Fórum - Téma


W211 - Pokec a rady


Fórum E-Class W211 W211 - Pokec a rady

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 33

Doli  
Libor
2015-05-25 10:20:42

zako: Máš to kousek http://www.excar.cz/ - tady na klubu se jmenuje Blueabyss

2015-05-25 15:09:59

zako: Taky mám hlučnější čerpadlo (pumpu) k SBC,ale najel jsem s tím jíž 25 tis. km bez problému.Akorát ,třeba při odemčení vozu začne být aktivní a je slyšet cca 5 vt.Za jízdy to není slyšet vůbec,takže to neřeším...

2015-05-25 16:16:36

pár vteřin ji taky slyším před nastartováním.Stejně jako jsem ji slyšel i před opravou SBC původně jsem myslel, že to fouká měchy.

Taky by mě zajímalo, proč mi svítí žhavení ještě pár minut po nastartování

2015-05-25 18:48:50

unclerr: proto že je vadná některá žhavící svíčka nebo rele

2015-05-25 18:54:00

díky, myslel jsem si to... takže teď už jen tu diagnostiku, což je u nás docela problém

jen vlastně ještě dotaz...

může se stát něco závažnějšího, než se dostanu směr třeba Pelhřimov nebo Tišnov?

2015-05-25 20:17:07

unclerr: pokud jde o tu žhavku - tak co nejdříve vyměnit - pokud se tam nechá vadná déle, tak většinou nejde ven a je to o to dražší.

2015-05-25 22:28:16

Šolim: no přece ta žhavicí svíčka když nebrzdí, tak honem do servisu

kolega asi myslel samozřejmě to SBC, ale s tím problém nemám, jen jsem psal, že mi to taky vrčí pár vteřin, tak to asi bude ok

2015-06-04 13:42:35

unclerr: Nazdar,

Zhavenie po nastartovani svieti, ked je vadny niektory zhavic. Ja som ich vymenil vsetky a uz nesvieti.

M.

2015-06-04 14:25:59

díky, už jsem to zjistil... na pátým válci se jí nechce makat

2015-06-14 22:42:54

ahoj, mám zase pár dotazů, slyšel jsem že motory 320 a 280 cdi mají vířivé klapky, které se prý zasekávají a nebo se utrhnou a vletí do motoru jako u BMW. Dále je prý problém je odstranit a zaslepit a nastavit poté motor, prý neustále padá do nouzového režimu. Dále je prý nutné vyndat motor, aby se klapky daly demontovat. A dále prý zaseknutí klapek je časté u nájezdu kolem 200 tis, km. Děkuji za Vaše fundované odpovědi

Doli  
Libor
2015-06-14 23:07:36

viktor60: Klapky odstraňujeme docela běžně a bez vyndávání motoru a samozřejmě bez toho aby motor padal do nouzového stavu

2015-06-15 10:34:09

Ted me tu někdo nepotesil, slysim dobře, problém s kalpkama?? To jsem snad u tehle motoru ještě neslysel, pokud se teda bavime opravdu o radovem R6.. Ja mam skoro 190 tisíc, ale uprimne, fakt o tomhle problemu slysim prvne.

2015-06-15 11:25:28

No snad se to netýká Véčka, to bych nerad. Ten motor mám opravdu moc rád

2015-06-15 12:27:26

no já myslel řadový 6 válec, "V" v hledáčku nemám kvůli spolehlivosti

Doli  
Libor
2015-06-15 12:34:43

viktor60: Na V čku je to ještě lepší, tam jsou dvoje klapky, pro každou řadu válců zvlášť...

2015-06-15 14:59:26

Tak jak je to teda, sere se to nebo se to nesere?? Zatím mi teda nikdo adekvatne neodpovedel.. Fakt tohle slysim prvne, zatím jsem teda vždy jen slysel to, ze radovy R6 je "nesmrtelny" a většinou je nikdy nikdo nevidel moc KO, proste to jezdi a jezdi. Takze tohle me nemile prekvapilo...

2015-06-15 15:33:23

lukyisek: Myslím,že tady řešíte něco "cokdyby",protože pokazit se může cokoli a kdykoli.Tak trochu mi to připadá,že stará Blažková povídala...

Doli odpověděl pouze ,co se s tím dá udělat a tím to myslím končí...Dělat však takováto opatření jako prevenci se mi zdá hodně zcestné.

Doli  
Libor
2015-06-15 19:41:51

lukyisek: Klapky se serou na všech autech kde jsou namontované

2015-06-15 22:49:17

Šolim: Nazdar chlapi,

Ja som menil ine veci na motore a v nasavani som nasiel neskutocny bordel. Neviem ci sa tie klapky zasekavaju ale ked som mal dole nasavanie tak som ho radsej vycistil. Prikladam obrazky, ktore hovoria za vsetko...

2015-06-15 23:43:00

Peknej bordel a to je vetsinou ten nejvetsi problem. Lepsi nekdy vse tyhle podstatny veci procistit a vse vydrzi dyl a auto poslape jak po masle.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 33