Fórum - Téma


W211 - Kola


Fórum E-Class W211 W211 - Kola

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-10-17 21:29:59

jirkah: Jiříku,a jak velká ta kola měla být ? Však máš pěkná kola,kola od traktoru nedopisují...Ono záleží o jakou velikost jsi žádal

Lion  
Marek
2016-10-18 12:58:51

Ahojte, davate na S211/W211 kola z napr. C-klasse?

libi se mi :)

Front alloy wheels: 16x7" ET37

http://www.alloywheelsdir...ercedes_electra_wheel_245

v TP mam sice:

7.5Jx16 ET42 225/55/R16

8Jx16 ET36 225/55/R16

jako asi mi je jedno, ze je zatim v TP nemam (planuji postup, co tu byl zminen), ale hlavne zda to bude pasovat,

osobne to beru ze pro 225/55/R16 muzu mit 6-8J x16 ET36-42

co vy nato? diky

2016-10-18 16:23:54

JirkaH: mě taky povolili jen 245/45-17. Ta kola co píšeš-215/55-17 mi nepovolili.

2016-10-18 17:25:49

lion: Měl jsem něco podobného na předešlém voze,původně kola z W 208-209 (CLK),ale průměr byl 17",jinak předek taky 7,5" a zadek 8" a bez problému.V TP jsem je zapsané neměl a na STK ani zmínka (2x).

Spíše jde o to,když se něco stane,tak pak by to mohl být průšvih,že auto není dle TP.

To ET je v pohodě.Jinak na ty ráfky,které se Ti líbí,tak by měly mít předek 225/45/16 a zadek 245/40/16.

Těch možností je však moc a asi taky záleží,kdo by ta kola zapsal a jakou má momentální náladu

JirkaH  
Jirka
2016-10-18 18:29:06

šolim: Ha ha srandičky. No to jsou ty kola na autě 17"v TP mám 16" . Ale jezdím nechce se mi je dávat pryč.

2016-10-18 18:38:33

jirkah: Pěkný,pěkný,moc pěkný

2016-10-18 19:33:44

Čau kluci, prosím Vás, nevíte někdo, zda půjdou pl.disky z "C" R15 s roztečí 5x112 nasadit na kombík "E"

Popř. nemohl by mi, prosím, někdo kouknout do VTP, zda jsou takovéto kola u "E" povoleny?

Zřejmě budu prodávat svoje "C" a plecháče s novýma zimákama bych si rád nechal, ale budou mi k ničemu, jestli nepůjdou nasadit nebo nebudou povoleny, pak bych je přidal k "C".

Děkuju všem.

JirkaH  
Jirka
2016-10-19 07:35:41

brutall: Ahoj, mě se neptali na celkový rozměr.Na těch 245.45.17 bych ve středních čechách vůbec nemohl jezdit. Máme silnice jak někde Guatemale. Když jsem řekl že chci na 220cdi 17". Tak řekli nelze. Je to asi kvůli emisím, jako že ten motor má větší zátěž v tom průměru.To je zajímavý že to není tak dlouho co jsem viděl v autosalonu na prodej Fabii 1.4tdi 66kw na 17". Tak tomu nerozumím. Mám o 60kw víc než ta fábie a já ty 17" kola jako neutáhnu. No nemají se v Rusku líp,tam by to řešily jinak

Lion  
Marek
2016-10-19 08:46:49

šolim: ok, uz vidim, ze tam je front a rear, jsem to nejak prehledl

Dotaz: ma to nejaky smysl mit jine rozmery vepredu a vzadu?

2016-10-19 14:11:23

lion: Ráfek je zohledněn k použité pneumatice,viz. rozdíl v šířce ráfku,tzn. předek disk 7,5 pneu 225 mm a zadek disk 8" pneu 245mm.

Nyní mám na současném voze př. disk 18"/8,5" s pneu 245/40 a zadek disk 18"/9,5" a pneu 265/35,takže taky rozdíl s ohledem na pneu.Na tyto sady disků,s rozdílností šířky ráfků se taky právě používají pneu s rozdílnou šířkou a výškou.

