Fórum - Téma


W211 - Dotazy a rady


Fórum E-Class W211 W211 - Dotazy a rady

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 28

2014-11-14 10:43:06

matootam: Heňa má jasně pravdu.Kvalitní olej je samozřejmostí,ale teplota motoru je zásadní vzhledem ke spotřebě

Několikrát jsem to tady přirovnával vzhledem ke sportovci,taky musí být zahřátí,aby podali adekvátní výkon a nezranil se , praskne sval apod.Když budeš dávat studenému motoru " za uši".tak jeho kremace je na blízku.

Co se týče těch tabulek o spotřebě,tak záleží samozřejmě na způsobu jízdy a celkovému chování pánička k vozu.Spotřebu,kterou uvádí Heňa,tak musím jenom podpořit.Uznávám každé dobré auto,aby to nevyznělo,že preferuji,ale ani já s tím nemám problém.(W 211 270 CDI,nájezd 8 800 km od poslední resetace a spotřeba 6,1L a to bydlím v šestistech m nad m.

Dlouhou trasu dělám v pohodě za 5,4)

Je to Tvoje věc,ale tu teplotu bych určitě řešil,škodí to Tvé peněžence a autu taky

2014-11-14 10:47:56

Hlavne koupit termostat a vymenit jej vyjde na par kacek, nez pak resit pruser vetsi

2014-11-14 11:07:53

lukyisek: Jo,ale nešetřit na něm,v žádném případě ne Starline apod srajdy.Já mám originál upravený,nevím jak,to je věc mechanika,ale ujel jsem na něj již cca 18 tis km a v pohodě

2014-11-14 17:11:36

matootam: na dalku udělam lepší spotřebu když budem plně nalože ale po městě cukani atd 6 valcu veme daleko vic jak 0,5lt..s tim nic neudělaš..mě se někdy zadaři kolem 8 město ale to jen šulam plyn a opatrny rozjezdy..lehka noha

2014-11-14 19:27:23

heňa: W 211 320 CDI dlouhodobá 8.1 (52tkm), nejnižší 5.8 na 360km při průměru 94km/h 80procent dálnice. Je to o mezikusu pedály - volant.

2014-11-14 21:11:30

Prečo mi nefunguje natáčanie do zákrut?

2014-11-15 09:34:36

rudy.mot: ...musíš točit volantem

Na takhle strohou otázku ti asi těžko někdo odpoví.Předpokládám,že se ptáš na bixenony

2014-11-15 12:34:21

Keby to fungovalo pri točení volantom, tak sa nepýtam. Ani pri štarte sa mi nehýbu doprava ani doľava iba hore dole

2014-11-15 14:06:56

Asi se do stran natacet nebudou no, tzn. normal xenony

2014-11-15 15:37:08

lukyisek: Kolega by nám měl hlavně napsat,jaký auto vůbec má a nenapsal vůbec nic.Proto jsem odpověděl,jak jsem odpověděl.

Obecně platí,když se veřejně na něco ptám,tak společnost seznámím s určitým problémem,který mě "trápí",nebo obtěžuje...

Jenže my nevíme,zda tam má bixenony,nebo obyč. nenatáčecí xenony atd...,nebo dokonce HID,u kterých se skutečně koulení očí a natáčení nedočká

2014-11-15 15:47:00

Ospravedlňujem sa. Vyššie keď som sa pýtal prvý krát na moje problémy som napísal, aké mám auto. Je to mercedes w211 e320 CDI, zadný náhon, 8/2008. Neviem, aké mám svetlá. A neviem, či tam idú d1s alebo d2s. A neviem, prečo sa mi nenatáčajú do bokov, iba hore dole.

2014-11-15 16:11:55

rudy.mot: No tak vidíš,to je něco jiného.Nejprve si zjisti,jaká tam máš doopravdy světla.Podle toho , ale jak píšeš,že se ti při startu natočí nahoru a dolů,tak bych soudil,že máš klasické nenatáčecí xenony a tak je to v pořádku.Tato světla se sama nastavují v závislosti na zatížení vozu pomocí čidla(snímače) v prostoru zad. nápravy.

Víc od tohoto typu světel neočekávej a vše je O.K.

Hoď si na profil foto auta a jeho "rodný list":Chceš-li vědět o autě více napiš sem VIN vozidla a jsou tady kluci,kteří ti řeknou přesně o jaký vůz běží,zda-li nemáš nějaký taxík

Edit:teď jsem si všiml,že tam máš foto,že bych to přehlédl,nebo jsi ho tam čerstvě hodil?

2014-11-16 00:15:08

Nazdárek , může mi prosím někdo poradit dnes během jízdy se ozvala dutá rána a auto ztratilo výkon po zastavení jsem otevřel motor a a směrem od chladiče je rozpojená vélká roura plastová ,normálně jde natočit a pomalu se dá i jet jsem v německu a potřeboval bych poradit jestli s tím mohu jet nebo ne musím se dostat zítra do čech. předem díky za odpovědi

Doli  
Libor
2014-11-16 07:22:40

medoour: Pokud je roura " rozpojená " , proč ji nezapojíš nazpět? Pokud je poškozená, dojet se s tím určitě dá.

2014-11-16 08:13:32

doli: když ji zapojím a přidám plyn znovu se rozpojí

Doli  
Libor
2014-11-16 09:02:36

medoour: nevím přesně kde se ti to rozpojilo, ale bývá tam takový zámek s pojistnou pružinou, zkontroluj, jestli je vše funkční a zapadá do sebe jek má, případně vyčisti součásti a drážky v nich

2014-11-16 09:37:52

doli: máš pravdu už jsem našel tu pojistnou pružinu , ale nemohu ji tam dostat připadá mi jako by tam chyběl kousek té drážky, přidávám foto ,jestli s tím budu moci aspoň pomalu jet

2014-11-16 10:30:21

medoour: Ahoj medaři,moc toho o autech nevím na té fotce také nepoznám kde je zakopanej pes,ale podle popisu závady se ti odpojila hadice od,nevím jak se to píše,egr ventilu,tam na té gumové hadici je něco jako příruba s pružným drátem,neboli pojistkou a tu pojistku když ztratíš tak to dělá to co popisuješ

2014-11-16 14:48:59

díky jdu se na to ještě podívat potřebuju ujet 100 km tak mi držte palce

Doli  
Libor
2014-11-16 16:30:06

Hadice vede dole od turbodmychadla k intercooleru, ale to je jedno... Je možné, že se ten okraj utrhl a pérko nemá za co držet. Dojedeš nouzově i bez toho...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 28