Fórum - Téma


W211 - Dotazy a rady


Fórum E-Class W211 W211 - Dotazy a rady

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 35

2015-12-09 19:37:20

slonice: To je taky pravda, pokud se vyjebe ( což muže ), tak muže byt i 100 000 málo. Nenapsal jsem ze znám i jednu kde se vyjebal motor a za mesic převodovka, najeto 480 000. Propalene písty a převodovka repas cena celkem 90 000. A to to bylo levné.

2015-12-09 20:04:05

No, tak se musím taky přidat k diskusi. Dlouho jsem tu nebyla, ale občas jsem mailem upozorněna, když je řeč o W211. Bohužel mám, resp. měla jsem rok výroby 2002, o kterém mi v Mercedesu řekli, že to byl nešťastný rok výroby. Odešlo mi tam skoro všechno . Opravy drahé, navíc jsem bohužel neměla zrovna štěstí na odborníky, kteří mercedesům opravdu rozumí. Hodně mi pomohli někteří jedinci tady, kteří mě nasměrovali . Teď mám poprvé v životě funglovku, ale samozřejmě ne mercedesa, ale daleko nižší třídu. I po 2 měsících ježdění si nějak nemůžu zvyknout. Prostě mercedes, i když z roku 2002, měl fantastickou výbavu /je tedy pravda, že já jsem ho měla v plné výbavě/. Na druhou stranu mě nechal tolikrát ve štychu, že jsem měla strach jet někam dál než u nás po "vesnici". Co se týče hnití - tak to bylo řádné. Zajímalo by mě, jak to někdo dělá, kdo nemá k dispozici garáž, že mu auto nehnije. Já osobně bych už nejspíš do mercedesa nešla. I když nikdy neříkej nikdy.

2015-12-09 20:37:47

monika: Z těchto důvodů jsem si radši počkal a připlatil za facelift, tím neříkám, že průšvih se stát nemůže, ale pravděpodobnost je o něco menší. Na druhou stranu, některé díly dražší.

2015-12-09 20:48:51

monika: Asi na tom pravdy něco bude ,roč. 2002- 2003 byly doprovázeny porodními bolestmi nové řady "E".Je to zřejmé i z recenzí ,kde se o určitých bolístkách,zejména SBC a jiné elektronické "vychytávky" objevovaly.

Samozřejmě to bylo snahou výrobce vrátit tuto řadu zpět a navázat na veleúspěšné modely w 123 a 124.Na dobu zrodu W 211 byla nabušena ,na tehdejší dobu nezvyklým množstvím elektroniky a z toho právě vyplývaly problémy v prvních ročnících výroby tohoto modelu.

Já mám auto v garáži rodinného domu,takže vůbec nejlepší,ale věř tomu,že autu je nejlíp venku a kdybychom "My" lidi nebyli zloději a závistivci,tak je nejlepší parkování venku.Když se auto pravidelně myje,zejména v zimě , tak díky antikorozní ochraně vozu od výrobce auto nerezne.To mytí má smysl,akorát mu nejvíc škodí právě to "páničkovo",nebudu to mýt,vždyť zítra to zase ušpiním.

Máme s kolegou v práci stejnou dobu sl. vozy,ten je můj stále jako nový (tři roky starý) a stojí venku,a ten kolegův je chudák od prvního pohledu tak dvanáct let,páníček je rozhodující.

2015-12-09 20:59:58

Šolim: No, je pravda, že já to s údržbou nepřeháněla . O to větší pozor si tedy budu dávat teď . Jinak mercedes nám pořád zůstal v rodině, teď s ním jezdí hlava rodiny . Ať si ho taky trochu užije . Jen něco povídal, že se musí nechat opravit topení /funguje jen vyhřívání na přední sklo /. Tak jsem mu řekla, že já s tím jezdila 3 roky i se synem taky bez topení a taky jsme to přežili . Průser je, když si mercedesa pořídí lidi, kteří pak nemají na opravy. Což jsme přesně my

2015-12-09 21:17:35

jj, ty motorky co jsou na klapkách topení to je další zlo a nejsou jen na těch klapkách zlatej pod/tlak

2015-12-09 21:18:21

monika: Já Ti rozumím,moc dobře si tu dobu pamatuji,když se obracela každá korunaVůbec to dnešním mladým nezávidím.Akorát já jsem ještě ta poj....á generace,která čuměla ne kazeťák z Tuzexu jako na nemožný sen.No tak aspoň teď si to užívám.

