05:28

doli: Určitě levnější, než vše požadované zakoupit. A myslím, že to bude i s jinou ŘJ.

2015-09-07 20:10:50

Tak to jste me moc nepotesili teda.

Ale když vidam starší auta se zelenou plaketou, jak je možne, že mají 4, když je to starší model auta.

Takže šance není, abych se tam dostal jo? Nechci do toho zase vrazet nějake obři sumy.

Cetl jsem právě nějake fóra a říkali na nich ze to tam plni ty normy, tak nevím.

Ale Děkuji za ochotu

Doli  
Libor
2015-09-07 20:14:25

titus: norma Euro není daná rokem výroby

2015-09-07 20:24:58

doli: což to vím, ale nechápu, jak starší motor to muže splňovat, když např novější, ,,comonrail" má horší emise, jak nějake třeba 17 let stare ,,necomorrailove" motory.

Takže nemám šanci se dostat na nižší hodnoty, bez velike změny na motoru?

Nehorazne me tam štve to jedno písmenko 2002/80a kdyby to bylo béčko, mam 4

Svatik  
Svaťa
2015-09-08 08:02:36

titus: Jestli to nebude tím, že ty starší auta jsou benzínový. Já mám skoro šestnáctiletý a mám zelenou.

2015-09-08 09:59:44

svatik: No nejspíš to tak bude, ze to budou benzínaci.

Takže mám smolika .

Nějaký čas to budu muset vydržet

Děkuji všem za odpovědi.

2016-06-07 07:22:52

Ahojte, díval jsem se přes diag na DPF, vidím tam, že je zatížen z 50.4% a poslední úspěšná regenerace před 58074km? Chápu to správně? Je to asi celkem dávno, nemyslíte? Byl sem s tím už párkrát na dálnici co to mám, delší trasy, vyšší rychlost, ale nepozoroval jsem žádnou regeneraci (nevím jestli jde poznat nebo ne)

Asi by chtělo vyvolat někde na dálnici regeneraci manuálně, že? Dá se to nějak snadněji přes kompjůtr?

Díky

2017-01-17 18:22:24

blueabyss: Zdravim, muzu mit prosbu, jestli byste se nepodival, zda podle meho vin ma ci nema DPF filtr? Diky moc.

2017-01-17 18:25:38

jiriholis: ano, máš ho.

2017-01-17 18:46:23

sakul: diky za info, musim to nechat napichnout, abych zjistil skutecny stav v jakem je, mam jet do rakous a nerad bych mel odstavene auto..

2017-01-18 08:56:25

marah: 58074 se nejedná o poslední regeneraci. Je to poslední výpočet (provádí ŘJ - nebo lze nulovat diagnostikou) obsahu popela. Jedná se o výpočet na základě průběžných a předpokládaných hodnot. Pokud vše funguje a pokud je koncovka výfuku bez sazí není třeba nic řešit. Regeneraci bez zkušeností a napojení na diagnostiku nelze u MB poznat. Co provází jednoznačně regeneraci je zvýšená teplota v DPF cca 600st. Tzn, že v průběhu regenerace jsou průvodním jevem ohřáte zplodiny z výfuku. Vozidlo obvykle regeneruje v rozmezí po 400 - 600 km.

2017-01-18 11:22:49

sakul: ja vim ze jsem otravny, ale co airmatic (myslim ze ne, nemam ovladani na panelu) a SBC? To nevim, mam 09/2005 a to by mel byt nejaky predel mezi tim, kdy ho tam davali a potom uz ne.

Doli  
Libor
2017-01-18 12:00:56

jiriholis: Tady máš datakartu výbavy tvého vozu. Airmatik ne - všechno na pérech, SBC ano.

2017-01-18 13:53:19

doli: super, diky.

2017-05-13 17:34:01

Ahoj chlapi

Vzhledm ke zpřísnění STK, kontrol atd jsem nucen řešit DPF, který je vytlučený a deaktivována regenerace v řídící jednotce. Pro E 320 CDI 4 Matic 165 Kw rok 2006, E - W211 jsou nabízeny DPF filtry výrobce JMJ za cca 10 tis. Kč. Jsou to nové filtry s dvouletou zárukou, otázka je ovšem jejich kvalita. Ptám se tedy jestli s tím má někdo zkušenost a zda není třeba lepší řešení pokusit se koupit origo starší DPF a ten nechat vyčistit a zrenovovat ? Zatím pomíjím nový origo DPF, který bude cenově asi někde jinde. Díky za každou reakci

2017-05-13 19:38:09

milmarek: Zadej si na netu,"renovace originál DPF filtrů",těch profesionálních firem je celkem dost,znám Pardubice -Popkovice,kde to dělají za 7 800 Kč a máš filtr jako nový.Nejedná se o chemické čištění,ale formou vypalování na spešl mašině,kde dají filtr do stavu nového.To,co Ty uvádíš jsou filtry polské výroby,cena do deseti tisíc Kč,ale sám posoudit nemůžu,protože jsem se o to nezajímal,ale podle referencí je lepší si nechat vyčistit originál DPF,viz odkazy na netu.Ti poláci se snaží,ale prý to není ono,proto doporučuji se mrknout na net a dle oblasti si zvolit ten nejbližší.

2017-05-29 17:42:54

Ahojte,

ja by som mal presne opačnú otázku, než som tu väčšinou čítal. V nemeckom technickom a aj v českom je písaná norma Euro3 / ES2002/80A. Ale podľa VIN čísla, má auto DPF filter, SA kód 474. Je to OK ? Nemala by byť v technickom norma Euro 4 ?


Odpovědět

1  2  3  4