Fórum - Téma


W211 - Dotazy a rady


Fórum E-Class W211 W211 - Dotazy a rady

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 36

2016-01-10 12:21:23

vachy: koli original kobercekom najlepsi skoc k prvemu MB predajcovi

cisla dielov su : B66294134 grey (sede) B66294136 Black (cierne) B66294140 Beige(Bezovo hnede)

davaj pozor lebo ak mas 4matic su ine koberceky jak na classic takze si popytaj tie spravne.

pocitaj ale minimalne 150€ za original sadu.

a ja mam ledkove svetla na osvetlenie spz z aliexpressu a uz ich mam nahodene vyse pol roka a v pohode.

nekupuj ale take co sa meni iba ziarovka tie vydrzia prd. ale take co sa meni cele svetlo (je tam potom trosku zlozitejsia montaz ale ocividne to vydrzi potom)

konkretne toto su ony http://www.aliexpress.com...203-WAGON/1227564731.html

2016-01-10 12:41:27

mathev: Dekuji ti konecne za normalni odpoved, v tydnu navstivim MB v Ostrave a pak kdyztak napisu jak to dopadlo, a ohledne toho osvetleni SPZ jsem se bal trosku toho aliexpresu ale ocividne tam nakupuje uz dost lidi tak to zkusim objednat a uvidime.

Kazdopadne dekuji za rady

2016-01-11 06:28:56

W211 .. Zdravim , nevite někdo , jak se namačká na displeji hodnota dobíjení?

2016-01-11 08:46:00

jice: (viz přiložené video)

How to measure oil level on W211 & S211 Mercedes Benz E-klasse  |  Více info

The guide for measure the exact oil level on W/S211 Mercedes Benz E-Klasse with an hidden menu on the board computer.

2016-01-13 14:43:00

Moc dík...

2016-01-18 19:18:01

Kluci jak jste na tom ted v tomto počasí s funkčností převodovek?Mám 7G a ted co se tak rapidně ochladilo mám pocit že je auto jiné.Je to má první zima s W211.....Auto bezprostředně po nastartování je úplně tuhé , jako by přibržděné.Velice neochotně nabírá rychlost a v kombinaci se strachem šlapat na studený motor působím jako brzda provozu))Nicméně to se po par kilometrech srovná, co mi příjde ale jako razantní změna je že auto mi se studeným motorem/převodovkou dost neochotně řadí.Nejmarkantnější to je logicky z jedničky na dvoujku kde auto doslova pocukne a i když je motor po 15ti kilometrech už na provozní teplotě automat pořád vykazuje ztuhlost. /neochotu plynule řadit jak jindy.

Jak říkam, je to má první zima a tak mě napadlo se zeptat jak jste na to ostatní co parkujete venku.

A s tím související téma, je lepší ráno nechat dieslový motor jet na volnoběh než vyjedu třeba pár minut nebo naopak se hned vydat a jen byt opatrný a neakcelerovat pokud to jde?

Ptám se protože jsem kdysi slyšel názor že motor je právě při volnoběžném zahřívání nedostatečně mazaný a je právě lepší tuto dobu neprodlužovat a vyrazit opartně na trať a motor zahřívat v běžných provozních otáčkách.

2016-01-18 19:27:19

No podle me je to u automatu ,,normalni,, co sem mel medvedy,DSG,chryslera tak v zime to bylo jiny jinak vytacet nevytacet kazdej rika neco ja sednu a jedu ze ale kdyz budes jezdit v leve pulce otackomeru tak nicemu neublizis

Ale jak rikam je to MUJ nazor a jak to tady tak bejva tak rozhodne spatnej

2016-01-18 19:36:35

fiskus: Fyzika je pro všechny stejná.To, o čem píšeš je zcela přirozená a normální věc,"fungující" nejenom u aut.

