Fórum - Téma


W211 - Cukání při rozjezdu


Fórum E-Class W211 W211 - Cukání při rozjezdu

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2

2014-01-07 19:24:49

Dobry den potrebuju piradit. Kdyz nastartuju studene auto a chci jet tak me cuka a spatne radi jak kdyby nevedelo ktery rychlostni stupen zaradit. Po zahrati a asi cca 15 min. Auto radi uplne normalne a perfektne. Mam mercedes E320 cdi 2005. Pramyslim zdali vymenit oleje. Tak me poradte prosim dekuji.

2014-01-08 11:14:45

zdravim,mam podobny problem uz dlhsie. vsimol som si,ze po vymene oleja v prevodovke radi nejaky cas dobre a potom sa to zacne chovat ako pise messie. a ako sa ochladilo,tak to trha viac.dokonca ked udrzujem ustalenu rychlost tak kolisu jemne otacky co vidno na otackomeri aj citit jemne hupanie.ked par krat pridam plyn problem sa strati. pytal som sa cloveka co sa specializuje na prevodovky a podla neho to na menic nevyzera,skor na lamelu alebo inu mechanicku chybu.tak mam v tom hokej.mam 220cdi 2008.pocul som sialene sumy za novy aj repasovany menic a tu citam oprava okolo 15000 kc.... a keby bol problem v tej vode v oleji,moze sa to tak prejavovat,musi byt zakonite chybny aj menic? dik

2015-10-15 21:36:08

Zdravím všechny, mám také problém z měničem tzv wandlerem. Volal jsem do mercedesu a když vrátím starý kus stojí wandler 33700,- Nevíte někdo jestli se nějaká firma zabívá renovací wandlerů? Psalo se tu o opravě za 15000,- zajímalo by mě co taková oprava vše obnáší. Díky za názory

Doli  
Libor
2015-10-15 22:14:32

copko: Umíme to udělat za 15 000

2015-10-15 22:45:36

doli: repasi wandleru, nebo celou opravu?

Doli  
Libor
2015-10-16 06:51:01

copko: plus mínus komplet

2016-02-28 11:34:13

messie: Jen jsem se chtěl zeptat jestli jste problem dořešil a jak Děkuji.

2016-02-28 13:14:11

Zatím jsem problém neřešil, protože se nezhoršuje. Ale v blízké budoucnosti se chystám nechat vyndat Wandler a chtěl bych ho poslat na repasi

2016-02-28 16:28:56

copko: Já odpojil EGR ventil a jeto mnohem lepší jen zásuvku na zkoušku po čase svítí moor ale do nouz, nepadl. Nebot u jednoho vozu jiná převodovka aproblém se nevyřešil vstřiky a beze zmněny.z toho usuzuji žepřevodovvka to nebude snad ten netěsný EGR ventil.Tak zatím.

2016-03-01 19:52:03

messie: Zdar, mám naprosto stejný problém se svým vozem (E270 CDI 2005). Studené auto při ustálené rychlosti např. 50km/hod "houpe" jak na otáčkoměru, tak i skutečně. Stačí cca 5-10min jízdy a vše je normální. Já bych to taky viděl spíš na "něco" v motoru než ATP.

Jsem zvědav co to může být. Olej a filtr v ATP chci každopádně vyměnit protože mám auto rok a nevím kdy předtím byl měněn, po koupi jsem jen nechal v MB zkontrolovat hladinu a nahráli mi nový SW pro ATP. Přes léto jsem s tím žádný problém neměl.

Tak jsem trochu pátral a ptal se......no a v tipech v servisu MB je uvedeno, že se jedná o problém na lamelách, který se odstranil změnou řídící jednotky ATP kde se tento problém lamel ošetřuje SW. No jelikož řídící jednotka cca 35 tis.,a na záruku to asi neuhraju tak jsem se rozhodl, že auto už necuká a za chvíli bude taky už teplo a to se vše chová normálně.

2016-03-15 22:41:44

asba: Dobré rozhodnutí

2016-08-02 14:50:16

Ahojte, už dlhšie si všimam na W211 E220 CdI problem....a to hlavne v chladnejsich mesiacoch po prvom studenom starte autom strasne trasie, kolisu otacky ale akonahle sa troosku prehreje tak ten problem pominie a radi aj ide krasne. Menene : palivovy filter, pouzity cistic palivovej sustavy, menene zhavice, vstreky su v pohode. vie mi niekto poradit v com by mohol byt problem? Je to automat. Diky

2016-08-03 18:50:11

Cukání za studena co popisujete jsem měl to samé, chtěl jsem řešit wandler ale nakonec to byl jeden selenoid v převodovce,udělal jsem si to sám a je klid,musím někde najít to číslo toho selenoidu,cena byla tuším cca 1500,-kč

Převodovka nemusí ven.