Tady posílám trochu něco o pneumatikách

https://www.az-pneu.cz/rady-informace

Lion  
Marek
2016-10-19 14:24:22

šolim: supr, chápu, nicméně když koupím kola 1 rozměru, tak prostě vzadu budou stejné rozměry jako vepředu, takže kvůli toho jsem se ptal,že ikdyz vzadu mají být širší a nebudou, tak snad ty ráfky vydrží :))

díky :)

2016-10-19 14:28:58

lion: Určitě

2016-10-29 20:37:26

Zdar. Nevíte jak dlouhé maji byt šrouby na originál avantgardy kola r16? Co jsem tak měřil tak by tam měli byt asi 47mm dlouhe.

2016-11-16 20:32:00

Rozšiřovací podložky .. Ahoj, nevím jestli to tu už někdo řešil ale nenašel jsem nic.

Stala se mi nemilá věc. Mám E320 CDI, W211. Koupil jsem kola na zimu. A samozř. špatné ET. Mám na autě ET28 a kola co došla jsou sice origo MB ale ET 43. Takže přední jsem nasadil a dřely o brzdové třmeny. Prodejce samozř. kola zpátky nechtěl, prý jsem . Tak jsem si chtěl objednat podložky. A další problém. Zadní podložky žádný problém ale přední ouha. Náboj je příliš vystouplý a tudíž nelze udělat osazení na vystředění kola. Tak jsem obvolal všechny podložkáře, jestli někdo neví co s tím a každý říkal, že tento problém řeší každý týden s éčkem w211 ale bohužel, že je to neřešitelné. A nevystředit to a jen dotáhnout na šrouby je samozř. nesmysl. Takže jsem si koupil kola na nic. Takže jsem tedy chvilku přemýšlel a vyřešil to sám. Nechtělo se mi totiž kupovat další kola. Přikládám fotonávod, třeba to někomu pomůže. Nevím, jak to kdo řeší, já to udělal takhle. Do podložek jsem nechal udělat tři průchozí otvory 5mm. Je třeba vybrat místo, kam se díry udělají, disky mají totiž spoustu odlehčení a je třeba vybrat místo, kde je hodně plného materiálu aby nedošlo k provrtání sedla hlavy šroubu.Pak se vezme vložka, která má průměr, jako otvor v disku a v podložce. Ta se nasadí na podložku a zárověň do disku. Tím se vystředí podložka. Je třeba otvory pro šrouby mít přesně proti sobě. Pak se přes malé díry 5mm v podložkách udělá závrt do disku. Po prvním zavrtání je třeba vložit do toho zavrtání kolíček, aby při dalším vrtání nedošlo k pootočení. Otvory by pak nebyly proti sobě. Zavrtání do disku stačí cca 5mm. Potom se umístí do těchto otvorů středící kolíčky, které jsou delší o 5mm/o hloubku zavrtání/, než podložky. Tyto kolíčky drží podložky vystředěné. Vnitřní vložky pro vystředění se potom vyndá a kolo se může nasadit. Je potřeba trochu opatrně, aby podložka nespadla. Stačí podložku trochu máznout vazelínou a drží a nespadne. Kdo chce, může si udělat závit a podložku přišroubovat, nebo přilepit. Mě to přišlo zbytečné. Pokud je tento problém nějak vyřešený a je to zbytečné téma, tak to smázněte.

Obrázky jsou od posledního k prvnímu

 Mess
Michal
2016-11-16 22:51:14

lord: Je to pěkná práce, chápu zklamání z koupených kol a proto jsi to asi chtěl dotáhnout do konce, urvat to asi neurveš, ale nedal bych si to tam. Ta obvodová hrana kruhového tvaru co tam má být funguje lépe, protože je kruhová, takže se chová pořád stejně ve všech polohách kola. A tady jsou podložky s hranou i když ty dvoje šrouby tam, to je taky dílo... Oželel bych ty kola hodil je ho haj*lu a dal tam jiné ET. https://autotechnik.sk/ka...ozky/mercedes/w211/diely/

2016-11-16 23:03:04

mess: Nj, chlap psal, že je et 35 a poslal 43. I to se stává.

