Fórum - Téma


W211 - Automatická převodovka


Fórum E-Class W211 W211 - Automatická převodovka

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 10

2015-02-05 13:28:25

Zdravim. Také by mohla být chyba některého snímače otáček v převodovce. Laická diagnostika: při přeřazení z D na R a obráceně jakoby kopne. Pak je převodovka v tzv nouzovém režimu. Jde poznat diagnostikou, také je pak buď uložená a nebo aktuální chyba některého snímače otáček. V úplně nejhorším případě můžou být poškozená ložiska hřídele, pak se hřídel může pohybovat až mimo snímací prostor snímačů ot.. To jsou ve vaně přítomny špony, ale to je ten nejhorší případ.

2015-02-05 13:34:07

pbservis: Špony ve vaně nebyly, olej byl čistý vana taktéž. Když přeřazuju z R na D a obráceně, tak to neškubne ani nic podobného. Vše v naprostém pořádku. Nějaké další typy ? Každopádně děkuji

2015-02-05 13:47:04

tommybike: zkusil bych se zamerit na ovladaci el.magneticke ventily rizeni tlaku oleje v prevodovce pro menic/pracovni/modularni tlak.

Ta chyba neni trvala dle toho co pises by to tak mohlo i byt.

2015-02-05 14:23:53

Nevím, možná nebude problém v převodovce, ale motor když je studený nejede jak má a snímače otáček vyhodnotí, že má přeředit a potom to přeřazení rozmyslí tak to kopne, teplé to nedělá že?

2015-02-05 14:29:08

michaeltv: Motorově to nemohu vyloučit, nicméně motor i po dlouhém stání ve velkých zimách, když nastartuji, má krásný plynulý chod, žádné pokulhávání, takže nejsem si jist, či zrovna motorem by to mohlo být, nicméně nevylučuji. Teplé to nedělá, ale ani za tepla si nemyslím, že je to 100% stav. Za tepla mi přijde, že v kopci mezi 50 - 60km/h převodovka hodně váhá, co zařadit, nezařadit atd. Stačí tomu přidat plyn ať to jasně ví, co má udělat, ale i tak mně to nepřijde jako standartní.

V pondělí mám jet na diagnostiku do OPAVY, kde servisují veškeré automat. převodovky. Mají mi říct, čím to bude a nacenit mi opravu se zárukou. Máte někdo zkušenosti s tímto servisem v Opavě ? Nechci tam přijet jako uplný amatér, kterému nahuškají nějaké ptákoviny a pak řeknou nesmyslnou částku, proto se snažím diagnostikovat problém již teď.

Případně pokud by mi někdo poradil nějaký rozumný kvalitní servis někde v okolí Ostravy, případně někde v okolí Uh.Hradiště a Zlína byl bych velmi rád za jakoukoliv radu. Děkuji

2015-02-05 16:46:04

Pak by to mohla být spojka v měniči. Ještě otázka: není cítit takové bručení, dunění, drnčení při rychlosti kolem cca 50 k/h , 4 rychl. st a mírném přidávání plynu? Nejvíce je cítit do mírného táhlého kopce někde v obci.

2015-02-05 16:52:04

pbservis: presne neco takoveho to dela.. Tak jsem se snazil popsat tu nerozhodnost .. Brneni bzuceni duneni .. Do kopce kdyz nevi co to ma udelat, podradit nb tak

2015-02-05 17:11:00

tommybike: Ty jo, tak pak to bude fakt ten měnič, ale pozor, u 211 pronikal glykol ( chladící směs) do oleje přes chladič. Možná proto ten olej tak smrděl spáleninou. Funguje na to test, tzv glykol test. Jedná se o lakmusové papírky a pár chemikálii. V MB ho budou určitě mít. Nevím, jestli ho náhodou někdo z chlapů tady nemá, ale sada byla dost drahá. Možná se domluvit v MB a donést jim vzorek oleje, pak to poznají. Nejdřív bych ale vyzkoušel přes diagnostiku odpojit spojku v měniči a vyzkoušet, ať je jistota.

hef
Pavel
2015-02-05 17:23:59

Ahoj,

s tou baterkou to mám podobný. Semtam se po startu objeví tahle hláška. Baterku jsem měřil a opravdu má už menší napětí (i po nabytí). Takže to víceméně značí, že už baterka pomalu končí, ale ono při těhlech velkejch kapacitách baterek nebude tak žhavý (zvlášť u benzíňáku). Nicméně chceš-li mít klid na duši, že nastartuješ kdykoliv a kdekoliv...

