Fórum - Téma


W211 - Airmatic a měchy


Fórum E-Class W211 W211 - Airmatic a měchy

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

Doli  
Libor
2016-01-14 20:39:20

vladofm: Asi měch nebo možná snímač...

2016-01-14 20:44:28

doli: spadly obě strany, celá zadní část, je možné, že jsou špatné oba měchy? A ten snímač najdu kde. Děkuji

Doli  
Libor
2016-01-14 20:49:11

vladofm: Na zadní nápravě - zhruba uprostřed. Pokud je na jednom větší únik, spadne to celý skoro naráz

2016-01-14 20:51:56

doli: je možné, aby to jelo normálně a najednou po návštěvě pneuservisu to spadlo. Předtím nebyl zjištěn žádný únik.

Doli  
Libor
2016-01-14 21:11:51

vladofm: Předpokládám, že to v pneuservise zvedli - měchy vyjely víc než normálně při zatížení na silnici a něco se stalo

2016-01-14 21:41:54

Mrkni se pod auto, zadní kola jsou spojena černou spojovací tyčí a zhruba veprostřed na blbě viditelnym místě je malinkej motorek s plastovou tyčkou spojen s tou spojovací tyčí, možná že ted už nebude spojen ta tyčka praskla! Jestli je to tímhle, stačí pohnout s tou částí u toho snímače pustit auto na zem a nastartovat, zadek by se měl dofouknout. Myslim že tahle tyčka slouží jako "nivo" regulace pro světla. Prostě tahle tyčka co stojí ve hvězdě 1000 Kč praskla, kára padla na prdel. Nám se stal opak, tyčka praskla a auto přefoukalo zadek až jeden měch prasknul. http://www.benzworld.org/...ic-img-20110830-00014.jpg

2016-01-14 22:05:13

doli: tak jsou asi dvě možnosti buď měch, anebo snímač?

somespecial: Děkuji, doufám, že to bude nějaká blbost. Ptal jsem se v servisu a oni řekli, že aby praskly oba měchy tak to není možné. Zítra se podívám a uvidím. Ještě jednou děkuji.

2016-01-14 22:12:46

Kdyby to byl měch tak by to bylo vidět okem, nám když prasknul tak to byla rána jako prase a díra přes půl měchu. No stress my jsme jen zvedli auto aby sme se mrkli na spodek a praskla ta tyčka ale bohužel nám pak rupnul měch. Taky si myslim že bouchnout oba měchy najednou to už je asi nesmysl.

Doli  
Libor
2016-01-14 22:15:26

somespecial: No vidíš, ty jsi měl díru přes půl měchu a bylo to vidět na první pohled, my zase měnili několik měchů, na kterých nebylo vidět vůbec ni a přesto unikaly...

vladofm: Ano je to nejpravděpodobnější, ještě by mohla být chyba v ovládacím elektromagnetickém ventilu. Že by byly vadné oba měchy naráz je nepravděpodobné, ale není to nemožné.

2016-03-23 09:43:21

Přepouštěcí ventil .. zdravím, nemáte někdo zkušenost s přepuštěcím ventilem. Na W211 airmatic mi přestalo reagovat zvyšování-snižování podvozku. Dle diagnostiky je vadný "přepouštěcí ventil" Dá se to opravit, nebo se musí koupit nový kus.

2016-04-15 09:52:30

ahojte, pri prechadzani stredne velkych nerovnosti ide od prednej napravy klepanie. Myslim, ze je pocut zvuk vtedy, ked koleso klesa (pri odskoku)

Najazd 170.000km.

Co by to mohlo byt?

dakujem za radu.

2016-04-15 11:18:36

Při zvedání celého auta na zvedáku v servise s AirMaticem, dočetl jsem se zde jen teorie, že se podvozek nijak nearetuje, je tomu opravdu tak? prostě auto zvednu v jakékoliv poloze, pak ho spustím a nemůže se nic stát, pokud je podvozek v pořádku? Díky.

2016-04-15 11:33:19

marah: většinou doporučují, aby byl podvozek zvednutý!

