Fórum - Téma


W211 - Dlouhý start 320 CDI


Fórum E-Class W211 W211 - Dlouhý start 320 CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4

aso
2014-02-14 21:01:16

Dobry den, som tu novy a mam zaujem kupit W211 320CDI 4MATIC 8/2006 v prevadzke od 1/2009 ma najazdenych pravych 100000km, zarazilo ma vsak ked som k tomu autu prisiel stalo tyzden, nazhavil zacal startovat a motor tocil asi 20 sekund a az potom chytil.

V mercedese mi povedaly ze je to uplne normalne (co ma teda zarazilo) ze ked auto dlhsie stoji zle startuje vraj su to prilepene piezoelektricke vstrekovace.

je to naozaj bezne alebo tam nejako spadava palivo alebo cim to moze byt ??

Ked motor uz naskoci a idete sa previest, na druhy den chyti na brnk... az ked zasa postoji 4 dni alebo cely tyzden to iste prvy start 20 - 30 sekund...

auto bolo samozrejme servisovane len v MB, este ma bezplatny servis do 1/2015.

dakujem za odpovede...

2014-02-14 21:08:25

spíše se to lehce zavzdušní - možnái lehká netěsnost vstřikovačů- kontrola přepadů. Přeměřit při startu po této době tlak na railu - až uvidíš jaký tam je, tak nejspíše zapomeneš na zalepení vstřikovačů.

aso
2014-02-14 21:30:40

Ja som taky rad ze niekto normalny napise aj nieco taketo, ved predsa nemoze byt normalne ze auto ked dlhsie postoji zle startuje, mne to tiez nepripada logicke...

a tiez si myslim ze tam asi spadava nafta alebo nieco take, ale oni na to tam spadnut nafta nemoze...

To auto je prave kvoli tomuto problemu prave v mercedese, len ja sa prave bojim ze ty kreteni (pritom nechcem nikoho urazat) co vsetci ale vsetci svorne tvrdia "ved to robia aj fungl nove auta a hlavne 320 motory, vsetky ale vsetky" a oni to povazuju za uplne normalne, zacnu najprv startovat auto zistia ano ze startuje dlho a potom pojdu na nom na diagnostiku na dielnu, lebo stoji na parkovisku v mercedese, a tam zistia ze vsetko je OK lebo uz bude tlak v common raily ok ako som pisal, lebo na druhy den auto chyti na brnk...

ale aj tak ti dakujem moc za rychlu reakciu, ktora v podstate potvrdzuje moju domnienku ze vstrekovacmi to asi nebude, teda aspon si to myslim pretoze auto ked uz ide tak necitit sebemensi problem v chode motora, ani co ilen potrhnutie...

2014-02-14 21:51:19

Spadávání nafty asi ne auto má elektrické čerpadlo -i malé množství vzduchu vcelku hodně roztrhá tlak v railu. Vnitřní netěsnost vstřiků je hodně ovlivněna i teplotou vstřikovače, ale pokud to druhý den funguje?

Já opravdu myslím že se jedná o lehké zavzdušnění. Zase na druhou stranu - pokud s autem 14dnů nejezdím - neudivuje mě o něco delší start, ale 20 s je docela dost.

aso
2014-02-14 22:00:57

dakujem za odpoved, a ak este mozem, ta lehka netesnost vstrekovacov znamena co, ze treba pod nimi vymenit tie podlozky alebo vnutry tych vstrekovacov je problem ?? alebo ten prepad vstrekovacov, da sa s tym vobec nieco robyt ??

udajne tam je aj nejaky regulacny ventil na tom raily, ten by to nemohol tiez byt ??

a este otazocka dufam ze tento model uz nema to SBC...

btw. ja mam zatial BMW 530d 10/2002 a to mozes nechat stat aj dva tyzdne a po nazhaveni chyti ako benzin, na brnk...

2014-02-14 22:19:11

Často to bývají přepady a spoje v nízkotlaké části. Jsou na to různé zkoušky. Lze to i naměřit scopem - vstřikovače ve spojení s regulací tlaku na railu. V MB by měli mít velice kvalitní scop 12 kanalový . dříve Hermann dnes AVL tzn mají prostčedky na to jak to změřit. Diagnostika je na to pomalá a hlavně nelze na STAR udělat záznam - 1vt trvá na takové měření celou večnost.

