Fórum - Téma


W210 - Spadnutá nafta


Fórum E-Class W210 W210 - Spadnutá nafta

Informace o modelu: Mercedes Benz W210

Diskuze o vozidlu

1996 W210 Sedan 3.0 VIN: WDB2100201A294779

1 fotek  |  24 servisních knížek  |  10 diskuzí  |  7.04 l/100 km

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 5000 ot./min. Točivý moment: 210 Nm (155 ft/lb) při 2200 ot./min. Palivo diesel. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 996 ccm (183 cui), 6-válec, Řadový, OM606.912 (E300 D).

Strieborná metalíza. Pri kúpe auto plávalo, do volantu sa prenášali vibrácie z vozovky, občas ťahalo doprava. Motor bol asi v núdzovom režime, obiehali ma nové dvojlitrové nafty. Trvalo svietili kontrolky ABS a ETS. Stav tachometra pri kúpe 188K km, ...



2015-01-25 22:56:53

Priatelia, mám W210 300D 1996 predfacelift. Už druhý raz sa mi stalo, že mi spadla nafta z palivového filtra. Hadička, ktorá má privádzať naftu do filtra je prázdna a motor bez paliva samozrejme neštartuje.

Pred rokom sa mi toto stalo tiež, vtedy bolo vidieť hladinu nafty v prívodnej hadičke do filtra a éterom striekaným do nasávacieho potrubia a dobíjaním batérie sa podarilo motor naštartovať. Potom bolo dlho vidieť v hadičke naftu so vzduchovými bublinami. Po čase bubliny zmizli a v hadičke bola len nafta. Ďalej som teda neriešil. Teraz je tu rovnaký problém opäť.

Nemáte prosím nápad kde môže unikať nafta, prípadne nemáte schému palivového systému? Ako opäť zaliať naftový filter palivom? Nejaká AC pumpa? Alebo postup výmeny palivového filtra?

Ďakujem vopred.

2015-01-26 09:20:11

hogofogo: Ahoj. Na tomhle motoru je spousta takových průhledných palivových trubek. Na konci každé z nich je černé ukončení s gumovým O kroužkem (dohromady je to asi 10 ks). Doporučuji vyměnit všechny tyto O kroužky.Určitě doporučuji originál MB ( stojí asi 20 kč). Problém vznikne tak, že se po nějakém čase zploští a jsou tvrdé jak kámen, to způsobujoí čím dál tím větší podíly bionafty v naftě (guma nemá biosložky moc ráda). Okolo plochých O kroužků pak proniká vzduch a nafta padá zpátky do nádrže.

2015-01-26 18:00:36

pbservis: Ďakujem za odpoveď.

Nemalo by dopravné palivové čerpadlo pretlačiť naftu do palivového filtra pri štartovaní aj v prípade, že v priehľadnej prívodnej hadičke sa nachádza vzduchová bublina?

Odpojil som prívodnú hadičku a striekačkou som do nej nastriekal naftu až po ústie. Potom som hadičku zapojil späť do palivového filtra. Pri ústí hadičky bola len malá vzduchová bublina. Pri štartovaní sa bublina vôbec nehýbala. Z toho si myslím, že podávacie (dopravné) čerpadlo asi nefunguje. Mám na mysli čerpadlo na dopravu paliva z nádrže do filtra a následne do vysokotlakového čerpadla.

Neviete kde sa nachádza toto čerpadlo?

Vopred ďakujem.

S pozdravom.

2015-01-26 18:44:42

hogofogo: Dopravní čerpadlo se nachází na hlavním čerpadle, pozná se to podle přívodních hadic. U tohoto motoru je problém, že když tzv spadne nafta, tak se zavzdušní vše až k rozdělovacímu čerpadlu, tzn všechny trubičky a i filtr. Ideální postup je natáhnou naftu až do filtru. Ale opravdu stačí vyměnit ty O kroužky a bude klid. Škoda, že mercedes nemá pumpičku. To vidím jako dost velkou chybu. Nekteří taxikáři to řeší domontáží pumpičky (balonku) a vždy si ráno procvičí prsty

2015-01-26 22:45:27

pbservis: Ďakujem. Ešte mi prosím poraď ako to teraz naštartovať. Dočítal som sa, že treba štartovať 30 sekúnd v jednom kuse, minúta prestávka a zase 30 sekúnd. Prestávka je na vychladnutie štartéra. Vraj je to doporučený postup na tieto prípady.

Čo si o tom myslíš?

2015-01-27 07:25:36

hogofogo: pro nastartování bych určitě demontoval palivový filtr a zalil ho naftou, potom ještě demontoval trubku za filtrem směrem k čerpadlu a natáhl naftu nějakou tzv šprickou ( pro představu: http://www.dovavanik.cz/V...vani=%C5%A1pricka&vsude=1). Prostě vytvořit v okruhu podtlak a naftu natáhnout. Pokud nebudeš mít, tak určitě ten filtr a pak točit s přestávkami dokud nenaskočí.

2015-02-24 22:55:30

Já mám snad všechny O kroužky nové a pořád, pokud je venku zima nafta padá .... dal jsem tam ten balonek a je to ..... 300,- a trochu mačkání.

2016-04-08 10:38:13

tom.l: Tom.L Ahoj prosim, takze to pomohlo?

Ja mam ten samej problem a prave tam jdu naroubovat balonek, mel jsem psi chlupy ve zpetnem ventilu a odpojil jsem predfiltr co je soucasti drzaku palivoleho filtru a napojil jsem na hadicku pruchozi filtr, poněvadž jsem zde pozoroval zrod bublin, ale mynuli tyden jsem stal 5h do prudkeho kopce a past nastartoval jsem po urputnem boji. Jsem nestastnej sere me ta moje medvedice hladim ji nejsem na ni sprostej delam vse co ji na tech kukadlech vidim a rikam si ona ma o me strach, no nic hihi

Mam w210 300td 1999

2016-04-08 10:45:29

bych se na nějakej balonek vysral pumpovat před startem jak vocas až ti lehne startér tak dáš kliku ne

2016-04-09 11:59:30

popelnice: jo mas pravdu popelnice par motoru jsem takto klikou nastartoval,

ale stalo se mi to zatim 3x jednou total ucpanej palivovej filtr a po druhe jsem vyradil predfiltr a dal filtr vajicko na hadicku a tet jsem stal do kopce a vim ze tomu nebude konec dokud nesundam sani a nevimenim o-ring vsechny gumičky, jen ten pristup na ty paruhy to je porod a nikdo neporadi ani tetaYoutub. Jinak balonek mi naplnil cerpadlo a motor chytnul na 6 pokus a zatim cytne na prevaleni cca 10 startu dene.

Apropo starter je zasitej jak prase to snad i olej filtrbox musim vyndat nez se dostanu na srouby.


Odpovědět