Doli  
Libor
2016-04-15 11:40:17

marah: Ano, nic se nearetuje.

2016-05-04 07:46:49

rad by som este doplnil otazku k tomu klepotaniu prednej napravy. Chapem, ze takto od stola sa to tazko da identifikovat, vsimol som si este 2 veci:

  • pri standardnom nastaveni svetlej vysky je vidiet, ze predne kolesa su uz trocha do Acka. Ked dam DC sport 2 a auto klesne, tak je to este viac viditelne
  • po nastartovani mi svieti chyba a piktogram dvihania podvozku. Ked stlacim tlacidlo dvihania podvozku, auto hore nejde.

Mozno su to 2 nezavisle zavady, ale mozno to suvisi, mohli by ste ma prosim naviest?

co sa tyka airmatic - auto bolo na diagnostike a ta vypisala chybny kabel cidla svetlej vysky. Robit to budem do dvoch tyzdnov, dam info ako som dopadol.

co sa tyka podvozku - myslim, ze buchot nejde od napravy, ale skor akoby od riadenia. V riadeni necitim ziadnu volu, a aj ked idem do zakruty (tj riadenie je "napnute") tak to tiez zabucha.

2016-05-31 10:25:11

Zkoušel jsem přes diagnostiku snižovat, myslím, že těch -75mm vepředu a -65mm vzadu by mi pro začátek stačilo, kdyby to šlo vždy po dojetí takto vyfouknout nějak snadněji než přes diagnostiku :D

2016-07-14 11:44:05

Když ráno nastartuju a vyjedu, cítím lehké vibrace, které po čase přestanou, cca 5-8km, není to od převodovky, ale spíše od podvozku nebo motoru - silentbloky nebo nějaké uložení motoru - vstřikama to asi nebude jelikož na neutrál když jsem za jízdy i plyn přidával, tak vibrace byly bezezměn, nesetkali jste se s tím někdo? Nevím jak přesně fungují tlumiče, ale asi je možnost, že by mohly být ráno nějak tužší nastavené a při zahřátí oleje v tlumiči vibrace přestanou?

2016-07-16 07:52:01

Zdravim, potrebuji poradit. Mam MB E500, 225kw, 7kvalt automat v kombiku z r.v. 2004 a seda se mi na zadek po cca 2-3 hod kdyz je vipnuty motor a klicek.??? Je to ok a nebo unik vzduchu?????

Dik

Doli  
Libor
2016-07-16 09:21:01

michael07: Na 99% vadný měch.

2016-07-24 19:27:32

Leva predni strana vozu pada. Zdravim vsechny, potreboval bych poradit, mam problem na leve predni strane sve W211 r.v.2004 limusine avantgarde, protoze mi ji kompresor nedoufoukne tak jak ma.Problem se vyskytl pri jizde kdy mi na displeji nabehla zavada s vozidlem a sipkou smerujici nahoru (zadny cerveny signal na palubovce atd). Po odparkovani a vypnuti motoru jsem znovu vyzkousel vuz nastartovat a poruchu mi uz na displeji neukazalo a tech par km jsem dojel domu v domeni ze je vsechno v poradku. Druhy den bylo bohuzel videt, jak je vuz sednuty na leve predni strane a kdyz jsem vuz nastartoval a kompresor nafoukl vsechny mechy, tak tu levou predni stranu dofukoval, kdy se vuz pomalu zvedal na horu, ale kolisave to padalo zase zpet dolu a bylo slyset i sypeni jak u pichle pneumatiky. Zkusil jsem i tahem nahoru pod blatnikem vuz nadzvednout co kdyby nahodou, ale jedine co bylo v te chvily slyset byl takovy vydech vzduchu... Chci podotknout, ze pred rokem se v servisu menil novy orig. kompresor. Nevim ale pred tydnem jsem vapkou myl vuz a taky podbehy, ale ujel jsem cca 1000km bez problemu tak nevim jestli by to mohlo mit take nejakou souvislost s moji zavadou.Budu vdecny za jakoukoliv radu popripade co bych mohl udelat i sam nez zajedu s autem do servisu. Dekuji


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7