Fórum - Téma


W211 - Hlášky a chybové kódy


Fórum E-Class W211 W211 - Hlášky a chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5

baby  
Josef
2016-05-03 16:38:20

al47: Podívej se zde http://www.mercedes-sbc.c...ase-brzdoveho-systemu-sbc

2016-05-03 17:29:43

al47: To vypadá na alternátor a taky baterii. Mě to vyskočilo před rokem. Altík u Hoška za 25 000 Kč. Já měl obě baterky úplně nové (origo MB) a začalo to hláškou že "convinient functions not available v bílém když jsem jel do práce. Při návratu už se objevila ta červená ohledně napětí na baterce a než jsem dojel k Hoškovi tak přišla to ohledně brzd a krátce poté mě to přestalo brzdit úplně. Odstav to a nech to odtáhnout do servisu a neriskuj. Já měl štěstí že na křižovatce jsem měl zelenou a nikdo nebyl přede mnou, jinak bych řešil ještě nabouraný auto.

2016-05-03 17:33:11

To jsi dal za altik 25k

2016-05-03 17:55:53

jenda9606: JJ v nouzi na prachy nehledíš. V Brně je to špatný s fundovaným servisem MB, o Dolim jsem ještě nevěděl a i tak odtah do Tišnova by asi stál taky dost a Hošek toho využívá. Jo původně to mělo být 28 000 ale dali mě "slevu na vratný díl"

2016-05-03 20:05:03

Baterka na vymenu

2016-05-03 20:12:05

Také si myslím, že to bude baterkou, ale nejlépe načíst a pak řešit

2016-05-03 23:55:39

al47: Pokud nejdou komfort věci, pak může být nakoplá i hlavní baterie (nízké napětí). Doporučuju obě baterky změřit solidním měřákem a pak konat. A nespolehal bych se na to, že SBC honí za běhu motoru alternátor. Radši bych to rychle opravil a pro jistotu načetl diagnostiku SBC. Brzdy nejsou sranda....

2016-05-04 00:06:54

radimvs: Souhlas ale příčinou nízkého napětí baterie může být alternátor který nedobíjí nebo naopak ničí baterii přebíjením. Nikde nepsal, že by auto dlouhodobě stálo a tím by mělo odpadnout pomalé vybíjení baterie. Při jízdě by se baterie dobyla a nehlásilo by mu to tuto hlášku. Dobrý mechanik by si s tím měl v každým případě poradit.

2016-05-04 09:14:43

milos156: Přidám osobní zkušenost. Pokud jsou baterky "nahnilé", pak je z důvodů bezpečnosti systém prohlásí za špatné. Stačí je regenerovat dobrou nabíječkou (u mě CTEK, opravdu nabíjí a umí regeneraci) a baterka ještě rok, rok a půl i dva roky vydržela (E500, CLS500). A u výměny té malé pozor, ne vše je kompatibilní. Originál je vlastně přeznačený FIAMM, lze najít ekvivalent. U VARTY jsem ho nenašel, nemají odpovídající typ.

2016-05-04 10:00:55

radimvs: JJ dík, moje byly origo z výroby a po 9 letech už měly nárok na důchod To teda bylo ještě před tím incidentem. V době výpadku altíku tam byly už obě nové.

2016-05-05 12:45:07

diky moc za radu, no snad SBC to neni jelikoz to bylo cca 2+roky zpet menene komplet v mercedesu a brzdi to uplne normalne. Doufam ze to je jen ta mala baterie,dnes prijde nova, velka baterie byla menena cca 2roky zpět a ta mala je snad jeste puvodni, kazdopadne s tim nejezdim velke červene stop me dost vydesilo. Je pravdou ze parkrat se stalo ze mi zasvitila pri delsim stani baterie ale to vzdy hned zhaslo. A ted mesic jsem jezdil hodne male kousky tak jsem mel za to, ze to oddelalo uz tak starou baterii. Kazdopadne dneska se uvidi

tak baterka vymenena a bezezmeny, tak bud to je ta hlavni baterie ale ta je 2 roky stara a nebo ten altik, chci se zeptat jake hodnoty bych mel namerit abych vedel zda je ten altik spatnej. diky

2016-05-05 19:52:17

al47: dojeď na diagnostiku a budeš vědět více. Zkontroluj hladinu brzdové kapaliny. Možná ti uhnila trubka jako mne.

2016-05-05 22:53:05

al47: Doufám, že ta malá baterka byla nabitá (tj. naprázdno bez zátěže měla napětí 12,6V). Jinak chyba nezmizí. To samé platí pro velkou.Jinak jeden start je cca 20min dobíjení při jízdě, Takže krátké jízdy a hodně startů, baterka se prostě nedobije, byť nová.

2016-05-10 15:02:28

tak dodám že šlo o vadné uhliky..

2016-05-16 18:18:04

Ahoj, auto stálo cca 3 týdny bez ježdění, potom jsem jel asi 20 km, vše ok. Od druhého dne svítila 4 dny kontrolka motoru, dnes jsem nechal napichnout na diagnostiku Delphi a byly tam tyto chyby

2086 - čistič částic, tvrale

2070 - čistič částic, trvale

2356 - řídící modul CDI, trvale

Po vymazání ok zatím. Je pravda, že autem jezdí hodně manželka a hlavně po městě. Cca půl roku zpět bylo v MB opotřebení filtru cca 50%. Co s tím, abych se těmto chybám dále vyhnul? Díky

Edit: poslední dobou a čím dál častěji se mi teplota motoru zasekne na 60 °C. Špatné čidlo teploty? Termostat? Může kvůli tomu DPF nespoustet regeneraci a tím pádem vyskočit tyto chyby?

2016-05-16 20:46:30

honza69: čus chtěl bych se zeptat jak jsi to vyřešil? Děkuji

2016-05-17 06:53:26

radimvs: Od VARTY jsem malou bat koupil za 1.060,- Kč, hlášení s červenou baterií na displeji zmizelo a vše je už asi měsíc O. K.

2016-09-22 17:41:39

Chyba P2530 .. Zdravím. Mám dotaz. Vie mi niekto poradiť, čo je to za chybu P2530? Auto dymí na bielo a nemá žiadny ťah. Na palubovke nehlási ani chybu motora. Čo je to za chybu? Čo treba dať vymeniť, resp. opraviť? Ďakujem.

Je to W211, 320 CDI 4matic, ročník 2005, A5, vin - WDB2110891X196518.

2016-09-22 18:01:37

tomm999: Cawelo môj computer mi ukazuje po anglicky že tá chyba je p2530 ignition switch,on position -circuit malfunction a môžu to byť tieto zavady:wiring,fuse,ignition switch

2016-09-22 18:21:22

Spínač zapalování,problém na pojistce,kabeláži,nebo v samotném spínači,volně přeloženo dle uváděné hlašky


Odpovědět

1  2  3  4  5