Ale není to zásadní problém. Jinak pokud jde o to, že tam není osazení, to nemá na nic vliv. Je to jen na vystředění. Těch 5 utáhlých šroubů, to je na věčné časy, jak se sovětským svazem. To se nehne ani o setinu, i kdybys s tím jel 400. Jde jen o vystředění, aby to neházelo. A ty podložky v odkazu, to tam prostě nejde. Když se podíváš na poslední moji fotku, tak tam to vidíš. Od kotouče se to zužuje ze 66,6, na 65,6. Tam je jeden mm, tak by tam byla šlupka 0,5mm. Takže nelze udělat. Co vím, tak to tak mají jen některý mercedesy. Některý ten náboj mají nízký, tam to jde v podstatě jak u zadních kol. Já to mám 25mm. Bohužel. Takže bychz musel mít podložky 3cm a to už je moc.

 george1960  
Jirka
2016-11-17 11:27:47

lord: Nezlob se, ale nestačilo by do toho disku vtlačit plastový distanční kroužek podle naměřených průměrů otvoru v kole a průměru náboje? Jak píšeš drží to šrouby a jedná se pouze o vystředění kola při montáži, navíc máš ve výbavě montážní kolík, který dáš místo jednoho šroubu. To co jsi udělal je zajímavý nápad, ale přiznám, že bych si s tím až takhle hrát nechtěl. Navíc, jak píše kolega kroužek je kroužek i kdyby jen 5mm. Jenom můj názor.

2016-11-17 12:17:30

george1960: Asi jsi to nečetl pořádně, nebo nejsi technicky zdatný. Je tam 1mm na průměru, což je kroužek se sílou stěny 0,5mm. To je slupka jak papír, tedy neproveditelné. Tedy ani plastový kroužek nelze použít.

Jinak není to žádné hraní, týká se to jen předních kol a trvalo to cca 15 minut. Takže žádný problém.

 george1960  
Jirka
2016-11-17 14:39:29

lord: Jj promiň, jsem neschopný, omlouvám se. Jenom, když dáš podložky, tak to není jako změnit zális disku, změní se spousta parametrů majících vliv na pérování a tlumení, zatěžuje se mnohem víc i samotné kolové ložisko atd, ale je to Tvé auto, v pohodě nebudu dál reagovat.

Já ač nemehlo, bych vzal disk na soustruh, zvětšil bych průměr otvoru do hloubky 5mm tak abych si na podložce mohl vytvořit středící kroužek odpovídající tomuto většímu otvoru v disku a bylo by vyřešeno elegantně a smysluplně. Ano nedám to za 15 minut a potřebuji k tomu vybavení, ale řešit lze vše. Tak jenom přemýšlím jaké hrůzy potkávám na našich silnicích.

2016-11-17 15:16:33

george1960:

Georgi, myslím, že jsi zbytečně vztahovačný. Neříkám, že jsi neschopný, neznám Tě. Jen Reaguji na konkrétní situaci.

Jinak, podložkami 2 cm se nezmění vůbec nic. Uvádím jen kolo do polohy, v jaké má být.

Takže o žádném zatížení nemůže být řeč. No a já jsem zvyklý řešit věci jednoduše a smysluplně. Nevím, jestli jsi někdy na soustruhu pracoval ale vystředit kolo, to není jen upnout ho do univerzálky ale musíš buď mít možnost upnout věc za stejný průměr, který budeš soustružit, nebo musíš pracně kolo hodinkami měřit a vystředit. A píchnout do přesně obrobeného dílu je nesmysl, pokud to není vyloženě nutné, což v tomto případě není. Jestli jsi někdy stáčel kotouče, sám jsem to několikrát dělal/jsem původem strojař/, tak to není žádná sranda. stačí malá nepřesnost a už Ti lítá volant, nebo kope brzda. Takže soustružit kolo je holý nesmysl. Pokud se jen trochu netrefíš, tak až pojedeš 150, tak budeš jako automatická pračka při ždímání. Takže když jsem to posunul o 2cm, tak jsou kola tam, kde mají být,jinak byly zapuštěny moc dovnitř, tedy není to žádná hrůza, o kterých píšeš.

Nicméně, občas jsou vidět auta, co vypadají jako "HOT ROD"


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7