Fórum - Téma


W211 - 300C s 3.0 CRD


Fórum E-Class W211 W211 - 300C s 3.0 CRD

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2

2013-07-08 10:47:36

Zdravím Vás pánové,

jsem tu nový a rád bych se přidal mezi Vás.....

forem už prolejzám nějakej den a řikal jsem si, že se mezi Vás s Vašim dovolením přidám....

Muj duvod je i ten, že se porozhližim po v podstatě převelečený W211 s 320CDI a to po Chrysleru 300C s 3.0CRD..

Typ auta a plechařinu nechme nyní stranou....

Zajímala by mě nějaká zkušenost resp. porovnání s provozními zkušenosti tohoto vozu.

Jeslti se bavíme o 300C nebo W211 je možná asi dobré poznamenat.

CH 300C se mi líbí v tom, že je v něm technologie MB ale je o dost osekaná oproti plnohodnotnejm MB, což mi přijde jako zajimavej kompromis.

Nemám vubec zkušenosti s 320CDI ani neznam zatim kodový označneí motoru až na takovým začátku jsem...

V současný době sedlám GRko 2.8TD, Pašíka 1.8 a Oktu 1.9, takže v podstatě krom prvního takový skromný vozítka pro chudý masy...

Trochu si hraju s diagnostikou u jinejch značek, takže v tomto připadě to bude o MB Staru...

Jezdim denně tak 300km a rád bych se posunul zase o krok dál.

Rád bych skočil do něčeho lepšího proto na mě padla myšlenka na 300C v kombajnu...

Provozní a hlavně servisní náklady budou asi větší než všechny tři výše uvedené, ale to už je daň za pohodlí....

Máte někdo prosím osobní zkušenost s tímto vozem, resp 300C nemá SBC nemá Airmatic(komenzuje to velikost 18" balonů) nemá aktivní řízení, v podstatě krom 320CDI a 5kvaltu a el. od MB tam neni nic jinyho.

Nápravy by měli bejt taky MB ale vše na vinutejch, tak mám nejvetší strachy z prevodvky a motoru...

Všechny kary co sou k mání mají přitočíno k 200tkm což je usmevny ale hezky český

Mužete mitedy prosím rozvinout obzor pokud máte někdo z Vás zkušenosti s 300C v CRD..

díky předem

Viktor

2013-07-08 12:08:54

spacewerk: pokud ses do krajzlera vylozene nezailoval, tak si kup 211. Uz jen proto, ze jsou dostupne nahradni dily, levnejsi a diagnostika je take snazsi..

2013-07-08 13:22:52

jj souhlas w211 je mazel....a ND sou opravdu za slušny peníze..osobni zkušenost..Heňa

2013-07-08 13:56:00

Když vono je to právě vo tom že sem se do ni udelal a zatim jsem nepotkal hezčí

Popravdš jsem ale slyšel opak a to že na MB jsou díly dražší než na CH.

Dostupnost a sit vrakovist je jasna MB vede na prvni lajne.

Ale ta 300vka má svý kouzlo.

Třeba W211 má jeden z nejhezčích itnerieru s 300 nelze snad ani srovnat ale i přes t omě to furt tahne za světskejma do ameriky (myslim tim 300C)

2013-07-08 15:58:10

Ted jsem jezdil ve w211 a to auto bych kvuli airmaticu bral hned, coz asi u te 300c neni, nebo se mylim?

To auto je vyjimecne tady timhle motor a prevodovka taky parada, jede pekne a mesto+okresky svizna jizda, v ramci moznosti aby mi zustaly papiry 8.0l nafty. Motor 320cdi 150kw. Kdybych najezdil 300km za den sel bych do toho.

2013-07-08 19:15:41

mam 3,2 obsah...130kw...okresky atd 6,6 pohoda

2013-07-08 19:59:53

spacewerk: Chrysler 300 C podle mě představuje nepovedený "kousek" ve spolupráci mezi a Chrysler comp.

Typický americký desing zavánějící ještě devadesátými léty,pro mě a nejenom asi jenom pro mě hnusný auto s pancéřovitým dojmem,že by to potřebovalo aspoň dva motory z tanku a na střechu věž s kulometem

Dokonce i hodnocení vozu v Top gear to dostalo ty nejhroznější známky a to nejsem příznivcem těchto "odborníků"

Když jsem prodával W 208,tak mi ho jeden nešťastník nabízel s doplatkem

Ber W 211,podle mě zatím nejpovedenější éčko,které se kdy dělalo a 320cítka je šlechtic mezi "malými" motory

2013-07-09 07:50:05

Po pravdě z MB mám strach z toho duvodu ze je tam naseto spusty elektroniky a elektornickych funkcí, ktere bych jiste uvital, jako vice mene kazdy.......

Prave 300C mi přijde jako vhodna alternativa vzdyt tam:

  • neni tam elektrickej posilovač brzd, ale konvenční
  • není tam variatorova prevodovka ale s hydromenicem
  • neni tam vzduchovej podvozek, ale vinutý u kombi s nivelací
  • neni tam aktivní řízení, ale klasickej elektro jako v O2
  • není tam ranec elektirky jako v BMW7 nebo A8
  • není tam naklanění lamp do zatacky, ale obyč xenon
  • má to pouze ESP, ASR a ABS
  • má to v předu i v zadu více prvek a cepy s maznicema ! (bohužel ne kazdá)

Přislo mi to jako jednodušší verze W211 proto me to přitahuje, pokud je to naopak tedy 300C je složitejsi než W211 tak to asi ztrácí význam, zatim jsem mel informace ze je to W211 zbaven velke casti provoznich slabin pri delism provozu (vzduch podvozek, bez SBC atd....)

ale diky kazdopadne za dosavadni reakce

2013-07-09 07:58:31

hm, s tim variatorem by asi nafta moc dlouho nejezdila, variator maji mozna tak nejake a4.

