Fórum - Téma


W211 - Dotazy a rady


Fórum E-Class W211 W211 - Dotazy a rady

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 29

2015-10-30 21:19:01

Zdravim mam problem 2krat jsem natankoval naftu vervu z benzina a auto mi zdecha. Poprve jsem myslel ze naftovy filtr je spatnej, ale tim to nebylo na normalni naftu v pohode a na vervu kdyz jedu a vyradim tak behem 5sec zdechne. A rozsvitils se mi i diagnostika motoru zase.

2015-10-30 21:42:09

kubat: něco podobného jsem měl včera po natankování normální nafty u benziny, dvakrát se mi za cestu domu do Rakouska snížil rapidně výkon a myslel jsem , že auto chcípne. Natankoval jsem rychle v Rakousku do plná, dal i aditivu a vše zatím ok. Zřejmě by si na ně měla posvítit ČOI

2015-10-30 21:54:57

Ahoj, Já tedy tankuji Vervu dlouhodobe, do toho aditivum VIF dle poctu litrů a zatím bez problémů, tankuji teda pouze ji, nestridam značky a zatím paráda.

Tankuji ji do 190ky tak i do éčka a nic.

2015-10-30 22:06:00

Dle mých informací, které mi dala má dobrá známá, která pracuje na dost vysokém postu u jedné velké světové společnosti v České republice, která provozuje síť čerpacích stanic, je tato takzvaně lepší nafta, kterou nabízí již více stanic úplně k ničemu, jedná se pouze o marketingový trik. Tato "lepší" nafta je prý nepatrně obohacená o aditivní látky, jen aby prošla testem při případné kontrole. Sama tato paní tankuje běžnou naftu. Je prostě dost troubů, kteří jim na to skočí a myslí si jak je to užitečné.

2015-10-30 22:12:31

Zkusim dotankovat obyc naftu a uvidim co to udela

2015-10-30 22:15:41

Zajeď k dotankovat raději k shellce, ale dej do té nafty ještě aditivu a uvidíš až to trochu projedeš co to udělá

2015-10-30 22:25:42

ppetr: no, nevím no. Opravdu jsem nikdy neměl žádný problém, navíc Verva spolu s naftou OMV vyhrávají ruzne testy.

Co myslíš běžnou naftou, jako TopQ od Benziny?

2015-10-30 22:36:30

Běžnou naftou myslím opravdu normální obyčejnou naftu. Kdybych neměl tuto informaci od člověka, který na 6 místě od hora v České republice u jedné této velké společnosti, tak nepíši o tomto ani čárku. Jistě, že můžou soutěžit a různě vyhrávat, ale já nemyslím tuto lepší naftu ve světě, jako v globálu, ale pouze v České republice a to je rozdíl. Tak jako se v čr konzumují ošizené potraviny, tak se může tankovat tato jako " lepší" nafta. Je to problém českých kontrolních úřadů, není ta kontrola intenzivní a sankce jsou k smíchu. Dokud se toto nezmění, tak se nic nezlepší. Bohužel

2015-10-30 22:42:00

ppetr: Obyc jako z JZD třeba? ne, to si delám srandu.

Ale jako jo, věřim, že ta Tvá známá má dobré informace, že je Verva šmejd, ale já osobne i moji blízcí, co tankuji pouze ji už léta, aniž by stridali nafty opravdu nemají problém. Je to věc názoru. Navíc fakt patří mezi nadprůměrné v testech v CZ, ale Čemu můžeme zase dnes věřit vid

2015-10-30 22:56:41

titus: Já nemyslím šmejdem konkrétně Vervu, ale globálně různými společnostmi nabízené dražší (lepší) nafty v České Republice. Já najedu mezi Rakouskem a Českem týdně 1500 km a tankuji nepravidelně u různých společností a problém jsem s naftou taky nikdy neměl až teď včera po natankování u benziny, jak píšu výše. Ale víceméně jsem chtěl upozornit, že při natankování "lepší" a také dražší nafty u různých společností v ČR, akorát lidé zaplatí více za v podstatě stejnou věc, ale mají dobrý pocit , že dali autu něco lepšího.

