Fórum - Téma


W211 - Dotazy a rady


Fórum E-Class W211 W211 - Dotazy a rady

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 29

2016-01-18 20:03:56

ti zachráníl život nějakej stabilizační asistent

2016-01-18 20:19:21

Při prvním takovém to projevu jsem si to taky myslel.....Říkal jsem si že prokluz byl tak krátký že se nestačilo ani rožnout hlídátko na palubce)Ale pak se mi to stalo na suché cestě při lehkém průjezdu zatáčkou.A bylo to jako bych přidal plyn a pak mi spadla na sekundu noha z pedálu a hned jako bych na něj zase dupnul.Nicméně se to opravdu stává velice zřídka, třeba každý druhý den jednou.

Měl jsem před svátky problém, jednorázový problém, s výpadkem turba - ověřeno zpětně na diagnostice STAR.Ale to se už od té doby nezopakovalo a mělo to úplně jiný průběh.Auto jelo ale jako by bez života dokud jsem nezastavil a nevyndál a znova zasunul klíč.

2016-01-18 20:38:42

fiskus: To s tim dočasným výpadkem, když jsi musel zhasnout motor a znovu nastartovat jsem měl taky.

Mam ale pocit, že jsem ten motor zadusil, jelikož jsem si dal limit na 100 a jel jsem na šestku Mírný kopec, celkem dlouho vzdalenost, vůbec jsem si to neuvědomil, že to do toho kopce dusim, najednou spadly otáčky, auto nejelo a musel jsem ho vypnout, pak jsem nastartoval a od Te doby z léta nic.

Jinak chviličku nechat trochu zahřát určítě, jak pise Šolim, nastartovat, očistit a z volna vyjet do nového dne

2016-01-18 20:46:47

Tohle nebyl ten případ, bylo to první co jsem kontroloval.....Mě to jen z rozjezdu zrychlovalo tehdy velice a velice zdlouuuuhavěěěěě)a na 100km to už nemělo sílu jet rychleji.Diagnostika pak ukázala vypadej elektroniky nastavovače turba.Prý ne zrovna laciná krabička ale jelikož se to stalo jen jednou neřeším to.V práci dělám i opravy PC a tak jsem přemýšlel že až příjde čas zkusím ten obvod pak nechat prohřád, mělo by to pomoct)

Ale ted mám, zdá se jiny problém)

2016-01-18 20:59:23

fiskus: Jo takhle. Já se na těch 100 už ani nedostal, tak jsem to pak nechtěl trapit, zhasnul a nastartoval od Te doby nic.

No jasne no,snad to nebude nic vazneho. To pocuknuti z 1 na 2 a u dalších kvaltu mi dela u 190 diferak, ale to ostatní bohužel nevim.

2016-01-19 06:48:16

fiskus: Vyměnil jsem olej s filtrem v převodovce a je to o.k. Dříve mi to v mrazech dělalo to samé co tobě

2016-01-19 08:21:10

jice: To jsem udělal před 5ti měsíci při nákupu auta, chtěl jsem mít jistotu že nic nezanedbám.

Tak jsem dnes ráno vstal dřív a vydal se na dálnici abych zkusil pročistit filt pevných částic (od vánoc jezdim jen po městě) a za druhé abych se zbavil trochu nafty v nádrži a tím vyloučil i další možnost proc se mi to děje.Dal jsem manuální režim , zařadil u své 7G převodovky 5ku a dal tempomat.Při 130km/h jsem točil 2800ot.Ujel 20km a začal se točit na sjezdu zpět.Už při prujezdu dlouhou táhlou zatáčkou sjezdu mi při přechodu na plynový pedál auto po 2 sekundovém náběhu motoru auto najednou opet ztratilo výkon, jako když prostě dojde stáva. Okamžitě ale opět chytá výkon a jaky by se nechumelilo jede si dál.To samé pří opětovném nájezdu na dálnici zpět.Tak najedu na dálnici a dávám plný plyn abych viděl co se bude dít a vše je najednou OK.Auto krásně řadí , plynule bez sebemenšího problému tam hází jeden kvalt za druhým že kdybych se nedíval na budíky to ani nepoznám.Stejně tak motor, plný výkon bez kompromisu.

