Fórum - Téma


W211 - Dotazy E500 4matic


Fórum E-Class W211 W211 - Dotazy E500 4matic

Informace o modelu: Mercedes Benz W211



2011-09-23 09:05:37

Zajímalo by mě, zda tyto vozy (E 500 4matic) jsou poruchové nebo tzv. "držáci". Přemýšlím o ojetině kolem roku 2007-2008. Máte-li někdo nějaké zkušenosti či informace, budu rád za ně. Děkuji.

Další varianta motoru je 320 CDI 4matic.

2011-09-23 09:55:38

Ani jeden neni drzak

1. predni diferak

2. rozdelovaci prevodovka

3. motor 500 ( M273)

2011-09-23 12:28:18

Opravdu jsou tak poruchové, tomu snad nemohu ani uvěřit. Co se kazí na benzínové E500-vce s cca 380 koňmi?

Tak jsem se díval, ale to bude jiný motor, než uvádíš, v Americe měl označení E550, u nás v Evropě E500. Objem je 5461 cm³, 285 kW, čtyřkolka (4matic).

2014-01-25 10:52:38

ja ho mam...myslim, ze motor sa znicit neda, aj ked ho nahanas, stale neides na jeho plny vykon, cize ho nezoderies...spotreba je ovsem vtedy pomerne vysoka, takze ta to dlho bavit nebude a spomalis a vtedy uz pojde naozaj na volnobeh...v ostatnych castiach auta sa ale mozu prejavit rozne poruchy ako pri kazdom inom aute...

2016-03-18 12:47:21

Vymena naplne 4matic .. Zdravim, potreboval by som poradit. mam e500 4matic. pri plnom vytoceni a nizkej rychlosti citim vibracie vo volante. Podla toho, co som nasiel na nete, tak by mohla pomoct vymena oleja v prednom diferenciale (rozvodovke) - 0,6L.

Na nete som nenasiel nahradu, Co tam mam "naliat", dnes som sa zastavil v Mercedese a tiez z toho neboli mudri Pls help, chcel by som to cez vikend vymenit. Este jedna podotazka, je potrebne vypustak pretesnit nejakou pastou, alebo sa len zasrobuje a fertig

2016-03-20 11:04:21

_marrek_: Leje se tam to same, co do prevodovky, takze optimalne original doporuceny olej. Výměna se dělá docela blbě, je tam vypuoštěcí šroub schovaný za silentblokem, ten se musí sundat, výpustné šrouby (vypoštěcí a plnící - přepadový) jsou na inbus a nejdou povolit, prostě zábava (před týdnem jsme to dělali). Jinak je to jako u všech vypoušťáků, dát nové těsnící měděné podložky. Ale výměna oleje pomohla, přestalo to v plném vyotočení tolik hučet.

2016-03-23 00:04:33

Tak mam to za sebou. Dakujem za radu. Bol to veru porod najvacsi problem bolo dostat staru kvapalinu von. Pol hodinu som skusal a stale sucho. Uz som si myslel, ze tam nemam ani kvapku oleja. Nakoniec som vytiahol ca 5 deci aj s olejom co mi zostal na zemi Hadicku je nutne zasunut kolmo dole, co najviac k predku auta. Stary olej smrdel spaleninou (IMHO ten novy zas smrdi jak stava z banana... Hijo banan ) Plniaci otvor (zaroven vypustak) je pekne schovany za silacom motora. Uvolnil som ho, motor podoprel a silac posunul nabok. pod srobom vypustaku nebola ziadna podlozka, tak som ziadnu nedaval. Checknem za par dni, ci nepresakuje. Bol som sa povozit, dal som par "kolotocov" (volant nadoraz a pomala rychlost), je to o poznanie lepsie, ale este obcas citit pri vytocenom volante vibracie.

2016-03-23 10:00:42

_marrek_: Koukám že si to asi zopakuješ. Ta měděná podložka se tam dává proto, že je měká a po utažení se deformuje a přizpůsobí se okolí a tím utěsní. Tvrdej šroub na tvrdým podkladě to neutěsní leda že by jsi to zalapoval a nedej bože že se ti tam dostalo trošku špíny z okolí.

2016-03-23 23:22:53

milos156: ked bude prepustat pojde pod to medena podlozka. Taku prijemnu operaciu si rad zopaknem

2016-03-27 18:52:09

_marrek_:Pokud to zlobí i nadále, pak vyměnit olej i v rozvodovce vedle převodovky. Tam šrouby jsou dva, jeden je na vypouštění, ten druhý je přepadový .Ten vypouštecí není vidět, je schovaný za silent,.Musí se sundat silent převodovky, co je přišroubovaný na pomocném rámu a na kastli .Šrouby na kastli jsou samořezy, pak nechtěj držet a tak..Jinak - oba konce předního kardanu chtějí nový olej ., tohle opravdu často pomůže.

2016-03-29 14:11:07

radimvs: Ahoj, dik za info. Este jedna podotazka. Ked ta samorezka nebude chciet po montazi drzat, co pak? Mam pouzit vacsi priemer samorezky, pripadne ina finta?


Odpovědět