Fórum - Téma


W211 - Baterie


Fórum E-Class W211 W211 - Baterie

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5

2012-09-07 17:14:59

Zdravim mam problem z autom ale nie som si isty v com to je.Ked nabijem baterku dam hu do auta neukazuje ziadnu chybu, ked jazdim tak den na aute a asi pravdepodobne klesne prud tak my vyhodi tuto hlasku ako 1 vyhodi iba tu baterku.A postupom casu ak stale jazdim a prud asi klesne na mynimmum tak aj tie dve a potom ked vpnem auto uz nenastartuje.Tak ak by niekto vedel pordit ale bo niekto kto mal tento problem nech da vediet ako nato.dik Bol som aj v MB ale ani oni sami presne nevedely coto je potom povedaly ze by to mohol byt alternator ale neviem neak sa my nece tomu verit.

2012-09-07 20:54:47

Jen chci upozornit, že akumulátory jsou v tomto vozidle dva. Stav obou baterii je třeba prověřit - zajeď někam, kde dělají autolektriku, ať změří, kolik ti to dobijí nejlépe přes proudové kleště. Změří startovací proud a prověří akumulátor zátěžákem nebo nějakým battesterem.

Předpokládám že je tam baterie vhodná pro tento automobil a případně zaučená jednotka.

Vůbec se mi nechce věřit, že by si s tím v autorizáku nevěděli rady a nedokázali říci jestli vozidlo dostatečně dobijí nebo ne.

Jízda s vadným aku může na vozidle nadělat fatální škody.

2012-09-08 11:28:02

dik za odpoved len my nejde do hlavy preco ke dje baterka bavyta nepise auto ziadnu chybu? sak by bolzly akumulator pise o neustale nie? Na eng fore som nasiel toto jeto presne ako moj problem ze vraj presakujuce tesnenie a unik kvapaliny moze to byt?

toto pise type ako to vyriesil

Hi everyone.. its been a while. A few days later the car started having starting problems again and again I had to take it to the workshop. After several attemps and several parts changed the problem was finally located! I seems the head-gasket was leaking and overnight it would leave damps in the engine, causing it not to start.

Tried with taking the radiator-cap off at night and the car started fine every morning! This has been a big leasson, a mechanical problem causing so much electronical fuss. Hope this information is useful to others in this forum

Yes the coolant was leaking trough the head-gasket into the enginehead, it was a very small leak. The car used to use about 0.2 to 0.3liters of coolant a month. Also a slight grey smoke at startup in the morning. I thought this was normal but in fact it caused all this electronic fuss.

Gasket was removed and enginehead was grinded. No more malfunctions now This was a very rare incident and MB techs have also learnt a lot from this

tu je odkas na celu diskusiu:

http://mbworld.org/forums...battery-problem-w211.html

zeby to bol ten problem alebo ta kontrolka moze aj ine neco znamenat?

2012-09-19 14:17:10

však tam skús dať novú baterku alebo od niekoho požičaj a uvidíš, brzdy potrebujú dostatok el. napätia preto asi máš naštartovať, alternátor by to mal stíhať dobíjať. A to ESP by mohlo zmiznúť ak vytočíš volant do krejnej polohy naľavo,napravo, keď auto stojí.... skús a potom už len ako bolo napísané..premerať a prípadne diagnostika....

2013-01-02 00:04:49

Zdravím, mám W211 a auto mi začalo hlásit battery protection: convenience functions temporarily unavailable. Ptal jsem se na to v servise, a že prý je vadný záložní akumulátor a všechno se vyřeší výměnou. Tak jsem jej nechal vyměnit a ejhle stejná hláška vždycky po nastartování a tak po 5 min. zmizí. Mohl by mi někdo poradit co s tím dělat, nemám moc důvěru v MB servis, když za takové nehorázné prachy je problém pořád stejný.

2013-01-02 09:00:38

Nemas dostupne komfotni fce...tzn, ze je baterie malo nabita-podpeti...po chvili jizdy se dobije... Takze poradne nabit baterii otestovat pripadne vymenit (hlavni baterii ) - pozor musi to byt gelovka VRLA anebo AGM

2013-01-02 11:51:45

Baterie je gelovka, origoš co mi dali v MB, hlavní baterie mi taky kontrolovali před zimou, že je v pohodě. Obvykle jezdím tak kolem 20km a párkrát do měsice 100 a více, tak baterka by se měla dobře dobíjet, ale ten problém se objeví třeba i když jen vypnu motor a znova nastartuju.

