Fórum - Téma


W211 - Dlouhý start 320 CDI


Fórum E-Class W211 W211 - Dlouhý start 320 CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4

2014-03-26 09:50:56

sojkap: prover zhavici rele zda je v poradku

2014-03-26 10:10:27

miky: vies mi poradit kde ho najdem. kde je ulozene?

2014-03-26 10:25:18

sojkap: na prsou motoru nahore vpravo u nalevaciho otvoru oleje

2014-03-26 10:35:10

miky: dakujem ti

aso
2014-03-26 13:03:27

Tak mam aj ja rezult, auto po vymene zhavicov, rele zhavenia a prepadových okruzkov na vstrekoch stalo od piatka do pondelka co su tri dni, a chytilo po nazhaveni na sup ako benzin, tak dufam ze to tak aj ostane...

2014-09-21 20:43:15

Dlouhý start 320CDI 2007 .. Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně problému s dlouhým startováním (320 CDI r.v.2007 V6) jak u studeného tak u teplého motoru. Při teplém motoru se doba startování prodlouží (cca 12 sekund). Diagnostika žádný problém nezjistila, zkouška vstřiků nebyla průkazná, vyměněna byla i obě čidla na railu a změna žádná. Pokud se někdo s podobným problémem někdy setkal byl bych mu vděčný za radu, děkuji.

Doli  
Libor
2014-09-21 20:47:00

abc.123: Pravděpodobně vadný vstřikovač nebo několik - jediná rada je provést průkaznou zkoušku

2014-09-21 20:59:29

Omlouvám se, špatně jsem formuloval slovo neprůkazná. Vstřikovače jsem podrobil testu s baňkou a u žádného nebyla zjištěna abnormalita.

Doli  
Libor
2014-09-21 21:09:59

abc.123: Testy s baňkou znám min. dva. Každým se zjišťuje něco jiného...

2014-09-22 05:46:29

abc.123: Ta dlouhá doba je při každém startu nebo se to stává sporadicky?

2014-09-22 20:04:52

blueabyss: Ta doba je při každém startu stejná a ani žhavící relé na diagnostice neukázalo žádnou chybu.

2014-09-23 22:56:15

abc.123: Tak to zní pozitivně - já právě řeším sporadické vadné starty u stejného motoru a už se z toho střílím do hlavy.

Diagnostika je na to krátká tak to řeším v křivkách.

1. snímač tlaku - zelený

2. vačka modrý

3. vstřikovač 1válce

4. regulační tlakový ventil

obrázek vlevo je bezchybný start do 0.7 s

obrázek vpravo je vadný start 4s

Vím proč to nestartuje, ale nevím co to způsobuje

2014-09-24 18:26:02

Tak mám konečně vyřešeno - vše samo sebou jak jinak než po zásahu kutila. Když se něco pokazí samo tak to není takový problém, jako když to dojebe rádoby mekanik. Vadně zamontovaný DRV ventil - tím pádem dojebaná levá trubka rail - nový díl 22 000kč. A je to - na foru jsem četl, že by to mohlo býttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

2014-09-25 19:26:22

blueabyss: děkuji mnohokrát za nápovědu, zaměřím se na toto a uvidíme co vykoumáme

 Mess
Michal
2014-09-25 21:29:58

abc.123: No ten jeho pripad je az moc specificky. To bys musel mit velke stesti, aby to bylo take tim :). To spise ten osciloskop je napoveda, jenze ten asi zase nemas :).

Blueabyss: Co v dnesni dobe stoji takovy osciloskop? Predpokladam, ze je to nejaky co se pripojuje na pocitac a az tam zobrazuje?

P.S. no jo, i okno tam vidim

aso
2014-09-25 21:41:24

blueabyss, ako vzdy klobuk dole pred tvojimi znalostami a hlavne chutou vyriesit problem

co sa tyka toho analizeru, lacna zalezitost to nebude, samozrejme zalezi kolko kanalovy osciloskop to je , podla tych fotiek ktore sem dal z toho analizeru blueabyss by to mal byt 4 kanalovy:

http://www.diagnostic-sho...ani/?strSearch=texvik&o=p

ja som len zvedavy ako bude mne startovat v mrazoch kedze som mal podobny problem, ale zatial to mam ok :)

 Mess
Michal
2014-09-25 22:02:36

Lacine nebo drahe :), zalezi jestli vychazis z toho kolik to stalo pred deseti lety a nebo z toho ze mas rozpocet na nakup 10 000, taky v dnesni dobe koupis spoustu veci, ktere ani nefunguji. Takze se ptam, protoze on ho ma a ocividne funguje.

2014-09-26 00:00:52

Mám Texvik DS pro - je to 8 kanálový recorder (osciloskop)-jeho cena je zanebtalná oproti příslušenství pro něj - celkem je to dost přes 100000kč už to ani nepočítám.(počet kanálu pro měření lze zvolit proto jsou na obrázku jen 4)

Konkrétně u tohoto případu by tato závada bez něj nešla nejspíše slušným způsobem vyřešit. Měnit pokus omyl je mi protivné a hlavně drahé - jsou od toho špinavé ruce.

Než jsem začal měřit, tak jsem se domníval (řídící jednotka nebo čerpadlo) koho by napadlo měnit trubku railu, a koho by napadlo, že nějaký nýmand tam namontoval regulátor tlaku na hulváta. Pro jeho montáž je přesně stanovený postup a MB jej ani nedodává jako ND - asi ví proč.

Klasický budík na hodnoty více jak 2500bar - což jsou dnešní systémy CR D je vcelku také drahá záležitost, ale v jeho rozlišení nejste schopni poznat malou ztrátu tlaku, a navíc jak jsem psal celý proces dobrého startu trvá připližně 0.7 sekundy - dlouhý start trval do 6 sekund - bez záznmu hodnot nic nevyhodnotíte.

Než vám stačí naběhnout čísilka na diagnostice tak je po všem - diagnostika je na tyto případy ničemná i ve skutečných hodnotách, navic co se týká paměti závad mlčela jak hrob.

Já jsem využil k měření snímač tlaku namontovaný na vozidle - k tomu jsem v tomto případě nepotřeboval znát hodnotu tlaku, (dala by se dopočítat) ale to jestli tlak někam nemizí a to jak jednotka ovládá regulační tlakový ventil.

Problém vznikal jen u teplého motoru - tzn porovnat tlak u teplého a studeného motoru- zkouška byla zcela prokazatelná (odpojené vstřikovače a náběh maximálního tlaku rail bez jakékoliv regulace.)

Jak je vidět z obrázku tlak vždy naběhne - čerpadlo to nebude - tak kudy to sakra při teplém motoru může téct. Ona malá chyba je vidět i u studeného motoru.

zelená - snímač tlaku

červená vačka - jen pro orientaci kdy se motor roztočí a kdy zastavi

Ps: a mimo jiné mi s měřením hodně poradil jeden diagnostik ze Slovenska

To co nás čeká u přímého vstřikování benzínu a nových koncepcích motoru se mi nechce ani pomyslet - já už to snad dělat nebudu.

2014-11-23 10:37:10

Dobrý deň, ja mám taký problém, že keď chcem naštartovať motor, tak štartér točí, točí a nič. Chytí až keďalšie pridám plyn. Čím to môže byť? Ďakujem.

2014-11-23 10:43:17

Stejná prodleva při teplém i studeném motoru?


Odpovědět

1  2  3  4