2015-10-30 23:06:38

ppetr: Chápu . Urcite na tom něco bude, že ty ,,prémiové" nafty je spíše marketingový tah. Důležitější je si asi vzdy přidat aditivum

2015-10-31 07:43:02

Když si tady projdete různá vlákna,tak se dozvíte o některých majitelých naftových aut o tom,jak doma "vyrábějí" různé druhy paliva,na které se dá jezdit.Osobně jsem proti těmto nahrážkám palivaKaždá věc chce své, v našem případě kvalita nafty.

V podstatě chci ale sdělit svůj názor,že je-li auto v pořádku (motor),tak naftový motor zkousne každou běžnou naftu,která se prodává.Pouze,podle zkušeností vím,že např. nafta od Shellu v zimě ráda zamrzá,takže je dobré dát do nádrže aditivum proti zamrzání.

Opak je to u benzínových motorů,kde je skutečně kvalita benzínu markantní.Když jsem autu dopřál sto octanový benzín,tak motor běžel tišeji a i výkon byl lepší.

Možná se mnou mnohý nebude souhlasit,ale stojím si pevně za svými zkušenostmi.Pavdou však je,že všechno chce své.

Těch doporučení,jakou naftu je tady hodně a to jenom potvrzuje mou domněnku

2015-10-31 10:04:49

Já zastávám názor, tankovat běžnou naftu na té ,,své" síti benzinek a k tomu přidávat aditivum VIF :) Zvedne to cenu o 0,50 kč na litr a nejspíš má člověk ještě kvalitnější naftu, než když natankuje o 3 kč dražší již aditivovanou. Ale je to jen můj názor, který provozuju jak u benzíňáku, tak u nafťáku.

Po pročítání různých testů jsem zjistil, že prakticky všude VIF vyhrával jako nejlepší aditivum.

2015-10-31 10:23:25

Já VIFko používám při každém tankování, v zimě zimní, v létě letní.

Tankuji pouze Vervu, ktera už by mela byt aditivovana, ale vzdy k tomu VIFko přidávám.

Tak VIF přímo drtí v testech ostatní aditiva, takže to bude špička.

2015-10-31 17:42:13

Zdravím členy,mám dotaz ohledně novych součástek které jsem dostal od znameho. Když zrušil autoservis.Rozebíram elektro,ale je my škoda a celkem pro mne k ničemu ty díly ničit. Snažil jsem se hledat podle čísel na konektorech a plošných spojích ,ale nic jsem nikde nezjistil.Asi jen že by to mnel být typ E320.A součástky byly vyrobené převážně v roce 2001.Předem děkuji Kuře

Doli  
Libor
2015-10-31 21:27:20

miroslavmirka: Tady jsi trochu mimo téma, zkus to dát třeba do inzerce a napsat tam více info, fotky... Tady odtud to později smázneme..

2015-10-31 21:40:55

miroslavmirka: Tak to jsi v jiném vlákně,protože součástky z roku 2001 nepřísluší modelu W 211 (2002 - 2009).Za další , všechny součástky,nebo většina z nich, jsou u značeny velkým písmenem "A",kde je vždy to velké "A" a číslo modelu,ke kterému se příslučný díl vztahuje,např 211 atp.Jako komplet výrobní označení modelu vozu je však "W"Každý model od má ve VIN první tři písmena WDB.Tato tři velká písmena má každá automobilka přidělena.

Za další mnoho ND je shodná s několika modely,protože zájmem každé automobilky je vyrábět co nejlevněji.Např. stejná kaplička přístrojové desky pro několik modelů,řídící jednotky pro stejné osazení motory u různých modelů,atd.,atd

Stačí tedy nabídnout číslo modelu,ono "A"... a každý by měl vědět,zda je to identické pro jeho vůz,nebo ne.

Edit , Doli mě předběhl v době mého psaní,ale vyjádřil to asi jako já v první větě.

2015-10-31 21:58:39

doli: OK,děkuji za informace. Předem se omlouvam za vzniklé potíže.

Doli  
Libor
2015-10-31 22:19:39

Ono taky ale hlavně to číslo které bývá na díle vyznačené se většinou neshoduje s katalogovým číslem dílu, takže je to k ničemu

2015-10-31 22:52:30

doli: Svatá pravda,už se my podařilo hledat dle řady.někdy vyjede že je to pin bushing hausing,někdy zas elektrické schéma auta,a stejně nemůžu najít opticky shodný díl.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 29