Fórum - Téma


W211 - Automatická převodovka


Fórum E-Class W211 W211 - Automatická převodovka

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 12

2013-07-20 08:53:32

kto vie či tam môže ísť aj ECU prevodovky z iného motora? napr. 320 CDI alebo 320 benzín? prípadne či sa dá naprogramovať na ten môj motor. A vie niekto čo by stál repas prípadne nová ECU prevodovky? Pripomínam, že mám E500 4matic r.v. 2004 VIN: WDB2110831123564

Doli  
Libor
2013-07-20 11:03:06

rescueman: Psal Ti to Michal o příspěvek nahoru. cca 6000,-Kč. Z benzínu na naftu a podobné blbosti nejde.

2013-07-20 11:28:34

doli: on nepísal o výmene ECU prevodovky za novú....

Pridávam chýbové hlásenie:

P2107 : Interní elektrická zkuška součástí Y3/6y1 (Regulační magnetický ventil modulovaného tlaku) se nezdařila

Doli  
Libor
2013-07-20 11:41:36

rescueman: psal " plato "

2013-07-20 11:43:49

doli: tak to som netuľil, že to je ono .... dík za upresnenie

2015-01-31 20:10:43

Dnes mě zaskočil problém s automatem, neřadí. Dle Dle Dle mého názoru se rozjíždí na dvojku a na té zůstane, nepřeřadí. Nelze měnit režim W/S ani manuálně stupně, palubní počítač ale žádnou závadu nehásí. Už jsem náznak problému zaregistroval během posledního měsíce 2x, kdy jsme se rozjel a po 200 metrech jsem zjistil, že nepřeřadil. Zastavil jsem, vypnul motor, znovu nastartoval a nebyl problém. Dneska to však přetrvávalo. Ujel jsem asi 10 km a s několika nastartování a pořád to samé.

Výměna oleje a diagnostika proběhla před dvěma měsíci, auto má 180000. Předem díky!

(270 CDI 2002)

2015-01-31 20:17:41

Ja mám takmer totožný problém. Je potrebná návšteva originál MB servisu na diagnostiku (cca 100 EUR), kde ti presne vyšpecifikujú závadu. U mňa je to postupné odchádzanie riadiacej jednotky automatickej prevodovky. Mám vypočítanú sumu opravy (idem v pondelok) takto: riadiaca jednotka cca 450 eur, výmena oleja a filtra v prevodovke cca 200 eur, práca cca 200 eur, t.j. spolu okolo 750 eur s DPH. Predpokladám, že diagnostika v tvojom aute ukáže rovnakú poruchu. Nedá sa to riešiť mimo servisu MB, pretože programovanie riadiacej jednotky realizujú dáke cez družicu (nerealizovateľné v neuatorizovaných servisoch). A samozrejme aj špecifikácia závady je v MB servise oveľa detailnejšia a presnejšia, ako mimo - mám to overené. (ja servisujem môj MB u svojho spoľahlivého súkromného servisáka - teda nie v originál MB - ale výmenu riadiacej jednotky a naprogramovať ju žiaľ nevie urobiť asi nikto. Toľko môj názor. Držím palce. AHoj. Stano. P.S. Ak by si mal mechanickú chybu v AT, bude to vyžadovať repas prevodovky - cca 1800 - 2000 eur.

2015-01-31 20:18:00

tommss: Nechat načíst - vypadá to na mechatronicu - snímač otáček. To ostatní je jen věcí proměřit a opravit.

2015-01-31 20:19:14

V servise MB ti presne špecifikujú aj chyby objavujúce sa po náraze - dokonca do úrovne skratov kabeláže a pod. Sám som bol prekvapený z detailov z diagnostiky - dostaneš to vytlačené na papieri.

Blueabbys má pravdu - presne - snímač otáčok.

2015-01-31 20:21:47

sgulas: Ale tento případ je o trošku jiné převodovce nejspíše 7 rychlostní a i ta lze naprogramovat. Není třeba do toho vnášet kosmické technologie.

U 722.6 na kterou je nejspíše vznesen dotaz je to trošku jinak a je to i podstatně levnější.

2015-01-31 21:07:06

Diky! Diagnostiku mam vyjetou z minuleho servisu pred dvema mesici, kdy se menil olej v prevodovce, tam tehdy na prevodovce zadny problem nebyl. Tak doufam, ze to bude skutecne jen ten snimac otacek.

2015-01-31 21:12:55

Jasne Peťo, plný súhlas. Tomi, držím palce, nech sa ti to podarí doriešiť. Potom napíš výsledok. Pekný večer všetkým. Stano.

2015-02-05 11:02:01

Zdravím všechny uživatelé fóra a předem děkuji za přínosné rady k mému dotazu. Předem jsem prohledal všechny témata, ale podobný problém jsem neobjevil.

Jsem laik, proto můj popis celé situace bude velmi neodborně specifikovaný, omlouvám se znalcům :)

Vlastním mercedes E 270cdi má najeto 300tis km. Jedná se o r.v 2003 tzn 5stupňový automat. K problému:

Když nastartuji auto, otáčky nekolísají - možná plus minus 20 otáček - tzn: ručička kolísá ani ne milimetr.

