Fórum - Téma


W210 - Za tepla nestartuje


Fórum E-Class W210 W210 - Za tepla nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W210



2016-09-09 19:48:10

Ahoj,auto mi začalo dělat nějaký brikule, nechce se mu za tepla startovat.Studené starty naprosto OK,starty do 30 km jízdy OK,ale jakmile jedu nějakou delší trasu,třeba 50 km,zastavím na benzíně jen natankovat tak už nenastartuju. Musím třeba půl hoďky počkat a pak už chytne

Má někdo nějakej tip,co by to mohlo dělat? Lepší diagnostiku než delphi DS150 nemám.Ta ukazuje akorát špatnej EGR a ten špatnej je,to vím. Už mi někdo říkal, že by to mohlo být tím,že pak zůstane otevřený nebo zavřený,už nevím, a proto to nechce chytit.To se mi ale nezdá. Takovejch aut co má zasviněný EGRy znám a startujou.

Nemůže být spíš vadnej nějakej vstřik?

Nebo žhavička?Ikdyž to by zlobilo spíš za studena...

Díky za každej poznatek.

Jo a... Jedná se o 01' 320Cdi

2016-09-09 20:26:30

Vidím to na 4 možnisti.....

1. Vstřikovač

2. Regulátor tlaku paliva

3. Vysokotlaké čerpadlo

4. Snímač tlaku na Railu

Začal bych Regulátorem tlaku paliva....

Popřípadě dát baňky na vstřiky a viděl bys jestli je nějakej špatnej

Kolik tlaku ti ukazuje Delphina na Railu při startu za tepla ?

2016-09-09 22:10:36

teddy: tak zkus ten egr zaslepit

Doli  
Libor
2016-09-09 22:34:57

teddy: EGR s tím nemá nic společného. Na 99% to dělá vnitřně netěsný vstřikovač. Udělej kapilárovou zkoušku.

2016-09-12 10:27:25

Tak auto jsem odvezl ke kamarádoj,že teda vyndáme vstřiky a odvezeme je na test/repas. Nejdřív mi je ale odzkoušel nějakým udělátkem,kde se dali místo přepadů hadičky a ocejchovaný nádobky a ejhle,ukázalo se,že se ty nádobky plněj naprosto stejnoměrně a málo,takže by problém mohl být jinde.Tak jsme skusili vyměnit čidlo nahoře na vačce,zrovna bylo po ruce nové ze Sprintera CDi a je po problému.Startuje vždy.Díky za rady


Odpovědět