2016-08-04 08:12:19

prosim ta ako si identifikoval ten solenoid,ze je chybny?

2016-08-04 08:38:28

To by zaujmalo aj mna. este skusim vycistit EGR ci sa to nejak nezlepsi. Robil ste to niekto? nebude to zapečene jak rpasa? resp. nepoznate nejaky dobry top ako ho dobre rozhýbať a vytiahnut? Sorry ak som siel off topic.

2016-08-04 10:18:11

Tohle tajemství mi prozradil jeden zlatý človíček z Prahy,poslal mi součástku i s nákresem.

problém jsem měl naprosto stejný jak popisuje messie, po výměně selenoidu je klid

2016-08-23 10:38:50

Taky mám 5st.automat, 320CDi V6 2007, 4-Matic, 270000km, motorově najeto 140000km a převodovka taky po repasu - najeto 140000km. Když je kolem 10stupňů ráno a míň, tak se auto třese než se zahřeje, zkoušel jsem jet na Neutrál, přidávat, ubírat, chvění je stále stejné a neměnné, myyslel jsem si že spíše třeba kapalina v tlumičích, než se trošku zahřejou, jelikož mám AirMatic, ale jak to tak čtu, ten Solenoid co píše Quadro by mohl být to samé. Jelikož otáčky kolísají, při volnoběžných otáčkách ne, ale za jízdy i na tempomat jde vidět jak ručička kolísá. Jak se dá zjistit, který solenoid je vadný? Díky Quadro .

2016-08-23 17:57:01

marah: Ahoj ,ale to co popisuješ ty bych neviděl jako problém převodovky ale chodu motoru za studena,pokud se ti motor chvěje i na volnoběh tak třeba vadný nějaký žhavič,nebo vstřik, těžko říct, nejlépe to napíchnout na diagnostiku.

Teď čtu znovu tvůj příspěvek a píšeš že na volnoběh se neklepe.

Mě se auto ale neklepalo jen převodovka nevěděla co zařadit a šly otáčky nahoru,dolů při jízdě než se to ohřálo.

U tebe může už začít zlobit wandler pokud se auto chvěje.

Máš správný olej v převodovce?

Máš ho tam správné množství?

Kdy jsi naposledy měnil olej v převodovce?

já měl tenhle problém který tu popisoval messie cituji

"Dobry den potrebuju piradit. Kdyz nastartuju studene auto a chci jet tak me cuka a spatne radi jak kdyby nevedelo ktery rychlostni stupen zaradit. Po zahrati a asi cca 15 min. Auto radi uplne normalne a perfektne. Mam mercedes E320 cdi 2005. Pramyslim zdali vymenit oleje. Tak me poradte prosim dekuji.

Více na: http://www.mercedesclub.c...lect=113453#message113453 "

2016-08-24 06:16:25

Na diagnostice bylo vše v pořádku, možná že by to mohl být taky jen třeba silentblok, jelikož je má mercedes prý kapalinové, tak třeba silentbloky motoru, uvidíme jak se v tom trochu pohrabu, mám auto celkem čerstvě, výměna oleje v převodovce před 8000km v Merceces Zlín, akorát to celkem ojebávají, na faktuře pouze 5l oleje, takže jen co vyteklo z vany to nalili zpět, ale proplach se nekonal, když tam nalili jen 5l.

Nový poznatek, po ránu, za chladna, první rozjezd, přeřazení z dvojky na trojku, otáčky dejme tomu 2000ot./min - chce přeřadit na trojku, ZVÝŠÍ se otáčky na cca 2200ot./min chvilku drží, pak spadne zpátky na 2000ot./min, drží zase cca 2vteřiny a spadnou na konečných 1700ot./min - kde už je zařazena trojka. (Ty otáčky nejsou přesné, dávám přiklad ale +- tak nějak se to děje) 5-ti kvalt převodovka. Nemáte s tím někdo zkušenost?

2016-10-07 11:24:47

Trhanie pri pridani plynu .. Zdravim, mam W211 E270 5AT.

Po preplachu prevodovky mi asi po mesiaci zacalo pri akceleracii trhat autom.

Nechal som vymenit stredne lozisko na kardane, mal som podozrenie aj na hardyspojky, ale tie vyzerali ok, tak som ich nemenil. Nakoniec ani to lozisko nevyzeralo ze by bolo zle.

Tak som nechal zrepasovat wandler aj s novym olejom, kedze v tom starom sa nasli nejake ciastocky (strieborne a aj mosadzne).

Auto ale stale trha. Na jednotke som to myslim ani nepozoroval, na dvojke trochu a na trojke a vyssie mi to trhanie pride dost nezdrave. Trhanie je sprevadzane aj hucanim resp. ako keby sa nieco trelo.


Odpovědět

1  2