2015-02-09 14:46:41

Tak auto bylo v sobotu na diagnostice a kromě špatné baterky bylo zjištěno následující: mechanická závada na převodovce není, ale nekomunikuje elektronická jednotka převodovky s řídící jednotkou auta. Tuto destičku prý jde zrepasovat, prý to vyjde na cca 10-13000, jinak repase v DE u MB stojí 26000 Kč, nová mnohem víc. Na jednu stranu jsem rád, že to není mechanika, na druhou stranu jsem nemile překvapen z ceny za tento díl.

2015-02-09 19:34:11

tommss: Pokud jde o auto co máš v profilu tak by mne velice zajímalo co chtějí za tyto peníze repasovat.

2015-02-09 22:19:00

Chlapi, presne, ako som hovoril - aj u mňa bola rovnaká chyba - ceny pozri vyššie (MB Nové Zámky). Jazdím už týždeň s novou (repasovanou) riadiacou jednotkou a vymeneným olejom a filtrom v automate - zatiaľ bezchybný a podstatne kultivovanejšie radenie automatu. Keďže mám známeho riaditeľa MB NZ, verím, že som mal aj normálny prístup zo strany MB servisu. Dúfam Tomi, že ti týchto pár riadkov trošku pomôže. Tebou udávaná cena je podľa mňa dobrá (aj cena MB DE je podobná ako som platil ja). Éto vsjo :)

2015-02-10 08:02:34

Už to píši podruhé - máte každý zcela jinou převodovku tzn. že odstranění problému není totožné a je finančně zcela rozdílné.

Tommss má převodovku 722.6 - zde žádná integrovaná řídící jednotka v mechatronice není

sgulas má převodovku 722.9 kde je integrovaná řídící jednotka

2015-02-10 08:35:03

Asi máš pravdu :) Vyzera to všetko rovnako :) človek aby sa v tom vyznal :)

Tomi, určite daj prosím spätnú väzbu ako si to vyriešil. Vďaka. Stano.

2015-02-10 17:34:58

V mém případě je prý vadná část:

Die elektro-hydraulische Steuereinheit setzt sich zusammen aud der Schaltplatte aus Leichtmetall für die hydraulische Steuerung und einer elektrischen Steuereinheit. Die elektrische Steuereinheit besteht aus einem Tragkörper aus Kunststoff, in dem die elektrischen Bauteile zusammengefaßt sind. Der Tragkörper ist auf die Schaltplatte aufgesetzt und damit verschraubt. Leiterbahnen, die in den Tragkörper eingelegt sind, stellen die Verbindung zwischen den elektrischen Bauteilen und einer Steckkupplung her.

Elektrohydraulická řídící jednotka, nachází se na spodku převodovky, jsou nad ní uloženy ventily. Převodovka se nemusí z auta vyndavat, je to přístupné zespodu. Vadná je právě ta elektronická jednotka.

Doli  
Libor
2015-02-10 17:56:27

tommss: Tuhle jednotku máme novou do 5000,-Kč. Výměna do 1000,-Kč. Umíme přitom - pokud by se měnil olej - převodovku i propláchnout.

2015-02-10 18:06:25

tommss: tak jak píše doli, tak to je

Doli  
Libor
2015-02-10 18:15:42

michaeltv: On to tu psal už i Blueabyss. Pánové totiž míchají hrušky z jablkama ( nic ve zlém ). Tyhle dvě převodovky spolu nemají skoro nic společného... Vyměnit ŘJ v převodovce 722.9 lze samozřejmě také, děláme to včetně programování ( jen bez té družice ). Minule byla cena za komplet tuto operaci tuším kolem 17000,-Kč.

2015-02-10 18:27:35

tommss: Tak snad konečně někdo pochopí že repase této destičky nebude stát 10-13000 když nová je do 5000kč.

Navíc u převodovky 722.6 se nejedná o řídící jednotku, ale jen o tzv. mechatronicu - na desce jsou dva snímače otáček, snímač teploty oleje a ovládání pro elektrohydraulické ventily. Řídící jednotka je ve vozidle u W 211 tuším na podlaze spolujezdce.

Pokud máš ovšem převodovku která je na obrázku tak se jedná o 722.9 a to by znamenalo že máš špatně vyplněný profil a nebo že se bavíme o jiném autě o jiné převodovce. Ono stále opakované VIN vozidla by víceméně ujasnilo situaci

2015-02-10 19:05:22

Chlapi VIN doplněn do profilu, je to WDB2110161A007310

Vážím si vašich rad, sám bych rád věděl, jak to tedy je. Díky!


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10