Fórum - Téma


W210 - Vybíjení baterie


Fórum E-Class W210 W210 - Vybíjení baterie

Informace o modelu: Mercedes Benz W210



2011-01-14 15:28:40

Zdravím,

na mé E420 jsem zjistil ,,záhadný,, odběr napětí. Vzhledem k tomu, že auto nejezdí každý den, téměř vždy se do příští jízdy vybije baterka. Takhle jsem na onen odběr vůbec přišel. Zkoušel jsem postupně vytahat všechny pojistky a tím odpojit různé okruhy, ale nesetkal jsem se s úspěchem. Odběr je stálý. To nejzáhadnější je, že onen odběr odebírá vždy jen 20 sekund, pak je 16 sekund bez odběru, a pak zase 20 sekund bere atd. Pokud by někdo věděl, která komponenta vozidla by mohla tenhle odběr způsobovat, byl bych velmi vděčný. Díky, Ivo

2011-01-14 16:55:32

Asi ta zima dává miláčkům zabrat Dneska mi taky něco vychruplo baterku. Nejdřív do 14 dnů stání a teď i do týdne.

Zjistil mi odběr v klidovém stavu kolem 100mA a to prej je moc. Tak zkoumal, vytahoval pojistky, měřil a tak, a zjistil, že je špatný jedno relátko. Vyměnil a nyní je to kolem 38mA, což je prý dobrý.

Třeba to pomůže.....

2011-01-14 22:32:52

A jakej tam je presne odber po zamceni auta to je zaklad veci. auto se zamkne a za chvilicku by melo naskocit do klidoveho rezimu s minimalnim odberem. jakej tam mas odber presne a kolik to ukazuje a tak?

2011-01-15 06:29:34

Já tam měl chybku, napsal jsem, že to mělo 10mA odběr a mělo to být 100mA

už jsem to opravil, aby to dávalo smysl

2011-01-15 13:08:42

Odběr je cca 100 mA, přesnou hodnotu musím ještě zjistit v týdnu u elektrikáře. Odběr a intervaly jsou stejné v zamčeném i odemčeném stavu

2011-04-11 21:48:52

Odběr vyřešen. Předchozí majitel měl něco připojený k přístrojovce, kabely neodstranil, přemostil pojistku. Hledání bylo fakt skvělý.

2011-04-12 16:07:04

Že by taxametr ?

2011-04-12 19:16:16

Taxametr né . Kdysi byl v autě LPG, tak tipuju nějakou kontrolku navíc nebo tak...

2016-01-24 11:09:38

Vybijeni akumulatoru klimatronik a dvouventil topení .. Chtel jsem Vas tady na webu poprosit o radu. Muj mercedes E r.v 2000 kombik 270 CDI mi vybiji akumulator. Zjistil jsem ze to dela dvouventil topeni ale i kdyz z nej vytahnu konektor tak stejne cvaka v klimatroniku. Klimatronik jsem teda rozebral a zadny problem jsem okem nenasel, ale je v nem relatko ktere prave cvaka a tim ovlada ten dvouventil. Zatim jsem to vyresil tim ze vytahuji pravy konektor z klimatroniku ale je to opravdu otravne. Pokud to necham pripojene tak ten dvouventil topeni hodne hreje a proto to vybije akumulator. Jde mi hlavne o to zda jste se s tim tady nekdo nesetkal nez to zacnu menit a rozebirat na molekuly.

Jo je to uplne stejny problem jak psal nejhorsi je ze co jsem zatim videl tak jsem nikde na nic bastleneho nenasel


Odpovědět