Fórum - Téma


W210 - Turbo a intercooler


Fórum E-Class W210 W210 - Turbo a intercooler

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W210  |  Naše vozidla



2011-12-24 11:16:20

prosim o radu netlaci mi vzduch do turba u 290TD a mercik mi jede max130km/h. turbo je O.K. a nejdou mi naklapet svetla, nekde mi unika vzduch, co ted?, dik

uz je to vyreseno, EGR ventil

2013-08-03 20:01:25

Koupil jsem nedávno Mercedes Benz W210 E-Clas Kombi 2.5 1999 , všechno vypadá super.

Motor má možná natočeno kolem 160000 km (neověřeno).

Známý co má starou Oktávku 1.9 TD (200 tis. km) si hrozně chválí pokles spotřeby po repasu turba.

Mně se spotřeba drží mezi 7,6 a 8,8 l / 100 km.

a) Je vhodné v nějakých kilometrových intervalech turbo čistit?

b) Jaký máte názor na takové ty repase kdy se odkarbonuje opískováním, vymění ložiska a vyváží turbína?

c) Nebo je lepší na to nesahat pokud to jede, neteče a je slyšet jenom když zabere motor do otáček?

Díky všem za názory (i pitomé)

Svatik  
Svaťa
2013-08-03 20:27:01

rajce007: Základní poučka (nejen v automobilizmu) zní: Pokud to funguje, neměň to. Ovšem repase turba bude levnější, dokud funguje, než když se rozletí. Zkus zjistit na kolik vyjdou obě varianty. A podle toho se rozhodni.

2013-08-03 20:58:51

spotřeba v normě, ale pokud chceš mít lepší pocit a vyhodit pár tisíc za to, že Ti někdo vyleští turbo, tak směle do toho

2013-08-04 02:27:37

Já jsem se na to ptal ve Special-turbo Prušánky a tam chtějí 2500 + DPH za rozdělání a diagnostiku, popř. včetně vyčištění. Zbytek pak říkají až po rozdělání, s tím že by to nemělo přesáhnout 10-15 tisíc Kč celkem.

2014-07-18 21:08:44

Po zapojení kabelu u turba auto netáhne.. .. Ahoj přátelé, zkuste prosím poradit.

Jedná se o Mercedes W210 e320CDI 145kw 2001.

Všiml jsem si, že u turba je nějaký odpojený kabel z konektoru. Nejspíš už byl odpojený léta. Auto do te´d jelo celkem normálně, ale všiml jsem si, že někdy táhne pořádně odspoda až nahoru a někdy je línější.

Kabel u turba jsem tedy zapojil zpět do konektoru a ejhle... Auto začalo hlásit chybu "EPC" což je něco jako dát na diagnostiku což jsem z kontextu pochopil a od té doby točí Mergle max 2000otáček a jede jakoby jelo do kopce

Auto netáhne, protože u turba je nějaký regulátor který má po nastartování zajet dolu a to se neděje , do měniče tlaku jde méně proudu než by mělo jít, diagnostika píše chyby: elektronicky uzavírací ventil, váha vzduchu - tu jsme vyčistili, egr ventil - ten jsme taky vyčistili, ?regulace plnícího tlaku?. Nevím si rady díky moc za komentáře...

Skyair  
Pavel
2014-07-21 21:59:20

jakub_mergl: Tak možná tady.

http://www.mercedesclub.c...select=74047#message74047

2015-06-29 21:54:08

Ahoj mam dotaz mam mercedes E 270,,,, nevím proč ale auto se mi nějakým způsobem přepíná do nouzového režimu a nepustí mě to nad 3000 otáček a je cítit že turbo vůbec nezabere a když auto chcípnu a znovu nastartuji tak třeba v nouzovém režimu nejsem je cítit jak turbo zabere a za chvíli už to zas nejde nevíte někdo čím by to mohlo být? může to být třeba váha vzduchu? předem díky za rady s pozdravem Lukáš

2015-07-03 15:56:54

Tak nečekaně se do tohohle tématu taky pustím. W210 E 300TD 131kW, donedávna vše ok ( krom žhavičů, ale to vím). Auto přestalo táhnout, turbo točí, motor točí ale nemá to výkon. Přijde mi podle zvuku, že to někde "přisává" vzduch. Zároveň s tím úplně nereaguje kickdown. Nějaké nápady co hledat, abych celé odpoledne nestrávil kroucením hlavy nad motorem ? Díky moc

Svatik  
Svaťa
2015-07-03 18:36:32

priest: na objevení místa kudy je přisáván vzduch se úspěšně používají hořlavé spreje. Např. čistič brzd. Stříkáš ho na různá místa na sání a když dojde ke zvýšení otáček, máš místo, kde ti to přisává. PS: nikdy jsem to sám nedělal, ale už jsem to dvakrát viděl. Pokaždé úspěšně.

2015-07-03 19:32:39

Hm, díky , zní mi to teda trochu jako grilování medvěda, ale logiku v tom vidím.

Tak kde je problém už vím, ale další se vyskytnul. Sehnat nové hadice pro intercooler je jak jsem zjistil docela hoňka. Můžete mi chlapi poradit kde ? Předem díky za ušetřený infarkt Jedná se o 97 3.0 TD 130 kW

2016-05-17 12:21:13

Zdravim mam w210 300TD za studena mi nesepne turbo. Jakmile se motor zahreje na provozku vypnu a znovu nastartuju tak tlaci. Nevite kde je chyba? Dignostika nic nerika :)

2017-03-09 17:09:57

Intercooler .. Ahoj chlapi tak sem nasel pricinu syceni za jizdy . Tesneni mezi hlinikovem chadici a plastovou prirubou nebo jak se to jmenuje :) viz foto. Chci se zeptat kde to tesneni koupim jen MB nebo i autokelly jestli to jde vubec koupit . A pri vymene toho tesneni tak me nic nepotece v tom jde jen vzduch ze jo nebo i olej na chlazeni . Ja znam od tuningu ze vzdy se to davalo kvuli chlazeni turba a ze olej tam nebyl v tomhle taky asi neni ( vim blba otazka ) diky za radu .

Doli  
Libor
2017-03-09 17:12:30

martin.kop: Tohle těsnění bohužel nekoupíš nikde.

2017-03-09 17:14:12

A sakra takze bazar a celej cooler :/ me totiz nekdy auto jede normalne a nekdy me to jede max 80km a chybu me nepise jestli to nema tahle blbost za pricinu toho problemu ...

Doli  
Libor
2017-03-09 17:22:02

martin.kop: Může být. Cooler bych tu na 220 CDI měl mít.

2017-03-09 17:48:50

A odkud si?

Doli  
Libor
2017-03-09 18:45:49

martin.kop: Stačí kliknout na profil nebo třeba tady http://autoservis-doli.cz/

Ale dá se i poslat PPL

2017-03-24 09:13:18

Chlapi chci se zeptat, je rozdíl když dám intercooler na 2.2cdi z 2.7TDI ?

2017-03-24 13:24:39

nějakej tady určitě mám, kdybys měl zájem . . . Jinak 2.2 a 2.7 je myslim stejnej-jinej je u 320


Odpovědět