Pokus se o hybernaci a vyčkej jara

Edit:v létě chvíli nechat běžet na místě, v zimě určitě ,stačí po dobu oškrábání oken, cca tři minuty určitě

2016-01-18 19:39:06

Šolim: no on ma asi strach z toho ze to divne řadí třeba i kope ..... a to u manualu ani v minus 20 stupnich tak nepozoruješ

2016-01-18 19:53:42

Njn....Já si to myslel že to tak bude, je pravda že se není asi čemu divit a ten olej v automatu se taky bude zahřívat ještě pomaleji než motorový.jen jsem si chtěl potvrdit - nebo spíše sám sebe uklidnit.

Pravdou je že nato že jsem s autem najel 5tis km za půl roku mě docela dost stojí))))Tak už se bojím dalších investic.Ted mi naposledy v neděli auto při průjezdem mírnou zatáčkou po přidání plynu na sekundu ztratilo absolutně výkon a není to porvé tak si začínám připadat už trochu jako neurotik.Jen doufám že to byla spatná nafta a příště už nenatankuju nikde jinde než na Benzině nebo Shellce a tohle opravdu občasné chování zmizí stejně rychle jak přišlo s novou nádrží.

Doli  
Libor
2016-01-18 20:01:00

fiskus: Tenhle projev bych naftě nepřičítal...

2016-01-18 20:03:56

ti zachráníl život nějakej stabilizační asistent

2016-01-18 20:19:21

Při prvním takovém to projevu jsem si to taky myslel.....Říkal jsem si že prokluz byl tak krátký že se nestačilo ani rožnout hlídátko na palubce)Ale pak se mi to stalo na suché cestě při lehkém průjezdu zatáčkou.A bylo to jako bych přidal plyn a pak mi spadla na sekundu noha z pedálu a hned jako bych na něj zase dupnul.Nicméně se to opravdu stává velice zřídka, třeba každý druhý den jednou.

Měl jsem před svátky problém, jednorázový problém, s výpadkem turba - ověřeno zpětně na diagnostice STAR.Ale to se už od té doby nezopakovalo a mělo to úplně jiný průběh.Auto jelo ale jako by bez života dokud jsem nezastavil a nevyndál a znova zasunul klíč.

2016-01-18 20:38:42

fiskus: To s tim dočasným výpadkem, když jsi musel zhasnout motor a znovu nastartovat jsem měl taky.

Mam ale pocit, že jsem ten motor zadusil, jelikož jsem si dal limit na 100 a jel jsem na šestku Mírný kopec, celkem dlouho vzdalenost, vůbec jsem si to neuvědomil, že to do toho kopce dusim, najednou spadly otáčky, auto nejelo a musel jsem ho vypnout, pak jsem nastartoval a od Te doby z léta nic.

Jinak chviličku nechat trochu zahřát určítě, jak pise Šolim, nastartovat, očistit a z volna vyjet do nového dne

2016-01-18 20:46:47

Tohle nebyl ten případ, bylo to první co jsem kontroloval.....Mě to jen z rozjezdu zrychlovalo tehdy velice a velice zdlouuuuhavěěěěě)a na 100km to už nemělo sílu jet rychleji.Diagnostika pak ukázala vypadej elektroniky nastavovače turba.Prý ne zrovna laciná krabička ale jelikož se to stalo jen jednou neřeším to.V práci dělám i opravy PC a tak jsem přemýšlel že až příjde čas zkusím ten obvod pak nechat prohřád, mělo by to pomoct)

Ale ted mám, zdá se jiny problém)

2016-01-18 20:59:23

fiskus: Jo takhle. Já se na těch 100 už ani nedostal, tak jsem to pak nechtěl trapit, zhasnul a nastartoval od Te doby nic.

No jasne no,snad to nebude nic vazneho. To pocuknuti z 1 na 2 a u dalších kvaltu mi dela u 190 diferak, ale to ostatní bohužel nevim.

2016-01-19 06:48:16

fiskus: Vyměnil jsem olej s filtrem v převodovce a je to o.k. Dříve mi to v mrazech dělalo to samé co tobě

2016-01-19 08:21:10

jice: To jsem udělal před 5ti měsíci při nákupu auta, chtěl jsem mít jistotu že nic nezanedbám.

