Fórum - Téma


W211 - Airmatic a měchy


Fórum E-Class W211 W211 - Airmatic a měchy

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4  5 ......... 7

2013-09-14 11:13:36

na relátko sa nik nepozeral.... a akú zásuvku kompresoru myslíš? prívod 12V také hrubé dva káble so zásuvkou uchytené na tele kompresoru?

2013-09-14 11:26:20

enougher: Relé způsobuje největší problémy u těchto systému - prostě zůstává slepené a motor kompresoru točí točí a po té se u tebe objednává nový S novým kompresorem se doporučuje dodat nové relé. Dále se vypaluje zásuvka (konektory) kompresoru - teče tam poměrně velký proud - zásuvka je hned u kompresoru a vedou do ní silnější kabely.

Relé kompresoru je v relé boxu - klasické spínací relé.

2013-09-14 11:29:43

doli: za ten nějaký pátek co se vzduchem zabývám jsem viděl jedno pokažené rele a to bylo díky zkratu v kabeláži u kompresoru. Jinak s kompresorem vždy nové rele

Doli  
Libor
2013-09-14 11:33:04

enougher: Už tyhle věci taky nějaký ten pátek děláme a konkrétně vadná relátka od kompresoru jsme jen letos měnili co si pamatuji minimálně 3

2013-09-14 11:33:52

ale mne všetko funguje ako má.... čakám kedy zase nebude.... Ten konektor pri kompresore nie je odpálený a réle pozriem len asi je ok keď všetko ide. a má niekto mapu tých poistiek a relé čo sú v predu pod kapotou? tie pri vodičovi mám tam je mapa zastrčená pri poistkách.

2013-09-14 11:35:50

enougher: Tak proč to nové relé dáváš - já se samo sebou opravami,vzduchem nezabývám do hloubky tak dlouho jako ty, ale relátek jsem již pár vyměnil jelikož si majitelé stěžovali, že jim kompresor fouká a fouká - někdy stačí dobře cílený úder do releboxu a ono to přestane, ale to je právě ta chvíle, kdy už je to relé vadné. Jak píši je to zcela obyčejné relé tzn. nemusí být ani od MB.

rescueman: tak tam jak máš tu mapu tak to je

enougher: Radku pokud je motor spálený, tak tam vždy nastane zkrat tzn. relé je načnuté nebo odpálené.

blueabyss, 2013-09-14 11:35:50 napsal:

enougher: Tak proč to nové relé dáváš - já se samo sebou opravami,vzduchem nezabývám do hloubky tak dlouho jako ty, ale relátek jsem již pár vyměnil jelikož si majitelé stěžovali, že jim kompresor fouká a fouká - někdy stačí dobře cílený úder do releboxu a ono to přestane, ale to je právě ta chvíle, kdy už je to relé vadné. Jak píši je to zcela obyčejné relé tzn. nemusí být ani od MB.

rescueman: tak tam jak máš tu mapu tak to je ..

enougher: Radku pokud je motor spálený, tak tam vždy nastane zkrat tzn. relé je načnuté nebo odpálené.

2013-09-14 11:42:59

blueabyss: rejpale *1

Rele dávám nové protože to předepisuje výrobce k výměně kompresoru

Ale s trvale foukajicim kompresorem jsem se nesetkal. Mne volají jen ležící pacienti .

Tak to pardon pane Vachmajstr

Pravda je že jsme se otom bavili, že by stačilo teplotní čidlo na kompresoru . Taky jsem ti říkal že čidlo potřebuje jen uživatel....

Doli  
Libor
2013-09-14 11:46:01

blueabyss: Ano relé zůstává spečené a kompresor odchází do věčných lovišť....

2013-09-14 11:49:10

Pokud jsi se ještě nesetkal s tím, že ti lidé volali, že museli odpojit akumulátor, aby jim kompresor přestal foukat tak to se mi zdá divné, já tento týden tři telefonáty čtvrtý to byla 164 jsem také uspěšně vyřešil

2013-09-14 12:30:03

a môže byť vadné relé spôsobom, že raz zopne a inokedy nie?

2013-09-14 12:51:43

rescueman: ano a lze to i zjistit - jak jsem psal je to úplně obyčejné rele - stačí vyndat rozdělat přezkoušet

2013-09-14 13:19:34

blueabyss: na tej mape poistiek sú aj relátka? nájdem to od kompresora?