Když nastartuji snažím se auto alespoň minutku nechat běžět, něž se rozjedu ( teď v zimě).

Jednou nastartuji a jedu, jakoby žádný problém nebyl. Vše funguje jak má a jsem se vším naprosto spokojen.

Bohužel cca 1x ze 3 startů ( rozjezdů za studena) mi přijde jakoby automobil měl " špatně pootočené zuby " na převodovce a pere to tam ten automat ty rychlosti natvrdo přes zuby, tzn: cukne to a tvrdě zařadí. Žádný měchový chod řazení jako jindy.

Olej v automatu byl měněný pravidelně dle servisní knihy, já ho nechal měnit cca před 5000km ( 6l cca) ne kompletní výměna - olej byl čistý, žádná špona, žádná voda. Pouze trošku smrděl, jakoby připálením - v servise mi řekli, že tam byl olej, který se tam běžně nedává, ale nemělo by to nečemu až tak extra vadit. (Tuším říkali - červený olej nevyznám se). Po výměně to zjemnilo celkový chod řazení.

Toto škubaní jde omezit tím, že nebudu přidávat plyn pomalu postupně jak jsem za studena zvyklý, ale hned tomu začnu šlapat, v tomto případě to neškube.

Při rozjezdu za studena do delšího kopce / svahu toto cukání se projevuje častěji a výrazněji.

Teď v zimě, když automobil stojí třeba týden se mi ukáže např. na 200m jízdy, že nemám plně dobitou baterii na palubce, ukazuje se to jen vyjímečně cca jednou z 10rozjezdů, nevím zdali to může hrát nějakou roli.

Samozřejmě po zahřátí je vše jak má být.

Předem děkuji za jakoukoliv radu, co vyzkoušet. Debatu budu bedlivě sledovat a budu se snažit odpovídat případně na doplnění informací, co nejrychleji.

Mori  
Tomáš Hofman
2015-02-05 13:08:31

Kope kope... to vypadá na měnič...

2015-02-05 13:28:25

Zdravim. Také by mohla být chyba některého snímače otáček v převodovce. Laická diagnostika: při přeřazení z D na R a obráceně jakoby kopne. Pak je převodovka v tzv nouzovém režimu. Jde poznat diagnostikou, také je pak buď uložená a nebo aktuální chyba některého snímače otáček. V úplně nejhorším případě můžou být poškozená ložiska hřídele, pak se hřídel může pohybovat až mimo snímací prostor snímačů ot.. To jsou ve vaně přítomny špony, ale to je ten nejhorší případ.

2015-02-05 13:34:07

pbservis: Špony ve vaně nebyly, olej byl čistý vana taktéž. Když přeřazuju z R na D a obráceně, tak to neškubne ani nic podobného. Vše v naprostém pořádku. Nějaké další typy ? Každopádně děkuji

2015-02-05 13:47:04

tommybike: zkusil bych se zamerit na ovladaci el.magneticke ventily rizeni tlaku oleje v prevodovce pro menic/pracovni/modularni tlak.

Ta chyba neni trvala dle toho co pises by to tak mohlo i byt.

2015-02-05 14:23:53

Nevím, možná nebude problém v převodovce, ale motor když je studený nejede jak má a snímače otáček vyhodnotí, že má přeředit a potom to přeřazení rozmyslí tak to kopne, teplé to nedělá že?

2015-02-05 14:29:08

michaeltv: Motorově to nemohu vyloučit, nicméně motor i po dlouhém stání ve velkých zimách, když nastartuji, má krásný plynulý chod, žádné pokulhávání, takže nejsem si jist, či zrovna motorem by to mohlo být, nicméně nevylučuji. Teplé to nedělá, ale ani za tepla si nemyslím, že je to 100% stav. Za tepla mi přijde, že v kopci mezi 50 - 60km/h převodovka hodně váhá, co zařadit, nezařadit atd. Stačí tomu přidat plyn ať to jasně ví, co má udělat, ale i tak mně to nepřijde jako standartní.

V pondělí mám jet na diagnostiku do OPAVY, kde servisují veškeré automat. převodovky. Mají mi říct, čím to bude a nacenit mi opravu se zárukou. Máte někdo zkušenosti s tímto servisem v Opavě ? Nechci tam přijet jako uplný amatér, kterému nahuškají nějaké ptákoviny a pak řeknou nesmyslnou částku, proto se snažím diagnostikovat problém již teď.

Případně pokud by mi někdo poradil nějaký rozumný kvalitní servis někde v okolí Ostravy, případně někde v okolí Uh.Hradiště a Zlína byl bych velmi rád za jakoukoliv radu. Děkuji

2015-02-05 16:46:04

Pak by to mohla být spojka v měniči. Ještě otázka: není cítit takové bručení, dunění, drnčení při rychlosti kolem cca 50 k/h , 4 rychl. st a mírném přidávání plynu? Nejvíce je cítit do mírného táhlého kopce někde v obci.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12