Fórum - Téma


W211 - DPF filtr a emise


Fórum E-Class W211 W211 - DPF filtr a emise

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3

MMM
2013-04-05 21:56:36

Zdravim,mate nekdo skusenosti s odpojenim nebo zrusenim filtru pevnych castic.Mam 280 CDI v rade,tedy130 kw,a chova se to jako kdyby byl pricpany vyfuk.KTs nic zvlastniho nehlasi ,hodnoty sem zatim nesrovnaval.

2013-04-05 22:36:03

mmm: Vzhledem k legislativě, která nás co nevidět čeká - nedoporučuji odstranění. Pokud není nic uloženo v paměti závad tak s filtrem nejspíše nic nebude - problém bude nejspíše v něčem jiném.

Doli  
Libor
2013-04-05 23:14:27

blueabyss: V Německu už po tom jdou dávno, kdo jezdí ven, tak si raději nechá filtr vyměnit nebo zrenovovat

2013-04-05 23:32:47

doli: Vzhledem k tomu, že majitele automobilu s DPF jsou daňově zvýhodněni je to tam posuzováno jako daňový podvod.

Jen u nás zatím měříme emise na vozidlech v přeběhových otáčkách, ačkoliv nekze některá do přeběhových přivést (stojící) naše emisní legislativa je jedno velké peklo.

Pokud nejsou saze ve výfuku - vozidla s funkčním DPF filtrem tak nevím co máme na těch emisích měřit.

MMM
2013-04-06 23:07:53

Diky za odpovedi,do toho odstraneni se mi taky moc nechce. Mel sem zatim skusenosti s 211 270 cdi taky 130 kw bez filtru,to je jiny kafe.Samo nejdriv budu patrat dal,co je kde spatne.Kdyby nekdo z vas mel skusenosti s tou 280 cdi ale ne V6 ,dejte vedet.

JirkaH  
Jirka
2013-05-05 19:12:22

Ahoj clubáci, existuje model W211 220cdi po roce 2006 čili po facelitu co nemá filtr pevných částic? Díky

2013-05-06 09:49:48

jirkah: jo to myslim ze jo..ale auta v nemecku uz ho asi mely vsechny. Takze se porozhlednout tady

JirkaH  
Jirka
2013-05-06 16:38:00

miky: Ahoj díky , nejezdím dálky,ale přece si nekoupím kvůli tomu škodovku. Mám MB 17let a nechci to měnit. DPF bych zachvíli zabetonoval. Píše se o renovacích a demontážích, ale je to otázka času , kdy to Čechy semele. A tak sháním bez filtru a nebo půjdu do benzínu, ale to by mě v Ečku asi sežralo. Pod rok 2006 se mi nechce kvůli SBC a jiným porodním bolestem. Však také vylepšíli asi 2000 dílů po Facelitu včetně motoru. Nebudu tě zdržovat jdu hledat svoji vysněnou káru. díky Jirka

2014-02-16 14:43:25

Ahoj všem. Najde se tu někdo schopný vymyslet signalizaci čištění filtru pevných částic. Počátek, třeba signalizace diodou nebo neobsazenou funkcí v budících a ukončení ? Co vy na to? Vypadá to tak, že se mi díky neukončenému (opakovaně) čištění dostala nafta do oleje. Co by to mohlo znamenat ani nechci domýšlet.

Doli  
Libor
2014-02-16 15:14:43

8040: Není jednodušší systém uvést do stavu, aby fungoval a regenerace normálně proběhla?

2014-02-16 15:57:17

doli: To stejně nebudu vědět, kdy regenerace proběhla (nebo probíhá a odstavím to před ukončením), jedině snad přes diagnostiku, a zas se mi stane (možná) to co teď.

 Mess
Michal
2014-02-16 18:50:59

Nevím jak přesně regenerace probíhá, ale nenapadá mě jak by se mohla dostat nafta do oleje. Navíc, ten sytém nemůže být vymyšlený tak, že když auto odstavíš před ukončením, tak něco zničíš. Tzn. spíše tam bude někde závada.

2014-02-16 19:09:28

mess: Tak to je to nejjednodušší,myslím to zatékání nafty do oleje.Tak jak Ti olej např. ubývá,kroužky aj.,tak Ti může oleje "přibývat",právě tím,že se nafta dostává do oleje.

2014-02-16 22:10:04

Jedná se o chybu v systému DPF. Regenerace filtru pevných částic neprobíhají korektně - důvodů může být mnoho.

jeden z nich jsou i opakované krátké jízdy, kdy je regenerace započata a není dokončena. Dále jsou to poruchy samotného systému.

2014-02-17 18:37:31

blueabyss: Právě to si myslím, že se stalo. Byla řada krátkých studených jízd. Snad se mi ti do budoucna vyhne. Teď budu olej víc hlídat.

2014-02-17 19:02:26

Myslet neznamená vědět - v každém případě bych si ověřil kdy naposledy regenerace proběhla - pokud tomu tak není může dojít k absolutnímu ucpání DPF a po té je složité vůbec regeneraci spustit i manuálně. Standardně diagnostikou to po té ani nelze.

Pokud se palivo dostane do motorového prostoru a degraduje olejovou náplň je toto zapřičiněno hlavně nedostatečným proudem výfukových plynů, což už svědčí o nějakém kolizním stavu DPF nebo oxidačního katalyzátoru. Důležitá je hodnota diferenčního tlaku v samotném DPF. Je to jak spoření do kasičky, ale zcela obráceným způsobem. Čím déle čekáš na překvapení, které příjde, tím více to stojí.

2014-02-18 22:20:37

blueabyss: Jsi trochu z ruky. Na kolik by mne přišlo ověření, kdy to proběhlo? Zkusím dát řeč tady u nás v MB, nebo v DE. Díky.

2014-02-18 22:30:11

Já vážně nevím kolik u vás učtují napíchnutí diagnostiky u mne když mám hodně dobrou náladu tak je to pro stálé zákazníky zdarma docela mne dojímá že na kokotiny do budíku jedeš do Říčan a o 60 km dál je to pro tebe z ruky

2014-02-20 19:10:54

Promiň. Bordel v mé hlavě. Nějak jsem se zamotal v zeměpise. Tenhle týden nezvládám čas, příští uvidím. Když tak se ozvu a domluvíme další. Ty koko.. byly při cestě do práglu.Vilda.

2014-04-07 06:59:10

Nazdar chlapi. Vcera se mne stala takova neprijemna vec a to, ze mne z niceho nic zacal kourit vyfuk bilym dymem jak z lokomotivy ( na volnobeh i za jizdy) . Kdyz jsem stal na krizovatce tak auto za mnou nic nemohl videt bylo to jako by nekdo mezi nas hodil dymovnici. Pocitac zadne hlaseni nedaval a teplota motoru byla standartni asi 85°C. Asi po 15 minutach jizdy to prestalo. Dnes vecer to vyzkousim znovu. Nesetkal jste se s tim uz nekdo? Dekuji za zkusenosti


Odpovědět

1  2  3