2013-09-14 13:36:42

Nevím nejsem si jist, ale tuším že tam jsou kreslené.

2013-09-14 13:47:35

Relé K67 a pojistka 30A F74 pokud vytáhneš relé a propojíš svorku 30 a 87 tak by se měl rozběhout motor kompresoru

blueabyss, 2013-09-14 11:49:10 napsal:

Pokud jsi se ještě nesetkal s tím, že ti lidé volali, že museli odpojit akumulátor, aby jim kompresor přestal foukat tak to se mi zdá divné, já tento týden tři telefonáty čtvrtý to byla 164 jsem také uspěšně vyřešil ..

2013-09-14 16:23:51

blueabyss: nikdy

2013-09-14 17:28:06

To bude tím, že děláte více 638

cituji:tvá slova: Tenhle tyden to bude treti 638 s timhle problemem a treti se uspesne vyresilo ale na pockani to nebude

2013-09-14 18:21:45

No jak znam uzivatele tak 95% z nich ai ani nevsimne ze jim kompresor fouka porad...

OK na tvuj posmech ti odpovim

Vito 638 staly klient minula sobota netahne " je v Nouzi" = oprava praskla hadice

Vito 638 prijelo v patek- je to z Fora " Neresitelna chyba EDC" diagnostika hlasi Abschalt ventil a Eger ventil... predal jsem to na opravu cloveku z MB kvuli prepojeni elektriky/vyfotim/ vyreseno.. pondeli se udelaji brzdy a odjizdi

A posledni 638 - z fora mi dal pan ve stredu ale to ne skrz nouzi ale padly zadek... perestrojka na pruziny... jeste prijede jednou skrz nejakou drobnost...

Promin ne 3 ale 2 s "Nouzakem"

Na tvoji namitku ze moje Star je u tebe- bracha opravuje v Noutonicich. Jeden kamos je v Horomericich druhy ve Skrkyni oba jsou byvale MB vrakoviste Cerny vul- kazdy dela jinde, na dalsi diagnostiku si muzu zajet do Unetic... Se Safusem se dycky domluvim v pohode

Smat se mi nemusis nemam duvod si vymyslet.. uz mam na to vek

2013-09-14 18:26:02

No to bude tím, že když si všimnou jsou rázem minimálnš o 20taců v mínusu - tak to je lepší si nevšímat.

enougher: Radku já se ti nesměji, ale vždy překvapíš tak trošku neskutečným příběhem a vždy si za nim tvrdošíjně stojíš - já jsem žádné námitky nevznášel. Mě jen vadí právě to co občas napíšeš a jak vidíš, už to nejsou tři, ale dvě a neřešíš je ty ale někdo jiný. Piši ti to jako kamoš a víš proč - více pokory by mnohdy neškodilo.

Je tady řeč o rele kompresoru a my se ti s Dolim snažíme vysvětlit, že se opravdu sere, jelikož ty auta děláme deno deně.

2013-09-14 20:32:54

blueabyss: cena kterou jsem zaplatil za to za vznikla moje firma je tak vysoká, že slovo pokora je spíš smutné vyjádření.

Uznam svůj omyl kdykoliv se ho dopustim stejně jako jsem připustil vaší pravdu s rele kompresoru . Některé věci se nepovedou ale vždy je třeba vzít si ponaučení. Tvoje výhoda je že jsi vzděláním zkušenostmi a technologií dost napřed a proto tě respektuji.

Co se týče elektroniky automobilů tak to je osemetna věc a proto to raději předám specialistovi ,který má veskera školení a dostupné technologie přímo v je to stejné jeko když jsi se mi smál nad tím ze kalibrace plunzru se dělá Romeessem a druhý den jsem ji měl. Prostě důležitý je si poradit.

Chytat za každé slovo patří na klasické mb fórum.

2013-09-14 20:43:50

Pokud jsme u té kalibrace podvozku - ty jsi mi řekl, že jsi provedl kalibraci podvozku a já ti jen řekl, že něco jiného je najet kalibrovanou výšku vozidla a něco jiného je udělat kalibraci podvozku ( tu zcela jistě na parkovišti neuděláš) - je zcela zbytečné ji dělat pokud ji někdo nerozhodil - jelikož data jsou předepsaná v ŘJ airmatic - tím se většinou nic neopraví.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7