Takže po rekapitulaci se mi ted zdá že tohle se mi děje jen v zatáčkách.Tedy při přechodu volnboběžného/doběhového stavu pod plyn.

Tomu že to je nafta už přestávám taky věřit....

EDIT:

Večerní cesta domu.Zkusil jsem jet v manuálním režimu abych zjistil jestli za výpadky může moct převodovka ale podle všeho jsou propady výkonu v zatáčkách nezávysle na to jaky kval či režim je zrovna zařazen a výpadky se stávají častějšími.Defakto se to co druhou zatáčku při výjezdu z ní po přidaní plynu.Taktéž prodleva samotná mám pocit je delší.Muj servisák má plno do konce týdne a v MB ve Zlíně taky nemají termín na ráno kdy zase můžu před prací já.Tak musím počkat, jen mám strach abych takovýmto ježděním neco nezničil, zvažuju že auto raději odstavím než bude čas to dát někomu na diagnostiku.

Budu informovat jak to pokracuje)

Ještě pořád jsem nesahnal nikoho volného s diagnostikou, bud jsou všichni v mém okolí nemocní nebo mají práci na týden dopředu.Ale snad v pondělí večer bude muj servisman už zdravý a dozvím se víc.Ted už mi auto zacína vypadávat i při prudším zrychlování na rovině.Zatáčky už projíždím jen volnoběžně a při výjezdu téměr nezrychluju abych nepřivodil problém.

Dnes ráno , po nočních -13 jsem zažil zvláštní věc.Novinka v mém repertoáru závad)Tentokrát jsem nemohl odjed z parkoviště, motor byl v chodu asi 3 minuty než jsem uvázal děti do sedaček a pak jsem potřeboval na zpátečku vyjet do mírného kopečka a bez šance.Myslel jsem že jde o led a šel to zkontrolovat ale nic.Motor točí 2tis a auto se sune po centimetrech.Zařadím D a to same i když je to z kopce)Jako by automat prokluzoval.Nakonec po asi 5ti násobném dopředu a vzad, jsem se nějak dostal ven a i když bylo jasné že automat nezabírá jak má jsem se z kopce pustil dolu.Pak na rovince zastavil, vyřadil a znova zařadil a bylo to o chloupek lepší až se to srovnalo a auto se začalo chovat opet normálně.

Jak jsem se už někde zminoval, je to má první zima s W211 a s automatem.

Tedy je to tím mrazem?Nebo mám hledat chybu v autě?Olej mi měnil kluk v servisu hned po nákupu auta před 5tis/km a do ted jsem nemel problém , tedy za běžných teplot a jelikož to není jeho první W211 tak jsem neřešil jestli ví jakou třídu oleje použít.

Tak pokud má někdo nějaký názor či zkušenost budu rád)díky

Doli  
Libor
2016-01-23 12:31:42

fiskus: Při výměně oleje v automatu je u MB specifikace použitého oleje na prvním místě.

2016-01-23 13:02:21

Tak jak koukám, tak se vyplatilo hledat třičtvrtě roku manuál,i když má MB nejlepší automaty.

2016-01-23 14:17:36

To nebude chyba výběru typu auta.Tomu nevěřím, musím hned ověřit v pondělí jaký přesně olej tam dal, nemyslím že by udělal chybu.Jak ríkam vybral jsem tohoto kluka protože vím že k němu w211 jezdí.Ale pro jistotu to ověřím ať tuhle možnost mužu vyřadit.

Jen mám trochu strach že zjistím že olej je ok a budu muset začít hledat chybu v převodovce.A to pak nebude levná záležitost.Pořád nějak nemůžu uvěřit že se mi to děje)Není to ani týden co jsem zjistil ty výpadky výkonu při výjezdu ze zatáček a ted k tomu i ten prokluz automatu))))To je opravdu až pešek.

2016-01-23 15:07:22

titus: Já tvrdím, že nevyplatilo, kdo má pravdu ?