Takže bych měl zkusit na nabíječce dobít obě baterky a zkusit co se bude dít?

2013-01-02 12:33:49

jo ta zalozni je take gelovka...a verim, ze pokud byla puvodni, zaslouzila take vymenu

ta hlavni je ale taky vrla...dle toho co pises...zda se, ze je spatna...vypnes motor, nastartujes...tim odeberes z baterky a ona nema kapacitu...dostatek zasoby...takze Ti vyskoci varovna hlaska...

ale takhle se to da tezko posoudit na 100% pres net

2013-01-10 16:11:16

Když je počasí kolem nuly, tak mi ta hlaška naskočí už před nastartováním. když je tak do 10° tak až po nastartování a přes léto byl klid. Jasně to kolísá vlivem teplot a když mi tu záložní teďka vyměnili, tak asi jedině hlavní akumulátor je špatný. Koukal jsem na něj a je to Varta s logem MB, ale nemůžu najít rok výroby, jen sériové číslo. Je možné, že je to ještě původní baterie.

2013-04-13 13:33:17

Baterie v kufru .. Zdravím, mám problém, přes zimu jsem s mým W211 nejezdil a baterie se vybila asi na tolik, že nejde nastartovat. Né že jenom nejde nastartovat ale kontrolky po chvilce vyhasly a já se nemůžu dostat ani do kufru abych baterku vytáhnul. Jak vyřešít problém ? Nebo kde najdu aspoň "zásuvku" na + pol, abych mohl auto natočit přes kábly ? Díky

2013-04-13 13:39:46

V motorovem prostoru na prave strane by mel byt servisni plus nebo napoj nabijecku na starterove plus

2013-04-13 14:02:04

Už jsem to našel v manuálu, jinak díky moc za rychlou odpověď ! Akorát to servisní + je tam tak strašně nepřístupné, že to je hrůza. Musel bych celou tu lištu pod stěrači sundat, zkusím jen napojit druhou baterku a zkusit otevřít kufr.

2013-04-13 21:34:07

patrik53: Taky se mi stalo... Musel jsem mechanicky tím nouzovým klíčem otevřít dveře u řidiče, pak už šla kapota, připojil jsem kabelama ochcáfku a tůroval jí skoro 3/4 hodiny, než nastartoval.

Wlady

2013-04-13 21:42:16

wlady: Pokud to někdo zkouší s kabely z našich supermarketů a benzinových pump - tak se není čemu divit -fyziku prostě neojebeš - prodejce a distributory těchto kabelu lze zažalovat pro podvod.

Doli  
Libor
2013-04-13 21:47:01

blueabyss: Jednou jsme Multikáru startovali lanem z navijáku jako + a řetězem jako - z Hondy, měl jsem ji nastartovanou a Multicrava chytila po několikaleté odstávce na brnk

2013-04-13 21:52:37

blueabyss: šmarjá, já vím, že to není nic moc i když jsem koupil ty nejtlustší...ale tak mi, prosím, poraď, kde sehnat kvaliní. Řetěz bych radši vynechal

Wlady

viki  
viktor
2013-04-13 21:54:18

wlady: svařečské kabely

2013-04-13 22:02:39

wlady: Poradím - vyrob si je sám.

Ideální průřez pro startovací kabely pro osobní a dodávkové automobily má hodnotu 25 mm2. Elektrický odpor kabelů o průřezu 25 mm2 a celkové délce 10 m (2 x 5 m) je při 0°C cca 0.0 0 712 Ohmu. Při protékajícím proudu 400A na nich budeme mít úbytek cca 2,85V. To na nastartování ještě stačí. Uvažujete-li o jiném průřezu, zkuste si udělat podobný výpočet.

Budou sice o poznání dražší než ty koupené, ale výsledek se dostaví. Nákup veškerých součástí ve svařovací technice - viz obrázek

Navíc mohu doporučit při startování pomocí kabelů, dát kostřící kabel na motor co nejblíže startéru - eliminujete tím přechodové odpory na mnohdy defektních kostrách akumulátoru.

2013-04-14 20:25:54

blueabyss: Díky za obě rady Člověk se učí celej život...

Wlady

2014-02-17 20:48:46

Zdravim.

Neviete mi chalani poradit kde presne najdem ten + pol? fotka by sa hodila...vybral som bateriu z kufra a neviem sa tam dostat aby som ju vratil. Najskor pokazene otvaranie. Bez elektriky sa tam nedostanem. Dakujem


Odpovědět

1  2  3  4  5