Tak jsem dnes ráno vstal dřív a vydal se na dálnici abych zkusil pročistit filt pevných částic (od vánoc jezdim jen po městě) a za druhé abych se zbavil trochu nafty v nádrži a tím vyloučil i další možnost proc se mi to děje.Dal jsem manuální režim , zařadil u své 7G převodovky 5ku a dal tempomat.Při 130km/h jsem točil 2800ot.Ujel 20km a začal se točit na sjezdu zpět.Už při prujezdu dlouhou táhlou zatáčkou sjezdu mi při přechodu na plynový pedál auto po 2 sekundovém náběhu motoru auto najednou opet ztratilo výkon, jako když prostě dojde stáva. Okamžitě ale opět chytá výkon a jaky by se nechumelilo jede si dál.To samé pří opětovném nájezdu na dálnici zpět.Tak najedu na dálnici a dávám plný plyn abych viděl co se bude dít a vše je najednou OK.Auto krásně řadí , plynule bez sebemenšího problému tam hází jeden kvalt za druhým že kdybych se nedíval na budíky to ani nepoznám.Stejně tak motor, plný výkon bez kompromisu.

Takže po rekapitulaci se mi ted zdá že tohle se mi děje jen v zatáčkách.Tedy při přechodu volnboběžného/doběhového stavu pod plyn.

Tomu že to je nafta už přestávám taky věřit....

EDIT:

Večerní cesta domu.Zkusil jsem jet v manuálním režimu abych zjistil jestli za výpadky může moct převodovka ale podle všeho jsou propady výkonu v zatáčkách nezávysle na to jaky kval či režim je zrovna zařazen a výpadky se stávají častějšími.Defakto se to co druhou zatáčku při výjezdu z ní po přidaní plynu.Taktéž prodleva samotná mám pocit je delší.Muj servisák má plno do konce týdne a v MB ve Zlíně taky nemají termín na ráno kdy zase můžu před prací já.Tak musím počkat, jen mám strach abych takovýmto ježděním neco nezničil, zvažuju že auto raději odstavím než bude čas to dát někomu na diagnostiku.

Budu informovat jak to pokracuje)

Ještě pořád jsem nesahnal nikoho volného s diagnostikou, bud jsou všichni v mém okolí nemocní nebo mají práci na týden dopředu.Ale snad v pondělí večer bude muj servisman už zdravý a dozvím se víc.Ted už mi auto zacína vypadávat i při prudším zrychlování na rovině.Zatáčky už projíždím jen volnoběžně a při výjezdu téměr nezrychluju abych nepřivodil problém.

Dnes ráno , po nočních -13 jsem zažil zvláštní věc.Novinka v mém repertoáru závad)Tentokrát jsem nemohl odjed z parkoviště, motor byl v chodu asi 3 minuty než jsem uvázal děti do sedaček a pak jsem potřeboval na zpátečku vyjet do mírného kopečka a bez šance.Myslel jsem že jde o led a šel to zkontrolovat ale nic.Motor točí 2tis a auto se sune po centimetrech.Zařadím D a to same i když je to z kopce)Jako by automat prokluzoval.Nakonec po asi 5ti násobném dopředu a vzad, jsem se nějak dostal ven a i když bylo jasné že automat nezabírá jak má jsem se z kopce pustil dolu.Pak na rovince zastavil, vyřadil a znova zařadil a bylo to o chloupek lepší až se to srovnalo a auto se začalo chovat opet normálně.

Jak jsem se už někde zminoval, je to má první zima s W211 a s automatem.

Tedy je to tím mrazem?Nebo mám hledat chybu v autě?Olej mi měnil kluk v servisu hned po nákupu auta před 5tis/km a do ted jsem nemel problém , tedy za běžných teplot a jelikož to není jeho první W211 tak jsem neřešil jestli ví jakou třídu oleje použít.

Tak pokud má někdo nějaký názor či zkušenost budu rád)díky

Doli  
Libor
2016-01-23 12:31:42

fiskus: Při výměně oleje v automatu je u MB specifikace použitého oleje na prvním místě.

2016-01-23 13:02:21

Tak jak koukám, tak se vyplatilo hledat třičtvrtě roku manuál,i když má MB nejlepší automaty.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 36