2016-01-23 15:24:21

Mess: Jako netvrdim, že automat je neco méně, ale je na jednu stranu o starost méně.

Já celkove nejsem pro automat, podle mého názoru je manuál pro chlapa, prostě klacek a hrát si s autem, méně nákladnější a tu jizdu si vychutnam více, mam to pěkně pod kontrolou.

Je to věc názoru

Fiškus: Ale neříkám, že jsi vybral spatne, vybíral jsi dle svého, co byla priorita, pro me byla priorita manuál, tak jsem cekal,už jen z důvodu, jak pisu víše.

Tak snad není mechanik blbec, aby popletl specifikace oleje, ale zase snad to nebude nic vazneho, na tvem autě.

2016-01-23 15:44:49

Já radši udělám i za těch 40 repas, něž abych každej den v roce 2016 kvedlal klackem. Nikomu to nevnucuju, z důvodů které jsi napsal výše, jestli chceš držet klacek tak si ho drž, já na to nejsem.

2016-01-23 15:49:29

mess: no tak ono repas nebo dvouhmota a spojka ?? vzdyt je to fuk podle mě financně podobný

repas není třeba není to DSG ale jinak manual je v ČR jasnej češi sou v řazení světová špička hlavně ten poskok po městě s manualem je žůžo

2016-01-23 15:56:34

Hoši,hoši vedete tady debatu úplně k ničemu.Zavání tak trochu ješitností,každý si hájí to své a je to kus od kusu.Představte si,kdybychom měli všichni stejné baby,nó hrůza ,takže fiskus si to pořídí a my zústaneme u toho ,co máme a budem o to pečovat ,jak to nejlépe půjde.Já teď jdu pečovat o sníh okolo baráku a potom to půjdu spláchnout do zdejšího restoránu

2016-01-23 16:00:38

mess: Jo vždyť jo,Já radši budu kvedlat klackem, v klídku si řadit, než jen drepet a držet volant. Nemel jsem teda možnost ridit automat MB, ale řidil jsem automat GTI, passata B6 a B5,5 a neoslovilo me to, přijde mi to takove nudne, do kopce, si to podradi i když nechci, no jak pisu už po třetí, věc názoru.

Šolim: Máš recht, automat si háji automat a manuál manuál

2016-01-25 13:07:57

Tlacitka u stredniho zrcadka .. Dobry den..vedel vi nekdo k cemu slouzi tlacitka u zrcadka co je v aute sou tam vzadu dve tlacitka je nanich napsano off a vubec nevim kcemu slouzi..dekuji kdiztak poslu foto..jeste mam otazku..mam e270 cdi w211 poradte nekdo chipnout nebo radeji ne..shanel sem 320cdi bohuzel vzdy s nejakou zavadou a nebo se mi nelibil a tak mam 270cdi a asi bich ho chtel chipnout ale nechci neco znicit..dekuji

Skyair  
Pavel
2016-01-25 14:07:37

hakes: Nejlépe si stáhnout angl. manuál - stropní jednotka předfaceliftu je na straně 27

a pro facelift slovensky na straně 36

2016-01-25 14:08:13

hakes: Při zpřísněných TK bych to nedělal. Mám taky 270 a myslím, že to stačí.

2016-01-25 14:16:40

hakes: Tímto jsem se tady taky už potýkal a nenajdeš jednotné stanovisko.Vždy jen rozdělíš místní populaci na dva tábory. Osobně jsem klady a zápory posoudil a rozhodl se že to neudělám.Tak jako ty jsem koupil slabší model protože prostě nebylo nic lepšího (tedy tak mi to připadlo když jsem výběr prováděl) a postupem času jsem zjišťoval, že ač mi to tehdy připadlo předimenzované - dnes už to tak není.

Vzhledem k tomu co auto má už za sebou a tím, že není chiptunning a chiptunning, tak jsem odmítl risk investice 6tis až 15tis za ověřenou firmu která má bohatou zkušenost + garance se mi prostě zase už nechtělo dávat.

Mé vyhodnocení bylo tedy nechám to tak a další w211 už bude mít přesné parametry mých potřeb.


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 29