2013-07-09 08:04:59

i v A6 (4F) 2,7 + 3,0TDI jsou mutlitroniky to už je extrem extremu - zivotnost týhle bezstupnový rychlostní skríně cca 200tkm MAX

v podstate ty nejhorší motory co Audi vyrábí, (2,7 už ne) bývaj spojeny i s tou nejhorší převodovkou

proto je to šajska

viki  
viktor
2013-07-09 08:09:04

njn doba V3S kdy se stěrračem mávalo ručně je pryč stačí vlézt do nového traktoru a jednomu padnou sánky

2013-07-09 08:15:26

To určite ano, jen nevim zda je nejstatstenejsi delat auta zamerne nekvalitne tak aby byly zdrojem prijmu pro nasledny servis-spis to jenom selektuje lidi co na to maji a co na to nemaji a ti co na to nemaji at jezdej ve škatulích nebo jinech lidovjech vozech

Je to jako když někdo dřív živil kone a nekdo mel jen mulu, akorát že ten kun byl vzdy a ve vsem lepsi a odolnejsi nez ta mula, ted si koupis plnokrevnika z plechu a po 200tkm už je na tom huř nekdy jak ta mulakter sic pomalu a za tresu mozna najede i 400tkm

ale to jen tak pro odlehceni

vzdyt je to mozna i v poradku, když vydelavam nejaky prachy tak si chci taky užit luxusu co ostatni nemaji a všechny naklady s tim spojený jsou pouhou dani za ten luxus

viki  
viktor
2013-07-09 08:28:32

spacewerk: tak to bohužel je s auta se stala spotřební věc radio

2013-07-09 08:32:03

To mi povidej, kamarad ma 123ku v hodne moc dobrym stavu z nejakýho 70týho roku -- a je to taková kára kupodivu i neshnilá a hlavne prosztorná a pohodlná, až na ty vrzající pružiny v křeslech

a pozor v podstate má vše puvodní najeto cca 600tkm a vše šlape

ale srovnávat legendarni piano s dnešníma radiama a kavovarama na kolech to je pro 123ku skoro urážka

2013-07-09 10:10:49

W211 neni auto co najede 200 000. Akorat je potreba casem opravit airmatic a SBC pokud se jedna o starsi modely. Co v aute neni to se nepokazi...

2013-07-09 11:30:22

spacewerk: Řady W 203,209,211 mají podobný pal počítač,takže v tom bych problém neviděl,SBC je bohužel strašák pro W 211,ale i to se dá zvládnout komlet do 12 tis kč a s intervalem již na šestset tis. prošlápnutí.

Strašák píšu proto,protože nemáš-li servis u aut. servisu tak se na to nevstahuje záruka deseti let a tam to stojí cca 35-50 tis kč.Ale jak píšu,záleží na každém,jak se rozhodne a i tady na klubu jsou kluci,kteří to zvládnou o dvě třetiny levněji,takže opravdu ani toto bych neřešil a šel jednoznačně do W-S 211

Pozn.roč 2002-2003 měly porodní bolesti,které se však odstranily,ale i tak, bych do těchto ročníků nešel

2013-07-09 13:34:01

Díky za info pánové....

Takže lze považovat co jsem tady na foru tak vyčetl motor 320CDI jeden z povedenějších

a 5ti kvaltový automat s hydromenicem by taky nemel byt extra zrada.....

pokud se meni olej

Slyšel jsem takovej štěk... týkalo se to rychlostky pro e65 (bmw7 na MB reference nemám) - když začinaj cukat v malym zatizeni a pri dojezdu ....tak prej origo olej pro automaty vydrží tak 30tkm max a je to sračka nejvetsi - prej tam kluci misto toho lejou normální syntetiku 5W40 a cukajici automaty začinaj normalne fungovat.......

a co maji zkusenosti tak to lejou do vicero cukajicicih aut a všechny zatim řadej jak maj kupodivu

asi to neni všespásný.. .ale slyšeli jste o tom taky něco???

2013-07-09 14:46:03

2013-07-09 14:48:47

to samy sem valil taky když jsem to slyšel prvně-.....

2013-07-09 16:38:48

spacewerk: Tak se mi zdá,že se to tady naklání do roviny "jedna paní povídala".Osobně kdybych takto přemýšlel a skočil každému vypravěči na každý špek ,tak bych asi nic na světě nekoupil.Nějaký povídačky,o tom že převodovka vydrží,nebo ne, je blábol.Každý výrobce uvádí jaký olej a kapalinu měnit a po jakém intervalu.Když se toto dodržuje a se spojkou se zachází,tak jak má,tzn. mít pro ni cit,tak s dobrých pramenů mám info , že min 500 tis km musí vydržet a motor jeden milion km!

Nejhorší je totiž,když někdo začne špekulovat a začne používat oleje s přísadou chromu atp.a myslí si jak převodovce,nebo motoru "pomůže".Taky se dávaly do převodovky a kardanu piliny

Být na Tvém místě,tak nekupuji nic,protože všechno má nárok na rozbití a ještě když k tomu připočteš,že každý stý auto je zmetek,tak asi v Tvém případě bude nejlepší se dát na chlast


Odpovědět

1  2