Měj se a ať Ti autíčko "nové" autíčko slouží

P.S. a občas ho umyj,nebo víš co

2015-12-09 21:22:57

Šolim: Slibuju, že budu jezdit do myčky /za ty dva měsíce, co ho mám, jsem tam samozřejmě ještě nebyla /. U mě je to trochu jinak, já tak cca před 20 lety korunu neobracela. A teď mi přijde, že čím jsem starší, tím se mám hůř. Jo, jednou si nahoře, jednou si dole. Bohužel na horší se blbě zvyká. Ale co se týče některých vlastností mercedesu, tak neměl chybu. A hlavně to byl /je/ automat, manuální převodovka mi fakt nedělá po těch cca 10 letech, co jsem s ním jezdila, dobře.

2015-12-09 21:23:48

Ale pokud se jezdí s citem a láskou, tak není zase třeba tak vynakládat velike ivestice, samozrejme, pokud ho budeme hnát (např za studena), tak se mu to líbit nebude.

Celkem velika investice už je jen když se poridi, ale zase ti to bude fajn oplacet , že ti bude dlouho držet

2015-12-09 21:24:21

slonice: blbá otázka, jak se tedy opravuje to topení??

titus: já jezdila s láskou jako blázen a investice byly fakt docela veliký. Tak nevím. O počáteční investici nemá cenu ani mluvit, byl to nápad mého partnera a já mu to dodnes vyčítám

2015-12-09 21:31:19

Tak základ je zjistit kde je problém Jinak to může bejt klidně jen táhlo na tom motorku, viděl jsem i chybu v panelu. Nevim co Ti to přesně dělá, nebo nedělá Každopádně to že to jde jen na okno je ještě ta nejlepší varianta Řešil jsem to jen u 203, u 211 ještě neměl tu čest, ale předpokádám, že je to stejný.

2015-12-09 21:34:37

slonice: problém je, že je v autě zima . Já vím.....fouká to jen studený vzduch. Je mi jasný, že se to bude muset celé rozebrat.

2015-12-09 21:39:10

jestli to fouká jen studený vzduch a auto se bez problému ohřeje na provozní teplotu tak vyměňte ventil topení

To je jediná věc, která stojí cca desetinu proti předchůdci

2015-12-09 21:42:29

slonice: co to znamená cca desetinu proti předchůdci????

Doli  
Libor
2015-12-09 21:43:05

Na W211 stojí duoventil kolem tisícovky...

2015-12-09 21:44:01

slonice: a nevím, jestli to s tím souvisí, ale v létě nefunguje klimatizace....ano, náplň tam je

doli: děkuji za info, to je velice příjemná cena, oproti jiným opravám

2015-12-09 21:45:00

monika: Tak pak už hraje i štěstí trochu Ať slouzi nové auto

2015-12-09 21:46:30

Tak přesnou cenu bych Ti asi řek podle vinka, nebo Ti to řeknou v MB, teď jsem to na jednom autě měnil a originál novej díl cca 1100,-

2015-12-09 21:49:18

titus: štěstí mám celý život tolik, že mít ho ještě o něco víc, tak už to asi nedám . Ale jinak díky moc. Doufám, že rv 2015 nebude u současného auta taky nešťastný

2015-12-09 21:55:07

titus: JJ,myslím,že nejenom já,ale i většina z nás dá radši o nějaký ten tisíc víc při koupi ojetiny,byť po koupi je stejně pro vlastní klid třeba vyměnit náplně,filtry apod. a mít klid.

Další a důležitou věcí je to,za jakým účelem se auto používá.Ja jasný,že když auto užíváš dennodenně a celoročně,tak těch závad se vyskytne vícero.Zase je to lepší,než když s autem vyjedeš jednou za měsíc.

Z mého pohledu se mi však celkem dost často zdá,že někdo těch závad a problémů má až až a to je ta věc,kterou Ty uvádíš a pak se na tom taky podílí rčení "nejsem tak bohatý , abych kupoval levné věci",to je ještě větší neštěstí,protože to "teplo",že jsem dobře koupil brzy vyčpí


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 35