W211 2006 již nemá brzdový systém SBC.

btw: Já mám 4 koně a několik Mercedesu BMW mne již nějak opustili, ale od roku 1990 jsem vystřídal všechny modely

aso
2014-02-14 22:22:53

Ja ti moc dakujem za vycerpavajuce odpovede, aspon sa budem vediet popitat ako to meraly atd...

este raz dakujem...

aso
2014-02-15 08:38:43

blueabyss este mam predsa jednu otazku, dalo by sa eliminovat to zavzdusnenie po dlhsom stani napriklad tym ze otocim kluc na zhavenie a necham dlhsie bezat elektricke cerpadlo, myslim ci dokaze za dlhsi cas vytlacit to zavzdusnenie, pripadne to urobyt dva krat pred startovanim alebo to nebude mat zmysel ??

dakujem

2014-02-15 08:52:28

Domnívám se, že to mít vliv nebude.

aso
2014-02-15 09:09:49

ok, tusil som to, a nemoze to sposobovat solo sam ten regulacny ventil na tom raily??

2014-02-15 09:15:20

Tak do těchto témat, už se já nepouštím - bez relaventního měření jsem si tyto diskuze již dávno zakázal a příjdou mi bezpředmětné.

Doli  
Libor
2014-02-15 09:17:02

U těchto motorů to opravdu většinou dělávají okroužky na přepadech vstřikovačů, už jsme se s tím setkali několikrát. Dají se koupit samostatně ( origo od je dokonce zabalený každý zvlášť, takže není v sáčku ani vidět ). Ale to už tu Blueabyss psal někde na začítku....

aso
2014-02-15 09:20:19

ok chlapi aj tak vam dakujem moc...

aso
2014-02-15 09:40:48

a chlapi je ta vymena okruzkov problematicka, alebo to dokaze mechanik ktory pracuje v MB zvladnut ??, vybrat vstrekovace a vymenit okruzky, alebo na to treba nejake specialne naradie pripadne tester ??

alebo najst niekoho kto sa tym profesionalne zaobera ??

Doli  
Libor
2014-02-15 09:48:49

aso: Vstřikovače se vyndávat nemusí. Vždycky je dobré, když člověk ví, na co má sáhnout, ale nemusí to být 100% řešení, bez další diagnostiky jak psal Blueabyss bych se do ničeho nepouštěl.

aso
2014-02-15 09:51:16

Dobre super, na zaklade vasich vycerpavajucich odpovedi aspon budem vediet na co sa pytat ako merali co meraly ...

to znamena ze s tym osciloskopom ktory spominal blueabyss by sa to malo dat zistit ze prepady netesnia ??

2014-02-15 11:37:17

jen poznamka i 2006 maj SBC....

2014-02-15 13:31:40

Napřed jsem se domníval, že již modely roku 2005 byla změna, ale teď jsem se koukal tak, že by snad až od 06.2006 přestali SBC montovat? Pokud je to tak se omlouvám za špatnou informaci.

aso
2014-02-18 21:22:00

Tak mam vysledky z MB servisu, bolo na diagnostike, a ta zistila ze je zle zhiaviace rele a ze tym padom to vobec nezhavy, a jeden vstrekovac na 2 valci ma mierne korekcie:

istwert min max

valec1: 0,44 0,08 0,44

valec2: 1,32 1,23 1,68

valec3: 0,50 -0,09 0,50

valec4: -0,06 -0,15 0,45

valec5: -1,04 -1,11 -0,35

valec6: -1,14 -1,53 -1,13

bolo to merane tak ako ste poradily, bohuzial len STAR, po 4 dnoch statia tocil starter asi 8-10 sekund a tlak na raily bol 4 bary, v momente chytenia motora bol tlak na raily 290 bar, bohuzial nevieme kedze to bolo len tym STAR-om merane, ako stupal tlak pocas tych 8-10 sekund...

boli robene aj kapilarne skusky prepadov vstrekovacov a vsetky len slzily zjavne nepretekal nejakym vacsim prudom ani jeden...

tak myslite ze by to mohlo byt tymi okruzkamy ??, mechanikovy sa to nezdalo a ze sa to tam nemenieva...

ja viem ze to bude zasa len dohad ale on povedal ze nevie ako scopom merat tlak co je divne ze...

dik za vase nazory

Doli  
Libor
2014-02-18 21:26:18

aso: korekce jsou v pohodě. o okroužcích jsem už psal, mění se a konkrétně u nás to několikrát tuto situaci vyřešilo, vícekrát se opakovat nebudu - když nic, tak je to nejjednodušší a nejlevnější začátek.


Odpovědět

1  2  3  4