Fórum - Téma


W211 - DPF filtr a emise


Fórum E-Class W211 W211 - DPF filtr a emise

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3

Doli  
Libor
2014-04-07 08:26:17

eiben: Spustila se regenerace DPF filtru - při tom by jsi měl dodržet určitý režim jízdy - při postávání na křižovatkách ve městě asi neproběhla úspěšně.

2014-04-07 09:57:35

doli: mel jsem strach jestli mi neprdlo treba tesneni pod hlavou a voda se nedostava do oleje. Bylo to fakt jak parni lokomotiva. Takze jestli je to regenerace fitru tak by to melo byt v poradku? Vubec jsem nevedel, ze se neco takoveho dela.

2014-04-08 15:38:43

Taky jsem se zhrozil když jsem to poprvé spatřil, když jsem zastavil na semaforu, tak dým jak kdybych hořel. Dojel jsem a valil se dým jen z jednoho výfuku :). Dá se nějak zjistit, že je spuštěná regenerace, abych ji nechal úplně dokončit, kromě toho že mi auto hulí na křižovatce, čehož si přece jenom pokaždé nevšimnu?

Skyair  
Pavel
2014-04-09 12:54:36

medvidek123: Informace na přiloženém obrázku. A ještě jedna informace nalezená na netu:

  • Lze používat bionaftu, když má automobil filtr pevných částic?

Bionaftu (RME – Rapeseed Methylester) nelze z technických důvodů používat pro vozidla vybavená filtrem pevných částic. Bionafta má totiž vyšší reakční teplotu než motorová nafta, díky tomu by mohla být regenerace neúplná v důsledku častějších výskytů regeneračních fází.

Zdroj: http://www.autolexicon.ne...iesel-particulate-filter/

2014-04-09 13:53:19

Na obrazku je to pekne popsane budu o neco chytrejsi

2014-04-09 16:58:40

Když jsem tu ikonku za dva roky nikdy neviděk tak nejspíš vypaluje v pohodě :).

2014-04-11 02:23:08

medvidek123: asi ano, 211ctky mého modelu průběh regenerace nesignalizují. Dle diagnostiky je vše ok. Tankuji zásadně Maxmotion od OMV už kvůli vstřikům. Dle mých info probíhá regenerace v režimu nad 2200 ot po dobu 20 min, takže kdybych s měl kochat stovkou po dálnici, tak bych byl po 30t km asi uplně ucpaný

2014-04-11 08:29:08

ixtlan: Tvá W211 MB má SA code 926(dle datakarty) tzn, že tam řízený DPF filtr nemáš. Neprobíhá řízená regenerace.

DPF s řízenou regenerací má SA code 474

Kontrolka signalizace regenerace DPF u modelu W 211 není - průběhy regenerací se dají zjistit přes diagnostiku.

2014-04-11 14:06:36

blueabyss: ahoj, promiň, ale datakarta mého vozu uvádí 474 648.9_-20030723 - DPF

medvidek123: tak jsem rád, že absenci signalizace regenerace potvrdil i blueabyss

2014-04-11 15:57:41

Máš pravdu jsem se přehlednul

2014-04-11 18:59:50

blueabyss: o nic nejde, jen abychom nemystifikovali ostatní, jinak Ti přeji pěkný weekend, právě odcházím na

2015-04-22 14:18:55

Zdravim,

prosim jak zjistim jestli mam filtr pevnych castic podle vin kodu sem nenasel. diky

Skyair  
Pavel
2015-04-22 14:57:04

davefromcze: Pokud nemáš SA kód 474 - pak nemáš DPF.

2015-04-22 15:26:02

skyair: ahaa uz to chapu diky takze po rozkodovani vin by to tam muselo byt, tak nastesti to italove nehrotili ze tam neni

Skyair  
Pavel
2015-04-22 15:32:31

davefromcze: A v TP máš emise "jen" EURO 3

2015-07-31 23:59:56

Ahojte, chalani , keby tu bol niekto taký dobrý :/ mám vtipnú situáciu vymenil som vo výfuku senzor pre DPF filter. Svietil mi check engine svetlo v jednom servise mi povedali že to je vadným senzorom. Senzor vymenený, DPF čisté a po 3 týždňoch sa motor rozvieti znova s tým chýba je v časticovom filtre....už neviem čo s tým a stále mi svieti check engine light.

ďakujem za akúkoľvek pomoc :)

2015-08-01 00:20:44

askalpone: Bez diagnostiky a člověka, který tomu rozumí se nepohneš. Jen v málo případech je chyba v DPF to je jen důsledek, který spousta mechaniku řeší vytlučením filtru - problém však přetrvává.

2015-08-05 01:43:53

blueabyss: Spomínam , spomínam a v pamäti svojej naliezam. Diagnostiku som robil viackrát a vždy tá istá chyba, filter je čistý , chalanisko mi ho vypaľoval a čistil samoregeneráciou. Počítač ukazoval na poslednej diagnostike 4% zanesenia filtra.

Ale teraz ak si dobre pamätám , tak na diagnostike ukazuje chybu že vo filtri nie je správna pracovná teplota. Takže neviem v čom môže byť problém...

2015-08-05 06:16:44

Pokud je paměť závad bez závad - tzn. čistá a nelze spustit regenerace (nenaběhne teplota vyšší jak 550 st), tak je nejspíše problém v katalyzátoru. Jeho oxidační vrstva může být vyčerpaná. I to lze zkouškami ověřit.

2015-08-14 13:13:25

Včera mi chalanisko v servise vymenil hydromenič a , pritom pozeral aj na ten DPF filter. Takže v DPF sa nachádzajňu 2 senzori , jeden je v predu a druhý je v zadu. ten zadný mi menili ale ten predný nie a práve ten im vykazoval chybu. Prestriekali to kontaktním sprejom ( asi najlacnejšia oprava) uvidíme či sa to rozsvieti znova a čo z toho bude. Inak ďakujem


Odpovědět

1  2  3